Laredo78 Elküldve Január9, 2014 Megoszt Elküldve Január9, 2014 na az auto megoldotta a kérdést min már annyiszor . már volt hogy olyan hibakodot nyomott ki ami nem létezik az y17dt-nél ma déltöl elalszik a kis auto a vill. kulcsal akkor is mikor csa rá adom a gyujtást a hiba jezés/gáz-fék-gyujtás/ pedig folyamatosan villog ha megprobálok hibakodot keresni. Nincs jelenlévő hiba! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mirra1 Elküldve Január10, 2014 Megoszt Elküldve Január10, 2014 Nem tud Valaki egy komplett y17dt hengerfejet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve Január10, 2014 Megoszt Elküldve Január10, 2014 Nem tud Valaki egy komplett y17dt hengerfejet? Ez egy Debrecen melletti bontós srác , korrekt és megbízható! 70/3203224 Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve Január10, 2014 Megoszt Elküldve Január10, 2014 Tud e valaki segíteni a következőre? Kaptam kölcsönbe egy bluetooth-os ELM327 OBD-II olvasót. A cucc nem kommunikál az autó ECU-val (2002-es Y17DT), valószínű protokoll hiba. Olvastam, hogy a kínai másolatok nem mindig működnek rendesen. Van-e erre megoldás? Vagy van-e olyan interface ami működik? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Tud e valaki segíteni a következőre? Kaptam kölcsönbe egy bluetooth-os ELM327 OBD-II olvasót. A cucc nem kommunikál az autó ECU-val (2002-es Y17DT), valószínű protokoll hiba. Olvastam, hogy a kínai másolatok nem mindig működnek rendesen. Van-e erre megoldás? Vagy van-e olyan interface ami működik? Köszi. Én is olyat vettem, nekem működik. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
paparelli Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Tud e valaki segíteni a következőre? Kaptam kölcsönbe egy bluetooth-os ELM327 OBD-II olvasót. A cucc nem kommunikál az autó ECU-val (2002-es Y17DT), valószínű protokoll hiba. Olvastam, hogy a kínai másolatok nem mindig működnek rendesen. Van-e erre megoldás? Vagy van-e olyan interface ami működik? Köszi. nekem sem müxik :( Androidos torque nem ismeri fel... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 nekem sem müxik :( Androidos torque nem ismeri fel... Akkor ahogy látom ez nem lesz jó. Az előtted szólónak ( gázos ) 2007-es az autója, lehet azért megy neki. Valami másikat kell nézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
8x57js Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy tegnap kicsit meghúzattam a kocsit. Még nem tudtam megcsináltatni ezt a megtorpanós dolgot, sajnos nem tudom nélkülözni a kocsit. No most meghúzattam kicsit viszont 4000környékén minden esetben kigyullad a töltés lámpa. mihelyst visszaesik a fordulat 4000 alá elalszik. Mit gondoltok róla? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy tegnap kicsit meghúzattam a kocsit. Még nem tudtam megcsináltatni ezt a megtorpanós dolgot, sajnos nem tudom nélkülözni a kocsit. No most meghúzattam kicsit viszont 4000környékén minden esetben kigyullad a töltés lámpa. mihelyst visszaesik a fordulat 4000 alá elalszik. Mit gondoltok róla? Kopott kefére tippelek 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Akkor ahogy látom ez nem lesz jó. Az előtted szólónak ( gázos ) 2007-es az autója, lehet azért megy neki. Valami másikat kell nézni. 2001-től kötelező a benzines és 2004-től a dízel autókra Európában az OBD2. Új modelleknél 2000/2003 a kötelező, de ugye a G Astra nem volt már új modell 2000/2003-ban, ebből kifolyólag simán lehet, hogy egyik Y17DT-vel már működik, másikkal még nem. Akinek működik Y17DT-vel, megírhatná, hogy az övé mikori, és akinek nem megy vele, az is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy tegnap kicsit meghúzattam a kocsit. Még nem tudtam megcsináltatni ezt a megtorpanós dolgot, sajnos nem tudom nélkülözni a kocsit. No most meghúzattam kicsit viszont 4000környékén minden esetben kigyullad a töltés lámpa. mihelyst visszaesik a fordulat 4000 alá elalszik. Mit gondoltok róla? Diódahíd. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
8x57js Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Diódahíd. És ez mit jelent? Illetve milyen problémát okozhat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtaxi Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 2001-től kötelező a benzines és 2004-től a dízel autókra Európában az OBD2. Új modelleknél 2000/2003 a kötelező, de ugye a G Astra nem volt már új modell 2000/2003-ban, ebből kifolyólag simán lehet, hogy egyik Y17DT-vel már működik, másikkal még nem. Akinek működik Y17DT-vel, megírhatná, hogy az övé mikori, és akinek nem megy vele, az is. Az enyém Y20DTH 2000 évjárat. Nekem működik a ScanMaster nevű progival. ELM 327 1.5 verzió USB-vel csatlakoztatva laptophoz. http://data.hu/get/6913355/ELM327.ZIP 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 És ez mit jelent? Illetve milyen problémát okozhat? Generátor felújítás vagy csere. Jobb nem lesz magától, szóval előbb-utóbb muszáj lesz. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 És ez mit jelent? Illetve milyen problémát okozhat? http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2003/09/44.pdf 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Az enyém Y20DTH 2000 évjárat. Nekem működik a ScanMaster nevű progival. ELM 327 1.5 verzió USB-vel csatlakoztatva laptophoz. http://data.hu/get/6913355/ELM327.ZIP Akkor lehet, hogy USB-st kell próbálni. Láttam eladó TECH2-t is. Az meg biztos jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 ez kell nektek :) http://www.expressz.hu/gm-mdi-elado-44857277/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 ez kell nektek :) http://www.expressz.hu/gm-mdi-elado-44857277/ Eme remek szerkezet egy cseppet bevételemen ernyesztene mely nem teljesen remek. :D :D :smartass: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricsi89 Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Vagy egy ilyen. És ez még nem is drága. http://www.obd2autocom.com/best-quality-new-gm-tech2-for-gm-saab-opel-suzuki-isuzu-holden.html?gclid=CJz7qZq_-bsCFQ1L3godoysAbw Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve Január13, 2014 Megoszt Elküldve Január13, 2014 Szerintem az OPCOM a legjobb az Opelokhoz! Kb 15.000-ből megvan. Hibakód olvasás, törlés , programozás , aktiválás,élő adatok megtekintése , fogyasztók tesztelése, szerviz intervallum beállítás ,stb....... Ez csak az én véleményem! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
8x57js Elküldve Január13, 2014 Megoszt Elküldve Január13, 2014 Szerintem az OPCOM a legjobb az Opelokhoz! Kb 15.000-ből megvan. Hibakód olvasás, törlés , programozás , aktiválás,élő adatok megtekintése , fogyasztók tesztelése, szerviz intervallum beállítás ,stb....... Ez csak az én véleményem! menet közbeni diagnosztika is van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve Január13, 2014 Megoszt Elküldve Január13, 2014 menet közbeni diagnosztika is van? Igen , van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve Január13, 2014 Megoszt Elküldve Január13, 2014 menet közbeni diagnosztika is van? Lehet tudok szerezni egy tizesért is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január13, 2014 Megoszt Elküldve Január13, 2014 ! Kb 15.000-ből megvan. igen a Kínai hamisítvány ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Január13, 2014 Megoszt Elküldve Január13, 2014 ÜdV! Tudom, hogy nem Alaszkában vagyunk, meg nem is Skandináviába, de egyéb okok miatt eszembe jutott egy dolog. A kocsi csillag garázsban áll, reggel 30 km kell munkába menni, majd onnan este vissza. Azon gondolkodtam, hogy egy előmelegítő beépítése, mennyiben változtatná meg a motor kopásának csökkentését? Bárdinál néztem ilyen 1x ezer Ft dolog van, a vízkör megfelelő csöveire kell rákötni, és 220V-ról melegít azt hiszem 7 vagy 800 w fűtőszálat. A drágább verzió az fagydugó helyére, kábelezéssel mindennel 55ezer körüli történet. Van valakinek ilyenje, használja, mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban? Egy időzítő kapcsolóval ellátva, természetesen a 220V vezetéket is kulturáltan elhelyezve, nem úgy mint régen hogy feltekerve az IFA elején lógatva, mennyire lehetne hasznos egy ilyen szerkezet. Mi a véleményetek? Illetve mit eredményezne, ha egy nagyobb Intercoolert tennék be az Y17DT-be? Azon kívül, ha túlméretezem, nagyobb lesz a turbólyuk.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts