astra Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 y17dt a drága ma azt produkálta a kisautoval hogy p0154 kodot .tudtommal nincs benne lambdaszonda. akkor mit jelent? kószi a választ. az auton semmit nem lehet észrevenni jól megy . sziasztok erre nincs egy tudós ember? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 sziasztok erre nincs egy tudós ember? Nincs benne egy darab lambda szonda sem? Mert a bent lévőre utalhat szerintem. (1. szonda) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 gyárilag egy sincs benne nekem is mondták már Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 gyárilag egy sincs benne nekem is mondták már köszi a választ, de akkor ez mire vonatkozik? /P0154/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 sziasztok erre nincs egy tudós ember? ilyen hibakód nincs Y17DT hez ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 Sima O gyűrű van a porlasztókon? Mert nekem amióta megvan a kocsi azóta olajos a víz, és már minden meg lett nézve kivéve az olajhűtőt! Azért gondolom hogy az lehet a baj! Ezek szerint a gumigyűrű nem lett megnézve ha nem tudsz róla! A porlasztón nincs gumigyűrű , hanem a porlasztó tartó hüvelyen van hüvelyenként 2db gumigyűrű ami a hengerfelyben van benne,víz és olajteret választ el egymástól , ennek az elöregedése miatt folyik össze a víz és az olaj. És speciális anyagból és speciális méretben van. 1100-1500ft közt van darabja a gumigyűrűnek Ha hüvelyt is akarsz cserélni akkor az 12.000-14.000ft közt van darabja amin rajta van a gumigyűrű is. Ezeknek a gyári száma a következő ha esetleg venni akar valaki 94005872 és a váltószáma 581756497252583 és a váltószáma 5817574 ezek a hüvelyek számai.Kettő fajta van motorszámtól függően. Én németből tudtam jóval olcsóbban rendelni, igaz 3 garnitúrát kellett egyben, hogy a postaköltséget elengedjék. 80%- ban ezeknek a hibája miatt szokott olajos lenni a víz , de ajánlom mindenkinek aki ilyen gonokkal küzd hogy szánjon rá annyit hogy cseréltesse ki mert csak a saját tapasztalatom hogy a víz is teper ám az olajba , a motornak pedig nem használ a víz!!! ÉS FONTOS! HENGERFEJ LEVÉTELE NÉLKÜL IS CSERÉLHETŐ!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 Megkavarodtam! Azt tudom hogy cseréltünk a porlasztókon O gyűrűket lehet 2 volt rajta! amik rajta voltak azok el voltak öregedve az biztos de sima O gyűrűk voltak és mi is olyat tettünk rá! Elhiszem! :icon1: A porlasztón nincs gumigyűrű!!! Ahhoz hogy hozzá férj a porlasztó tartó gumigyűrűihez le kell venned az alsó szelepfedelet (másnéven felső hengerfejet) amihez a vezérlést is le kell bontanod. Sajnos a mezei gumigyűrűk tartósan nem felelnek meg a motorban lévő kritériumoknak , tegyük azt a téli -20C és az üzemi hőmérséklet ami 90C fok, ott mindjárt van 110C fok hőingadozás és akkor még a nyomásról (víz térben 1,5bar olajtérben akár 3-5bar is lehet) és az olajról nem is beszéltem. Érdemes ezeket szem előtt tartani! Remélem nem keserítettelek el! Az én autómban az olajhűtő ki van kötve , és semmi baja nincs! Már az olajat is sikerült végleg kiűzni a vizemből. Gyönyörű szép tiszta. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 Az olajhűtőt könnyű kikötni? Csak a rajta lévő vízcsöveket kell összekötni nem? Maga a hűtő marad a helyén ugye? Gondolom azon is össze kell kötni a két csonkot! Jó reggelt! Megnézem ma az enyémen hogy hogy van kikötve! Azt hiszem nekem az olaj van belőle kiiktatva , a hűtő a helyén van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 volna egy olyan kérdésem mennyit megy végsebességre y17dt motoros autótok kombi nem tudok többet menni egyenes úton 150nél, lejtőn 180 190 volt a max ha szét túrom a kocsit olyan mintha túlmelegedne és nem megy de a víz rendes hőfokkal dolgozik felforrhat az olaj és okozhat ilyen problémát? a kocsi emissziós értékei kiválóak, nem füstöl még valami tisztító lötty ma aktivizálta magát kicsit elment 1-2 mp-re az erő aztán mintha kiköpött volna valamit megindult a vas :D megjött vagy 5 lóerő az elveszett ménesből kicsit több lett a nyomaték folytatom a kúrát kíváncsi leszek lesz e jobb is Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 Szasztok, Kérdés: Mentem át a hegyen (Dobogókő) és amikor lefelé üresbe raktam a gépet, kigyulladt a villáskulcs, majd később elaludt. A motor nem állt le, nem csinált semmi rendellenességet. Nosza hazaértem, hibakód: P0335. P0335=Főtengelyhelyzet-jeladó funkció-rendellenesség. Na most ilyenkor mi van? Indul, megy rendesen, eddig semmi hiba nem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kovee Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 Ez kerlek szepen fötengely jelado csere lesz! Par oldallal ezelött en is ezt kerdeztem. Egy csere megoldja a gondot. Javaslom Nemetorszagbol rendeld meg mert töredeke az ara az otthoninak :) https://www.atp-autoteile.eu/KFZTeile/Impulsgeber_Kurbelwelle__14182_0_30402.htm?TN=100754 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kovee Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 Most komolyan mit varsz 75Le-töl meg 165Nm nyomatektol? :D 190 nel mennyi volt a fordulat? 6000? :evilgrin: ha 190el akarsz szaguldani javaslok egy nagy köbcentis dizelt.....pl e39 530d. 193LE 400Nm :evilgrin: Szemelyes tapasztalat a bmw-m utan. Ha tudom hogy ennyi "tipushibaja" van az y17dt-nek biztos nem veszem meg :omg: Gyenge is meg sok a javitanivalo rajta.......... volna egy olyan kérdésem mennyit megy végsebességre y17dt motoros autótok kombi nem tudok többet menni egyenes úton 150nél, lejtőn 180 190 volt a max ha szét túrom a kocsit olyan mintha túlmelegedne és nem megy de a víz rendes hőfokkal dolgozik felforrhat az olaj és okozhat ilyen problémát? a kocsi emissziós értékei kiválóak, nem füstöl még valami tisztító lötty ma aktivizálta magát kicsit elment 1-2 mp-re az erő aztán mintha kiköpött volna valamit megindult a vas :D megjött vagy 5 lóerő az elveszett ménesből kicsit több lett a nyomaték folytatom a kúrát kíváncsi leszek lesz e jobb is Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 Ez kerlek szepen fötengely jelado csere lesz! Par oldallal ezelött en is ezt kerdeztem. Egy csere megoldja a gondot. Javaslom Nemetorszagbol rendeld meg mert töredeke az ara az otthoninak :) https://www.atp-autoteile.eu/KFZTeile/Impulsgeber_Kurbelwelle__14182_0_30402.htm?TN=100754 Ok, köszi. Valahol korábban olvastam, hogy tisztítás, karbantartás segít rajta. Nálunk a Bárdinál ennyi. 50%-os áron megkapnám. FACET Főtengely holtpont jeladó FT9.0337 18.603 Ft FAE Holtpont jeladó FAE79139 17.550 Ft MEAT&DORIA-HOFFER Holtpont jeladó MED7517280 17.950 Ft 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 volna egy olyan kérdésem mennyit megy végsebességre y17dt motoros autótok kombi nem tudok többet menni egyenes úton 150nél, lejtőn 180 190 volt a max ha szét túrom a kocsit olyan mintha túlmelegedne és nem megy de a víz rendes hőfokkal dolgozik felforrhat az olaj és okozhat ilyen problémát? a kocsi emissziós értékei kiválóak, nem füstöl még valami tisztító lötty ma aktivizálta magát kicsit elment 1-2 mp-re az erő aztán mintha kiköpött volna valamit megindult a vas :D megjött vagy 5 lóerő az elveszett ménesből kicsit több lett a nyomaték folytatom a kúrát kíváncsi leszek lesz e jobb is Lehet, hogy ki kell tisztítani a koromtól a szívórendszert. 150 nem elég? Minek többel menni. Ha meg minden jó és nyomni akarod neki, akkor chip tuning és 100 paripa meg 210Nm nyomi lesz. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 ilyen hibakód nincs Y17DT hez ;) akkor nem értem miért nyomja ezt ki a gáz-fék-gyujtás modszerrel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kovee Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 sajnos nekem nincs kedvezmenyem se unixnal se bardinal :( Mondjuk ez nem zavar mivel osztrakiaban is euro van igy egyszerüen tudom fizetni. Ok, köszi. Valahol korábban olvastam, hogy tisztítás, karbantartás segít rajta. Nálunk a Bárdinál ennyi. 50%-os áron megkapnám. FACET Főtengely holtpont jeladó FT9.0337 18.603 Ft FAE Holtpont jeladó FAE79139 17.550 Ft MEAT&DORIA-HOFFER Holtpont jeladó MED7517280 17.950 Ft 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 sajnos nekem nincs kedvezmenyem se unixnal se bardinal :( Mondjuk ez nem zavar mivel osztrakiaban is euro van igy egyszerüen tudom fizetni. http://alkatreszek.hu/ Én innen szoktam rendelni , bár a jeladó itt is 15.000ft , de ha írsz nekik vagy fölhívod őket lehet tudnak olcsóbban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Lehet, hogy ki kell tisztítani a koromtól a szívórendszert. 150 nem elég? Minek többel menni. Ha meg minden jó és nyomni akarod neki, akkor chip tuning és 100 paripa meg 210Nm nyomi lesz. Én kitisztítottam a szívó rendszert és az EGR szelepet is , annyi korom volt benne hogy alig láttam át rajta! Nem szoktam hajtani de eddig egyszer hajtottam meg akkor 170km/h mentem vele. Ezeket az autókat nem azért veszik mert nagyon megy hanem a kedvező fogyasztása miatt. Mivel mondtam is hogy nem hajtom így 5liter alatt eszik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Most komolyan mit varsz 75Le-töl meg 165Nm nyomatektol? :D 190 nel mennyi volt a fordulat? 6000? :evilgrin: ha 190el akarsz szaguldani javaslok egy nagy köbcentis dizelt.....pl e39 530d. 193LE 400Nm :evilgrin: Szemelyes tapasztalat a bmw-m utan. Ha tudom hogy ennyi "tipushibaja" van az y17dt-nek biztos nem veszem meg :omg: Gyenge is meg sok a javitanivalo rajta.......... Minden autónak vannak típus hibái. Nézd meg a DTL Astrának a tipus hibáit , és utána mond azt hogy az Isuzué sok <_< És Isuzuban láttam már amiben 600.000km volt minden nagyobb gond nélkül elment annyit. Öcséméknek a 2.2Dti Omegában 260.000km-nél kettétört a főtengely. Nekem az Omegámban (X25DT BMW Power) 603.000km van és adagoló felújításon kívül még egy jeladót sem kellett vennem bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 http://alkatreszek.hu/ Én innen szoktam rendelni , bár a jeladó itt is 15.000ft , de ha írsz nekik vagy fölhívod őket lehet tudnak olcsóbban. Elég csak beregisztrálni a webshopba, és máris a kedvezményes áron kapja az ember a cuccot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dave00 Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Sziasztok! Opel Astra G 1.7 CDTI (elsosorban kombi) vasarlasan gondolkozom. Tudnatok adni esetleg par tippet hogy mit erdemes figyelni tipus specifikusan ennel a kivalo jarganynal? Elore is koszonom, David Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Sziasztok! Opel Astra G 1.7 CDTI (elsosorban kombi) vasarlasan gondolkozom. Tudnatok adni esetleg par tippet hogy mit erdemes figyelni tipus specifikusan ennel a kivalo jarganynal? Elore is koszonom, David Hali! Tudtommal ezeknek már sokkal kevesebb a típus hibájuk. Általában töltőnyomás érzékelő szokta leghamarabb megadni magát , ami újonnan 16.000ft , ennek az érzékelő hibája szokta a turbót letiltani. Itt a környéken 3 ilyen Astra is van aminek ilyen gondjai vannak. Meg talán még a generátor ami tönkremegy ,vagyis a generátorban a dióda híd. Ha jól tudom 3 féle rendszerrel szerelték ezeket a motorokat 3 teljesítménnyel azt hiszem 80 101 és 115 lóerősek Bosch Delphi és Denso rendszerű . Sajnos azt nem tudom hogy melyik melyik de a Denso rendszerűt javasolnám sokkal tovább bírja mint a Bosch vagy a Delphi. Ez csak a személyes véleményem, te pénzeden a Te autódat veszed! Nekem még a Dti-m van (Y17DT) de maximálisan meg vagyok elégedve vele bár lassan már a típus hibák végére érek :D :sneaky: , de hát minden autónak vannak típus hibái és eddig nem sokat kellett ezek kiküszöbölésére költenem , inkább idő és elszántságon múlt. Ha ezt eladom is ,ilyenem lesz a következő is, csak 3 ajtósban! Jól nézd meg ha autót veszel ,vigyél autószerelőt magaddal ha bírsz ,vagy legalább egy hozzá értő embert ha Te nem értesz hozzá , és az első benyomás is fontos , legalábbis nekem segített már . Sok szerencsét hozzá! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dave00 Elküldve Január8, 2014 Megoszt Elküldve Január8, 2014 Hali! Tudtommal ezeknek már sokkal kevesebb a típus hibájuk. Általában töltőnyomás érzékelő szokta leghamarabb megadni magát , ami újonnan 16.000ft , ennek az érzékelő hibája szokta a turbót letiltani. Itt a környéken 3 ilyen Astra is van aminek ilyen gondjai vannak. Meg talán még a generátor ami tönkremegy ,vagyis a generátorban a dióda híd. Ha jól tudom 3 féle rendszerrel szerelték ezeket a motorokat 3 teljesítménnyel azt hiszem 80 101 és 115 lóerősek Bosch Delphi és Denso rendszerű . Sajnos azt nem tudom hogy melyik melyik de a Denso rendszerűt javasolnám sokkal tovább bírja mint a Bosch vagy a Delphi. Ez csak a személyes véleményem, te pénzeden a Te autódat veszed! Nekem még a Dti-m van (Y17DT) de maximálisan meg vagyok elégedve vele bár lassan már a típus hibák végére érek :D :sneaky: , de hát minden autónak vannak típus hibái és eddig nem sokat kellett ezek kiküszöbölésére költenem , inkább idő és elszántságon múlt. Ha ezt eladom is ,ilyenem lesz a következő is, csak 3 ajtósban! Jól nézd meg ha autót veszel ,vigyél autószerelőt magaddal ha bírsz ,vagy legalább egy hozzá értő embert ha Te nem értesz hozzá , és az első benyomás is fontos , legalábbis nekem segített már . Sok szerencsét hozzá! Koszi szepen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Január8, 2014 Megoszt Elküldve Január8, 2014 akkor nem értem miért nyomja ezt ki a gáz-fék-gyujtás modszerrel? na az auto megoldotta a kérdést min már annyiszor . már volt hogy olyan hibakodot nyomott ki ami nem létezik az y17dt-nél ma déltöl elalszik a kis auto a vill. kulcsal akkor is mikor csa rá adom a gyujtást a hiba jezés/gáz-fék-gyujtás/ pedig folyamatosan villog ha megprobálok hibakodot keresni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január9, 2014 Megoszt Elküldve Január9, 2014 akkor nem értem miért nyomja ezt ki a gáz-fék-gyujtás modszerrel? inkább gépel kellene megnézni direkt megnéztem a gyári programban ... a szerint nincs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts