Berci1 Elküldve Szeptember26, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2013 a_kos Én is jártam igy, a vizhütő volt a hibás,elvolt vizkövesedve. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_kos Elküldve Szeptember26, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2013 a_kos Én is jártam igy, a vizhütő volt a hibás,elvolt vizkövesedve. Köszönöm a válaszod, nagyon örülnék neki, ha csak annyi lenne a gondja, ugyanis egy másik fórumon egy srácnak ugyanezek a hibajelenségei voltak és azt írta, hogy az ő 1.7-es dízele (nem Isuzu) új termosztáttal, új vízpumpával, új feszítőkkel, másik hűtővel sem javult meg. Kerestek dugulást és vízkövesedést is. Idézem a srácot, nem tudom, hogy van-e valóságalapja: "Tuti hengerfej. Egyes Passat, Ford és a DTL motorkódú motoroknál jelentkezik ez a hiba és csak ultrahanggal vehető észre a kipufogószelepnél lévő repedés, ahol be tud dolgozni. 90foknál nem mutatkozik a nyomáspróbánál, de amikor a motor jár a kipufogószelepnél ennél jóval több van és ezért termel be csak intenzív terheléskor." Mondjuk nekem ugye nem 1.7-es meg DTL, hanem 2.0-ás és DTH, ezért is reménykedek, hogy olcsóbban megúszom. A tied milyen motorkódú? Köszi még egyszer! Ákos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Szeptember26, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2013 Na akkor, jobb hátsó kerékcsapágy ( aggyal együtt) kicserélve. 161 918 km-nél. Még jó hogy vagy 2 éve morog, azt hittem a kipufogó lyukas.... :) SKF beszereléssel 30 eFt. Várom, mikor hal meg a bal oldala. Ha forralja a vizet, az lehet a hűtő is, lehet hogy tömítették, mert csepegett, és eldugultak a járatok, vagy vízkő valóban. Nem vészes a hűtő faternak G-be cseréltünk 1x ezer, és zsír új igaz nem gyári, de új. Termóval szívás volt Y17DT-nél legalábbis, az összerakásnál figyeljetek oda, nincs hozzá tömítés..... :( Engem egy fél évíg szívatott mire megoldottuk..... 325 000 Km G astra... hát.... ha olcsó volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Szeptember27, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2013 Na akkor, jobb hátsó kerékcsapágy ( aggyal együtt) kicserélve. 161 918 km-nél. Még jó hogy vagy 2 éve morog, azt hittem a kipufogó lyukas.... :) SKF beszereléssel 30 eFt. Várom, mikor hal meg a bal oldala. Ha forralja a vizet, az lehet a hűtő is, lehet hogy tömítették, mert csepegett, és eldugultak a járatok, vagy vízkő valóban. Nem vészes a hűtő faternak G-be cseréltünk 1x ezer, és zsír új igaz nem gyári, de új. Termóval szívás volt Y17DT-nél legalábbis, az összerakásnál figyeljetek oda, nincs hozzá tömítés..... :( Engem egy fél évíg szívatott mire megoldottuk..... 325 000 Km G astra... hát.... ha olcsó volt... nekem is y17dt-m van 3 term. cseréltem benne mert nem ment fel a viz normál höfokra mire rájöttem hogy a tömitést bele kell rakni mert a term . mozogni tud a fészekben és ugy müködik mintha állandoan nyitva lenne , a tömitést beletettem azota jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember27, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2013 "Tuti hengerfej. Egyes Passat, Ford és a DTL motorkódú motoroknál jelentkezik ez a hiba és csak ultrahanggal vehető észre a kipufogószelepnél lévő repedés, ahol be tud dolgozni. 90foknál nem mutatkozik a nyomáspróbánál, de amikor a motor jár a kipufogószelepnél ennél jóval több van és ezért termel be csak intenzív terheléskor." Ekkora hülyeséget már régen hallottam... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kisbago Elküldve Szeptember29, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2013 Sziasztok! Kéne egy kis segítség most vásárolt diesel(x20dtl) Astrámhoz, nincs semmilyen hibaüzenet, egyetlen pöccintésre indul, viszont gyenge az autó. A turbó tengelye nem lóg, nem eszi az olajat, nem füstöl. Ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Október2, 2013 Megoszt Elküldve Október2, 2013 Sziasztok! Kéne egy kis segítség most vásárolt diesel(x20dtl) Astrámhoz, nincs semmilyen hibaüzenet, egyetlen pöccintésre indul, viszont gyenge az autó. A turbó tengelye nem lóg, nem eszi az olajat, nem füstöl. Ötlet? Légtömegmérőt pucold meg, aztán (Y17dt-n van, x20dtl-en nem tudom) turbó nyomás szabályzó, ott van az egr alatt, ha visszalapozol itt kép is van róla. Nekem tiszta korom volt, azóta nincs gondom nekem sem. Viszont nem írtad mennyi km van a kocsiban. Lehet a szívósort kellene tisztítani, azon már én is gondolkodtam, főleg ha light-osan használták a kocsit tuti le van kormolódva. Üzemanyagszürő, levegőszürő Én első körben ennyit, lehet majd valaki mond mást is.... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Október2, 2013 Megoszt Elküldve Október2, 2013 uraim .y17dt-m van elkezdett csuszni a kuplung egész padlonál lehet váltani fenn kicsit benyomva a pedált felpörög a motor vajon van -e állitási lehetöség mert az emelkedöket simán viszi .kösz a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Október2, 2013 Megoszt Elküldve Október2, 2013 uraim .y17dt-m van elkezdett csuszni a kuplung egész padlonál lehet váltani fenn kicsit benyomva a pedált felpörög a motor vajon van -e állitási lehetöség mert az emelkedöket simán viszi .kösz a válaszokat. nincs állítási lehetőség hidraulikus a rendszer csak csere,de akkor már mindent illik cserélni 100E be szokott megállni. olcsóbban is megoldható ha a keret szűkös, csak azt cserélni amit muszáj de lehet csak kinyomó csapágy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 nincs állítási lehetőség hidraulikus a rendszer csak csere,de akkor már mindent illik cserélni 100E be szokott megállni. olcsóbban is megoldható ha a keret szűkös, csak azt cserélni amit muszáj de lehet csak kinyomó csapágy Mennyi km van a kocsidban? Bár nem feltétlenül km függő, de lassan nálam is érik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Mennyi km van a kocsidban? Bár nem feltétlenül km függő, de lassan nálam is érik. 200-230.E körül kinyomócsapágy csere volt meg minden más rá egy évre elfáradt a kinyomó ismét, azóta rendben a kuplung 285km+ Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 uraim .y17dt-m van elkezdett csuszni a kuplung egész padlonál lehet váltani fenn kicsit benyomva a pedált felpörög a motor vajon van -e állitási lehetöség mert az emelkedöket simán viszi .kösz a válaszokat. Olajszint megvan? Mondjuk elég zavaros, amit írsz, MERT NEM HASZNÁLSZ ÍRÁSJELEKET. Ha picit megnyomva a pedált csúszik, akkor kuplung kopott. De mi ez, hogy padlónál lehet váltani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tbecse Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Üdv! Opel Astra Caravan 1,7 DTi, 2000-es évjárat, 250 ezer km, Y17DT motor. Időnként nagyon nehezen, vagy bizonyos ideig (percekig, esetleg órákig) egyáltalán nem gyújt. Máskor könnyen indul. Időnként menet közben leáll, néha könnyen újraindul, máskor csak hosszas kínlódás után. Ilyenkor általában bizonyos ideig elég hevesen rángat. Van, hogy leállás nélkűl is előjön a rángatás egy bizonyos ideig, akár egy-két napon át, igaz nem folyamatosan. Egyébbként napokon, heteken át kitűnően megy, majd kezd mindent előlről. Hibakódot csak ritkán ad (talán két alkalommal), a pontos kódját sajnos nem tudom, ha jól értettem akkor az üzemanyagellátásra vagy pumpára. Ahol most tartunk: kapott egy egyirányú szelepet az üzemanyagszűrő elé, abból a meggondolásból, hogy esetleg levegő kerül az üzemanyagba. Lecseréltük a motorvezérlő egységet egy másik használtra, de ugyanaz volt az eredmény. Majd a motor tetején lévő vezérlőt is egy másik használtra, de azzal is nehezen gyújtott. (Nem tudom, hogy 100 százalékra megbízhatóek voltak-e a vezérlők) Az újabb tippek: a pumpa végén lévő valamilyen szelep cseréje; pumpa cseréje, vezérlő egység cseréje. Találkozott-e valaki hasonlóval, esetleg tudna-e valaki segíteni? Köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
paparelli Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Sziasztok!!!!!!!!!! Y17dt-m van.A turbonyomás szabályzó szelepet hol találom??Ha képet is tudnátok csatolni hol helyezkedik el megköszönném,mert itt a forumon nem találom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Olajszint megvan? Mondjuk elég zavaros, amit írsz, MERT NEM HASZNÁLSZ ÍRÁSJELEKET. Ha picit megnyomva a pedált csúszik, akkor kuplung kopott. De mi ez, hogy padlónál lehet váltani? az hogy padloig benyomva a pedált Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Mennyi km van a kocsidban? Bár nem feltétlenül km függő, de lassan nálam is érik. ha lehet hinni a km.orának 268000km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tompi.paintball Elküldve Október4, 2013 Megoszt Elküldve Október4, 2013 Üdv! Opel Astra Caravan 1,7 DTi, 2000-es évjárat, 250 ezer km, Y17DT motor. Időnként nagyon nehezen, vagy bizonyos ideig (percekig, esetleg órákig) egyáltalán nem gyújt. Máskor könnyen indul. Időnként menet közben leáll, néha könnyen újraindul, máskor csak hosszas kínlódás után. Ilyenkor általában bizonyos ideig elég hevesen rángat. Van, hogy leállás nélkűl is előjön a rángatás egy bizonyos ideig, akár egy-két napon át, igaz nem folyamatosan. Egyébbként napokon, heteken át kitűnően megy, majd kezd mindent előlről. Hibakódot csak ritkán ad (talán két alkalommal), a pontos kódját sajnos nem tudom, ha jól értettem akkor az üzemanyagellátásra vagy pumpára. Ahol most tartunk: kapott egy egyirányú szelepet az üzemanyagszűrő elé, abból a meggondolásból, hogy esetleg levegő kerül az üzemanyagba. Lecseréltük a motorvezérlő egységet egy másik használtra, de ugyanaz volt az eredmény. Majd a motor tetején lévő vezérlőt is egy másik használtra, de azzal is nehezen gyújtott. (Nem tudom, hogy 100 százalékra megbízhatóek voltak-e a vezérlők) Az újabb tippek: a pumpa végén lévő valamilyen szelep cseréje; pumpa cseréje, vezérlő egység cseréje. Találkozott-e valaki hasonlóval, esetleg tudna-e valaki segíteni? Köszönöm szépen! Helló! adagolón lévő mennyiség szabályozó szelep? mondjuk nem olcsó és nehéz a helyén cserélni de megoldható. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Helló! adagolón lévő mennyiség szabályozó szelep? mondjuk nem olcsó és nehéz a helyén cserélni de megoldható. adagoló vezérlő gyanús nekem ha rosszul izzít akkor az izzítógyertyákat kell kimérni hátha rosszak vagy a reléje rosszalkodik wessz fórumtársat keresd, segíteni fog rálát ezekre a problémákra 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Üdv! Na akkor lehet bombázni mi lehet a hiba... 2200 fordulattól 2800 fordulatig a kocsi olyan jelenséget produkál, mint amikor a benzines nem kap szikrát. Nem mindig csak néha, most egy hónapig nem csinálta, most megint. Alsó vagy felső holtpont jeladó miatt lehet ilyen? Handbrake Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Sziasztok! Ismét itt a hideg, ismét előjött az Astra-nál (Y17DT), hogy hideg indításkor (külső hőmérséklet 16°C alatt) 1500-as fordulat felett ledadog az autó, és ekkor igencsak füstöl. Ez alatt semmi gond az autóval, szépen megy, semmi gyárkémény. Kicsi járatás után a fordulatszám tartomány megy felfelé, majd a hiba megszűnik. 20-22°C felett nem jön elő a hiba (lehet 4000-en lenne, de hidegen nem (sem) hajtom az autót). Tegnap rendbe lett téve az adagoló vezérlő, viszont a ledadogás megmaradt. Van valakinek tippje, hogy merre tovább? Szerelőhöz, mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 üdv! Na akkor uraim, akinek volt már ilyen hibája, vagy itt, vagy pü-ben keressen meg. Y17Dt 164 eKm, gázolaj az ECU csatlakozóban...... Szokásos ellenőrző rituálémként időnként leveszem a csatit. Most megállt bennem az ütő..... még jó hogy nem mentem sehova. Wessz-t hívom holnap mindenképpen, de hogy lesz ebből péntekre kocsi? UPDATE: Hívtam Wessz-t 70 eFt, a szelep csere munkadíjjal, ha az Ecu aminek a csatijában volt a gázolaj nem sínylette meg, illetve a rángatás nem a adagolóvezérlő döglődésének az előjele. Az akkor + pénz. Pár emberrel ráálltunk a adagoló mechanikussá visszalakatására, ha x17 lehet y17 miért nem...... Adagoló cserével olcsóbb lenne a megoldás, illetve örökössé válna a cucc..... Itt tartok most. A kocsi még szombaton ment. Vasárnap ellenőriztem a csatit, azóta nem indítottam be. Ecut levettem, kipucoltam a csatiból a gázolajat féktisztítóval, de így nem merek vele közlekedni, ki tudja mikor hol áll meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Corsa B Caravan Elküldve Október16, 2013 Megoszt Elküldve Október16, 2013 Sziasztok! Lenne egy kérdésem hogy astra g 1.7 DIT -be a 285ezer KM az sok ? 2001-es évj. mert szép meg mindin az autó és elgondolkoztam hogy lecseréljem-e erre a corsámat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Október16, 2013 Megoszt Elküldve Október16, 2013 Sziasztok! Lenne egy kérdésem hogy astra g 1.7 DIT -be a 285ezer KM az sok ? 2001-es évj. mert szép meg mindin az autó és elgondolkoztam hogy lecseréljem-e erre a corsámat Nem sok, HA minden rendbe volt vele eddig. Olajcsere, stb. Y17 vagy X17 nem mind1 sajnos..... Az első és a legfontosabb, villogtass hiba kódot, ha ír jegyezd fel nézz utána. Második, motor tetején lévő ECU csatakit húzd le, ha a felőled közelebb esőben gázolaj van. Akkor elment a fejszelep az adagolóba. ( ezzel szívok most javítás xx ezer + még egy kicsi). HA ezek ok, vagy volt már cserélve a fejszelep, ecu javítva adagoló vezérlő javítva akkor ahogy érzed. Ha nem volt még semmi, akkor ezekre készülhetsz! A sajátomba 164 000 km van, 25 000 km.el vettem, most adta meg magát...... Ennyit tudok tanácsolni...... Egyébként jó kocsi, csak kár a sok elektronika benne.... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
marcimarci Elküldve Október16, 2013 Megoszt Elküldve Október16, 2013 Sziasztok!Egy furcsa problémával fordulok hozzátok, g astra x20DTL motorral lasú gyorsitáskor 1500-as fordulatnál elkezd dadogni elmegy a az erő belőle a gázpedál nem reagál aztán minden ok nélkül újra elkezd húzni ez körülbelül 2-3-másodpercig tart és főleg 1,2, sebesség fokozatban lehet érezni . A turbó vadonat új de a rédivel is csinálta az EGR szelep nincs berohadva anincs hibakód tárolva és nem is ad ki semmi hibát nagyon sok szerelő nézte már de senki nem jött rá még a hiba okára hátha járt már valaki igy. Vagy ha tudtok valaki opel szakit gödöllő környékén azt nagyon szivesen elfogadnám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Október17, 2013 Megoszt Elküldve Október17, 2013 Sziasztok!Egy furcsa problémával fordulok hozzátok, g astra x20DTL motorral lasú gyorsitáskor 1500-as fordulatnál elkezd dadogni elmegy a az erő belőle a gázpedál nem reagál aztán minden ok nélkül újra elkezd húzni ez körülbelül 2-3-másodpercig tart és főleg 1,2, sebesség fokozatban lehet érezni . A turbó vadonat új de a rédivel is csinálta az EGR szelep nincs berohadva anincs hibakód tárolva és nem is ad ki semmi hibát nagyon sok szerelő nézte már de senki nem jött rá még a hiba okára hátha járt már valaki igy. Vagy ha tudtok valaki opel szakit gödöllő környékén azt nagyon szivesen elfogadnám. Ha van rajta adagolóvezérlő elektronika akkor az, első körben pucold meg a légtömegmérőt, turbónyomás szabályzó érzékelőt... Nekem is csinálta, az adagoló fejszelepem folyik, hogy ettől van-e nem tudom majd holnap megmondom. Akkor csinálják... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts