kobraCode Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 valaki légyszi írja már meg hogyan lehet a napiszámlálóból törölni az "INSP" -t! Szia! Gomb benyom, gyújtás ráad, és megvárod míg ezt írja ki: ---- Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 valaki légyszi írja már meg hogyan lehet a napiszámlálóból törölni az "INSP" -t! Épp ma reggel került be a GYIK-be: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1888 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Sziasztok.Van egy g astra combim.Motor kód Y17dt.Olyan problémám van hogy motor kontroll lámpa folyamatosan világit,és nincs erö a kocsiban.Nagyon lassan gyorsul fel.Egr szelep kipucolva.Hiba továbbra is fenn áll.Valaki tudna segíteni?Előre is köszönöm valoszinü adagolo elektronika lesz keresd WESSZ-t ö a gyogyir a honlapon keresd ugy hogy WESSZ-I szerviz Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Sziasztok!Bal első kerékcsapágy csere előtt állok(y17dt,kombi,abs).Régebben itt a fórumon olvastam,hogy valamelyik utángyártott darabbal gond volt a jeladó miatt.Próbálom a keresőt,de most nem találok semmit a témában..... Van valakinek tapasztalata a témában?Csak kompletten aggyal együtt lehet cserélni,vagy csapágycserével megoldható? Köszi! Jantek Ja és 320 ezer kilóméter van a kocsiban,ebből 240 ezer vezetett..... :icon1: nekem volt gondom az utángyártott aggyal most bontott van benne hiba mentes . csapágycserével ugy tudom nem megoldhato de lehet valaki már tudja a megoldást 10000 km után bögött mint a barom Link to comment Megosztás: More sharing options...
Viktor316 Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Szia, az a map szenzor. Szia.Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Viktor316 Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Sziasztok. Az egr szelepet szervízben szoktátok kitakaríttatni vagy otthon magatoknak? Te is meg tudod csinálni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sisti Elküldve Május24, 2013 Megoszt Elküldve Május24, 2013 Szia! Gomb benyom, gyújtás ráad, és megvárod míg ezt írja ki: ---- Köszönöm ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
paparelli Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 Sziasztok! Y17dt 2002-es évjáratba mekkora klimahütö kell?Tudna vki segiteni?Köszönet!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
jantek Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 nekem volt gondom az utángyártott aggyal most bontott van benne hiba mentes . csapágycserével ugy tudom nem megoldhato de lehet valaki már tudja a megoldást 10000 km után bögött mint a barom Köszi!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 Lehet hogy eredetileg nem ott helyezkedik el mert csak egy kábelkötegelő fogja oda a helyére. Minden esetre örülök hogy nem kellett az egr-el szenvedni. Amúgy hol van ez nálunk? Fellűlről semmit nem látok. Aknából kellene keresnem? Szia! Kicsit kutakodtam a motor térben,és megtaláltam a szóban forgó alkatrészt,igaz "megmondani" nem tudom mi az. Ha szemben állsz az autóval,a motorvezérlőtől balra a motor mögött lent található. Link to comment Megosztás: More sharing options...
athys78 Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni az igaz hogy nem astrám hanem omegám van,de x20dth motkóddal 2000-es évjárat!Ez szép és jó lenne.DE AZ AUTÓ VÉGSEBESSÉGE 100-120 KM/H KÖZÖTT MOCOROG.AZ ALAPJÁRAT FIX.700 KICSEKKOLTÁK NINCS HIBA 2 HELYEN IS FIZETTEM A BIZTONSÁG KEDVÉÉRT,DE NEM HOZOTT SEMMILYEN HIBAKÓDOT.A MOTORCSEKKER LÁMPA NEM GYULLAD KI CSAK AKKOR VILÁGIT AMIKOR RÁADOM A GYUJTÁST HA BEINDITOM ELALSZIK,ÜRESBEN A FORDULATOT 2500-3000-IG SZÉPEN VESZI UTÁNA LELASSUL A MUTATÓ VALAMIÉRT ELTÜNIK AZ ERŐ ÉS SZÉP LASSAN BUKDÁCSOK CSAK FEL 5000-IG MÁR AMIKOR FELMEGY,MENETKÖZBEN 2300-2800 KÖRÜL VÉGE A GÉPNEK NINCS TOVÁBB EZ 5.-BEN OLYAN 100-120 KÖRÜL VAN EGYENESBEN.NEM KAPKOD NEM RÁNGAT NEM DADOG CSAK NEM MEGY EZ VÁROSBAN JÓ MERT FOGYASZTÁS HELYETT INKÁBB TERMELI A GÁZOLAJAT,DE IGY NEM JÁRHATOK VELE,A TURBÓ MÜKÖDIK HANGTALAN A CSÖVET SZÉPEN FELFUJJA,A LÉGTÖMEGMÉRÖT,HA KIKÖTÖM A MOTORCSEKKER VILÁGIT,DE ÉRDEKES MÓDON UGYAN UGY VISELKEDIK AZ AUTÓ SE NEM ROSSZABB SE NEM JOBB.SÍK TEREPEN TUDOK ELÖZNI GYORSULGAT,DE HA PARTOT KAP AKKOR HALÁL VAN TELJESEN 1-IG VISSZA ÉS 20KM/H IRÁNY A PART SE LENDÜLET SE ERŐ.SEGITSETEK,HA TUDTOK ELÖRE IS KÖSZÖNÖM. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 Dízelt 5000-ig forgatni? Hát én nem tudom, de sztem nem csoda hogy ott már nincsen benne erő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
athys78 Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 Dízelt 5000-ig forgatni? Hát én nem tudom, de sztem nem csoda hogy ott már nincsen benne erő... Az a baj hogy nem figyelsz,nem 5e után nincs erő hanem addig nincs kb.15 mp alatt megy fel addig ha üresben van álló helyzetben,menet közben terhelés alatt pedig egy erőtlen gyenge semmi lesz az autóbol,ehhez szeretnék segitséget kérni,hülyeségeket hallottam már eddig is az elmult 2 hétben eddig 250e ft om bánta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 Az a baj hogy nem figyelsz,nem 5e után nincs erő hanem addig nincs kb.15 mp alatt megy fel addig ha üresben van álló helyzetben,menet közben terhelés alatt pedig egy erőtlen gyenge semmi lesz az autóbol,ehhez szeretnék segitséget kérni,hülyeségeket hallottam már eddig is az elmult 2 hétben eddig 250e ft om bánta. probáld meg a WESSZI szervizt ,biztos a tudása Törökbálinton 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
predatori23 Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Az a baj hogy nem figyelsz,nem 5e után nincs erő hanem addig nincs kb.15 mp alatt megy fel addig ha üresben van álló helyzetben,menet közben terhelés alatt pedig egy erőtlen gyenge semmi lesz az autóbol,ehhez szeretnék segitséget kérni,hülyeségeket hallottam már eddig is az elmult 2 hétben eddig 250e ft om bánta. szia nekem is volt OPEL OMEGA 1998-AS 2.5TD AUTOMATA VÁLTÓS UGYANEZ VOLT A BAJA!! HOGY ERŐTLEN SZARVOLT! RÁKÖLTÖTTEM 400.00EZER FT-OT HITELBE VERTEM MAGAM MERT 1 HÜLYE férfinemiszerv VOLTAM ÉS MINDIG VOLT VALAMI BAJA ANNAK A RAKÁS SZARNAK! és eladtam ft-ért mert csak ugy vették meg de akárhol voltam cserben hagyott és veled is ezt fogja tenni! ezeknek lejárt az ideje, enyémbe még viszavolt tekerve az óra 170-ezere és vízpumpa csere vezérlés ami láncós persze jó sok kidobálni való pénz volt, a legjobban jársz ha eladod és megszabadulsz tőle!!! ha nem teszed akkor még te is költhetsz nállam többet arra a kocsira ami majd cserben hagy téged! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 a kollégának 300ekm van a x20dth-ban .... baj nincs vele ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Viktor316 Elküldve Május31, 2013 Megoszt Elküldve Május31, 2013 Szia! Kicsit kutakodtam a motor térben,és megtaláltam a szóban forgó alkatrészt,igaz "megmondani" nem tudom mi az. Ha szemben állsz az autóval,a motorvezérlőtől balra a motor mögött lent található. Mágnes szelep 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Május31, 2013 Megoszt Elküldve Május31, 2013 Mágnes szelep És vajon mire való? Ez a nagy kérdés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Viktor316 Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 És vajon mire való? Ez a nagy kérdés. turbót szabályzó mágnesszelep.Amúgy a turbót és az egr-t szabályzó mágnes szelep úgyan az.Csak a felfogatás egy picit másabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
paparelli Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 sziasztok! y17dt-m van, oilcsere elött állok.Kérdésem az hogy mindenképp le kell szednem a motorvédőt?Imbusz,torx,6lapfej az olajleeresztő csavar?köszönönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 sziasztok! y17dt-m van, oilcsere elött állok.Kérdésem az hogy mindenképp le kell szednem a motorvédőt?Imbusz,torx,6lapfej az olajleeresztő csavar?köszönönöm!!! szia csak a kis ablakot kell leszedni , sima csavarhúzóval. 6lapfejű a leeresztő, tömítést célszerű cserélni rajta Link to comment Megosztás: More sharing options...
paparelli Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 szia csak a kis ablakot kell leszedni , sima csavarhúzóval. 6lapfejű a leeresztő, tömítést célszerű cserélni rajta köszönöm!!!!!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szinesmester Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Üdvözlet Tisztelt Fórumozók! Gondolom, n+1-szer tették már fel előttem a következő kérdést. Imádott "szekerem" Y20DTH motorral ketyeg. Elindulás után általában kb. 15-20 kilométerrel (országút) felvillan a szervizkulcs, vészüzemre áll át a rendszer, ha tövig lenyomom a gázpedált és pár másodpercig ott tartom, rendszerint eltűnik a hibajelenség és megy, mint aki puskából lőttek ki. EGR szelep cserélve utángyártottra, a hibajelenség maradt. Következő tippem valamelyik vákumcső. Belekezdjek itthon kínlódni vele szerintetek, vagy inkább forduljak Opel-szakihoz? Mi a véleményetek? Nem nagy hiba, de roppant idegesítő, mikor előznék, de nem megy a masina. Köszi előre is a válaszokat! Üdv: Szines Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Üdvözlet Tisztelt Fórumozók! Gondolom, n+1-szer tették már fel előttem a következő kérdést. Imádott "szekerem" Y20DTH motorral ketyeg. Elindulás után általában kb. 15-20 kilométerrel (országút) felvillan a szervizkulcs, vészüzemre áll át a rendszer, ha tövig lenyomom a gázpedált és pár másodpercig ott tartom, rendszerint eltűnik a hibajelenség és megy, mint aki puskából lőttek ki. EGR szelep cserélve utángyártottra, a hibajelenség maradt. Következő tippem valamelyik vákumcső. Belekezdjek itthon kínlódni vele szerintetek, vagy inkább forduljak Opel-szakihoz? Mi a véleményetek? Nem nagy hiba, de roppant idegesítő, mikor előznék, de nem megy a masina. Köszi előre is a válaszokat! Üdv: Szines Ha felvillan a szervizkulcs, akkor van eltárolt hiba is. Az mi, mi a hibakód? (elvileg csak műszerrel lehet a tiedből kiolvasni) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Sziasztok! Van egy olyan hibakódom Y17DT-n, hogy 0335, ami a főtengelyhelyzet jeladó rendellenességre utal. Ezt a hibát az autó akkor jelzi, ha huzamosan 120-130-as tempóval megyek autópályán. Ha ez alatti sebességnél még sosem jelezte. Kiszedtem ezt a jeladót, ami ugyebár az önindító alatt helyezkedik el. Az lenne a kérdésem, hogy ez a jeladó olajos helyen fut? Először azt gondoltam a lendkerékről szedi a jelet, de ahhoz nagyon olajos volt. Szóval, ha olajos térben dolgozik, akkor godolom csak a jeladó lehet a hibás, ugye? Előre is köszönöm a segítségeket! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts