Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

Sziasztok ! 2000 es gyártású isuzu motoros G astra karaván ha "hosszabb távon" 130 körül megyek vele kigyullad a motor hiba lámpa és átáll vészüzemre (megy de csak 90 100 körül) ha ezután leállítom és újra elindítom megint minden rendben működik . A főtengely fordulat jeladó cserélve- és a légtömeg mérő is új . Mi lehet még a hiba ?

Ki kellene olvasni a hibát, hogy mit érzékel az ECU... Így nehéz találgatni, sok oka lehet.

Link to comment
Megosztás:

uraim . az érdekelne hogy az y17dti-m nél hol van az oilhütö és mi van ha azt mondják hogy átszakadt, mert a hütöviz olajfoltos? tiszteletem.

Nekem tavaly talált a szerelő olajat a vízben, Azt mondta hengerfej. Elvittem egy másikhoz az kicserélte az izzítógyertyák tömítését kicserélte a vizet és azóta nincs olaj , a vízben . Mielőtt beadod a szervízbe nézesd meg mással is !

Link to comment
Megosztás:

Nekem tavaly talált a szerelő olajat a vízben, Azt mondta hengerfej. Elvittem egy másikhoz az kicserélte az izzítógyertyák tömítését kicserélte a vizet és azóta nincs olaj , a vízben . Mielőtt beadod a szervízbe nézesd meg mással is !

köszi.

Link to comment
Megosztás:

olajhőtő konkrétan nincs van helyette egy hőcserélő kocka nem kis pénzért az olajszűrőház alatt van

https://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530515-olajhuto/288797-olajhuto-opel-astra-g-corsa-c

a másik pedig valami O gyűrűk vagy perselyek vagy mifene a szelepszáraknál amik a hiba forrásai szoktak lenni

elméletileg ez nem vészes összeg pár száz ft egy darab

Link to comment
Megosztás:

olajhőtő konkrétan nincs van helyette egy hőcserélő kocka nem kis pénzért az olajszűrőház alatt van

https://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530515-olajhuto/288797-olajhuto-opel-astra-g-corsa-c

a másik pedig valami O gyűrűk vagy perselyek vagy mifene a szelepszáraknál amik a hiba forrásai szoktak lenni

elméletileg ez nem vészes összeg pár száz ft egy darab

és ahhoz hogy azokat cseréljék szét kell szedni a motort ugye?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mi lehet a probléma, akkor, ha megyek huzamosan 120-130-al autópályán és elkezd picit torpanni az autó,de csak annyira, mintha nagyobb széllökésekbe kerülnék, majd világítani kezd kis idő múlva a diadnosztika visszajelző lámpa. Világít kb. Negyed órát, ekkor nem torpan meg a motor, aztán kialszik a visszajelzőés kis idő elteltével kezdődik az egész előlről. Kivillogtattam a hibát, villanások száma: 10-3-3-5 ha jól értelmezem a hibakód táblázatot, akkor ez főtengely jeladó rendellenesség? Ez mit takar? A jeladó rossz csak, vagy valami más gond is lehet?

A segítségeket előre is köszönöm!

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Van egy problémám! 2005-ös G 1,7-es Isuzu Diesel Astrám csak úgy indul be ha nyomom a gázpedált is! Az indítás is kicsit hosszabb idő (nem "pöcre" indul) de beindul! Ezek után rendesen megy nincs vele semmi probléma! Van ötletetek? Esetleg járt már így valaki? Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Van egy problémám! 2005-ös G 1,7-es Isuzu Diesel Astrám csak úgy indul be ha nyomom a gázpedált is! Az indítás is kicsit hosszabb idő (nem "pöcre" indul) de beindul! Ezek után rendesen megy nincs vele semmi probléma! Van ötletetek? Esetleg járt már így valaki? Előre is köszi!

Adagoló vezérlő elektronika fog elhalálozni, nálam is így indult!!! Aztán 1x csak nem indult el.....

Szerelő azonnal ha nem akarsz sehol ottmaradni.....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok,eddig fabiám volt,most én is dieseles lettem (y17dt).Igazából még nincs semmi problémám a sárkánnyal,de kiváncsi lennék pár dologra.

1.Ez szépséges adagoló vezérlö elektronikának van valami elöjele ha behal?

2.Kb mennyibe fáj ha KO?

3.Igazábol hol van ez?

4.Lehet valamit tenni hogy ez ne halljon meg?

5.Szinte minden y17dt behal?(számoljak vele?)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok,eddig fabiám volt,most én is dieseles lettem (y17dt).Igazából még nincs semmi problémám a sárkánnyal,de kiváncsi lennék pár dologra.

1.Ez szépséges adagoló vezérlö elektronikának van valami elöjele ha behal?

2.Kb mennyibe fáj ha KO?

3.Igazábol hol van ez?

4.Lehet valamit tenni hogy ez ne halljon meg?

5.Szinte minden y17dt behal?(számoljak vele?)

1. Hidegen - melegen nehezen indul.

2. 30 ezertől - csillagos ég

3. Adagoló oldalán

4. Kétféle Y17DT van amin már meghalt és amin meg fog :)

5. Számolj! Nekem 140 000 körül jött elő.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok,eddig fabiám volt,most én is dieseles lettem (y17dt).Igazából még nincs semmi problémám a sárkánnyal,de kiváncsi lennék pár dologra.

1.Ez szépséges adagoló vezérlö elektronikának van valami elöjele ha behal?

2.Kb mennyibe fáj ha KO?

3.Igazábol hol van ez?

4.Lehet valamit tenni hogy ez ne halljon meg?

5.Szinte minden y17dt behal?(számoljak vele?)

1. nekem semmi előjele nem volt, lekapcsolt a motor menet közben

2. 40 a javított wessz cartárstól + szerelés változó nekem 30 volt mert szelepeket is cseréltek

3. adagoló oldala bal oldalt a motor és tűzfal között

4. semmit

5. 200.000km környékén 12 évesen produkálta

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

1. nekem semmi előjele nem volt, lekapcsolt a motor menet közben

2. 40 a javított wessz cartárstól + szerelés változó nekem 30 volt mert szelepeket is cseréltek

3. adagoló oldala bal oldalt a motor és tűzfal között

4. semmit

5. 200.000km környékén 12 évesen produkálta

aham,óra szerint 186700km nél járok,2006ban jött be az autó Magyarországba,tehát csak remélni tudom hogy 2002-2006 között már behalt.....akitöl vettem elmondása szerint nem volt ilyen hibája.

Pesten esetleg tudtok vkit aki ilyenekkel foglalkozik,korrekt és nem borzasztó drágán dolgozik?Itthon ki tudom szerelni?képet tudnátok küldeni hogyis néz ki....?

köszönöm!!!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

aham,óra szerint 186700km nél járok,2006ban jött be az autó Magyarországba,tehát csak remélni tudom hogy 2002-2006 között már behalt.....akitöl vettem elmondása szerint nem volt ilyen hibája.

Pesten esetleg tudtok vkit aki ilyenekkel foglalkozik,korrekt és nem borzasztó drágán dolgozik?Itthon ki tudom szerelni?képet tudnátok küldeni hogyis néz ki....?

köszönöm!!!!!!!!

WESSZ A válasz a kérdésedre

Link to comment
Megosztás:

szia az egy fém tömb, hengeres vagy L alakú (ez szokott engedni üzemanyagot)?

a hengeresen 4 kicsi lyuk van

nem tudom de lehet még ugy igazábol nem láttam de uj fejlemény van az ügyben valoszinü szar gázolajat tankoltam gyálon a mol-nál mert ma már nem csinálta a hülyeséget. ha fel teszel fotot arrol a kütyüröl megmondom hogy az e .köszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Egy kis segítség kellene.

A motordignosztikai lámpa menet közben néha világít ha a fordulat 2000 alatt van, és a motor (x17dtl) sem dolgozik olyankor 100%-on ha a gázra lépek és 2000 felé megy a fordulat a lánpa elalszik és a motor is normálís lesz. Van, hogy hetekig nem jelentkezik a probléma van, hogy minden nap.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Y17DT ma elindulás után 10 perccel egyenes úton kis húzatásnál szervizlámpa kigyullad.

Hibakód P1125. Megállás után tovább menet semmi hiba, minden működik ahogy kell.

Mi lehet ez? EGR?

Mi a teendő?

Hamarosan jön a vezérlés csere, érdemes lenne egy szívósor takarítást is eszközölni?

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Y17DT ma elindulás után 10 perccel egyenes úton kis húzatásnál szervizlámpa kigyullad.

Hibakód P1125. Megállás után tovább menet semmi hiba, minden működik ahogy kell.

Mi lehet ez? EGR?

Mi a teendő?

Hamarosan jön a vezérlés csere, érdemes lenne egy szívósor takarítást is eszközölni?

P1125(5) Kritikus rendszer meghibásodás 2 Töltınyomás több az elıírtnál

Link to comment
Megosztás:

Szia ! Igazából úgy szerettem volna ahogy te is írtad, csak hát így sikerült. Az Opeltől,már csak a számítógéphez értek rosszabbúl. Ezért röviden leírom ide is.

2000-es kiadású 1,7 DTI ( ISUZU ) Opelom van. Előfordúl, hogy megtorpan, majd újra magához tér. De legutóbb meg kellett állnom, mert nem reagált a gázadásra. 1-2 perc után indítottam, és minden rendben volt egy darabig. Aztán ismét dadogott.

Erre a problémára szeretnék segítséget kapni.

Köszönettel.

Sziasztok!

Sajnos nem sikerült megoldani véglegesen a problémát. Azóta hogy utoljára beszéltünk, ki lett pucolva az ADR szelep, vezérműszíj lecserélve. Mostanában többször előfordult hogy az autó elkezdett dadogni és leállt a motor. Volt hogy újra tudtam indítani, de ekkor csak össze-vissza járt, a fordulatot nem vette. Ezt már két alkalommal is eljátszotta velem. Kb 40-50 perces indítgatás után mintha mi sem történt volna, gyönyörűen ment tovább. Legutóbb az udvarról sem tudtam kiállni, mert ugyanezt a hibát már hidegen is hozta. Erről tennék föl nektek videót. 0500-as hibakódot lehet kivillogtatni, ami járműsebesség-jeladó funkció rendellenességet jelent. Kérlek titeket ha van valakinek ötlete a videó alapján, segítsen nekem.

Üdv

Gyuri

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.