Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Recommended Posts

Elküldve
  On 2013. 02. 03. at 22:53, Arcsy88 írta:

helló!nekem is ezt a hibakodot adja ki!120km/h nál kivillanik a lámpa és belassul az autó!újra inditás után jó!nem tudom mit kell rajt cserelni

Egy két oldallal viszább írtam nálam is ez volt a gond, 100- 120 nál betorpan, majd leállít és megin jó, de most vagy két három hete nem csinálja. Még nem tudtam elmenni a szakihoz mert rohanás van, de azt tudom, hogy a hiba elött EGR takarítás volt, meg légtömeg mérő csere

A tömegmérő magnetic nem bosch. Most nem jön ki a hiba, de majd melátjuk mi lesz belőle

Elküldve
  On 2013. 02. 07. at 22:11, Lion írta:

Egy két oldallal viszább írtam nálam is ez volt a gond, 100- 120 nál betorpan, majd leállít és megin jó, de most vagy két három hete nem csinálja. Még nem tudtam elmenni a szakihoz mert rohanás van, de azt tudom, hogy a hiba elött EGR takarítás volt, meg légtömeg mérő csere

A tömegmérő magnetic nem bosch. Most nem jön ki a hiba, de majd melátjuk mi lesz belőle

Nekem is egr takaritás után jelentkezett a probléma!nem tudom hogy mi által!ha sikerül valami,kérlek ird meg,én is jelentkezek a változásról!légtömegméröt akartam venni,de várok vele!

Elküldve

szerintem várj a vásárlással nem az lesz a gond a szerelőm már tudja, de el kell hozzá jutnom ami a rohanásban elég nehéz

Elküldve
  On 2013. 02. 08. at 9:26, Lion írta:

szerintem várj a vásárlással nem az lesz a gond a szerelőm már tudja, de el kell hozzá jutnom ami a rohanásban elég nehéz

okés küszi ,addig nem veszek hozzá semmit :D

remélem valami aproság miatt van...sok sikert irj majd köszi

Elküldve
  On 2013. 02. 07. at 17:35, csillám######láma írta:

Hali!

Egy kis segítségre lenne szükségem,2001-es Astra 1.7dtivel kapcsolatban.

kb 1500-2000 fordulatszám tartományban torpan az autó,valamint melegindításnál előjön a motorhiba jel,ez pár perc múlva eltűnik,de addig nem húz az autó.

Mi lehet a baja?

hibakód villogtatás eredménye 10 1 10 10 ez mit jelent?

légtömegmérö valszeg .vedd le a csatiját és menj vele 1 kört ha jobb akkor csere.de megprobálhatod a féktisztito spray-t kis száradás után menni vele hajo lett akkor gazdagabb lettél egy tapasztalattal, ha nem akkor az elöbbi.

Elküldve
  On 2013. 02. 09. at 13:49, astra írta:

légtömegmérö valszeg .vedd le a csatiját és menj vele 1 kört ha jobb akkor csere.de megprobálhatod a féktisztito spray-t kis száradás után menni vele hajo lett akkor gazdagabb lettél egy tapasztalattal, ha nem akkor az elöbbi.

Hello!

a 10 1 10 10 hibakód az 0100-légtömegmérö áramkör!

én lehuztam a légtömegmérö csatiját,és még rosszabb a helyzet mert igy a turbo egyáltalán nem megy,ha rádugom akkkor meg 110-120 km/h sebességnél megtorpan és turbo megint semmi ,erö semmi!

most befujtam féktisztitóval...meglátjuk mit eredményez...

Elküldve

Sziasztok!

Nekem egy 2,0DTI astra van 101LE-s evj:2004, es kb egy hete azt csinälja, hogy amikor hidegen beinditom kigyullad az a kis särga auto amiböl egy villäskulcs äll ki, es kb egy percig vilägit aztän magätol elalszik. Ezt minden hideginditäskor eljätsza, de semmi mäs rendellenesseget nem veszek rajta eszre, es közben egesz nap ha melegen inditon meg csak meg sem villan egyszer sem. Viszont ma arra lettem figyelmes, hogy a kilometerora napiszämlälo kvatz kijelzöje nem müködi, de minden mäs jol funkcionäl. nem tudom van e a ket hiba közt összefügges. Ha valaki mär talälkozott valameik hibajelenseggel es tud valami erdemleges imformäcioval szolgälni, azt nagyon megköszönnem!

Elküldve
  On 2013. 02. 10. at 18:53, sisti írta:

Sziasztok!

Nekem egy 2,0DTI astra van 101LE-s evj:2004, es kb egy hete azt csinälja, hogy amikor hidegen beinditom kigyullad az a kis särga auto amiböl egy villäskulcs äll ki, es kb egy percig vilägit aztän magätol elalszik. Ezt minden hideginditäskor eljätsza, de semmi mäs rendellenesseget nem veszek rajta eszre, es közben egesz nap ha melegen inditon meg csak meg sem villan egyszer sem. Viszont ma arra lettem figyelmes, hogy a kilometerora napiszämlälo kvatz kijelzöje nem müködi, de minden mäs jol funkcionäl. nem tudom van e a ket hiba közt összefügges. Ha valaki mär talälkozott valameik hibajelenseggel es tud valami erdemleges imformäcioval szolgälni, azt nagyon megköszönnem!

Villogtasd ki a hibát.

Elküldve
  On 2013. 02. 10. at 19:22, imy írta:

Villogtasd ki a hibát.

Hogy is megy az pontosan? gäz+fek benyom aztän gyujtäs räad?

Es ha kivillogja azt hol tudom megnezni, hogy mi a hiba?

Elküldve
  On 2013. 02. 11. at 7:50, sisti írta:

Hogy is megy az pontosan? gäz+fek benyom aztän gyujtäs räad?

Es ha kivillogja azt hol tudom megnezni, hogy mi a hiba?

Igen így kellene.

Majd valami Diesel guru megmondja, hogy miért nem villogott nálad. Lehet nem tudja, lehet OBD kábel kell...

Elküldve
  On 2013. 02. 11. at 10:16, imy írta:

Igen így kellene.

Majd valami Diesel guru megmondja, hogy miért nem villogott nálad. Lehet nem tudja, lehet OBD kábel kell...

Minden esetre azert köszönöm, hogy probältäl segiteni!

Elküldve
  On 2013. 02. 11. at 8:05, sisti írta:

:( az eredmeny semmi, nem villogott egyältalän a lämpa :(

  On 2013. 02. 11. at 10:16, imy írta:

Igen így kellene.

Majd valami Diesel guru megmondja, hogy miért nem villogott nálad. Lehet nem tudja, lehet OBD kábel kell...

Szerintem a kétliteres dízel még X-es motorkódú, annál pedig nem hiszem, hogy működik ez a verzió.

Elküldve
  On 2013. 02. 11. at 12:49, steve78 írta:

Szerintem a kétliteres dízel még X-es motorkódú, annál pedig nem hiszem, hogy működik ez a verzió.

Hali!x20dth/dtl nél nem lehet villogtatni,se fék-gázzal,sem pedig 5-6 csati átkötésével,csak obd rendszerrel lehet!

Elküldve
  On 2013. 02. 12. at 7:42, sisti írta:

Az enyem Y20DTH, de akkor ezek szerint ennel sem lehet villogtatni, ez pehh, akkor kenytelen leszek valami märkaservizbe vinni. :(

Én szerintem márkaszervizbe ne vidd!mik a panaszok?elvileg autószerelöknél már alapfelszereltség egy diagnosztika!

Elküldve

Sziasztok.Kicsivel visszább írtam már a gondomról...röviden annyi hogy egy Y17DT motor kódú caravanom van és ha elérem a 115-120 km/h vagy ha a sebességeket jobban kihúzatom akkor felvillan a motorelektronika lámpa és begyengül az autó. Kiolvastuk P0105-ös kódot adott ki...utána EGR megpucol töltőnyomás érzékelő megpucol...próbakor ugyan úgy fenn állt a hiba...van esetleg valami ötleteket mit kéne még megnézni ?

Elküldve

nekem kopp ugyanez a hiba!p0105 hiba-turbo nyomás kevés!légtömegmérövel probálkozok majd most!egr tisztitva!ujra inditás után meg jó!tartsuk majd a kapcsolatot hogy ki,hogy halad a megoldással!

Elküldve

Rendben. Családomban van egy ugyan ilyen autó mint az enyém ami teljesen probléma mentes,abból cserélgetem az alkatrészeket próbaképp. Délután átcserélem a legtömegmérőt és kipróbálom. Írok ha lesz változás.

Elküldve
  On 2013. 02. 12. at 17:48, Arcsy88 írta:

Én szerintem márkaszervizbe ne vidd!mik a panaszok?elvileg autószerelöknél már alapfelszereltség egy diagnosztika!

Hideg inditäs utänn kb.1 percig vilägit az a kis autobaszurt särga villäskulcs aztän elalszik es a következö hideginditäsig nem is vilägit többet.

Elküldve
  On 2013. 02. 12. at 21:18, Arcsy88 írta:

nekem kopp ugyanez a hiba!p0105 hiba-turbo nyomás kevés!légtömegmérövel probálkozok majd most!egr tisztitva!ujra inditás után meg jó!tartsuk majd a kapcsolatot hogy ki,hogy halad a megoldással!

Kicseréltem a légtömegmérőt egy másikra és akkor is fenn állt a hiba....próbálkozok mással...

Elküldve
  On 2013. 02. 13. at 8:15, sisti írta:

Hideg inditäs utänn kb.1 percig vilägit az a kis autobaszurt särga villäskulcs aztän elalszik es a következö hideginditäsig nem is vilägit többet.

Izzítás probléma...1-2 gyertya cserés...illik egyszerre cserélni a 4-et...5000/db körül már kapsz jót... ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.