potyo Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Üdv! Nekem is hasonló gondjaim vannak, kiegészítve azzal, hogy nálam semmit nem mozdul a mutató. Kompival megnéztük, jeladó jó, mert jelet ad, de a mutató meg se nyikkan. Műszercsere lesz. Viszont a fűtés az KATASZTRÓFÁLIS sajnos nem tudok rá jobb szót mondani. 1-2 évvel ezelőtt még csak csak volt benne hőfok. Most valami hiba folytán langyos levegőt fúj max. Pedig tegnap 200 km is mentem vele. Eldugulhat a fűtőradiátor, vagy a fűtéscsap nem nyit eléggé? Van valami megoldás erre? ( ülésfűtést tervezem majd...) Várom a válaszokat! Létezik fűtött ablakmosó spricni? Nekem ez inkább teljesen nyitva levő termosztátra hasonlít. Inkább azt kellene megnézni első körben, hogy hidegen beindítod, és várod, hogy melegedjen a motor álló helyzetben. Ha a motorral együtt a hűtőradiátor is szinte azonnal langyosodni kezd, akkor hibás a termosztát és lehet, hogy semmi más gond nincs is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 Létezik fűtött ablakmosó spricni? Tudtommal G-hez nem. B Omegához igen, de az nem megy bele. Az Insigniáé belemegy, de ott meg nem maga a spricni fűtött, hanem van egy fűtőelem a csőben úgy 50-60cm-rel a fúvókák előtt, amin keresztülvezetik az ablakmosófolyadékot és az felmelegíti. Ennek az az előnye hogy nincs szükség a fűthető spricni viszonylag nagy helyigényére (az Omegáé vagy 5-6 centi mélyen benyúlik lefelé a motortérbe) mert ezt a fűtőelemet bárhova el lehet helyezni, viszont ha ilyen messze van a fúvókáktól akkor a hatékonysága kérdéses. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 Nekem ez inkább teljesen nyitva levő termosztátra hasonlít. Inkább azt kellene megnézni első körben, hogy hidegen beindítod, és várod, hogy melegedjen a motor álló helyzetben. Ha a motorral együtt a hűtőradiátor is szinte azonnal langyosodni kezd, akkor hibás a termosztát és lehet, hogy semmi más gond nincs is. A termosztáto tavaly cseréltem 2x, idén megint vettem bele egy gyári GM-es termó, mert tavaly valami no name került bele. Én is erre tippeltem elöszőr, de nem lehet rossz a termó. 89 fokos, és langyos a levegő ami bejön, de majd rámérek, hogy hány fokos, kíváncsi vagyok hasonló Y17DT-seknek is annyi-e az érték...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi Z17DTL Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Sziasztok! 1.7CDTi-nél nekem sem nagyon akar melegedni, a kiegyenlítő tartályba spriccelő ágat egy picit leszűkítettem, hogy alig alig jöjjön rajta a melegvíz, a klímahűtő elé pedig tettem kartont, így valamennyivel gyorsabban melegszik, de így is van vagy 10km mire üzemmeleg, viszont elég hamar fűt és elég meleget nyom, nem hiszem, hogy ebből többet ki lehetne hozni, viszont mostanában nem sokat használjuk ezt a verdát, és 2-3 nap alatt lemerül az akksi, 13.7-et tölt, új az akksi, ha töltővel feltöltjük, akkor is 3-4 nap után már nem teker eléggé, az önindítót levettük, nem vesz fel sok áramot, ki lett tisztítva, zsírozva... viszont hidegen vibrál a világítás, meg a műszerfal, meg minden világító berendezés, mintha hullámzó lenne a töltés, generátor a következő gyanúsított, bár nem mértünk hullámzó töltést.... valakinek tapasztalat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Sziasztok! 1.7CDTi-nél nekem sem nagyon akar melegedni, a kiegyenlítő tartályba spriccelő ágat egy picit leszűkítettem, hogy alig alig jöjjön rajta a melegvíz, a klímahűtő elé pedig tettem kartont, így valamennyivel gyorsabban melegszik, de így is van vagy 10km mire üzemmeleg, viszont elég hamar fűt és elég meleget nyom, nem hiszem, hogy ebből többet ki lehetne hozni, viszont mostanában nem sokat használjuk ezt a verdát, és 2-3 nap alatt lemerül az akksi, 13.7-et tölt, új az akksi, ha töltővel feltöltjük, akkor is 3-4 nap után már nem teker eléggé, az önindítót levettük, nem vesz fel sok áramot, ki lett tisztítva, zsírozva... viszont hidegen vibrál a világítás, meg a műszerfal, meg minden világító berendezés, mintha hullámzó lenne a töltés, generátor a következő gyanúsított, bár nem mértünk hullámzó töltést.... valakinek tapasztalat? nekem is alapjárat környékén gyenge a töltésem 1500as fordulat körül rendben van. tuti generátort fogok cserélni minimálisan drágább mint mejavítani már kétszer volt javítva minimum amúgy nekem is Varta akum van kék fedeles nem volt olcsó. Haveromé fél év után elgyengült csere lett a vége Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 A termosztáto tavaly cseréltem 2x, idén megint vettem bele egy gyári GM-es termó, mert tavaly valami no name került bele. Én is erre tippeltem elöszőr, de nem lehet rossz a termó. 89 fokos, és langyos a levegő ami bejön, de majd rámérek, hogy hány fokos, kíváncsi vagyok hasonló Y17DT-seknek is annyi-e az érték...... nézd meg a két fűtéscsövet ami kijön a tűzfalból ha egyforma meleg úgy hogy rajta a fűtés tuti az elektromos csapod halt meg én már megjártam Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Sziasztok! 1.7CDTi-nél nekem sem nagyon akar melegedni, a kiegyenlítő tartályba spriccelő ágat egy picit leszűkítettem, hogy alig alig jöjjön rajta a melegvíz, a klímahűtő elé pedig tettem kartont, így valamennyivel gyorsabban melegszik, de így is van vagy 10km mire üzemmeleg, viszont elég hamar fűt és elég meleget nyom, nem hiszem, hogy ebből többet ki lehetne hozni, viszont mostanában nem sokat használjuk ezt a verdát, és 2-3 nap alatt lemerül az akksi, 13.7-et tölt, új az akksi, ha töltővel feltöltjük, akkor is 3-4 nap után már nem teker eléggé, az önindítót levettük, nem vesz fel sok áramot, ki lett tisztítva, zsírozva... viszont hidegen vibrál a világítás, meg a műszerfal, meg minden világító berendezés, mintha hullámzó lenne a töltés, generátor a következő gyanúsított, bár nem mértünk hullámzó töltést.... valakinek tapasztalat? 10km az normálisnak mondható. A karton kicsit letakarja a motort, nem hűti úgy a blokkot a menetszél, így valóban gyorsabban melegszik. 13,7 az kevés, és valószínűleg ha bekapcsolsz további fogyasztókat, akkor meredeken esik. Valószínűleg hibás valamelyik dióda, vagy leszakadt az egyik tekercsvég a diódahídról. Aki ért hozzá, rendbe tudja rakni. Tedd/tetesd rendbe minél előbb, mert az akkut kinyírja a folyamatos részleges töltöttség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hazafia Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Hasonlitsd össze a következő adatlista paramétereket: Tényleges előtöltés és Kívánt befecskendezés kezdet A befecskendezés aktuális kezdőértéke nem megfelelő Maximális teljesítmény redukálódik Szia. Megtaláltam egy régebbi hozzászolásodat. Gondban vagyok én is a DTI Vectrával, ugyanezt a hibakódot írja nekem is, motor erőtlen, 2000 max fordulat, dadog, füstöl. Valóban adagoló hba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vinczeattila Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 "amúgy nekem is Varta akum van kék fedeles nem volt olcsó. Haveromé fél év után elgyengült csere lett a vége" Tavaly vettem egy varta aksit,de azt hiszem nekem is cserés lesz.Nyáron felújíttattam a generátort,de most bejöttek a hidegek és már nyöszörög.Varta többet nálam számításba sem jöhet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Olivers Elküldve December13, 2012 Megoszt Elküldve December13, 2012 "amúgy nekem is Varta akum van kék fedeles nem volt olcsó. Haveromé fél év után elgyengült csere lett a vége" Tavaly vettem egy varta aksit,de azt hiszem nekem is cserés lesz.Nyáron felújíttattam a generátort,de most bejöttek a hidegek és már nyöszörög.Varta többet nálam számításba sem jöhet! az akksi nyöszörög vagy az öninditót? nekem is volt egyszer egy akksi gyanum hogy nehezen forgott de végül öninditó javitás lett a megoldása csere előtt méresd le terheléssel az akkut Link to comment Megosztás: More sharing options...
Olivers Elküldve December13, 2012 Megoszt Elküldve December13, 2012 uraim. menet közben ha hirtelen nagy gázt adok fekete füst és ma vettem észre hogy ujbol ránget aztán joideig nem . oilt nem eszi jol huz hibakod nincs ,y17 dt-im van 2001-es évjárat, a rángatással együtt van a fekete füst, ezt azelött nem csinálta. köszi a válaszokat. EGR szelep koszos kormos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Olivers Elküldve December13, 2012 Megoszt Elküldve December13, 2012 WESZI A kérdésedre a válasz nekem is megállt a mult héten kivettem az elektronikát belöle /4db m6x30 / csavar irány törökbálint 2óra mulva röfögött az auto elötte ugyanezt a hibakodot produkálta , azota jó.a szerelö honlapját megtalálod a fórum tartalomjegyzékébe de ha visszaolvasol megtralálod az egyik irásban kék betükkel .CSAK ODA MENJ MERT MÁR ELÉGGÉ LEVÁGTAK anyagilag gondoltam. n ekem y17dt-m van . ez TUTI :)), nekem is ő csinálta meg . és csak dicsérni tudom :) sóóót, családi látogatása alkalmával beugrott érte és visszafelé készen hozta vissza az adagolóvezérlő elektronikát az OPEL márkaszervizben csak hitetlenkedtek mikor visszapakolva rögtön indult a motor :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 EGR szelep koszos kormos ezen a motoron hol van az EGRszelep y17 dt -m van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Olivers Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 ezen a motoron hol van az EGRszelep y17 dt -m van. hátul keresd a homlokfal és a motor között középen alul a kipufogó csonknál de felülről le kelll bontani a szivócsonkot ha szerelni akarod Weszi nagyon jol meg tudja neked csinálni Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve December15, 2012 Megoszt Elküldve December15, 2012 Az normális, hogy az egyik visszatérő csőben, ami a motor felől van a kiegyenlítő tartályban, hidegen is azonnal megindul a hűtőfolyadék áramlás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve December15, 2012 Megoszt Elküldve December15, 2012 ezen a motoron hol van az EGRszelep y17 dt -m van. a szívósor tetején, a motor jobb oldalán látsz egy fém csövet na ez megy a szelep oldalába a bontás nem nehéz kezdődik a légszűrő csövek eltávolításával, aztán leveszed a motorvezérlőt és tartóját ,kioldod az előbb említett fém csövet a szelepből .2 csavar fogja a szelepet meg egy vákuumcső Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December15, 2012 Megoszt Elküldve December15, 2012 Az normális, hogy az egyik visszatérő csőben, ami a motor felől van a kiegyenlítő tartályban, hidegen is azonnal megindul a hűtőfolyadék áramlás? Hülye megoldás. Sajnos normális, ezzel pedig szökik a meleg víz mint az állat. Automata légtelenítésre szolgál. Én beszűkítettem a csövet annyira, hogy éppen hogy csak csöpög, így hideg marad a kiegyenlítő, és az abból távozó cső is. Hidegindításnál kb 1,5 l vizet nem kell megmelegítenie feleslegesen + ami ezen a körön távozó hő. Csak saját felelősségre és tökéletes motoron szűkíteni!! :-) Légtelenítés után akár lezárni is lehetne, de a biztonság kedvéért szivárgósra hagytam Ha leüríted a hűtőfolyadékot akkor a beiktatott szűkítésre figyelni kell, mert feltöltéskor ezen a vékony csövön kellene távoznia a levegőnek a hengerfejből, Ami végül is megtörténik, csak lassabban. Gyorsabban melegszik ettől, de csak azoknak ajánlom akik maguk javítanak autót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December15, 2012 Megoszt Elküldve December15, 2012 milyen doboz van a légszűrőd alatt ? :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve December15, 2012 Megoszt Elküldve December15, 2012 Hülye megoldás. Sajnos normális, ezzel pedig szökik a meleg víz mint az állat. Automata légtelenítésre szolgál. Én beszűkítettem a csövet annyira, hogy éppen hogy csak csöpög, így hideg marad a kiegyenlítő, és az abból távozó cső is. Hidegindításnál kb 1,5 l vizet nem kell megmelegítenie feleslegesen + ami ezen a körön távozó hő. Csak saját felelősségre és tökéletes motoron szűkíteni!! :-) Légtelenítés után akár lezárni is lehetne, de a biztonság kedvéért szivárgósra hagytam Ha leüríted a hűtőfolyadékot akkor a beiktatott szűkítésre figyelni kell, mert feltöltéskor ezen a vékony csövön kellene távoznia a levegőnek a hengerfejből, Ami végül is megtörténik, csak lassabban. Gyorsabban melegszik ettől, de csak azoknak ajánlom akik maguk javítanak autót. Köszönöm a hasznos, ötletes megoldást! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December15, 2012 Megoszt Elküldve December15, 2012 Köszönöm a hasznos, ötletes megoldást! ;) vagy beteszel egy átfolyós benzincsapot, azzal tényleg lehet állítgatni a rést szivárgásra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December15, 2012 Megoszt Elküldve December15, 2012 milyen doboz van a légszűrőd alatt ? :-) gondolom mű xenon trafó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 gondolom mű xenon trafó :) igen az, de már nincs benne. Csak ott volt neki hely, amúgy nincs benne a gyári szűrőház Direktel dolgozunk :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 igen az, de már nincs benne. Csak ott volt neki hely, amúgy nincs benne a gyári szűrőház Direktel dolgozunk :) helyes hogy nincs benne :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mir-mur Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=808&st=1060 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 http://www.opelforum...pic=808&st=1060 Szerintem jobban jártál volna ha beilleszted az egész szöveget mert így macerás megkeresni ez előző hozzászolásod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts