SohajdaTomi Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Üdv mindenkinek. 1.7cdti G astrám van. most hogy már hidegebb az idő(0-5fok) azt vettem észre hogy az izzítás jel a műszerfalon egyátalán nem villan ki semmikor sem. Gyujtás ráadáskor még nyár elején is bevillant kb 1 mp-ig. Aki tudja hogy hol van ezeknél biztosíték vagy relé esetleg, vagy mit nézzek meg azt megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Üdv mindenkinek. 1.7cdti G astrám van. most hogy már hidegebb az idő(0-5fok) azt vettem észre hogy az izzítás jel a műszerfalon egyátalán nem villan ki semmikor sem. Gyujtás ráadáskor még nyár elején is bevillant kb 1 mp-ig. Aki tudja hogy hol van ezeknél biztosíték vagy relé esetleg, vagy mit nézzek meg azt megköszönném. lehet hogy olyan helyen áll az auto ahol meleg van és nem tud kihülni . egyébként nagyon rövid ideig villan fel a jel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samy69 Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Sziasztok! Új vagyok itt a fórumon,de mindjárt segítséget akarok kérni Tőletek.Astra G X17DTL időközönként,főleg egyenletes finom tempónál motor kontroll sárga lámpa kigyullad,ilyenkor teljesítmény lecsökken.Van mikor kb.10mp múlva elalszik aztán egy darabig semmi,mostanában már szinte minden alkalommal kigyullad,ha gázt adok általában elalszik.Gázt visszaveszem megint kigyullad és így játszik szinte folyamatosan.Hibakód:P0400 Azt mondták egr hiba.Ki lett pucolva kb 2-3 hétig semmi,aztán kezdte megint. Írjátok már meg legyetek szívesek,hogy ennél a motornál ki lehet-e iktatni az egr-t,mert a szerelő azt mondja hogy ennél az egy motortípusnál nem lehet.Köszönettel várom tanácsaitokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mesa0812 Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Sziasztok! Egyik ismerősömnek össze tört a 2004-es G astrája! Most szeretnéa motort értékesíteni belőle, ugyanis az nem sérült! Az autó disesel, és a motorkódja Z17DTL! Az lenne a kérdésem, hogy mennyiért lehet meghírdetni egy ilyen motort, ami 110 ezret futott eddig! Válaszokat előre is köszönöm! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sadiseko Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Sziasztok! Új vagyok itt a fórumon,de mindjárt segítséget akarok kérni Tőletek.Astra G X17DTL időközönként,főleg egyenletes finom tempónál motor kontroll sárga lámpa kigyullad,ilyenkor teljesítmény lecsökken.Van mikor kb.10mp múlva elalszik aztán egy darabig semmi,mostanában már szinte minden alkalommal kigyullad,ha gázt adok általában elalszik.Gázt visszaveszem megint kigyullad és így játszik szinte folyamatosan.Hibakód:P0400 Azt mondták egr hiba.Ki lett pucolva kb 2-3 hétig semmi,aztán kezdte megint. Írjátok már meg legyetek szívesek,hogy ennél a motornál ki lehet-e iktatni az egr-t,mert a szerelő azt mondja hogy ennél az egy motortípusnál nem lehet.Köszönettel várom tanácsaitokat. Szia! Ki lehet iktatni... Dobd a mestered a kukába. Csinálsz egy vakpakolást (olyan amin csak a két csavarnak van lyuk és a csőnek nincs) és berakod a cső alá, amely a kipufogóból vezet az AGR-be. Remélem segítettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samy69 Elküldve November27, 2012 Megoszt Elküldve November27, 2012 Köszi a segítséget Sadiseko,csak ennél a motortípusnál pont az a gond hogy csak két vákumcső és az el.csati megy az egr-re és nincs belekötve semmilyen csonkba csak simán fel van fogatva 2 csavarral a vez teng.ház oldalára.Nem is értem hogy működik. Ha valakinek ebben lenne tapasztalata,megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ferere26 Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Hali! Köv. problémám van, 2002-s G astra combi 1.7dti nemrég volt vezérműszíjcsere 240E km van az autóban, erről tudok, 4 évesen vettem! Most éles "traktoros" motorhang hallatszik s főként az utastérbűl.Eddig szép "dízel" hangja volt. Szerelő szerint váltó probléma okozza a zajt, de annak mi köze van a motorhoz? Váltó, kuplung problémát nem tapasztalok! Megnéztük a motortartogumibakokat, ott az egyik van megkopva. Más: Valamint ha az út egyenetlen, halk, olyan tompa hangolt hallok. Ha beülünk az autóba elég ha előre s nincs megpakolva, hátul a kerekenél "Lovaslocsis" nyekergő hang hallatszik, természetesen csak száraz időban, ha esik az eső akkor nem nyekereg! Ezeknek a problémáknak a javítattása mennyibe fog fájni kb.? Szeretném lecseréln H astra-ra de előtte azért rendberakatnám az autót! Köszi a segítséget! szia nézd meg az adagolónak meg van e mind 2 csavarja nekem akor csinálta ezt mikor az egyik tőcsavar eltörött és a másik meg fellazult édett mozogni üdv:feri Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 mjnt már annyiszor most is csak szuperlativuszokban tudok Weszi-röl beszélni az edu megállitotta az autot kivittem hozzá Törökbálintra kb 10 perc alatt élete lehelt bele itthon beraktam a helyére és beindult az y17dt.nagyon kösz WESZI. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sadiseko Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Köszi a segítséget Sadiseko,csak ennél a motortípusnál pont az a gond hogy csak két vákumcső és az el.csati megy az egr-re és nincs belekötve semmilyen csonkba csak simán fel van fogatva 2 csavarral a vez teng.ház oldalára.Nem is értem hogy működik. Ha valakinek ebben lenne tapasztalata,megköszönném. De az AGR lényege, hogy a kipufogógázt vezesse vissza az égéstérbe levegővel keverve, ergo valahol kell hogy legyen egy kivezetés a kipufogóból és azt kell lezárni, az agr-t és a szívócsonkot pedig kipucolni és nincs tovább probléma. Szólj rám ha tévedek, de ugyanez volt nálam is (minimálisan különbözik a motorom a tiédtől) és ha van agr akkor kell hogy legyen valahol egy szemét kis csőnek, Remélem segítettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samy69 Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 De az AGR lényege, hogy a kipufogógázt vezesse vissza az égéstérbe levegővel keverve, ergo valahol kell hogy legyen egy kivezetés a kipufogóból és azt kell lezárni, az agr-t és a szívócsonkot pedig kipucolni és nincs tovább probléma. Szólj rám ha tévedek, de ugyanez volt nálam is (minimálisan különbözik a motorom a tiédtől) és ha van agr akkor kell hogy legyen valahol egy szemét kis csőnek, Remélem segítettem. Szia! Köszi a segítséget,ma vagy holnap akarok belemerülni a dologba,remélem sikerrel..Kutatok tovább. üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis28 Elküldve December3, 2012 Megoszt Elküldve December3, 2012 Sziasztok Segítségeteket szeretném kérnni, jelenleg egy F astra 1.7td tulajdonosa vagyok, de le szeretném cserélni egy G-re. Nem igazán vagyok otthon a motorok terén ezért kérdezném meg mi a különbség a : TD, DTI, DIT, CDTI motorok között? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
samy69 Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 De az AGR lényege, hogy a kipufogógázt vezesse vissza az égéstérbe levegővel keverve, ergo valahol kell hogy legyen egy kivezetés a kipufogóból és azt kell lezárni, az agr-t és a szívócsonkot pedig kipucolni és nincs tovább probléma. Szólj rám ha tévedek, de ugyanez volt nálam is (minimálisan különbözik a motorom a tiédtől) és ha van agr akkor kell hogy legyen valahol egy szemét kis csőnek, Remélem segítettem. Szia! Na meglett az a szemét kis cső,ahogy Te fogalmaztál.Megtalálni sem volt egyszerű,én biztos nem kerestem volna,úgyhogy köszönet Neked a segítségért.Mostmár csak le kéne operálni valahogy de be kell szereznem normális szerszámot hozzá,mert nehéz hozzáférni.Köszi mégegyszer! üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
casanovak Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 Helló! Új tag vagyok és volna 1 óltári próblémám az Astrámmal G 1.7 Td.Napokkal ezelőtt menet közben le állt az autóm elvittem a kerepesi uti szervizbe ahol azt közölték elektrónikus hiba miatt nem indul po251 a javitás Kb 1 mill ft. kb. lenne! Hmmmm.kiugrott a szivem te jó ég 10 éves az autó 170ezer km. motor jó stb mi legyen.elhuzattam a Harmat utca 218. diesel szervizbe itt kicserélték elöször a diesel szürőm mondván homok volt benne ,meg még nem tom. mit jav. 18ezer. lElvittem mentem vele haza hatza értem lerobbant nem indult .Vissza huztam a szervizbe ahol masnap kideritették az elektronikával van baj a dobozt kicserélték állitolag felujitottal majd elvihettem 60 ezer ft .Természetesen este kb. 22km megint leállt, nem indult ég a szerviz lámpa huztam vissza. Ja Isuzu motoros . most ott van várom a fejleményeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 Őhozzá menj, ért hozzá és tudja mit csinál, innen a fórumról eddig csak jókat tud róla mondani mindenki aki már járt nála: http://wesziautoszerviz.5mp.eu/web.php?a=wesziautoszerviz Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December5, 2012 Megoszt Elküldve December5, 2012 Helló! Új tag vagyok és volna 1 óltári próblémám az Astrámmal G 1.7 Td.Napokkal ezelőtt menet közben le állt az autóm elvittem a kerepesi uti szervizbe ahol azt közölték elektrónikus hiba miatt nem indul po251 a javitás Kb 1 mill ft. kb. lenne! Hmmmm.kiugrott a szivem te jó ég 10 éves az autó 170ezer km. motor jó stb mi legyen.elhuzattam a Harmat utca 218. diesel szervizbe itt kicserélték elöször a diesel szürőm mondván homok volt benne ,meg még nem tom. mit jav. 18ezer. lElvittem mentem vele haza hatza értem lerobbant nem indult .Vissza huztam a szervizbe ahol masnap kideritették az elektronikával van baj a dobozt kicserélték állitolag felujitottal majd elvihettem 60 ezer ft .Természetesen este kb. 22km megint leállt, nem indult ég a szerviz lámpa huztam vissza. Ja Isuzu motoros . most ott van várom a fejleményeket. WESZI A kérdésedre a válasz nekem is megállt a mult héten kivettem az elektronikát belöle /4db m6x30 / csavar irány törökbálint 2óra mulva röfögött az auto elötte ugyanezt a hibakodot produkálta , azota jó.a szerelö honlapját megtalálod a fórum tartalomjegyzékébe de ha visszaolvasol megtralálod az egyik irásban kék betükkel .CSAK ODA MENJ MERT MÁR ELÉGGÉ LEVÁGTAK anyagilag gondoltam. n ekem y17dt-m van . Link to comment Megosztás: More sharing options...
casanovak Elküldve December8, 2012 Megoszt Elküldve December8, 2012 Köszönöm szépen ! Elteszem a cimet ,most úgy nézz ki ,megcsinálták mint mondod lehuztak . Sajna ilyen szervizek is vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sadiseko Elküldve December9, 2012 Megoszt Elküldve December9, 2012 Szia! Na meglett az a szemét kis cső,ahogy Te fogalmaztál.Megtalálni sem volt egyszerű,én biztos nem kerestem volna,úgyhogy köszönet Neked a segítségért.Mostmár csak le kéne operálni valahogy de be kell szereznem normális szerszámot hozzá,mert nehéz hozzáférni.Köszi mégegyszer! üdv Nagyon szívesen. Mondjuk szerszám az kell hozzá, de mielőtt erőltetnéd pl. a csavarokat és nem férsz hozzá, nézz jobban körül, mert a németek nem hülye emberek és elég egyszerű megoldásokat alkalmaztak, amik elsőre nem biztos, hogy látszódtak. Sok sikert hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
makiné Elküldve December9, 2012 Megoszt Elküldve December9, 2012 Hello! 2000-es,Isuzu G-Astrámon időnként kisebbb-nagyobb rángást tapasztalok. Motorhibakód jelzés nincs. Üzemanyagszűrő új, az ülepítő alja tele volt törmelékkel. Hogyan tudom átmosni az üzemanyagtatállyt? Van-e leeresztő csavar vhol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vajk02 Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Sziasztok! Még új vagyok az Astrások között. Nem rég (novemberben) vettem egy 1.7 CDTI-t.Normális, hogy a vízhőfok mutató nagyon lassan vagy ki sem mozdul? Előre is köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 uraim. menet közben ha hirtelen nagy gázt adok fekete füst és ma vettem észre hogy ujbol ránget aztán joideig nem . oilt nem eszi jol huz hibakod nincs ,y17 dt-im van 2001-es évjárat, a rángatással együtt van a fekete füst, ezt azelött nem csinálta. köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rzoli Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Sziasztok! Még új vagyok az Astrások között. Nem rég (novemberben) vettem egy 1.7 CDTI-t.Normális, hogy a vízhőfok mutató nagyon lassan vagy ki sem mozdul? Előre is köszi a válaszokat! Hali! Nekem mindíg azt magyarázták a szerelők, hogy ennél a típusnál normális ha nem megy fel a mutató, mert nagy hatásfokkal dolgozik a motor és nem ad le meleget (30-40 km megtétele után is alig mozdult a hőfok mutató), aztán két héttel ezelőtt kicserélték a termosztátot, és érdekes módon azóta rendesen működik, mint más típusoknál kb. 5-10 km után felmegy a mutató 85 fokra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Hali! Nekem mindíg azt magyarázták a szerelők, hogy ennél a típusnál normális ha nem megy fel a mutató, mert nagy hatásfokkal dolgozik a motor és nem ad le meleget (30-40 km megtétele után is alig mozdult a hőfok mutató), aztán két héttel ezelőtt kicserélték a termosztátot, és érdekes módon azóta rendesen működik, mint más típusoknál kb. 5-10 km után felmegy a mutató 85 fokra. Nekem az Y17DT városi forgalomban kb. 8-10km-ig 0-át mutat a hőfokjelző, aztán viszonylag gyorsan felmegy 85-86 fokig. Már én is akartam kérdezni normális-e ez így. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Nekem az Y17DT városi forgalomban kb. 8-10km-ig 0-át mutat a hőfokjelző, aztán viszonylag gyorsan felmegy 85-86 fokig. Már én is akartam kérdezni normális-e ez így. :) Ezek a mocik sajna ilyenek. Nekem ugyanígy 5-7km után indul meg a mutató felfelé,de akkor viszonylag hamar eléri a 80-87 fokot,persze ez függ attól is,hogy mennyi emelkedőn illetve lejtőn mész az autóval. Utóbbinál természetesen nem melegszik olyan hamar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Nekem az Y17DT városi forgalomban kb. 8-10km-ig 0-át mutat a hőfokjelző, aztán viszonylag gyorsan felmegy 85-86 fokig. Már én is akartam kérdezni normális-e ez így. :) Persze, mert ott nem nullát mutat végig, hanem amíg kb. 70 alatt van, addig a mutató nem mozdul. Melegszik az ott is folyamatosan, csak nem látod a mutatón. Egyébként pedig egyrészt dízelnél kevesebb a veszteségső, másrészt a motor nehezebb, nagyobb fémtömegnek kell felmelegednie, ezért jóval hosszabb idő alatt melegszik fel, mint egy benzines. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Üdv! Nekem is hasonló gondjaim vannak, kiegészítve azzal, hogy nálam semmit nem mozdul a mutató. Kompival megnéztük, jeladó jó, mert jelet ad, de a mutató meg se nyikkan. Műszercsere lesz. Viszont a fűtés az KATASZTRÓFÁLIS sajnos nem tudok rá jobb szót mondani. 1-2 évvel ezelőtt még csak csak volt benne hőfok. Most valami hiba folytán langyos levegőt fúj max. Pedig tegnap 200 km is mentem vele. Eldugulhat a fűtőradiátor, vagy a fűtéscsap nem nyit eléggé? Van valami megoldás erre? ( ülésfűtést tervezem majd...) Várom a válaszokat! Létezik fűtött ablakmosó spricni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts