tgabika76 Elküldve November15, 2012 Megoszt Elküldve November15, 2012 Így van, az felel a hűtőventillátorok vezérléséért és a klímaventillátorért is, de ez is csak a korai autókban van benne, talán 2002 után sima relék végzik a vezérlést jóval egyszerűbb formában. Amúgy először én sem értettem hogy milyen fehér dobozkára gondoltok, lévén az enyém például fekete. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
firisz Elküldve November15, 2012 Megoszt Elküldve November15, 2012 szasztok! Van egy 1.7 isuzu motoros turbodiesel opel g astrám.olyan gondja van,hogy váltáskor mikor kinyomom a kuplungot és elengedem a gázt a motor fordulatszáma valamikor feljebb megy nem pedig lejjebb. cseréltek rajt programot is,de mindig ugyan azt csinálja. van olyan is,hogy menet közben üresbe gurulok és a fordulatszám akkor áll csak be 900-ra,ha megáll az autó,de nem mindig csinálja.ha valaki tud segítsen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November15, 2012 Megoszt Elküldve November15, 2012 szasztok! Van egy 1.7 isuzu motoros turbodiesel opel g astrám.olyan gondja van,hogy váltáskor mikor kinyomom a kuplungot és elengedem a gázt a motor fordulatszáma valamikor feljebb megy nem pedig lejjebb. cseréltek rajt programot is,de mindig ugyan azt csinálja. van olyan is,hogy menet közben üresbe gurulok és a fordulatszám akkor áll csak be 900-ra,ha megáll az autó,de nem mindig csinálja.ha valaki tud segítsen! szia. nekem is ilyenem van 6 éve de én már megszoktam hogy amig gurul addig 1000 körül a ford.üresbe ha megállt akkor leesik 800-850-re és csedesen röfög mig el nem indulok vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Meggyi Elküldve November15, 2012 Megoszt Elküldve November15, 2012 szasztok! Van egy 1.7 isuzu motoros turbodiesel opel g astrám.olyan gondja van,hogy váltáskor mikor kinyomom a kuplungot és elengedem a gázt a motor fordulatszáma valamikor feljebb megy nem pedig lejjebb. cseréltek rajt programot is,de mindig ugyan azt csinálja. van olyan is,hogy menet közben üresbe gurulok és a fordulatszám akkor áll csak be 900-ra,ha megáll az autó,de nem mindig csinálja.ha valaki tud segítsen! Nekem is ilyen szerintem normális Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve November15, 2012 Megoszt Elküldve November15, 2012 Sziasztok!!! Nah kezdi a kocsi piszkálgatni az agyamat..... :-( Összemosta az olajat meg az vizet! Ez a legújabb az amúgy sem rövid listán és ha ebben az ütemben folytatja, akkor nagyon hosszú lesz..... De jöjjön a lényeg, vettem fej tömítéskészletet, de a készletben van egy pár valami, amit nem tudok eldönteni hogy hová megy! Nyolc darab 2-3 cm körüli piros kis műanyag hüvely, mintha szívószálból lennének levagdalva. Mindegyik hüvely egyik vége kicsit le van peremezve.... Köszi a segítséget!!!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November15, 2012 Megoszt Elküldve November15, 2012 Nekem is ilyen szerintem normális Csatlakozom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve November16, 2012 Megoszt Elküldve November16, 2012 Csatlakozom. :) Enyém is, először marhára zavart, most már észre sem veszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve November18, 2012 Megoszt Elküldve November18, 2012 Már csak azt kellene tudni, hogy milyen jeladó való a kocsiba, mert van olyan, amibe közvetlenül megy bele a csatlakozó és van olyan, amelyikből egy kb 15 cm-es vezeték végén van a csatlakozó. Megtörtént a csere, úgy néz ki, valóban a jeladó volt a hunyó. Most hidegen és melegen is kifogástalanul indul a masina. Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 szasztok! Van egy 1.7 isuzu motoros turbodiesel opel g astrám.olyan gondja van,hogy váltáskor mikor kinyomom a kuplungot és elengedem a gázt a motor fordulatszáma valamikor feljebb megy nem pedig lejjebb. cseréltek rajt programot is,de mindig ugyan azt csinálja. van olyan is,hogy menet közben üresbe gurulok és a fordulatszám akkor áll csak be 900-ra,ha megáll az autó,de nem mindig csinálja.ha valaki tud segítsen! Sziasztok! Én friss dízeles vagyok és éppen erre akartam rákérdezni, hogy normális-e ez, hogy sebességváltáskor picit feljebb pörög a fordulat, de a sok visszajelzés, akkor megnyugtatott. :) Gondolom ez valami elektromos gázpedál késés lehet, vagy talán a turbó pörgeti fel. Azt hiszem, akkor hozzá kell szokni, hogy gáz elvesz és csak utána kuplung kinyom. :) Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ferere26 Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Sziasztok nem tudom ki irta azt a problémát hogy G astra 1.7 DTI isuzu eltört az adagoló felfogató tőcsavar sajnos nálam is ez történt várom a segítő válaszokat mitől lehet ez Üdv:Ferere Link to comment Megosztás: More sharing options...
kutymorg Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Sziasztok! Főleg Caravan 1.7DIT tulajoktól kérdezném, hogy a mostani fogyasztásuk (főleg város) hogyan alakul? Valami oknál fogva nekem 8l, pedig nincs kihajtva a lelke... (2-2.500-nál van vátva, 50-énl már 4-ben van). Mivel lehet a gond? Az előd is Isuzu dizel volt (F), de az -15 alatt se evett ennyit, pedig 400e volt benne. A motornak kb. mennyi idő kell, hogy elérje az üzemi hőfokot? Nálam elég lassan mászik a mutató... Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
predatori23 Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Sziasztok! 2006 évjáratu Opel G ASTRA 1.7CDTI autom van és megjelent a műszerfalon a motorvezrlő rendszer ikon világit folyamatosan! Azt mondták arra hogy cserélni kell a vezérlést most van benne 131.000km az lenne a kérdésem hogy még menyi KM tudok vele elmenni mert jelenleg nem állok ugy anyagilag hogy meg tudjam csináltatni! válaszotokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Sziasztok! 2006 évjáratu Opel G ASTRA 1.7CDTI autom van és megjelent a műszerfalon a motorvezrlő rendszer ikon világit folyamatosan! Azt mondták arra hogy cserélni kell a vezérlést most van benne 131.000km az lenne a kérdésem hogy még menyi KM tudok vele elmenni mert jelenleg nem állok ugy anyagilag hogy meg tudjam csináltatni! válaszotokat előre is köszönöm! Én úgy tudom -ha rosszul, akkor a többiek majd kijavítanak-, hogy ebben az autóban nincs olyan érzékelő, ami a vezérléscsere intervallumát figyelné, így Nálad valamilyen más probléma van szerintem. Nem ártana egy hibakód olvasás vagy villogtatás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Így van, a motorvezérlő ha világít az hibát jelez, de nem a vezérműszíjcsere intervallumát (ami egyébként 10 év vagy 150e km ennél a motornál), arra nincs semmilyen jelzés. A hibakódot ki lehet olvastatni OBD csatlakozón keresztül, abból kiderül hogy mi a baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
centurio Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Egy 2006-os évjáratú 1,7 CDTI astrám van motorkódom Z17DTL néhány napja az alábbi problémám van: az indítás után égve marad a műszerfalon a motort jelző sárga lámpa. Az autó működik, a hibakód olvasó P0105 hibát jelzett hibakód kiütve most nem világít a sárga lámpa. A hibakód MAP szenzor hiba. Legalábbis ezt mondta a szerelő. Riogattak EGR szeleppel turbóval stb.... Segítsetek én Zala megyei vagyok ismertek-e egy jó becsületes szerelőt aki érti a dolgát???? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Mik a gyakorlati tapasztalatok? Y17TD-nél, ha félig van pontosan az üzemanyag szintjelző, akkor mennyit lehet rátankolni, hogy tele legyen literben. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Ez nehéz kérdés, ugyanis egy csomó mindentől függ. Alapvetően minden Astra tankja (motortípustól függetlenül) 52 literes, de 48-49-nél többet nemigen fogsz tudni tankolni bele mert olyankor már szinte ki sem tér a mutató és csak villog a tartalékot jelző lámpa... Ebből kiindulva fél tanknál elvileg 26 liternek kellene lennie benne ha lineárisan mérne az üzemanyagszintjelző, csakhogy nem úgy mér: ha tele tankkal elkezdesz járkálni akkor eleinte lassabban fogy az üzemanyag (a szintjelző szerint), később gyorsabban, következésképp a fél tankot jelző pálcika nem fél tanknál van, hanem úgy 55% környékén. A fentiek miatt azt mondanám hogy ha a fél tankot jelző osztásnál van a mutató, akkor olyan 22-23 litert fogsz tudni rátankolni, de még ez sem feltétlen igaz, mert az egész függ a kútoszloptól (mennyire érzékeny a kiáramló üzemanyaggőzökre, azaz hány liternél kattan le a pisztoly), valamint az üzemanyagforgalmazó cégtől, de még az évszaktól is (MOL-nál pl. télen kevésbé habzik a gázolaj mint nyáron, más társaságnál gondolom megint másként van). Link to comment Megosztás: More sharing options...
predatori23 Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 sziasztok a motorvezérlőhibakodot hogyan tudnám kiköveteztetni hogy mia pontos baja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Írd be ide hogy mi a pontos hibakód, megpróbálom kikeresni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Ez nehéz kérdés, ugyanis egy csomó mindentől függ. Alapvetően minden Astra tankja (motortípustól függetlenül) 52 literes, de 48-49-nél többet nemigen fogsz tudni tankolni bele mert olyankor már szinte ki sem tér a mutató és csak villog a tartalékot jelző lámpa... Ebből kiindulva fél tanknál elvileg 26 liternek kellene lennie benne ha lineárisan mérne az üzemanyagszintjelző, csakhogy nem úgy mér: ha tele tankkal elkezdesz járkálni akkor eleinte lassabban fogy az üzemanyag (a szintjelző szerint), később gyorsabban, következésképp a fél tankot jelző pálcika nem fél tanknál van, hanem úgy 55% környékén. A fentiek miatt azt mondanám hogy ha a fél tankot jelző osztásnál van a mutató, akkor olyan 22-23 litert fogsz tudni rátankolni, de még ez sem feltétlen igaz, mert az egész függ a kútoszloptól (mennyire érzékeny a kiáramló üzemanyaggőzökre, azaz hány liternél kattan le a pisztoly), valamint az üzemanyagforgalmazó cégtől, de még az évszaktól is (MOL-nál pl. télen kevésbé habzik a gázolaj mint nyáron, más társaságnál gondolom megint másként van). Köszönöm szép a segítséged! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Szerintetek melyik fajta kifizethető diagnosztikai kábelt érdemes megvenni Y17DT-hez? Léteznek ugyebár mindenféle Bluetooth-os OBD2-es csatlakozós ELM327-es "kábelek" meg ugyanilyenek USB-s be, aztán van ez az OP-COM kábel, ami talán ugyanaz, mint az elötte említett, nem ismerem pontosan. Szóval melyik az a Diagnosztikai kábel, ami a legjobban használható ezekhez a dízel verdákhoz? Milyen szoftvereket lehet beszerezni hozzájuk, amikkel működnek, és jól használhatóak és persze nem százezrekbe kerülnek? Én pl szeretnék tempomatot tenni az autóba és azt az ECU-ba engedélyezni kellene, ahoz milyen kábel és szoftver szükséges? Köszönöm a segítségeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kutymorg Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Létezik olyan Isuzu motor, ami Y17DT léttére 1700cc? Az okmányiroda, az eredetvizsga és a műszaki vizsgáztatók szerint az autóm 1.7 DT Caravan: 1700cc/55kW. 1320kg önsúllyal... Létezik ilyen változat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Létezik olyan Isuzu motor, ami Y17DT léttére 1700cc? Az okmányiroda, az eredetvizsga és a műszaki vizsgáztatók szerint az autóm 1.7 DT Caravan: 1700cc/55kW. 1320kg önsúllyal... Létezik ilyen változat? Y17DT Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 79,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cm³): 1686 Leistung (kW bei min-1): 55 / 4400 Drehmoment (Nm bei min-1): 165 / 1800 - 3000 Verdichtung: 18,4 : 1 Motormanagement: Denso ECD-V5 Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: AGR, Katalysator Besonderheiten: E-Gas, Turbolader Garrett GT1544 Verwendung: Astra G (F17(+)WR, F17(+)WR.V1), Combo C (F17(+)WR), Corsa C (F17(+)WR), Meriva (F17+WR) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kutymorg Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 T. Elek :) Köszönöm! Akkor nem értem ezeket. A műszakin azt mondta a vizsgáztató, hogy minden adat stimmel a forgalmiban... de ezek szeint mégsem. Okozhat bármi problémát a helytelen adatok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabi0274 Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Hali! Köv. problémám van, 2002-s G astra combi 1.7dti nemrég volt vezérműszíjcsere 240E km van az autóban, erről tudok, 4 évesen vettem! Most éles "traktoros" motorhang hallatszik s főként az utastérbűl.Eddig szép "dízel" hangja volt. Szerelő szerint váltó probléma okozza a zajt, de annak mi köze van a motorhoz? Váltó, kuplung problémát nem tapasztalok! Megnéztük a motortartogumibakokat, ott az egyik van megkopva. Más: Valamint ha az út egyenetlen, halk, olyan tompa hangolt hallok. Ha beülünk az autóba elég ha előre s nincs megpakolva, hátul a kerekenél "Lovaslocsis" nyekergő hang hallatszik, természetesen csak száraz időban, ha esik az eső akkor nem nyekereg! Ezeknek a problémáknak a javítattása mennyibe fog fájni kb.? Szeretném lecseréln H astra-ra de előtte azért rendberakatnám az autót! Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts