Denis Elküldve Október18, 2012 Megoszt Elküldve Október18, 2012 Szia Ha kezelési és karbantartási utasításra gondoltál, akkor ezt szedd le http://data.hu/get/5669275/astrag.pdf gtaxi Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Október25, 2012 Megoszt Elküldve Október25, 2012 Sziasztok!!! Nah látom már a cdti-sek is kezdenek szálingózni, sajna.... De hát ez van, a kocsik is csak öregszenek.... Sajna az én y17dt-m is....megint van kis gondom..... A multkor az edu halt be, de Wessz megoldotta a gondot! Ezért is hála nektek, mert tényleg nagyon korrekt srác, mint itt sokan írtátok...úgyhogy ezek után én is csak ajánlani fogom mindenkinek!!! Nah a gondomról is pár sort....: Egész egyszerű a dolog, nincs erő...2200-as fordulatnál érezni egy ugrást, de utána sem erőművész, alatta meg teljesen halott... a 344-esemmel legyorsulnám élből! Azokon a dombokon amiken simán 5 be szoktam menni, most 4 be pörgetnem kell. Nagyon nagyon enyhe emelkedőn felfele, meg 3-4-5 ben 2000-fordulat alatt nem is gyorsul, inkább még ejti a fordulatot, padló gáz mellett...... Új bosch légtömegmérő, új map-szenzor, EGR- vákumcsöve szolenoid meg szelep között vágva dugózva!!!! Jah még annyit, hogy tuti valami szabályzás gond, mert időnként (4-5 naponként) észheztér és úgy megy mint előtte, de csak addig amíg le nem állítom, utána ugyanúgy szar marad!!! Hibakód nincs!!!!!!!!!!!!!!! Please help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thanx Link to comment Megosztás: More sharing options...
antares Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Sziasztok!!! Nah látom már a cdti-sek is kezdenek szálingózni, sajna.... De hát ez van, a kocsik is csak öregszenek.... Sajna az én y17dt-m is....megint van kis gondom..... A multkor az edu halt be, de Wessz megoldotta a gondot! Ezért is hála nektek, mert tényleg nagyon korrekt srác, mint itt sokan írtátok...úgyhogy ezek után én is csak ajánlani fogom mindenkinek!!! Nah a gondomról is pár sort....: Egész egyszerű a dolog, nincs erő...2200-as fordulatnál érezni egy ugrást, de utána sem erőművész, alatta meg teljesen halott... a 344-esemmel legyorsulnám élből! Azokon a dombokon amiken simán 5 be szoktam menni, most 4 be pörgetnem kell. Nagyon nagyon enyhe emelkedőn felfele, meg 3-4-5 ben 2000-fordulat alatt nem is gyorsul, inkább még ejti a fordulatot, padló gáz mellett...... Új bosch légtömegmérő, új map-szenzor, EGR- vákumcsöve szolenoid meg szelep között vágva dugózva!!!! Jah még annyit, hogy tuti valami szabályzás gond, mert időnként (4-5 naponként) észheztér és úgy megy mint előtte, de csak addig amíg le nem állítom, utána ugyanúgy szar marad!!! Hibakód nincs!!!!!!!!!!!!!!! Please help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thanx Űdv nekem már 2 éve ez a gond, nincs meg a hiba, nem tudják. Turbóvezérlő szelepet kellene még megnézni, meg arra a vákuumcsöveket. Nálam már turbó csere is volt, de nem megy ez a kocsi továbbra sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attek Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Üdv, Nekem is ez volt a probléma. Én is cseréltem már mindent( EGR, vákuum cső, túrbóvezérlő, stb). Nekem a végső megoldás, (egy román autószerelő jött rá itt Hollanba) az elektromos levegő mennyiség mérő csere lett!! Űdv nekem már 2 éve ez a gond, nincs meg a hiba, nem tudják. Turbóvezérlő szelepet kellene még megnézni, meg arra a vákuumcsöveket. Nálam már turbó csere is volt, de nem megy ez a kocsi továbbra sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Üdv, Nekem is ez volt a probléma. Én is cseréltem már mindent( EGR, vákuum cső, túrbóvezérlő, stb). Nekem a végső megoldás, (egy román autószerelő jött rá itt Hollanba) az elektromos levegő mennyiség mérő csere lett!! Köszi a tippet! A helyzet az, hogy cseréltem légtömegmérőt, mert a régi beszart, mindig adta a hibakódot. Most hogy bent van az új (bosch), nincs hibakód, de cserébe nem is megy a kocsi! Már kb egy fél éve szenvedek én is! Viszont egy haverom nekem is ezt a tippet adta, hogy cseréljek légtömegmérőt, de ne újat vegyek, hanem menjek el egy bontóba, kérjek ki annyit amennyi csak van nekik, és ott helyben próbálgassam ki egyesével az autóban őket. Ő is hasonló cipőben járt, és azt monda, ahány darabot berakott annyiféleképpen reagált! Lassan kezdem úgy érezni, hogy igaza lesz a havernak...... De hogy ennyire szarok legyenek a bolti új dolgok, van idő közben "elmászik" a többi elektronika.......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Üdv, Nekem is ez volt a probléma. Én is cseréltem már mindent( EGR, vákuum cső, túrbóvezérlő, stb). Nekem a végső megoldás, (egy román autószerelő jött rá itt Hollanba) az elektromos levegő mennyiség mérő csere lett!! Köszi a tippet! A helyzet az, hogy cseréltem légtömegmérőt, mert a régi beszart, mindig adta a hibakódot. Most hogy bent van az új (bosch), nincs hibakód, de cserébe nem is megy a kocsi! Már kb egy fél éve szenvedek én is! Viszont egy haverom nekem is ezt a tippet adta, hogy cseréljek légtömegmérőt, de ne újat vegyek, hanem menjek el egy bontóba, kérjek ki annyit amennyi csak van nekik, és ott helyben próbálgassam ki egyesével az autóban őket. Ő is hasonló cipőben járt, és azt monda, ahány darabot berakott annyiféleképpen reagált! Lassan kezdem úgy érezni, hogy igaza lesz a havernak...... De hogy ennyire szarok legyenek a bolti új dolgok, van idő közben "elmászik" a többi elektronika.......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Üdv, Nekem is ez volt a probléma. Én is cseréltem már mindent( EGR, vákuum cső, túrbóvezérlő, stb). Nekem a végső megoldás, (egy román autószerelő jött rá itt Hollanba) az elektromos levegő mennyiség mérő csere lett!! Köszi a tippet! A helyzet az, hogy cseréltem légtömegmérőt, mert a régi beszart, mindig adta a hibakódot. Most hogy bent van az új (bosch), nincs hibakód, de cserébe nem is megy a kocsi! Már kb egy fél éve szenvedek én is! Viszont egy haverom nekem is ezt a tippet adta, hogy cseréljek légtömegmérőt, de ne újat vegyek, hanem menjek el egy bontóba, kérjek ki annyit amennyi csak van nekik, és ott helyben próbálgassam ki egyesével az autóban őket. Ő is hasonló cipőben járt, és azt monda, ahány darabot berakott annyiféleképpen reagált! Lassan kezdem úgy érezni, hogy igaza lesz a havernak...... De hogy ennyire szarok legyenek a bolti új dolgok, van idő közben "elmászik" a többi elektronika.......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Üdv, Nekem is ez volt a probléma. Én is cseréltem már mindent( EGR, vákuum cső, túrbóvezérlő, stb). Nekem a végső megoldás, (egy román autószerelő jött rá itt Hollanba) az elektromos levegő mennyiség mérő csere lett!! Köszi a tippet! A helyzet az, hogy cseréltem légtömegmérőt, mert a régi beszart, mindig adta a hibakódot. Most hogy bent van az új (bosch), nincs hibakód, de cserébe nem is megy a kocsi! Már kb egy fél éve szenvedek én is! Viszont egy haverom nekem is ezt a tippet adta, hogy cseréljek légtömegmérőt, de ne újat vegyek, hanem menjek el egy bontóba, kérjek ki annyit amennyi csak van nekik, és ott helyben próbálgassam ki egyesével az autóban őket. Ő is hasonló cipőben járt, és azt monda, ahány darabot berakott annyiféleképpen reagált! Lassan kezdem úgy érezni, hogy igaza lesz a havernak...... De hogy ennyire szarok legyenek a bolti új dolgok, van idő közben "elmászik" a többi elektronika.......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Üdv, Nekem is ez volt a probléma. Én is cseréltem már mindent( EGR, vákuum cső, túrbóvezérlő, stb). Nekem a végső megoldás, (egy román autószerelő jött rá itt Hollanba) az elektromos levegő mennyiség mérő csere lett!! Köszi a tippet! A helyzet az, hogy cseréltem légtömegmérőt, mert a régi beszart, mindig adta a hibakódot. Most hogy bent van az új (bosch), nincs hibakód, de cserébe nem is megy a kocsi! Már kb egy fél éve szenvedek én is! Viszont egy haverom nekem is ezt a tippet adta, hogy cseréljek légtömegmérőt, de ne újat vegyek, hanem menjek el egy bontóba, kérjek ki annyit amennyi csak van nekik, és ott helyben próbálgassam ki egyesével az autóban őket. Ő is hasonló cipőben járt, és azt monda, ahány darabot berakott annyiféleképpen reagált! Lassan kezdem úgy érezni, hogy igaza lesz a havernak...... De hogy ennyire szarok legyenek a bolti új dolgok, van idő közben "elmászik" a többi elektronika.......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attek Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Köszi a tippet! A helyzet az, hogy cseréltem légtömegmérőt, mert a régi beszart, mindig adta a hibakódot. Most hogy bent van az új (bosch), nincs hibakód, de cserébe nem is megy a kocsi! Már kb egy fél éve szenvedek én is! Viszont egy haverom nekem is ezt a tippet adta, hogy cseréljek légtömegmérőt, de ne újat vegyek, hanem menjek el egy bontóba, kérjek ki annyit amennyi csak van nekik, és ott helyben próbálgassam ki egyesével az autóban őket. Ő is hasonló cipőben járt, és azt monda, ahány darabot berakott annyiféleképpen reagált! Lassan kezdem úgy érezni, hogy igaza lesz a havernak...... De hogy ennyire szarok legyenek a bolti új dolgok, van idő közben "elmászik" a többi elektronika.......... Én is bontóba vettem és a harmadik lett jó. Az egyiknél 100 m-en bejött a másiknál kb 20km a harmadik még mindig jól működik!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attek Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Én is bontóba vettem és a harmadik lett jó. Az egyiknél 100 m-en bejött a másiknál kb 20km a harmadik még mindig jól működik!!! Még egy tipp ezt a szerelő mondta és meg is fogadtam. le kell venni az aksi sarut egy 10 percre, hogy felejtse el a hibajelet fedélzeti komputer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atesz.29 Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 adagoló okozhat olyan hibát hogy bekopog a motor vagy az előtöltés szabályzó a bűnös? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November3, 2012 Megoszt Elküldve November3, 2012 uraim. miért van az hogy az ember megvesz egy uj fötengelyhelyzet jeladot kemény pénzért /utángyártott/kb.3 honapig jo utána minden nap kisauto vill.kulcs,aztán veszek egy mitsubicsi japánt bontoban mert q. drága az uj a bontott jó . azt szeretném megtudni hogy milyen értékeket kell mutatnia egy ilyen szerkentyünek ha rászánom magam a bemérésére .ellenállást vagy mit kell kimérni rajta 3 lábu a szerkezet.köszi a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November3, 2012 Megoszt Elküldve November3, 2012 uraim. miért van az hogy az ember megvesz egy uj fötengelyhelyzet jeladot kemény pénzért /utángyártott/kb.3 honapig jo utána minden nap kisauto vill.kulcs,aztán veszek egy mitsubicsi japánt bontoban mert q. drága az uj a bontott jó . azt szeretném megtudni hogy milyen értékeket kell mutatnia egy ilyen szerkentyünek ha rászánom magam a bemérésére .ellenállást vagy mit kell kimérni rajta 3 lábu a szerkezet.köszi a választ. gondolom a bontott is gyári volt ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dstudio Elküldve November3, 2012 Megoszt Elküldve November3, 2012 Hello Fiúk! Remélem van valakinek ötlete... Csatoltam, remélem sikerült 2 képet. A képen bekarikáztam egy gumicsövet, ami a légtömegmérő utánról indul, és ha jól mondom, akkor a szelepfedél házban landol... A gondom az, hogy a csőben olaj van. Azt már megtudtam, hogy ez nem normális, de arra nincs ötletem, hogy mitől lehet... esetleg ha valaki már találkozott ezzel a gonddal, örömmel venném a hozzászólásotokat. Az autó füstöl (hideg motornál) és eszegeti az olajat is... Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November3, 2012 Megoszt Elküldve November3, 2012 Hello Fiúk! Remélem van valakinek ötlete... Csatoltam, remélem sikerült 2 képet. A képen bekarikáztam egy gumicsövet, ami a légtömegmérő utánról indul, és ha jól mondom, akkor a szelepfedél házban landol... A gondom az, hogy a csőben olaj van. Azt már megtudtam, hogy ez nem normális, de arra nincs ötletem, hogy mitől lehet... esetleg ha valaki már találkozott ezzel a gonddal, örömmel venném a hozzászólásotokat. Az autó füstöl (hideg motornál) és eszegeti az olajat is... Köszönöm! Ez a kartelgázcső... Dieselnél nincs valami szelep, hogy olaj ne, csak olajpára gyüljön? Vagy esetleg sok a pára, és az csapódik le? Milyen olaj van a gépben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dstudio Elküldve November3, 2012 Megoszt Elküldve November3, 2012 Ez a kartelgázcső... Dieselnél nincs valami szelep, hogy olaj ne, csak olajpára gyüljön? Vagy esetleg sok a pára, és az csapódik le? Milyen olaj van a gépben? Nem tudom, hogy van-e szelep.... castrol magnatec 10w-40 olaj van benne... szerintem olajpárának kicsit sok, mert el volt repedve a gumicső és szépen összemaszatolta a motorblokk hátsó részét, tetőtől-talpig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November3, 2012 Megoszt Elküldve November3, 2012 Nem tudom, hogy van-e szelep.... castrol magnatec 10w-40 olaj van benne... szerintem olajpárának kicsit sok, mert el volt repedve a gumicső és szépen összemaszatolta a motorblokk hátsó részét, tetőtől-talpig. Akkor nézd az enyimet, hogy hogy jártam tavasszal (Z14XEP, 2007/12): Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November4, 2012 Megoszt Elküldve November4, 2012 gondolom a bontott is gyári volt ;) Azt nem tudom hogy gyári volt-e de azt mondta a bontos hogy egy tuti motorbol vették ki.Lehet gyári mitsubitsi jelzéssel /3 gyémánt/ van rajta . Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November4, 2012 Megoszt Elküldve November4, 2012 Azt nem tudom hogy gyári volt-e de azt mondta a bontos hogy egy tuti motorbol vették ki.Lehet gyári mitsubitsi jelzéssel /3 gyémánt/ van rajta . És jó opelba? :w00t: Szuper! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve November4, 2012 Megoszt Elküldve November4, 2012 Helló! Az alábbi problémám akadt: Teljesen szabálytalan időközönként, melegen az autó nem akar beindulni. Az önindító teker, de mégsem indul, mintha nem kapna üzemanyagot. Hidegen semmi gond, azonnal indul. Menet közben nincs gond, ah beindult, akkor szépen jár. Hibajelet nem tárol, úgyhogy nem tudom, mi lehet a gond. Ha valaki találkozott már ilyen problémával, megoszthatná a tapasztalatokat. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rzoli Elküldve November4, 2012 Megoszt Elküldve November4, 2012 Helló! Az alábbi problémám akadt: Teljesen szabálytalan időközönként, melegen az autó nem akar beindulni. Az önindító teker, de mégsem indul, mintha nem kapna üzemanyagot. Hidegen semmi gond, azonnal indul. Menet közben nincs gond, ah beindult, akkor szépen jár. Hibajelet nem tárol, úgyhogy nem tudom, mi lehet a gond. Ha valaki találkozott már ilyen problémával, megoszthatná a tapasztalatokat. Köszi! Hali! Az enyém is hasonló dolgokat művel hónapok óta, lásd előző oldal mi minden lett már cserélve. Most ott tart a "hivatalos" szervíz, hogy a közös nyomócső a rossz, holnap raknak be egy bontottat, mert az új az 300fFt lenne.. Az biztos, hogy valahol elmegy a nyomás. Ez okozza a gondot, csak azt nehéz kideríteni, hogy melyik alkatrész a hunyó: lehet résolaj probléma (porlasztóknál, adagolónál), ezen kívül több szelep és vákumcső is okozhatja, és még akár elektoroms gond is lehet pl. vezérlés). Ha valamilyen mechanikus ok miatt nincs meg az üzemanyagnyomás, azt nem jelzi ki a komputer, nincs hibakód. Az a baj, hogy igazán senki nem ért ehhez az agyon bonyolított rendszerhez, csak találgatnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve November5, 2012 Megoszt Elküldve November5, 2012 Helló! Az alábbi problémám akadt: Teljesen szabálytalan időközönként, melegen az autó nem akar beindulni. Az önindító teker, de mégsem indul, mintha nem kapna üzemanyagot. Hidegen semmi gond, azonnal indul. Menet közben nincs gond, ah beindult, akkor szépen jár. Hibajelet nem tárol, úgyhogy nem tudom, mi lehet a gond. Ha valaki találkozott már ilyen problémával, megoszthatná a tapasztalatokat. Köszi! Szia! Nállam a jeladós porlasztó csere segített (Omega 2.5td). Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve November5, 2012 Megoszt Elküldve November5, 2012 Hali! Az enyém is hasonló dolgokat művel hónapok óta, lásd előző oldal mi minden lett már cserélve. Most ott tart a "hivatalos" szervíz, hogy a közös nyomócső a rossz, holnap raknak be egy bontottat, mert az új az 300fFt lenne.. Az biztos, hogy valahol elmegy a nyomás. Ez okozza a gondot, csak azt nehéz kideríteni, hogy melyik alkatrész a hunyó: lehet résolaj probléma (porlasztóknál, adagolónál), ezen kívül több szelep és vákumcső is okozhatja, és még akár elektoroms gond is lehet pl. vezérlés). Ha valamilyen mechanikus ok miatt nincs meg az üzemanyagnyomás, azt nem jelzi ki a komputer, nincs hibakód. Az a baj, hogy igazán senki nem ért ehhez az agyon bonyolított rendszerhez, csak találgatnak. Szia! Nállam a jeladós porlasztó csere segített (Omega 2.5td). Üdv Minden injektor jó, be lettek méretve, illetve be lettek állítva. Több fórumon is olvastam, hogy a főtengely jeladó hibája okozhat ilyen problémát, de baromi drága az új bosch, úgyhogy nem merem megvenni, mert mi van, ha nem az okozza. Gondoltam bontottra is, de ugye az is lutri. Megpróbálom kivenni, kitisztítani, a csatlakozóját kontakt tisztítóval befújni, aztán majd meglátom, mi lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rzoli Elküldve November5, 2012 Megoszt Elküldve November5, 2012 Minden injektor jó, be lettek méretve, illetve be lettek állítva. Több fórumon is olvastam, hogy a főtengely jeladó hibája okozhat ilyen problémát, de baromi drága az új bosch, úgyhogy nem merem megvenni, mert mi van, ha nem az okozza. Gondoltam bontottra is, de ugye az is lutri. Megpróbálom kivenni, kitisztítani, a csatlakozóját kontakt tisztítóval befújni, aztán majd meglátom, mi lesz. amikor nekem beszart a főtengely jeladó, akkor menet közben megállt a kocsi és kigyulladt a narancssárga kontroll lámpa. Többé be sem indult a gép, amíg ki nem cserélték a jeladót, persze ettől még lehet ez is az ok... Én is inkább a porlasztókra vagy valamelyik szelepre tippelnék. Ki kell méretni, hogy megvan e az üzemi nyomás, mielőtt drága alkatrészekbe invesztálnál Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts