Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Recommended Posts

Elküldve

Kizárás alapján lehet EGR, de inkább legyen kép.

DSCN0266_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sziasztok!

Ez a kijelző világít alapjáraton,ha adok egy kis gázt,akkor elalszik.Ez reggel van első indításnál hidegen,napközben már nem gyullad ki.

Elküldve

DSCN0266_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sziasztok!

Ez a kijelző világít alapjáraton,ha adok egy kis gázt,akkor elalszik.Ez reggel van első indításnál hidegen,napközben már nem gyullad ki.

Szia!

És erre nem dob hibakódot? Furcsállom...

Elküldve

Szia!

És erre nem dob hibakódot? Furcsállom...

Nem.

Esetleg megpróbálom egy másik műszerrel kiolvastatni,de itt ÓZD környékén nem dúskálunk a jó diagnosztikai szakemberekben , sajnos.

Elküldve

Nem.

Esetleg megpróbálom egy másik műszerrel kiolvastatni,de itt ÓZD környékén nem dúskálunk a jó diagnosztikai szakemberekben , sajnos.

Miért nem villogtatod ki? Ahhoz nem kell semmi... csak a kocsi...

Elküldve

Ha segítesz,hogy hogyan kell akkor kivillogtatom.

Köszi

https://sites.google...sagok/muszerfal

Elektromos gázpedál esetén:

  • Gáz és fékpedált egyszerre be kell nyomni, majd a gyújtást ráadni.
  • Ezután számolni kell motorvezérlő hibáját jelző ikon villogásait.

Hibakódok értelmezése:

A hibakód 4 számjegyű. Egy számjegy értéke a villogás számával egyezik meg. A számjegyek között rövid szünet van. 10 villogás 0-át jelent. A következő hibakód előtt hosszabb szünet van.

Ha a villogás folyamatos, akkor nincs aktív hiba.

Elküldve

Ha segítesz,hogy hogyan kell akkor kivillogtatom.

Köszi

Fékpedál és gázpedál tövig benyom (mindkettőt egyszerre),nyomva tart és gyújtás ráad,majd számolni a villogó kulcsos autót. 10 villogás 0-ak felel meg a többi szám értelemszerű ( 1-2-3...).

HOPPÁ! Közben látom Imy megelőzött a válasszal.

Elküldve

Fékpedál és gázpedál tövig benyom (mindkettőt egyszerre),nyomva tart és gyújtás ráad,majd számolni a villogó kulcsos autót. 10 villogás 0-ak felel meg a többi szám értelemszerű ( 1-2-3...).

HOPPÁ! Közben látom Imy megelőzött a válasszal.

És ez megy Y20DTH-nál is? Nem csak a Z-s kódúaknál van ez?

Elküldve

Fékpedál és gázpedál tövig benyom (mindkettőt egyszerre),nyomva tart és gyújtás ráad,majd számolni a villogó kulcsos autót. 10 villogás 0-ak felel meg a többi szám értelemszerű ( 1-2-3...).

HOPPÁ! Közben látom Imy megelőzött a válasszal.

Köszönöm a gyors válaszokat.

Kipróbáltam a pedálos verziót,de nem működik.

Közben még nézelődtem a neten .Megnéztem a bowdenes verziót,a kézifékkar alatt lévő csatlakozójánál,de ahogy le van fényképezve az egyik rajzon úgy sem mutat semmit,

Elküldve

És ez megy Y20DTH-nál is? Nem csak a Z-s kódúaknál van ez?

Asszem,ha elektromos gázpedálos akkor működnie kell,majd nálam tapasztaltabbak megerősítik,nekem y17dt-m van,és mükszik.

Elküldve

mitöl van az egy pár ezer km megtétele után a motor sokkal hangosabb lett, olyan mint amikor a benzines motornál elállítódik a szelep

fogyasztás normális, hiba kód nincs.

Motor:Y17DT

Elküldve

DSCN0266_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sziasztok!

Ez a kijelző világít alapjáraton,ha adok egy kis gázt,akkor elalszik.Ez reggel van első indításnál hidegen,napközben már nem gyullad ki.

Szia!

Az izzítógyertyáid jók?

Olyankor szokott ilyen előfordulni mikor az egyik haldoklik vagy már teljesen beadta a kulcsot.

Üdv.

Elküldve

sziasztok van két alkatrészem amitől meg kell válnom van egy skf vízpumpa 3 csavaros tányérfelfogatással az enyém persze 4

meg lesz valami feszítő ami szintén nem stimmel az enyémmel úgy hogy 45%os kedvességgel el is adnám holnap dobok fel képeket

Elküldve

a komplett vezérlés , trv szelep és map szenzor csere megtörtént de úgy füstöl a gép mint állat, 2200tól még fütyülő hang is hallatszik

alapjáraton, üresben túráztatva semmi gond csak ha terhelve van a motor hibaüzenet is van ,de kivillogtatni próbáltam de nincs jegyzett hibaüzenet.

Elküldve

Szia!

Az izzítógyertyáid jók?

Olyankor szokott ilyen előfordulni mikor az egyik haldoklik vagy már teljesen beadta a kulcsot.

Üdv.

Szia!

Bocs,hogy csak most válaszolok,de nem voltam gépközelben pár napig.

Valóban az egyik izzitógyergya volt rossz.Először rátettük egy op com -os laptopra és az izzítóáramkör hibáját hozta.

Majd kiszikráztattuk és az egyik nem volt jó valóban.

Köszi a tippet igazad volt!

Elküldve

Szia!

Bocs,hogy csak most válaszolok,de nem voltam gépközelben pár napig.

Valóban az egyik izzitógyergya volt rossz.Először rátettük egy op com -os laptopra és az izzítóáramkör hibáját hozta.

Majd kiszikráztattuk és az egyik nem volt jó valóban.

Köszi a tippet igazad volt!

Nincs mit.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok

Hűtő rendszert hogy lehet légteleníteni.

Probléma a következő, az autó hűtőjének csak a felső egyharmada meleg, a kétharmad pedig hideg, az alsó kivezető cső sokkal, kisebb hőmérsékletű mint a felső. Tegnap a termosztát ki lett cserélve, a hiba nem változott ma egy 25 km használatot követően megmértem a víz hőmérsékletét, stabilan 87-89 fokon volt. a víz a kiegyenlítő tartályból fogyogat, szivárgást a motor térben nem érzékeltem sehol. az olaj stabilan szinten van tehát sehol nem folyik össze

mi lehet a hiba ?

Y17DT ASTRA 2001

Elküldve

Sziasztok

Hűtő rendszert hogy lehet légteleníteni.

Probléma a következő, az autó hűtőjének csak a felső egyharmada meleg, a kétharmad pedig hideg, az alsó kivezető cső sokkal, kisebb hőmérsékletű mint a felső. Tegnap a termosztát ki lett cserélve, a hiba nem változott ma egy 25 km használatot követően megmértem a víz hőmérsékletét, stabilan 87-89 fokon volt. a víz a kiegyenlítő tartályból fogyogat, szivárgást a motor térben nem érzékeltem sehol. az olaj stabilan szinten van tehát sehol nem folyik össze

mi lehet a hiba ?

Y17DT ASTRA 2001

Szia!

Ha jól tudom olyan 2000-es fordulat körül kell forgatni a motort,és akkor légteleníti saját magát.

De majd nálam okosabbak megerősítenek,vagy megcáfolnak. :)

Elküldve

sziasztok!

olyan kérdésem lenne,hogy a főtengely helyzet jeladót merre lehet megtalálni?

2001-es g astra y 1,7 dt. isuzu motoros.

előre is köszi!!!

Elküldve

Sziasztok!

A véleményeteket illetve a segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2003-as 1.7 cdti z17dtl motorkódú Astrám. A z17dth motor 6-os váltóját illetve a változó geometriájú turbóját szeretném áttenni az autómba. A turbo tudom, hogy tökéletesen passzol minden átalakítás nélkül gyári csavarokkal... stb. A váltót viszont nem tudom, kerestem bár nem találtam sehol megfejtést rá. Szintén passzol ez a 6-os váltó az 5-ös helyére vagy kell valami átalakítás is hozzá?

A turbo a változó geometriája miatt teljesítménynövekedésre számíthatok mindenféle elektronika átírás nélkül?

Mennyire ajánlanátok nekem ezt az átalakítást?

Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv: Tamás

Elküldve

Fogós kérdés...

Először is nem tudom hogy mindkét motor (a Z17DTL és a Z17DTH is) H Astrában van-e.

Ha igen (ez esetben viszont rossz topikba írtál :P ), akkor minden gond nélkül megoldható a csere, de ha a mostani autód G Astra, akkor már nem ennyire biztos, ugyanis a Z17DTH 6sebességes (M32 jelű) váltóját sosem szerelték G Astrába, így nem tudni hogy belemegy-e. Persze ettől még lehet, csak biztosat senki nem fog tudni mondani, hacsak nem találsz olyat aki már megcsinálta.

A turbó-témához: az a jelek szerint előtted is tiszta hogy simán cserélhető, de hogy szoftvermódosítás nélkül nyersz-e vele teljesítményt azt nem tudom. G Astrások között elég bevett szokás hogy a Z20LET-re a Z20LEH turbóját rakják (igazából ez a Phase 2-höz már követelmény), viszont ott mindig írnak mellé chipet is, így tud hoz (nem kevés) teljesítményt. De ha nem írsz hozzá programot akkor legalábbis kétséges az eredmény.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.