IND242 Elküldve Augusztus3, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2012 Így tudod a legegyszerűbben megállapítani: http://www.opelforum...=60#entry736018 Köszi szépen ez tényleg segített. Link to comment Megosztás: More sharing options...
IND242 Elküldve Augusztus3, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2012 Köszi szépen ez tényleg segített. Néztem és kapcsos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
benzsom Elküldve Augusztus3, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2012 Kizárás alapján lehet EGR, de inkább legyen kép. Sziasztok! Ez a kijelző világít alapjáraton,ha adok egy kis gázt,akkor elalszik.Ez reggel van első indításnál hidegen,napközben már nem gyullad ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Augusztus3, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2012 Sziasztok! Ez a kijelző világít alapjáraton,ha adok egy kis gázt,akkor elalszik.Ez reggel van első indításnál hidegen,napközben már nem gyullad ki. Szia! És erre nem dob hibakódot? Furcsállom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
benzsom Elküldve Augusztus3, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2012 Szia! És erre nem dob hibakódot? Furcsállom... Nem. Esetleg megpróbálom egy másik műszerrel kiolvastatni,de itt ÓZD környékén nem dúskálunk a jó diagnosztikai szakemberekben , sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus3, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2012 Nem. Esetleg megpróbálom egy másik műszerrel kiolvastatni,de itt ÓZD környékén nem dúskálunk a jó diagnosztikai szakemberekben , sajnos. Miért nem villogtatod ki? Ahhoz nem kell semmi... csak a kocsi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
benzsom Elküldve Augusztus3, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2012 Miért nem villogtatod ki? Ahhoz nem kell semmi... csak a kocsi... Ha segítesz,hogy hogyan kell akkor kivillogtatom. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus3, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2012 Ha segítesz,hogy hogyan kell akkor kivillogtatom. Köszi https://sites.google...sagok/muszerfal Elektromos gázpedál esetén:Gáz és fékpedált egyszerre be kell nyomni, majd a gyújtást ráadni.Ezután számolni kell motorvezérlő hibáját jelző ikon villogásait. Hibakódok értelmezése: A hibakód 4 számjegyű. Egy számjegy értéke a villogás számával egyezik meg. A számjegyek között rövid szünet van. 10 villogás 0-át jelent. A következő hibakód előtt hosszabb szünet van. Ha a villogás folyamatos, akkor nincs aktív hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Augusztus3, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2012 Ha segítesz,hogy hogyan kell akkor kivillogtatom. Köszi Fékpedál és gázpedál tövig benyom (mindkettőt egyszerre),nyomva tart és gyújtás ráad,majd számolni a villogó kulcsos autót. 10 villogás 0-ak felel meg a többi szám értelemszerű ( 1-2-3...). HOPPÁ! Közben látom Imy megelőzött a válasszal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Augusztus4, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2012 Fékpedál és gázpedál tövig benyom (mindkettőt egyszerre),nyomva tart és gyújtás ráad,majd számolni a villogó kulcsos autót. 10 villogás 0-ak felel meg a többi szám értelemszerű ( 1-2-3...). HOPPÁ! Közben látom Imy megelőzött a válasszal. És ez megy Y20DTH-nál is? Nem csak a Z-s kódúaknál van ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
benzsom Elküldve Augusztus4, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2012 Fékpedál és gázpedál tövig benyom (mindkettőt egyszerre),nyomva tart és gyújtás ráad,majd számolni a villogó kulcsos autót. 10 villogás 0-ak felel meg a többi szám értelemszerű ( 1-2-3...). HOPPÁ! Közben látom Imy megelőzött a válasszal. Köszönöm a gyors válaszokat. Kipróbáltam a pedálos verziót,de nem működik. Közben még nézelődtem a neten .Megnéztem a bowdenes verziót,a kézifékkar alatt lévő csatlakozójánál,de ahogy le van fényképezve az egyik rajzon úgy sem mutat semmit, Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Augusztus4, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2012 sziasztok sosben kéne egy kép hogy a TCV szelep hol van az adagolón? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Augusztus4, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2012 És ez megy Y20DTH-nál is? Nem csak a Z-s kódúaknál van ez? Asszem,ha elektromos gázpedálos akkor működnie kell,majd nálam tapasztaltabbak megerősítik,nekem y17dt-m van,és mükszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve Augusztus7, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2012 mitöl van az egy pár ezer km megtétele után a motor sokkal hangosabb lett, olyan mint amikor a benzines motornál elállítódik a szelep fogyasztás normális, hiba kód nincs. Motor:Y17DT Link to comment Megosztás: More sharing options...
pikta Elküldve Augusztus7, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2012 Sziasztok! Ez a kijelző világít alapjáraton,ha adok egy kis gázt,akkor elalszik.Ez reggel van első indításnál hidegen,napközben már nem gyullad ki. Szia! Az izzítógyertyáid jók? Olyankor szokott ilyen előfordulni mikor az egyik haldoklik vagy már teljesen beadta a kulcsot. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Augusztus8, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2012 sziasztok van két alkatrészem amitől meg kell válnom van egy skf vízpumpa 3 csavaros tányérfelfogatással az enyém persze 4 meg lesz valami feszítő ami szintén nem stimmel az enyémmel úgy hogy 45%os kedvességgel el is adnám holnap dobok fel képeket Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Augusztus9, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2012 a komplett vezérlés , trv szelep és map szenzor csere megtörtént de úgy füstöl a gép mint állat, 2200tól még fütyülő hang is hallatszik alapjáraton, üresben túráztatva semmi gond csak ha terhelve van a motor hibaüzenet is van ,de kivillogtatni próbáltam de nincs jegyzett hibaüzenet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
benzsom Elküldve Augusztus12, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2012 Szia! Az izzítógyertyáid jók? Olyankor szokott ilyen előfordulni mikor az egyik haldoklik vagy már teljesen beadta a kulcsot. Üdv. Szia! Bocs,hogy csak most válaszolok,de nem voltam gépközelben pár napig. Valóban az egyik izzitógyergya volt rossz.Először rátettük egy op com -os laptopra és az izzítóáramkör hibáját hozta. Majd kiszikráztattuk és az egyik nem volt jó valóban. Köszi a tippet igazad volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pikta Elküldve Augusztus14, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2012 Szia! Bocs,hogy csak most válaszolok,de nem voltam gépközelben pár napig. Valóban az egyik izzitógyergya volt rossz.Először rátettük egy op com -os laptopra és az izzítóáramkör hibáját hozta. Majd kiszikráztattuk és az egyik nem volt jó valóban. Köszi a tippet igazad volt! Nincs mit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve Augusztus26, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2012 Sziasztok Hűtő rendszert hogy lehet légteleníteni. Probléma a következő, az autó hűtőjének csak a felső egyharmada meleg, a kétharmad pedig hideg, az alsó kivezető cső sokkal, kisebb hőmérsékletű mint a felső. Tegnap a termosztát ki lett cserélve, a hiba nem változott ma egy 25 km használatot követően megmértem a víz hőmérsékletét, stabilan 87-89 fokon volt. a víz a kiegyenlítő tartályból fogyogat, szivárgást a motor térben nem érzékeltem sehol. az olaj stabilan szinten van tehát sehol nem folyik össze mi lehet a hiba ? Y17DT ASTRA 2001 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Augusztus26, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2012 Sziasztok Hűtő rendszert hogy lehet légteleníteni. Probléma a következő, az autó hűtőjének csak a felső egyharmada meleg, a kétharmad pedig hideg, az alsó kivezető cső sokkal, kisebb hőmérsékletű mint a felső. Tegnap a termosztát ki lett cserélve, a hiba nem változott ma egy 25 km használatot követően megmértem a víz hőmérsékletét, stabilan 87-89 fokon volt. a víz a kiegyenlítő tartályból fogyogat, szivárgást a motor térben nem érzékeltem sehol. az olaj stabilan szinten van tehát sehol nem folyik össze mi lehet a hiba ? Y17DT ASTRA 2001 Szia! Ha jól tudom olyan 2000-es fordulat körül kell forgatni a motort,és akkor légteleníti saját magát. De majd nálam okosabbak megerősítenek,vagy megcáfolnak. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Augusztus31, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2012 halihó van egy feszítő görgőm skf 6000ft http://www.bardiauto.hu/webshop//img/300/3000/30000/300000/310000/314000/314500/314548_wm.jpg meg egy vízpumpám szintén skf aminek a szíjtárcsa felfogatása 4 csavaros 10000 http://www.bardiauto.hu/webshop//img/700/7000/70000/700000/760000/767000/767400/767433_wm.jpg új alkatrészek Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsorzsi Elküldve Augusztus31, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2012 sziasztok! olyan kérdésem lenne,hogy a főtengely helyzet jeladót merre lehet megtalálni? 2001-es g astra y 1,7 dt. isuzu motoros. előre is köszi!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
TamásV Elküldve Augusztus31, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2012 Sziasztok! A véleményeteket illetve a segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2003-as 1.7 cdti z17dtl motorkódú Astrám. A z17dth motor 6-os váltóját illetve a változó geometriájú turbóját szeretném áttenni az autómba. A turbo tudom, hogy tökéletesen passzol minden átalakítás nélkül gyári csavarokkal... stb. A váltót viszont nem tudom, kerestem bár nem találtam sehol megfejtést rá. Szintén passzol ez a 6-os váltó az 5-ös helyére vagy kell valami átalakítás is hozzá? A turbo a változó geometriája miatt teljesítménynövekedésre számíthatok mindenféle elektronika átírás nélkül? Mennyire ajánlanátok nekem ezt az átalakítást? Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm! Üdv: Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember1, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2012 Fogós kérdés... Először is nem tudom hogy mindkét motor (a Z17DTL és a Z17DTH is) H Astrában van-e. Ha igen (ez esetben viszont rossz topikba írtál :P ), akkor minden gond nélkül megoldható a csere, de ha a mostani autód G Astra, akkor már nem ennyire biztos, ugyanis a Z17DTH 6sebességes (M32 jelű) váltóját sosem szerelték G Astrába, így nem tudni hogy belemegy-e. Persze ettől még lehet, csak biztosat senki nem fog tudni mondani, hacsak nem találsz olyat aki már megcsinálta. A turbó-témához: az a jelek szerint előtted is tiszta hogy simán cserélhető, de hogy szoftvermódosítás nélkül nyersz-e vele teljesítményt azt nem tudom. G Astrások között elég bevett szokás hogy a Z20LET-re a Z20LEH turbóját rakják (igazából ez a Phase 2-höz már követelmény), viszont ott mindig írnak mellé chipet is, így tud hoz (nem kevés) teljesítményt. De ha nem írsz hozzá programot akkor legalábbis kétséges az eredmény. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts