bocs Elküldve Április15, 2012 Megoszt Elküldve Április15, 2012 Az 0381 lesz! P0381=Izzítógyertya/ellenőrnző lámpa funkció-rendellenesség Bővebben a hibakódokról: http://www.obd-diag.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=49 Vajon izzit a kocsid? Meg kellene mérni a gyertyákra menő feszt... Szia Imy! Nem a felette lévő kód az? : P0380=Izzítógyertya/fűtőáramkör funkció-rendellenesség Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsorzsi Elküldve Április16, 2012 Megoszt Elküldve Április16, 2012 Az 0381 lesz! P0381=Izzítógyertya/ellenőrnző lámpa funkció-rendellenesség Bővebben a hibakódokról: http://www.obd-diag.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=49 Vajon izzit a kocsid? Meg kellene mérni a gyertyákra menő feszt... szia imy! köszi szépen a kódokat nagyon rendesvagy! megnéztem az izzitógyergyavezetéket feszültséget kapnak.lámpával néztem gyujás ráadás utánn kb 5mp ig világitott mindegyiknél. megprobáltam ellenálást mérni a gyertyákon de nem egyértelmüek az értékek valamelyiknél 0-ohm másiknál 12-20-körül meg össze vissza.mindegyiknél más az érték. vagy én nemjólmérem, multiméterem van egyik érintkezöt a gyergyára másikat a motorra raktam.vagy lehethogy kikel szedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április16, 2012 Megoszt Elküldve Április16, 2012 szia imy! köszi szépen a kódokat nagyon rendesvagy! megnéztem az izzitógyergyavezetéket feszültséget kapnak.lámpával néztem gyujás ráadás utánn kb 5mp ig világitott mindegyiknél. megprobáltam ellenálást mérni a gyertyákon de nem egyértelmüek az értékek valamelyiknél 0-ohm másiknál 12-20-körül meg össze vissza.mindegyiknél más az érték. vagy én nemjólmérem, multiméterem van egyik érintkezöt a gyergyára másikat a motorra raktam.vagy lehethogy kikel szedni. Az egyiket a testre a másikat pedig a +-ra ahol kapja, ott jó elenállást kell mérned. De sajnos nem tudom, hogy mennyinek kellene lennie, de valamelyik biztos nem lesz jó. Dieselesek megmérné valaki az izzító gyertyájának az ellenállását? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április16, 2012 Megoszt Elküldve Április16, 2012 Az egyiket a testre a másikat pedig a +-ra ahol kapja, ott jó elenállást kell mérned. De sajnos nem tudom, hogy mennyinek kellene lennie, de valamelyik biztos nem lesz jó. Dieselesek megmérné valaki az izzító gyertyájának az ellenállását? Ja, mert az csak úgy ukk-mukk-fukk megy! :icon1: Ez segít? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április16, 2012 Megoszt Elküldve Április16, 2012 Ja, mert az csak úgy ukk-mukk-fukk megy! :icon1: Ez segít? Nincs diselem, úgyhogy nem tudom, de jó ez az oldal neki szerintem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci-Hun Elküldve Április17, 2012 Megoszt Elküldve Április17, 2012 Hali. Valaki esetleg tudna tanácsot adni a következő témákban.Ki szeretném takarítani a légtömeg mérőt és a turbó hűtőjét. Előre is thx. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Április18, 2012 Megoszt Elküldve Április18, 2012 Hali. Valaki esetleg tudna tanácsot adni a következő témákban.Ki szeretném takarítani a légtömeg mérőt és a turbó hűtőjét. Előre is thx. Légtömegmérőt féktisztító sprayvel szoktam átfújni, a turbó hűtőjét még nem takarítottam ki. Azt is kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Április18, 2012 Megoszt Elküldve Április18, 2012 Légtömegmérőt féktisztító sprayvel szoktam átfújni, a turbó hűtőjét még nem takarítottam ki. Azt is kell? Az intercooler-ben sok mindent nem lehet találni, kivéve ha zabálja az olajat a turbo. Por nem juthat oda, a finom olajpára pedig természetes. Ha olajosabb akkor is felesleges, mert újból olyan lesz :-) Akkor szokás, ha valami rendellenesség történik, széthullott turbó vagy fals levegő miatti por. stb Persze nekem is volt már a kezemben, mert ha már lent volt a lökös gyorsan belenéztem. Ha valaki tisztogatni akar akkor légtorkot tudnám javasolni. Ott már van 2mm túró 200 ezer km után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Április18, 2012 Megoszt Elküldve Április18, 2012 Az intercooler-ben sok mindent nem lehet találni, kivéve ha zabálja az olajat a turbo. Por nem juthat oda, a finom olajpára pedig természetes. Ha olajosabb akkor is felesleges, mert újból olyan lesz :-) Akkor szokás, ha valami rendellenesség történik, széthullott turbó vagy fals levegő miatti por. stb Persze nekem is volt már a kezemben, mert ha már lent volt a lökös gyorsan belenéztem. Ha valaki tisztogatni akar akkor légtorkot tudnám javasolni. Ott már van 2mm túró 200 ezer km után. én pont most fogom megejtetni van cseredarabom + a/egr pucolás +map szenzor takarítás és a levegőnyílások kinyitása tömítés méretre csak kell egy jó esztergályos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci-Hun Elküldve Április18, 2012 Megoszt Elküldve Április18, 2012 Az intercooler-ben sok mindent nem lehet találni, kivéve ha zabálja az olajat a turbo. Por nem juthat oda, a finom olajpára pedig természetes. Ha olajosabb akkor is felesleges, mert újból olyan lesz :-) Akkor szokás, ha valami rendellenesség történik, széthullott turbó vagy fals levegő miatti por. stb Persze nekem is volt már a kezemben, mert ha már lent volt a lökös gyorsan belenéztem. Ha valaki tisztogatni akar akkor légtorkot tudnám javasolni. Ott már van 2mm túró 200 ezer km után. :blush: ó rosszul írtam le ,én a turbónak a hűtő bordájára gondolok ahonnan megy be a levegő a turbóba .vastag fekete gumi cső.bocs ha nem érthető amit írok.arra gondoltam le csavaroznám és ki fújatnám magas nyomású levegővel.a sőgor a Fordjában ezt ki takarírotta és bizony sok gané ki jött. de az enyim Opel nem Ford és lehet hogy másképp van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április18, 2012 Megoszt Elküldve Április18, 2012 :blush: ó rosszul írtam le ,én a turbónak a hűtő bordájára gondolok ahonnan megy be a levegő a turbóba .vastag fekete gumi cső.bocs ha nem érthető amit írok.arra gondoltam le csavaroznám és ki fújatnám magas nyomású levegővel.a sőgor a Fordjában ezt ki takarírotta és bizony sok gané ki jött. de az enyim Opel nem Ford és lehet hogy másképp van. Intercooler? De az a turbó után van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsorzsi Elküldve Április20, 2012 Megoszt Elküldve Április20, 2012 sziasztok! ismét hozzátok fordulok segitségért! adagoló problémám van mégpedig nemnyom üzemanyagot legalábbis nagyonkeveset. levettem a nyomócsöveket 5-6mp öninditózás után sem jött üzemagyag 1-2 csepp de ez gondolom elég sovány. eddig abba hitbe voltam,hogy nyom üzeemanyagot mert meglazitottam a hollandereket és szivágot a gázolaj. csak lehet,hogy az a kevés amit nyomott.az szivárgott. hibakód van de izzitogyertya és valoban egyik kilehelte a lelkét. elözménye azvolt,hogy egyiknaprol a másikra nemindult. opel astra g 1,7dti y1,7dt 2001-es isuzu motoros.kb 195000 km van benne. szerintetek milehet a gond vele? szűrök újak, kivantisztitva minden, vezérlés a helyénvan. üdv.mindenkinek.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Április21, 2012 Megoszt Elküldve Április21, 2012 üdv érdekelne hogy mi ez a fekete doboz az adagoló oldalán http://www.autoalkat...4888-175575-3-0 és a tetején a sok csatlakozó Link to comment Megosztás: More sharing options...
leona Elküldve Április21, 2012 Megoszt Elküldve Április21, 2012 üdv érdekelne hogy mi ez a fekete doboz az adagoló oldalán http://www.autoalkat...4888-175575-3-0 és a tetején a sok csatlakozó Az oldalán az a ROM, olvasható memória, ebben van benn az adagoló korrekciós értékei. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leona Elküldve Április21, 2012 Megoszt Elküldve Április21, 2012 sziasztok! ismét hozzátok fordulok segitségért! adagoló problémám van mégpedig nemnyom üzemanyagot legalábbis nagyonkeveset. levettem a nyomócsöveket 5-6mp öninditózás után sem jött üzemagyag 1-2 csepp de ez gondolom elég sovány. eddig abba hitbe voltam,hogy nyom üzeemanyagot mert meglazitottam a hollandereket és szivágot a gázolaj. csak lehet,hogy az a kevés amit nyomott.az szivárgott. hibakód van de izzitogyertya és valoban egyik kilehelte a lelkét. elözménye azvolt,hogy egyiknaprol a másikra nemindult. opel astra g 1,7dti y1,7dt 2001-es isuzu motoros.kb 195000 km van benne. szerintetek milehet a gond vele? szűrök újak, kivantisztitva minden, vezérlés a helyénvan. üdv.mindenkinek.. Elektronika??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
antares Elküldve Április21, 2012 Megoszt Elküldve Április21, 2012 sziasztok, Nálam az intercoolertől elmenő gumicső és amire rácsatlakozik fémcső az is olajos vékonyan, ami zavar, nem tudom ez normális, hogy eddig eljut az olaj? Nagy olajfogyasztás nincs, de néha gyorsításkor kéken füstöl a kicsike. Arra gondolok itt ilyenkor bejut a szívóoldalon az olaj egészen a hengerekbe. Mi a véleményetek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Április21, 2012 Megoszt Elküldve Április21, 2012 sziasztok, Nálam az intercoolertől elmenő gumicső és amire rácsatlakozik fémcső az is olajos vékonyan, ami zavar, nem tudom ez normális, hogy eddig eljut az olaj? Nagy olajfogyasztás nincs, de néha gyorsításkor kéken füstöl a kicsike. Arra gondolok itt ilyenkor bejut a szívóoldalon az olaj egészen a hengerekbe. Mi a véleményetek. Ha a turbó és a szívótorok közötti csőszakasz olajosodik az a turbó tengelyétől kerül oda. Végülis mindegy, hogy kipufogóoldali, vagy szívóoldali csatornába dolgozza az olajat az eredmény ugyanaz ...... kék füst, csak annyi a különbség, hogy egyik esetben a kipufogóban ég el a másik esetben a hengerekben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ralphin Elküldve Április22, 2012 Megoszt Elküldve Április22, 2012 Sziasztok! Lenne egy ujabb problémám a G astrámmal y17dt 2001:S 2. napja van jelen a gond. -Töltés visszajelző led felvillan , 3ezres fordulatnál(sikerült már kidebugolni) ill. fölötte, -ha üresben van és úgy pörgetem ki akkor is, de úgy elég hamar el is alszik a lámpa. -Ill. volt ma olyan is hogy motorfékket használtam egy kanyarban ismét magasabb lett a fordulat ez miatt és felvillant a lámpa x ideig, majd beértem melóba par percen belül leállítottam a kocsit , indítottam és nem aludt el a lámpa. Majd meló végeztével 12 órával később nem gyulladt ki...szerencsésen haza is jöttem vele, ha nem pörgetem nem villan fel a kis piros akkumulátor. Mitől lehet ez a jelenség kb 2-3 hónapja a generátora fel lett újítva. Köszönöm előre is a válaszokat! Üdv Árpi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április22, 2012 Megoszt Elküldve Április22, 2012 Sziasztok! Lenne egy ujabb problémám a G astrámmal y17dt 2001:S 2. napja van jelen a gond. -Töltés visszajelző led felvillan , 3ezres fordulatnál(sikerült már kidebugolni) ill. fölötte, -ha üresben van és úgy pörgetem ki akkor is, de úgy elég hamar el is alszik a lámpa. -Ill. volt ma olyan is hogy motorfékket használtam egy kanyarban ismét magasabb lett a fordulat ez miatt és felvillant a lámpa x ideig, majd beértem melóba par percen belül leállítottam a kocsit , indítottam és nem aludt el a lámpa. Majd meló végeztével 12 órával később nem gyulladt ki...szerencsésen haza is jöttem vele, ha nem pörgetem nem villan fel a kis piros akkumulátor. Mitől lehet ez a jelenség kb 2-3 hónapja a generátora fel lett újítva. Köszönöm előre is a válaszokat! Üdv Árpi Első blikkre fesz. szab, esetleg oxidációból vagy rosszul rözítettségből eredő kontakt hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Április22, 2012 Megoszt Elküldve Április22, 2012 Sziasztok! Lenne egy ujabb problémám a G astrámmal y17dt 2001:S 2. napja van jelen a gond. -Töltés visszajelző led felvillan , 3ezres fordulatnál(sikerült már kidebugolni) ill. fölötte, -ha üresben van és úgy pörgetem ki akkor is, de úgy elég hamar el is alszik a lámpa. -Ill. volt ma olyan is hogy motorfékket használtam egy kanyarban ismét magasabb lett a fordulat ez miatt és felvillant a lámpa x ideig, majd beértem melóba par percen belül leállítottam a kocsit , indítottam és nem aludt el a lámpa. Majd meló végeztével 12 órával később nem gyulladt ki...szerencsésen haza is jöttem vele, ha nem pörgetem nem villan fel a kis piros akkumulátor. Mitől lehet ez a jelenség kb 2-3 hónapja a generátora fel lett újítva. Köszönöm előre is a válaszokat! Üdv Árpi hy nekem is ez volt,kicseréltek nekem is mindent benne csuszogyürü,diodasor csapágyak!visszavittem , ezt csinálta : visszavittem, szétszedték, egy forrasztás volt a ludas Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Április22, 2012 Megoszt Elküldve Április22, 2012 remélem jövőhéten kész a kocsim már várom a kerregést meg a turbo kapcsolását 19-edikén volt 2 hónapja, hogy pihen a kicsike. olyan lesz mint újkorában mármint az érzés az 1.1 fiat nem mérhető össze vele biztonság érzetre :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ralphin Elküldve Április25, 2012 Megoszt Elküldve Április25, 2012 Egyenlőre elmúlt a dolog, hétvégén megyek haza és átnézzük remélhetőleg a dolgot. Köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsorzsi Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 sziasztok! megtudá valaki mondani,hogy g astra y1,7dt 2001-es.adagolón melyik a mágnesszelep? túlsokminden van rajta azt tudom,hogy az nagy a mennyiségszabályzó szelep amelyik a nyomócsövek felölvan. üdv.zsorzsi elöre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 Hali. A G astrákban lévö 1.7 cdti motor, az a butott verziója, a H astrában lévö 1.7 cdti-nek? Ezek a cdti-k isuzu motorok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 Hali. A G astrákban lévö 1.7 cdti motor, az a butott verziója, a H astrában lévö 1.7 cdti-nek? Ezek a cdti-k isuzu motorok? butott = butított? Ismered az ABC-t. Akkor kezd el sorolni! :D Na! Meg van a válasz? :omg: Igen, Isuzu eredetűek, de nem Isuzu. :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts