Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

Akkor pár szóban összegezhetnéd a történetét, tapasztalatodat, véleményedet a közjónak.

Mi lesz helyette?

A probléma az hogy az egyik henger változó de sűrű időközönként kihagy, hiba üzenet nincs az EGR hibát leszámítva. röviden ez volt a hiba jelenség.

A következő autó már megvan, egy 2001 es ASTRA CARAVAN 1.7 DTI ezt belgiumbol hoztam, csak még nincs le papírozva, persze ez is eladó, ha pedig elment akkor, vissza BMW be,

Link to comment
Megosztás:

A probléma az hogy az egyik henger változó de sűrű időközönként kihagy, hiba üzenet nincs az EGR hibát leszámítva. röviden ez volt a hiba jelenség.

A következő autó már megvan, egy 2001 es ASTRA CARAVAN 1.7 DTI ezt belgiumbol hoztam, csak még nincs le papírozva, persze ez is eladó, ha pedig elment akkor, vissza BMW be,

Nem a jelen állapotra, hanem a használat időtartama alatt tapasztaltakra gondoltam.

Link to comment
Megosztás:

üdvözletem. uraim a kérdés a következö.jobb elsö kerékagy hangos.ha felemelem az autot semmi csapágyhang nincs de gondolom teher alatt kijön jobban ABS-es a dolog már meg is vettem hozzá a cuccot van valahol valami leirás ennek a cseréjéröl estleg szerelési könyv letöltési lehetöség? y17 dt.az auto.2001.évelei.

Link to comment
Megosztás:

üdvözletem. uraim a kérdés a következö.jobb elsö kerékagy hangos.ha felemelem az autot semmi csapágyhang nincs de gondolom teher alatt kijön jobban ABS-es a dolog már meg is vettem hozzá a cuccot van valahol valami leirás ennek a cseréjéröl estleg szerelési könyv letöltési lehetöség? y17 dt.az auto.2001.évelei.

hy

mennyi km/h -tol kezd hangja lenni a keréknek?nekem is kezd hangos lenni de nekem olyan 65km/h tol kezdi ,de lehet hogy a guminak van hangja ?!?mennyiért vetted a csapágyat??és milyen gyártmány?

http://upload.indama...ddafa219f9b2af1

125. oldalon van a leírás

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenki!

Lenne egy kérdésem a sok közt, miért van az, hogy az autó egyszer 5,1 literes átlagfogyasztásra jön ki egyszer meg úgy fogyaszt mint egy 2000 es benzines, kb 8,5 re jött ki legutóbb, és ugyan azt az utat járom be minden héten, szóval a megtett kilométer és útviszonyok egyformák?! Elképzelhető adagoló probléma , üzemanyag ellátás gond vagy valami vezérló elektronika?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenki!

Lenne egy kérdésem a sok közt, miért van az, hogy az autó egyszer 5,1 literes átlagfogyasztásra jön ki egyszer meg úgy fogyaszt mint egy 2000 es benzines, kb 8,5 re jött ki legutóbb, és ugyan azt az utat járom be minden héten, szóval a megtett kilométer és útviszonyok egyformák?! Elképzelhető adagoló probléma , üzemanyag ellátás gond vagy valami vezérló elektronika?

Köszi

Mennyi km van a kocsiba, és mikori, illetve miylen motorral van szerelve?

A fogyasztást hogyan méred? Sok mindentől függhet a fogyasztás. (pl. külső hőmérséklet, guminyomás, cipelt terhek, üzemanyag, szűrők és persze a lábad nagysága)Nekem közel azonosakat szokott dobni.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenki!

Lenne egy kérdésem a sok közt, miért van az, hogy az autó egyszer 5,1 literes átlagfogyasztásra jön ki egyszer meg úgy fogyaszt mint egy 2000 es benzines, kb 8,5 re jött ki legutóbb, és ugyan azt az utat járom be minden héten, szóval a megtett kilométer és útviszonyok egyformák?! Elképzelhető adagoló probléma , üzemanyag ellátás gond vagy valami vezérló elektronika?

Köszi

hy

mennyi km/h -tol kezd hangja lenni a keréknek?nekem is kezd hangos lenni de nekem olyan 65km/h tol kezdi ,de lehet hogy a guminak van hangja ?!?mennyiért vetted a csapágyat??és milyen gyártmány?

http://upload.indama...ddafa219f9b2af1

125. oldalon van a leírás

olyan 50-töl már van hang olyan apro remegés is , a gumikat megnézettem mind a négyet mert elöször én is azt hittem de többen mondták hozzáértök hogy csapágy . menj fel az opel centrum oldalra és 1603209 cikkszámon megtalálod német gyártmány
Link to comment
Megosztás:

Mennyi km van a kocsiba, és mikori, illetve miylen motorral van szerelve?

A fogyasztást hogyan méred? Sok mindentől függhet a fogyasztás. (pl. külső hőmérséklet, guminyomás, cipelt terhek, üzemanyag, szűrők és persze a lábad nagysága)Nekem közel azonosakat szokott dobni.

Felvillanó lámpánál tankolok majd mikor újra kigyullad megnézem a futott kilométert nagyjából ennyi. Nyilván hajszál pontosan nem tudok igy fogyasztást mérni, de azért 3 l különbség nekem túl soknak tűnik. Y17DT 2001-es. Terhet nem cipelek, szinte egyedül járok vele egész héten.

Link to comment
Megosztás:

Felvillanó lámpánál tankolok majd mikor újra kigyullad megnézem a futott kilométert nagyjából ennyi. Nyilván hajszál pontosan nem tudok igy fogyasztást mérni, de azért 3 l különbség nekem túl soknak tűnik. Y17DT 2001-es. Terhet nem cipelek, szinte egyedül járok vele egész héten.

ha felvillanást nézed az csalóka van amikor kialszik

a világító lámpa 80km megtehető távot jelent durván .

ha villogás 30 35km van hátra

tedd meg ezt a távot menj el tankolni nézd meg mennyi megy bele első kattanásra és ne tölts bele többet durván 40liter belemegy

és kezdhetsz számolni

nekem egy teli tank 800-900km re elég túltankolt kocsival míg a száján nem folyik :)

de érdekes mert ha teli van a kocsi 6Liter max, ha egyedül megyek 5,3volt a legkevesebb

Link to comment
Megosztás:

ha felvillanást nézed az csalóka van amikor kialszik

a világító lámpa 80km megtehető távot jelent durván .

ha villogás 30 35km van hátra

tedd meg ezt a távot menj el tankolni nézd meg mennyi megy bele első kattanásra és ne tölts bele többet durván 40liter belemegy

és kezdhetsz számolni

nekem egy teli tank 800-900km re elég túltankolt kocsival míg a száján nem folyik :)

de érdekes mert ha teli van a kocsi 6Liter max, ha egyedül megyek 5,3volt a legkevesebb

Pontosat mérni nem tudsz szerintem sosem, egy közelítő értéket max. A kattanás is néha így néha úgy sikerül, feltéve ha kúton tankolsz. :)

A 3 L különbség az most jött elő és folyamatosan tart, vagy hol ennyi hol kevesebb hol meg nincs is....?

Link to comment
Megosztás:

Pontosat mérni nem tudsz szerintem sosem, egy közelítő értéket max. A kattanás is néha így néha úgy sikerül, feltéve ha kúton tankolsz. :)

A 3 L különbség az most jött elő és folyamatosan tart, vagy hol ennyi hol kevesebb hol meg nincs is....?

Ez szinte mindig megfigyelhető, szó szerint hol így hol úgy, lehet, hogy most hülyének néztek de sajnos így van. Volt rá példa 9,0 liter gázolajjal elmentem 190 km, én magam sem hittem el, következő alkalommal meg 160km, hangsúlyozom ugyan azt az utat járom be, nem vittem terhet, nem voltam épp sportos kedvembe és padlóztam 2 napig, hogy esetleg a fogyasztás megnövekedjen. Ezért is kezdtem gondolkodni nincs e esetleg valami üzemanyag adagolás, vezérlés gond, mert ekkora mértékű eltérés főleg diesel autónál nem lehet!

Link to comment
Megosztás:

Kérdésem az lenne

hogy az autóm alapjárata az egyik henger kihagyása miatt egyeletlen volt, akkor egy szerelő azt mondta porlasztócsúcs probléma lehet első körben.

Ma szétszedtem az EGR szelepet ami teljesen be volt állva, szépen át tisztitom az egészet most már működik benne fel- és le irányba a a rudazat, vissza raktam a helyére, és az indítás után meglepve tapasztaltam hogy az alapjárati egyeletlenség "kihagyás" megszűnt.

A hiba letehet az EGR miatt , vagy valami más mozditása miatt javulhatott meg.

Link to comment
Megosztás:

Ez szinte mindig megfigyelhető, szó szerint hol így hol úgy, lehet, hogy most hülyének néztek de sajnos így van. Volt rá példa 9,0 liter gázolajjal elmentem 190 km, én magam sem hittem el, következő alkalommal meg 160km, hangsúlyozom ugyan azt az utat járom be, nem vittem terhet, nem voltam épp sportos kedvembe és padlóztam 2 napig, hogy esetleg a fogyasztás megnövekedjen. Ezért is kezdtem gondolkodni nincs e esetleg valami üzemanyag adagolás, vezérlés gond, mert ekkora mértékű eltérés főleg diesel autónál nem lehet!

Próbáld meg a légszűrőt megnézni, esetleg a légtömegmérőt kipucolni. ( mindig ugyan azt a gázolajat tankolod, ugyan azon a kúton?)

Link to comment
Megosztás:

Próbáld meg a légszűrőt megnézni, esetleg a légtömegmérőt kipucolni. ( mindig ugyan azt a gázolajat tankolod, ugyan azon a kúton?)

A levegőszűrő eszembe se jutott, ezt megnézem, mert mióta nálam van szerintem nem volt cserélve, ( 2 hónapja). A kút az mindig ugyan az, egyébként Mol gázolajat nyomok bele.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

>2001-es g astra y1,7 dt isuzu motoros gépem van.

>a problémám a következö a verda minden elöjel nélkül egyik naprol a másikra nemindult.

>mostmár nagynehezenn beindul de rángat a motor meg alapjárat is 500-körül pár mp.után leis áll.

>hibakódot sikerültkivillogtatni 103810 csak nemtudom mit jelent.

> találkozott már valaki ilyen hibával vagy van valami ötlete,hogy mi lehet ez?

>elöre is köszi!

>üdv.zsorzsi

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

>2001-es g astra y1,7 dt isuzu motoros gépem van.

>a problémám a következö a verda minden elöjel nélkül egyik naprol a másikra nemindult.

>mostmár nagynehezenn beindul de rángat a motor meg alapjárat is 500-körül pár mp.után leis áll.

>hibakódot sikerültkivillogtatni 103810 csak nemtudom mit jelent.

> találkozott már valaki ilyen hibával vagy van valami ötlete,hogy mi lehet ez?

>elöre is köszi!

>üdv.zsorzsi

Az 0381 lesz!

P0381=Izzítógyertya/ellenőrnző lámpa funkció-rendellenesség

Bővebben a hibakódokról:

http://www.obd-diag.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=49

Vajon izzit a kocsid? Meg kellene mérni a gyertyákra menő feszt...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.