ampervadasz Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Hmm megint jelentkezett a probléma, lehet mégis behúzómágnes.... Az bendix hiba lesz. Ha a behúzómágnes nem húz be, akkor el sem indul a motor, mert annak az áramkörét is a behúzómágnes kapcsolja. Ez a hibajelenség tipikusan, ha megcsúszik a bendix szabadonfutója, és nem adja át a hajtást a fogaskoszorúra. Megoldás: bedix csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csicsu Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Kedves Mindenki! Ismét hiba van a drágaszággal, A minap vettem észre tócsában áll a víz a vezetőoldali és anyósoldali szőnyegek alatt. A hűtővizem is rohamosan fogyott. Mint kiderült valahonnan a belső hőcserélőből folyik a hűtővíz. A kérdésem az volna, hogy valakinek volt hasonló problémája? A belső hőcserélő kicseréléséhez ki kell szedni a műszerfalat, vagy van kulturáltabb megoldás is a ki és visszaszerelésre szerintetek? KÖszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 valószínű a tömítések fáradtak el kiszereléshez nem kell kivenni a z mfalat csak a középső kardánboxot 4 csavar aztán az egyik mfal tartó vasat alul a box takarja 2csavar aztán a kocsi alatt van a tűzfalon a klíma csepp víz kivezetése agy derékszögű gumi izé meglátod azt is 2 hosszú csavar bent a radiátort takarja agy műanyag fedél vagy csavaros vagy klipszes ezeket eltávolítva látszik a radiátor fém tüskék rögzítik össze a radiátort a fűtéscsövekkel kiveszed 4db tömítést cserélsz és minden mehet vissza a hűtőfolyadék ki fog folyni a kárpitra a kárpitból fel kell szívatni + még alóla is ki kell törölni aztán hajszárítóval adni neki nekem gőzölt a kárpit annyi víz volt benne naggyából ennyi a történet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csicsu Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Mr. BB! Nagyon szépen köszönöm a segítséged, meglátom belefogjak e egyedül vagy elviszem szerelőhöz, de mindenképp megnyugtató, hogy nem kell az egész autót szétbombázni hozzá! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Berci1 Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Szevasztok. Szeretném kérdezni a hozzá értőktől,autót szeretnénk cserélni, nekem egy Astra G. Y.1.7-em van és 1.7.CDTI -it szeretnénk venni. Az volna kérésem hogy a CDTI-vel milyen problémák vannak és megéri hogy lecseréljem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Szevasztok. Szeretném kérdezni a hozzá értőktől,autót szeretnénk cserélni, nekem egy Astra G. Y.1.7-em van és 1.7.CDTI -it szeretnénk venni. Az volna kérésem hogy a CDTI-vel milyen problémák vannak és megéri hogy lecseréljem. Ha a mostanival nincs probléma, akkor én nem cserélném. Nincs különösebb indokom rá, csak a kérdés, hogy miért cserélnéd le? Ugyanúgy 75 ló az is, kevesebbet szerintem nem fogyaszt. Vagy van valami, ami a mostaniban nem tetszik és abban más lenne? Gondolom nem újan vennéd, mivel már Astra Classic II nincs újban, használt autó meg mindig rejt magában kockázatot, a mostanit meg legalább már ismered. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Berci1 Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Ha a mostanival nincs probléma, akkor én nem cserélném. Nincs különösebb indokom rá, csak a kérdés, hogy miért cserélnéd le? Ugyanúgy 75 ló az is, kevesebbet szerintem nem fogyaszt. Vagy van valami, ami a mostaniban nem tetszik és abban más lenne? Gondolom nem újan vennéd, mivel már Astra Classic II nincs újban, használt autó meg mindig rejt magában kockázatot, a mostanit meg legalább már ismered. Egy fiatalabra 5-6 évesre Astra G vagy H-ra cserélném,én a magasnyomásu rendszert nem ismerem,hogy van-e sok probléma vele ezért kérdezném a hozzáértőket hogy a CDTI-nek sokba kerül-e az üzembe tartása,és alkatrésze. Az én Astrám 12-éves ezért gondolkodtam a cserén,amugy nincs az autoval probléma, amik voltak ki javitottam,szerintet megéri CDTI-re cserélni vagy maradjak az enyémnél . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Ha a mostanival nincs probléma, akkor én nem cserélném. Nincs különösebb indokom rá, csak a kérdés, hogy miért cserélnéd le? Ugyanúgy 75 ló az is, kevesebbet szerintem nem fogyaszt. Vagy van valami, ami a mostaniban nem tetszik és abban más lenne? Gondolom nem újan vennéd, mivel már Astra Classic II nincs újban, használt autó meg mindig rejt magában kockázatot, a mostanit meg legalább már ismered. Előbb néznél utána! :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Egy fiatalabra 5-6 évesre Astra G vagy H-ra cserélném,én a magasnyomásu rendszert nem ismerem,hogy van-e sok probléma vele ezért kérdezném a hozzáértőket hogy a CDTI-nek sokba kerül-e az üzembe tartása,és alkatrésze. Az én Astrám 12-éves ezért gondolkodtam a cserén,amugy nincs az autoval probléma, amik voltak ki javitottam,szerintet megéri CDTI-re cserélni vagy maradjak az enyémnél . Mindenféle autóval be lehet fürdeni. Rosszat, ami a motort illeti nem tudok mondani még így 300e km környékén sem. Végignézve a fórumot mástól is csak nagy ritkán érkezik panasz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Előbb néznél utána! :omg: Zachi fórumtárs! Neked lenni mostanában paprikás hangulat ? Csak úgy kérdezni. :lipssealed: Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Előbb néznél utána! :omg: Legyen 80, nem egy egetverő különbség. De egyébként utánanéztem pont előtte, http://www.opel-info...en/mdiesel.html, és itt a Z17DTL motort 75 lovasnak írják a G Astraban. Lehet, hogy a Classic II-ben már csak a 80 lovas verzió volt, vagy épp fordítva... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Zachi fórumtárs! Neked lenni mostanában paprikás hangulat ? Csak úgy kérdezni. :lipssealed: Á, dehogy! :D Legyen 80, nem egy egetverő különbség. De egyébként utánanéztem pont előtte, http://www.opel-info...en/mdiesel.html, és itt a Z17DTL motort 75 lovasnak írják a G Astraban. Lehet, hogy a Classic II-ben már csak a 80 lovas verzió volt, vagy épp fordítva... Mint a fent említett oldal is írja alap az 59 kW, de van 55kW-os is. Na, hogy azt mibe tették ...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Mint a fent említett oldal is írja alap az 59 kW, de van 55kW-os is. Na, hogy azt mibe tették ...? Írja ott zárójelben, Astra G-be :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április7, 2012 Megoszt Elküldve Április7, 2012 Írja ott zárójelben, Astra G-be :) Annyira hülye (még) nem vagyok. Tudod a hang, az suttogja ... Talán valami nálunk nem forgalmazott éhezőbajnok modellbe? És a nyomaték változatlan. Megvan! ECO4 csomagba. Ezt itthon 1.7 DTI-nél sütötték el. Nem összetévesztendő az euro 4 besorolással! Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Április7, 2012 Megoszt Elküldve Április7, 2012 Mint a fent említett oldal is írja alap az 59 kW, de van 55kW-os is. Na, hogy azt mibe tették ...? Hol láttok ti 55 Kw-ost? Az 55 kw az még az y17dt azaz a denso adagolós DTI és nem a CR dízel CDTI motor. Az 1.7 DTI pedig minden kaszniban 75 ló (volt) Mi az hogy "Na, hogy azt mibe tették ...?" :-D 2004-ig Mindenbe amibe csak lehetett. CDTI azaz Z-s motorkódú 1.7-est nem látok 80 Ló alatt. Vagy vak vagyok ? :-D Vagy most mi van? A CDTI volt az alapkérdés nem? Az eco sorozat ha jól emlékszem motorburkolat, és egyéb légellenállást csökkentő apró dolgokkal volt szerelve, továbbá alacsony súrlódású virsli gumik, és úgy gondolom, hogy a váltó is különbözött egy hangyányit (talán) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április7, 2012 Megoszt Elküldve Április7, 2012 Hol láttok ti 55 Kw-ost? Az 55 kw az még az y17dt azaz a denso adagolós DTI és nem a CR dízel CDTI motor. Az 1.7 DTI pedig minden kaszniban 75 ló (volt) Mi az hogy "Na, hogy azt mibe tették ...?" :-D 2004-ig Mindenbe amibe csak lehetett. CDTI azaz Z-s motorkódú 1.7-est nem látok 80 Ló alatt. Vagy vak vagyok ? :-D Vagy most mi van? A CDTI volt az alapkérdés nem? Az eco sorozat ha jól emlékszem motorburkolat, és egyéb légellenállást csökkentő apró dolgokkal volt szerelve, továbbá alacsony súrlódású virsli gumik, és úgy gondolom, hogy a váltó is különbözött egy hangyányit (talán) Z17DTL Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 79,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cm³): 1686 Leistung (kW bei min-1): 59 / 4400, 55 / 4400 (Astra G mit reduzierter Leistung) Drehmoment (Nm bei min-1): 170 / 1800 - 2800 Verdichtung: 18,4 : 1 Motormanagement: Bosch EDC 15 C7, Astra H Bosch EDC 16 C9 Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: AGR, Katalysator Besonderheiten: Common Rail, E-Gas, Turbolader Garrett GT1544 Verwendung: Astra G (F17+WR, F17+WR.V1), Astra H (F17+WR) Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Április7, 2012 Megoszt Elküldve Április7, 2012 Z17DTL Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 79,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cm³): 1686 Leistung (kW bei min-1): 59 / 4400, 55 / 4400 (Astra G mit reduzierter Leistung) Drehmoment (Nm bei min-1): 170 / 1800 - 2800 Verdichtung: 18,4 : 1 Motormanagement: Bosch EDC 15 C7, Astra H Bosch EDC 16 C9 Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: AGR, Katalysator Besonderheiten: Common Rail, E-Gas, Turbolader Garrett GT1544 Verwendung: Astra G (F17+WR, F17+WR.V1), Astra H (F17+WR) Valóban vak vagyok :-D Elsiklottam az egymás mögé írt felsorolásban szereplő 55-ös szám felett. Érdekes, hogy nem jelölik más motorkóddal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április7, 2012 Megoszt Elküldve Április7, 2012 Valóban vak vagyok :-D Elsiklottam az egymás mögé írt felsorolásban szereplő 55-ös szám felett. Érdekes, hogy nem jelölik más motorkóddal. Valóban nincs más motorkódja, mindössze ECO4 jelzés. Illetve F17WR.V1, 3,552 . Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április7, 2012 Megoszt Elküldve Április7, 2012 ...mindössze ECO4 jelzés... De jelentéktelen dolgokon vitáztok, lévén ezt az ECO4-et az opel-infos.de szerint elég rövid ideig, csak 2003.04-2004.05-ig gyártották, azaz a legfiatalabbak is 8 évesek, a kérdés eredeti feltevője meg max. 5-6 éves autót akar, szóval tuti nem fog ilyet venni még véletlenül sem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április7, 2012 Megoszt Elküldve Április7, 2012 De jelentéktelen dolgokon vitáztok, lévén ezt az ECO4-et az opel-infos.de szerint elég rövid ideig, csak 2003.04-2004.05-ig gyártották, azaz a legfiatalabbak is 8 évesek, a kérdés eredeti feltevője meg max. 5-6 éves autót akar, szóval tuti nem fog ilyet venni még véletlenül sem... Csak tisztába tettük a dolgot. :icon1: Opel-Infos.de a Classic szériákról nem vesz tudomást. Tehát fiatal Astra G 1.7 CDTI-t csak Classic II-ben talál. (Ha szerencséje van.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április7, 2012 Megoszt Elküldve Április7, 2012 Azt tudtam hogy az opel-infos.de nem foglalkozik a Classic szériával (egész egyszerűen azért mert náluk némethonban ilyen nem volt, ott 2004-es a legfiatalabb G Astra), csak én naivan azt gondoltam hogy a gyártás befejeztével elkaszálták az ECO4 modellt is, nem gondoltam hogy az még létezett Classic II-ben is... de megint tanultam valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 valószínű a tömítések fáradtak el kiszereléshez nem kell kivenni a z mfalat csak a középső kardánboxot 4 csavar aztán az egyik mfal tartó vasat alul a box takarja 2csavar aztán a kocsi alatt van a tűzfalon a klíma csepp víz kivezetése agy derékszögű gumi izé meglátod azt is 2 hosszú csavar bent a radiátort takarja agy műanyag fedél vagy csavaros vagy klipszes ezeket eltávolítva látszik a radiátor fém tüskék rögzítik össze a radiátort a fűtéscsövekkel kiveszed 4db tömítést cserélsz és minden mehet vissza a hűtőfolyadék ki fog folyni a kárpitra a kárpitból fel kell szívatni + még alóla is ki kell törölni aztán hajszárítóval adni neki nekem gőzölt a kárpit annyi víz volt benne naggyából ennyi a történet szia nem csak kettö db tömités van benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Köszi a választ, Van még egy olyan jelenség is, hogy mikor elindítom az autót az üzemanyagszint mutató, mutat egy szintet, ahogy melegszik az autó ez a szint 2-3 mm visszaesik. (ez még nem hiszem, hogy hiba, normálisnak mondható) Viszont, üzemmelegen mutat a műszer egy hőfokot és egy üzemanyag szintet. Leállítva majd újraindítva az autót ezek a mutatók 2-3 mm kevesebbet mutatnak. Valaki figyelt-e meg hasonló jelenséget y17dt motorkóddal rendelkező G Astránál. szia. az y17dt-s mocik leállitás után a höfök söt alapjáraton is rögtön elindul lefelé , az üzemanyag müszer nálam ha nincs tele a tank akkor csinál ilyen dolgokat ,de az sem mindegy neki hogy merre döl az auto mikor parkolsz vele ,szeritem ha megfigyeled akkor megszokod és nem törödsz vele,mert ez ilyen, de jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve Április12, 2012 Megoszt Elküldve Április12, 2012 Hy All Valaki tudna tippet mondani hogy hol tudnék X17DTL hez jó árban porlasztócsucsot venni 4 db kellene. Láng, Bárdi, Unix elvileg nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leona Elküldve Április12, 2012 Megoszt Elküldve Április12, 2012 Hy All Valaki tudna tippet mondani hogy hol tudnék X17DTL hez jó árban porlasztócsucsot venni 4 db kellene. Láng, Bárdi, Unix elvileg nincs. Esetleg számot tudnál irni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts