ralphin Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Sziasztok! Ismét problémám lenne..:S Nincs szevó sem töltés , Y17DT 2001-es évjárat. Generátor probléma lehet? Mit lehet abban cserélni , amibe nem halok bele ismét :S Hallottam szénkefe és diódahíd problémáról....milyen összegek ezek .. Esetleg nem volt valakinek ilyen? Pár napja csak pár másodpercig nem volt töltés és szervó, aztan vagy magától vagy kisebb gázfröccstől helyrejött a dolog...most már sajnos nem:( Üdv ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Sziasztok! Ismét problémám lenne..:S Nincs szevó sem töltés , Y17DT 2001-es évjárat. Generátor probléma lehet? Mit lehet abban cserélni , amibe nem halok bele ismét :S Hallottam szénkefe és diódahíd problémáról....milyen összegek ezek .. Esetleg nem volt valakinek ilyen? Pár napja csak pár másodpercig nem volt töltés és szervó, aztan vagy magától vagy kisebb gázfröccstől helyrejött a dolog...most már sajnos nem:( Üdv ... Szénkefe, vagy dióda lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Szénkefe, vagy dióda lehet... szénkefe:2000 diódasor (híd): 7-8000 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bátyus Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Szénkefe, vagy dióda lehet... Helló! Esetleg még a fesszabályzó,ami szintén a generátorban van!Szerintem nem igazán érdemes javítani,mert 2db csapágy,diódahíd,meg fesszabályzó cseréje drágább,mint mondjuk bontóban,vagy vaterán venni egy használtat,már10-15000.Ft-ért kapsz! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Helló! Esetleg még a fesszabályzó,ami szintén a generátorban van!Szerintem nem igazán érdemes javítani,mert 2db csapágy,diódahíd,meg fesszabályzó cseréje drágább,mint mondjuk bontóban,vagy vaterán venni egy használtat,már10-15000.Ft-ért kapsz! Üdv! De az is használt, és ha berakja akkor érdemes egy csapágyat és szénkefét cserélni sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 szénkefe:2000 diódasor (híd): 7-8000 Ti nagyon optimisták vagytok! Szénkefe? Én még olyan hitachi generátor nem láttam, amibe szénkefe elkopott volna. Diódahíd, fesszab..........az már igen. De annak is 10 körül van darabja + a munka. Sajnos ez a hitachi generátor nem éppen erőssége az elektronikának. Az enyémen a 4. !!! van fent :-( 1. úgy vettem az autót, hogy már szar volt (pulzáltak a lámpák) 2. Az első fel lett újítva (20 EFt felett) Ez szétolvadt, már írtam róla itt a fórumon is. Lényegében, már előre megmondták, hogy sok jóra ne számítsak.................bejött 3. Gyári állapotú bontott, ez most ment tönkre nyár végén. Teljesen elfelejtett tölteni, mintha rajta sem lenne. (ránézésre hibátlan, nincs amperszaga, de mivel csak mindenféle szar minőségű cuccot lehet bele venni, nem akartam úgy járni mint az elsővel. 4. Most vettem egy tök újat 31 ropiért vákuumpumpával együtt. (itt legalább van garancia is) Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Helló! nem igazán érdemes javítani,mert 2db csapágy,diódahíd,meg fesszabályzó cseréje drágább Üdv! mint egy új :-) ott a pont! Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 4. Most vettem egy tök újat 31 ropiért vákuumpumpával együtt. (itt legalább van garancia is) Jaa..........és házhoz hozta a futár ennyiért Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Jaa..........és házhoz hozta a futár ennyiért Igaz! Az enyémben, tavasszal csapágy csere, majd nyáron diódasor, szénkefe. Ha már kint van... Így: kb 17,000 Huf Viszont, szereléssel együtt max 3 óra. Ha kell az autó, nincs idő a futárra... Összegzem: ha van időd, rendelj újat. (garancia, 0 km, ...) Ha gyorsan kell, javíttasd, de ne csak a hibás alkatrészt, mert újra elromlik valami. Cseréltesd ki a csapágyakat, (diódasort) és a szénkeféket is! (igaz, hogy Bosch az enyém...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Ti nagyon optimisták vagytok! Szénkefe? Én még olyan hitachi generátor nem láttam, amibe szénkefe elkopott volna. Diódahíd, fesszab..........az már igen. De annak is 10 körül van darabja + a munka. Sajnos ez a hitachi generátor nem éppen erőssége az elektronikának. Az enyémen a 4. !!! van fent :-( Hála istennek a benzinesekben nincsen Hitachi genyó, az csak dízelben volt. Benyásban csak Bosch meg Delco van tudtommal, bár nem vagyok meggyőződve róla hogy a Delco jobb lenne... max. olcsóbb hozzá az alkatrész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Ha valakit érdekel az ATEC generátor, Fogalmam nincs ki a gyártó, mert egy nyomorult írás sincs rajta, de teljesen azonos a hitachival, még a vákuumszivattyú is illeszkedik, mármint fel lehet rakni a régire az újat, vagy fordítva. Lehet, hogy Kínai klón?? :-D Generátor Képek Link to comment Megosztás: More sharing options...
ralphin Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Ha valakit érdekel az ATEC generátor, Fogalmam nincs ki a gyártó, mert egy nyomorult írás sincs rajta, de teljesen azonos a hitachival, még a vákuumszivattyú is illeszkedik, mármint fel lehet rakni a régire az újat, vagy fordítva. Lehet, hogy Kínai klón?? :-D Generátor Képek Szia! Milyen motorhoz való? Mi pénzért? Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Sziasztok! Ismét problémám lenne..:S Nincs szevó sem töltés , Y17DT 2001-es évjárat. Generátor probléma lehet? Mit lehet abban cserélni , amibe nem halok bele ismét :S ............................. Üdv ... Szia! Milyen motorhoz való? Mi pénzért? Üdv szerinted?? Ébresztő! eddig neked osztottuk a tanácsokat Te dobod fel a témát, én meg szorgalmasan írogatok, képeket töltök fel, tapasztalataimat mesélem, már mindent leírtam erre kb mintha azt kérdeznéd: "hol vagyok??" Olvasd vissza a mai napot, csak erről volt szó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
jantek Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Szia! Milyen motorhoz való? Mi pénzért? Üdv Üdv!Érdekelne,mi lett a múltkori adagolóvezérlős szelepcserélős történeted vége? Jantek Link to comment Megosztás: More sharing options...
ralphin Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Üdv!Érdekelne,mi lett a múltkori adagolóvezérlős szelepcserélős történeted vége? Jantek Totál csere :D 190papír :S Most meg jött a generátor :S Így van rá garancia csak,mert elviekben a mágnesszelep tette tönkre a vezérlő elektronikát, de kellett cserélni a mágnesszelepet is(csak gyárit kapni : 90 ezer)...+ugye a vezérlő elektronika(70kb). +szerelés és valami másholi diag. Legközelebb tuti Weissz lesz :devlish: A generátoromban meg most cserélik a szénkefét és a feszültség szabályozót. 8 papíros ez már otthoni szerelő :lol: Jó kis karácsonyi ajándék... Amugy kellemes ünnepeket itt mindenkinek és köszönöm a segítségeket!!!! :devlish: @Atizafi: bocsi csak nem néztem a felhasználóneveket és úgy tünt , hogy csak egy user bedobott egy x generátort.(még viszonylag új felhasználó vagyok) sorry! Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Cseréltem üzemanyagszűrőt a 2,0 DTI-ben. hát eddig semmi baja nem volt.............remélem én nyerem a csatát....... ..........Kíváncsian várom a reggelt. Üdv ! Mi történt azóta ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Üdv ! Mi történt azóta ? Szétkaptam a szűrőházat ahogy írtam, visszatettem a régi tömítéseket. Ma reggel köhintés nélkül indult. Szerintem a szűrőház gumitömítése volt a ludas abból is a középső ami a csavaron van. Azt tudni kell, hogy kosz biztosan nem szorult közé, koszosan semmit nem teszek össze. Végülis nem bánom, mert a motor tökéletes, ez a kis hiba rávilágított az esetleges problémákra. Az átlátszó becsövezés nagyon jó technika.......merem ajánlani. Az a baj, hogy rengeteg csatlakozás van a szívóágban, és a magas pontokon (itt van egy a visszatérőnek is) Ha úgy nézzük gyakorlatilag minden magasabban van mint a gázolaj. Ez nem is lenne baj, ha a vezeték egy darabból állna. Ha csak egy leheletnyi lyuk van a folyadékoszlop súlya elkezdi berántani a levegőt álló helyzetben, és nincs gyárilag semmi ami megtartsa a folyadékoszlopot, csak a tökéletesebbnél is jobb csatlakozások. Van egy pár gyenge pont az már biztos. Elég lenne, ha a résolaj nem a szívóágon lenne, és nem ilyen LEGO gázolajszűrő lenne gyors-csatlakozókkal. Aztán még műanyag is nehogy meg merd húzni becsületesen. 100x stabilabb megoldások léteznek, mint pl a fém házas szűrő, vagy az áteresztőcsavaros megoldások.............. Egyébként mindenki szidja a levegősödés miatt, de ebből is látszik, hogy a motor jó csak a "kiszolgálásával" van a baj Nekem még a résolajcsövek is eredetiek, Épp ma tettem fel fényképeket a másik fórumba, ezt még múltkor fényképeztem. ideiglenesen ez most átlátszó maradt http://forum.index.hu/Article/viewArticle?...8&t=9010651 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ralphin Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 szénkefe:2000 diódasor (híd): 7-8000 Köszi szépen ez így megoldotta a gondomat szereléssel mindennel együtt 15 ezer forintba megállt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
soldier Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 Sziasztok! Sajnos a nagy karácsonyi kapkodásban sikerült benzint tankolnom az 1.7 CDTI vasamba. Szerencsére időben észrevettem (1km-re lakom a kúttól). Milyen megoldást 17ismertek ami a legegyszerűbbé teszi a nafta leengedését a tankból? Z17DTL Opel Astra G Caravan-ról van szó. Előre is köszönöm a segítségeteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 Sziasztok! Sajnos a nagy karácsonyi kapkodásban sikerült benzint tankolnom az 1.7 CDTI vasamba. Szerencsére időben észrevettem (1km-re lakom a kúttól). Milyen megoldást 17ismertek ami a legegyszerűbbé teszi a nafta leengedését a tankból? Z17DTL Opel Astra G Caravan-ról van szó. Előre is köszönöm a segítségeteket! Te jóisten, szegény közös nyomócsöves. :lol: Mennyi bengát nyomattál bele? Legrosszabb esetben tank kiszedős-átmosatós téma szvsz., attól függ mennyi ment a gyomrába. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
soldier Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 Te jóisten, szegény közös nyomócsöves. :lol: Mennyi bengát nyomattál bele? Legrosszabb esetben tank kiszedős-átmosatós téma szvsz., attól függ mennyi ment a gyomrába. :D Tele :devlish:. Ha jól tudom, ezeknél nem működik az "egyszerű" tankkiszedés. Egy volvós ismerősöm említette, högy a saját szivattyűjával kell kijáratni a témát. Tudja vki hol kell megbontani a rendszert? A szűrő előtt vagy után? Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 Ti nagyon optimisták vagytok! Szénkefe? Én még olyan hitachi generátor nem láttam, amibe szénkefe elkopott volna. Diódahíd, fesszab..........az már igen. De annak is 10 körül van darabja + a munka. Sajnos ez a hitachi generátor nem éppen erőssége az elektronikának. Az enyémen a 4. !!! van fent :-( 1. úgy vettem az autót, hogy már szar volt (pulzáltak a lámpák) 2. Az első fel lett újítva (20 EFt felett) Ez szétolvadt, már írtam róla itt a fórumon is. Lényegében, már előre megmondták, hogy sok jóra ne számítsak.................bejött 3. Gyári állapotú bontott, ez most ment tönkre nyár végén. Teljesen elfelejtett tölteni, mintha rajta sem lenne. (ránézésre hibátlan, nincs amperszaga, de mivel csak mindenféle szar minőségű cuccot lehet bele venni, nem akartam úgy járni mint az elsővel. 4. Most vettem egy tök újat 31 ropiért vákuumpumpával együtt. (itt legalább van garancia is) Nálam is felütötte a fejét az 1. jelenség. Tolatólámpa pislákol, első fényszóró pislákol, belső világítás pislákol. Egyenlőre még csak alapjáraton, ha emelem a fordulatot akkor jó. Akkor inkább vegyek új generátort??? felesleges javítgatni??....( 120 000 km van a kocsiba...Y17DT) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 Akkor inkább vegyek új generátort??? felesleges javítgatni??....( 120 000 km van a kocsiba...Y17DT) A 120.000 km csak óra szerint. :lol: Én nem tudom milyen Y17DT lehet ez, de hogy 120e-nél már összefossa magát a generátor, másnál a turbó, a harmadiknál maga a tulaj a sok hibától. Ezért hihetetlen számomra... Akárcsak az öregem OFF Citroenje OFF anno. 8 évesen 80 ezer km. 10 évesen komplett adagolócsere Format C: -100.000 Ft ... Csak egyszer, de csak egyszer ha szétbaltázhatnám a fejét és kitehetném a Hungária-Kerepesi sarkára aki átveri és tévedésben tartja az autós népet ilyen és hasonló dolgokkal... AtiZafi-val vedd fel a kapcsolatot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 Tele :lol:. Ha jól tudom, ezeknél nem működik az "egyszerű" tankkiszedés. Egy volvós ismerősöm említette, högy a saját szivattyűjával kell kijáratni a témát. Tudja vki hol kell megbontani a rendszert? A szűrő előtt vagy után? Köszi előre is! Inkább szűrő elött bontsd meg. De vigyázz, mert ha elfogy az üzemanyag, akkor könnyű leégetni az AC-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 Tele :lol:. Ha jól tudom, ezeknél nem működik az "egyszerű" tankkiszedés. Egy volvós ismerősöm említette, högy a saját szivattyűjával kell kijáratni a témát. Tudja vki hol kell megbontani a rendszert? A szűrő előtt vagy után? Köszi előre is! Egy tank kiszedés sosem egyszerű az tuti. Biztos, hogy működik mondjuk nem egy Ezerkettes Lada ablakmosó tartályának kiszedésének egyszerűségével,de csak ez lehet a "legtisztább", leghatékonyabb, egyben legköltségesebb módja szvsz. Szerencsére nincs tapasztalatom, majd jön valaki és eligazít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts