ralphin Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 Szia!Katt ide. :lol: Köszi szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wauxhall Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 LINK P0380=Izzítógyertya/fűtőáramkör funkció-rendellenesség Ez egybevág a hibaleírásoddal. Gyertya, relé? Cool! Szóval akkor előszőr ellenőrízzem a relét (amit nem tudok hol van) utána ha kell az izzító gyertyákat (ezeket tudom otthon is, vagy csak szervizben?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Cool! Szóval akkor előszőr ellenőrízzem a relét (amit nem tudok hol van) utána ha kell az izzító gyertyákat (ezeket tudom otthon is, vagy csak szervizben?) nem hiszem, hogy relé, mert ha csak egy db izzítógyertya is tönkremegy akkor már hibakódozik. A relét hallani mikor kikapcsol Le kell húzni az izzítógyertya pipákat, és feszültséget mérni, vagy beleszúrni tűvel a kábelba és azon mérni, hogy jön-e oda delej az izzítógyertyákat terhelés és kiszerelés nélkül ellenállásmérővel is ellenőrizheted. Van egy-kettő melynek cseréjéhez egy cseppet bontani kell a motorról. Ja...............és vigyázz, mert az y17dt 5V-os csupán Link to comment Megosztás: More sharing options...
ralphin Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Sziasztok! Tovább folytatódik a rémálom...:S Mágnesszelep meghalt 90 ezret mondtak rá...:S gyárit tudnának csak rendelni... Adagoló elektronika javítás 60 ezer... Mivel ez a kettő függ egymástól , elvileg a mágnesszelep tette tönkre az adagoló elektronikáját...:S...ezért érdemes mind2őt cserélni , hogy máskor ne fordulhasson elő.. Tudnátok tanácsot adni...sajna a kocsit csak vontatni lehet így sok választásom nincs... Ha van valami tuti tanács szívesen venném...:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
jantek Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Sziasztok! Tovább folytatódik a rémálom...:S Mágnesszelep meghalt 90 ezret mondtak rá...:S gyárit tudnának csak rendelni... Adagoló elektronika javítás 60 ezer... Mivel ez a kettő függ egymástól , elvileg a mágnesszelep tette tönkre az adagoló elektronikáját...:S...ezért érdemes mind2őt cserélni , hogy máskor ne fordulhasson elő.. Tudnátok tanácsot adni...sajna a kocsit csak vontatni lehet így sok választásom nincs... Ha van valami tuti tanács szívesen venném...:S Üdv!Én inkább várnék azzal a szelepcserével!Ha megtudod oldani,inkább Wesszel csináltasd meg az elektronikát,és kérdezd meg a véleményét a szelepcseréről!Látatlanban ezt gondolnám.... Saját tapasztalat:280e van a kocsimban,de még a gyári szeleppel fut...Pedig már kétszer javítottam magamnak az elektronikát,és mindenki azt mondta cseréljek szelepet is.De műszerészként azt gondolom, nálam nem az okozta az elektronika elhalását... Természetesen nincs kizárva, hogy Nálad tényleg behalt a szelep, és elvitte az elektronikát is... Szerintem konzultálj Wesszel mielött kiadsz ennyi pénzt..... Jantek Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Üdv!Én inkább várnék azzal a szelepcserével!Ha megtudod oldani,inkább Wesszel csináltasd meg az elektronikát,és kérdezd meg a véleményét a szelepcseréről!Látatlanban ezt gondolnám.... Saját tapasztalat:280e van a kocsimban,de még a gyári szeleppel fut...Pedig már kétszer javítottam magamnak az elektronikát,és mindenki azt mondta cseréljek szelepet is.De műszerészként azt gondolom, nálam nem az okozta az elektronika elhalását... Természetesen nincs kizárva, hogy Nálad tényleg behalt a szelep, és elvitte az elektronikát is... Szerintem konzultálj Wesszel mielött kiadsz ennyi pénzt..... Jantek Teljesen egyetértek! Az enyém 230.000-nél hányt be minden előjel nélkül. Egyszer csak megállt, majd többször megcsinálta pár km-en belül. Az elektronikát javítottuk vicc összegből..............ez volt fél kb éve........tökéletes Link to comment Megosztás: More sharing options...
wauxhall Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 nem hiszem, hogy relé, mert ha csak egy db izzítógyertya is tönkremegy akkor már hibakódozik. A relét hallani mikor kikapcsol Le kell húzni az izzítógyertya pipákat, és feszültséget mérni, vagy beleszúrni tűvel a kábelba és azon mérni, hogy jön-e oda delej az izzítógyertyákat terhelés és kiszerelés nélkül ellenállásmérővel is ellenőrizheted. Van egy-kettő melynek cseréjéhez egy cseppet bontani kell a motorról. Ja...............és vigyázz, mert az y17dt 5V-os csupán Nem hallok rele kattanast, es mivel valoszinuleg igy vettem, nem is hianyzott! Holnap kicserelnem, meg tudnatok mondani, hogy hol talalom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wauxhall Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 nem hiszem, hogy relé, mert ha csak egy db izzítógyertya is tönkremegy akkor már hibakódozik. A relét hallani mikor kikapcsol Le kell húzni az izzítógyertya pipákat, és feszültséget mérni, vagy beleszúrni tűvel a kábelba és azon mérni, hogy jön-e oda delej az izzítógyertyákat terhelés és kiszerelés nélkül ellenállásmérővel is ellenőrizheted. Van egy-kettő melynek cseréjéhez egy cseppet bontani kell a motorról. Ja...............és vigyázz, mert az y17dt 5V-os csupán Nem hallok rele kattanast, es mivel valoszinuleg igy vettem, nem is hianyzott! Holnap kicserelnem, meg tudnatok mondani, hogy hol talalom? (az elozo hozzaszolast elrontottam,bocsi) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ralphin Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Teljesen egyetértek! Az enyém 230.000-nél hányt be minden előjel nélkül. Egyszer csak megállt, majd többször megcsinálta pár km-en belül. Az elektronikát javítottuk vicc összegből..............ez volt fél kb éve........tökéletes Hol tudtátok megjavíttatni az elektronikát...és mi az a vicc összeg? azt mondták, hogy ha a mágnesszelepet nem cserélik akkor megint tönkre fogja tenni a vezérlőelektronikát és mindezt nem tapasztalat alapján mondták, hanem valamilyen diagnosztikai műszerrel állapították meg, hogy mind a 2 halott...:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Sziasztok! Tovább folytatódik a rémálom...:S Mágnesszelep meghalt 90 ezret mondtak rá...:S gyárit tudnának csak rendelni... Adagoló elektronika javítás 60 ezer... Mivel ez a kettő függ egymástól , elvileg a mágnesszelep tette tönkre az adagoló elektronikáját...:S...ezért érdemes mind2őt cserélni , hogy máskor ne fordulhasson elő.. Tudnátok tanácsot adni...sajna a kocsit csak vontatni lehet így sok választásom nincs... Ha van valami tuti tanács szívesen venném...:S keresd WESSZ-T az orvosság a bajodra.nekem is volt mágnesszelep gondom legalább is ezt mondta egy olyan autovill. aki kétszer javitotta az adagoloelektronikát mondta ö de csak WESSZ volt GYOGYSZER bontoba 15000 fics volt nem vagyok meggyözödve hogy ki is cserélték azota is megy , nem kell mindjárt a szakszervizbe menni, mint mondtam WESSZ az orvosság minden bajra ,kicsit visszaolvasva megtalálod az elérhetöségét. nekem is y17dti-m van és fehér caraván. miota ö a doki azota tuti a verda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomika86 Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 sziasztok :lol: kérdésem a következő lenne..chiptuningos astran az adagoló és adagoló elektronika cseréje után kell valamit újra beállítani vagy összeszerelés után mehet tovább?? előre is köszi és bocs ha hülyeséget kérdezek.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Hol tudtátok megjavíttatni az elektronikát...és mi az a vicc összeg? azt mondták, hogy ha a mágnesszelepet nem cserélik akkor megint tönkre fogja tenni a vezérlőelektronikát és mindezt nem tapasztalat alapján mondták, hanem valamilyen diagnosztikai műszerrel állapították meg, hogy mind a 2 halott...:S az a te dolgod kinek mit hiszel el..............nekünk hiszel, akik anyagi érdek nélkül próbálnak segíteni, (és már túl vannak e problémán) vagy azoknak akik "valamilyen diagnosztika" varázsszó mögé bújva megpróbálnak rólad leszedni jópár darab húszezrest. A diagnosztika sokszor semmit sem ér, hiszen, ha elcsípek egy vezetéket akkor valamelyik elektronikával felszerelt hardvert fogja hibásként értékelni a comp, nem pedig a vezetékköteget. Tehát fals információ. Lehet, hogy a szelepet nyilvánítják hibásnak, csak a kérdés miért nem működik. Sokkal tájékozottabb lennél, ha kicsit olvasgattál volna a fórumban, népítéletben. A vicc összeg............maradjunk annyiban, hogy egy segédmunkás egy napi keresete. Én nem számolom az utaztatás, le-fel szerelés költségét, információk begyüstéjét stb.... Nyilván, ha valaki ebből él akkor az nem csinálja meg ennyiből. Postázni is kell, stb............továbbá lehet kisebb nagyobb baja is. A lényeg, hogy nem 100.000 Ft-os tétel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ferere26 Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Ha sok pénzed van vidd szervízbe!!!! Ha kevés és tényleg akarod hogy meglegyen a baja a kocsinak akkor vidd Danihoz(Wessz) Keni vágja az isuzu típushibáit 1 évig jártam szervizből szervizbe nem tudták megmondani mi a hiba mindig valami mást találtak ki Dani 1óra átnézés után tudta mit kell cserélni a vason és nem kopó alkatrész volt hanem elektronika amit a szervizek gyári opel programokkal nem találtak 1 évik szenvedtem mire Danit megismertem a fórumozókon keresztül és képes voltam 500km utazni is érte de vannak akik még ennél többet is hogy biztos jó legyen a vasuk és nem egy lehúzos fajta az anyagot tényleg anyagárban adja semmi plusz mint egyes szerelők és nem hetekig ül rajta. Mi fórumosok csak segíteni akarunk ja amit javít az garanciális.Párszor már telefonon is segített nem ködösített elmondta a híbát ő hogy javítaná mit érdemes megnézni stb melyik szerelő aki segítene ilyenbe mert én még nem sokkal találkoztam. Üdv:ferere Hol tudtátok megjavíttatni az elektronikát...és mi az a vicc összeg? azt mondták, hogy ha a mágnesszelepet nem cserélik akkor megint tönkre fogja tenni a vezérlőelektronikát és mindezt nem tapasztalat alapján mondták, hanem valamilyen diagnosztikai műszerrel állapították meg, hogy mind a 2 halott...:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
ferere26 Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Úgynézki megoldódott az aksi hiba. Mindenkinek Üdv:ferere Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabesz_ Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Üdv mindenkinek! Nemrég regisztráltam az oldalra. Máris lenne egy kérdésem: Egy g astra 2.0 Dti 16V tulajdonosa vagyok a következő a problémám: mikor elindulok az autoval 2500 as fordulatnál marha nagyot ránt. amíg nem éri el a 2500 as fordulatot alig akar menni ez egyes fokozatba a legintenzívebb de érezhető másodikban és harmadikban is. viszont ahogy bemelegszik a motor meg nem szűnik a probléma de egy kicsit javul nem olyan intenzíven ránt és és 2500 alatt valamivel jobban megy de utána ugyan ugy ránt egyet. most a hideg napok beköszöntésével jött elő a probléma minimálisan érezhető volt nyáron is. Én személy szerint arra gondolok, hogy megadta magát a turbóm :lol: az autóban 140000 km van és már túl vagyok egy adagoló vezérlőegység cserén is... ;) valakinek volt ilyen problémája vagy hasonló? örömömre szolgálna tapasztalataitok, véleményetek. Köszönettel Csabi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Üdv mindenkinek! Nemrég regisztráltam az oldalra. Máris lenne egy kérdésem: Egy g astra 2.0 Dti 16V tulajdonosa vagyok a következő a problémám: mikor elindulok az autoval 2500 as fordulatnál marha nagyot ránt. amíg nem éri el a 2500 as fordulatot alig akar menni ez egyes fokozatba a legintenzívebb de érezhető másodikban és harmadikban is. viszont ahogy bemelegszik a motor meg nem szűnik a probléma de egy kicsit javul nem olyan intenzíven ránt és és 2500 alatt valamivel jobban megy de utána ugyan ugy ránt egyet. most a hideg napok beköszöntésével jött elő a probléma minimálisan érezhető volt nyáron is. Én személy szerint arra gondolok, hogy megadta magát a turbóm :lol: az autóban 140000 km van és már túl vagyok egy adagoló vezérlőegység cserén is... ;) valakinek volt ilyen problémája vagy hasonló? örömömre szolgálna tapasztalataitok, véleményetek. Köszönettel Csabi Én sajnos nem tudok segíteni, de ezeket hihetetlennek tartom, hogy 140.000 km-nél beszarjon a turbó, vagy adagolóvezérlő elektronika, ezek jóval 200 ezer fölött szoktak jelentkezni szerintem, ergo a gyökér nepper vagy akitől vetted keményen tekert az óráján pár kilométert... visszafele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Én sajnos nem tudok segíteni, de ezeket hihetetlennek tartom, hogy 140.000 km-nél beszarjon a turbó, vagy adagolóvezérlő elektronika, ezek jóval 200 ezer fölött szoktak jelentkezni szerintem, ergo a gyökér nepper vagy akitől vetted keményen tekert az óráján pár kilométert... visszafele. csatlakozom az elöttem szolohoz lehet hogy a nepper jol átverte a fejed már én is láttam autoügynököknél letakart müszerfalas diesel autokat. az enyém is 200000 körül járhatott mikor megvettem mert egy csomo minden elöjött rajta egy félévvel klésöbb /EDU 2X IMMOBILÁJZER ./ Y 17 DTIM VAN. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joc Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Sziasztok! Termosztáttal kapcsolatban kérdezném azt hogy hogyan tudom megállapítani legkönyeben ha hibás? Nagyon lassan melegszik üzemi hömérsékletre a mutató szerint. Hőmérséklet jeladó lehet rossz vagy a termosztát ezt kellene kiderítenem. Beinditás után 4-5 km után langyosodik a hütő teteje. üzemi höm. kb 25-30 km után. 2.2 dti Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Sziasztok! Termosztáttal kapcsolatban kérdezném azt hogy hogyan tudom megállapítani legkönyeben ha hibás? Nagyon lassan melegszik üzemi hömérsékletre a mutató szerint. Hőmérséklet jeladó lehet rossz vagy a termosztát ezt kellene kiderítenem. Beinditás után 4-5 km után langyosodik a hütő teteje. üzemi höm. kb 25-30 km után. 2.2 dti Akkor lehet termosztát gyanús, mert ha akkor még nem éri el az üzemi hőfokot, és úgy engedi a hűtőre a meleg vizet, akkor nem jó a termosztátod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Sziasztok! Termosztáttal kapcsolatban kérdezném azt hogy hogyan tudom megállapítani legkönyeben ha hibás? Nagyon lassan melegszik üzemi hömérsékletre a mutató szerint. Hőmérséklet jeladó lehet rossz vagy a termosztát ezt kellene kiderítenem. Beinditás után 4-5 km után langyosodik a hütő teteje. üzemi höm. kb 25-30 km után. 2.2 dti Ha olyan rajta a termosztát mint a 2.0dti-n akkor mérget vehetsz rá, hogy nem termosztát hanem termosztát ház, mert megkopik. Én is most vettem a 2.0 dti-be Link to comment Megosztás: More sharing options...
joc Elküldve December8, 2011 Megoszt Elküldve December8, 2011 Ha olyan rajta a termosztát mint a 2.0dti-n akkor mérget vehetsz rá, hogy nem termosztát hanem termosztát ház, mert megkopik. Én is most vettem a 2.0 dti-be Olyasmi lehet mert azt mondta a boltos hogy egybe van a thermosztát a házzal. 20 rugó a gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatyo Elküldve December8, 2011 Megoszt Elküldve December8, 2011 Üdv mindenkinek! Nemrég regisztráltam az oldalra. Máris lenne egy kérdésem: Egy g astra 2.0 Dti 16V tulajdonosa vagyok a következő a problémám: mikor elindulok az autoval 2500 as fordulatnál marha nagyot ránt. amíg nem éri el a 2500 as fordulatot alig akar menni ez egyes fokozatba a legintenzívebb de érezhető másodikban és harmadikban is. viszont ahogy bemelegszik a motor meg nem szűnik a probléma de egy kicsit javul nem olyan intenzíven ránt és és 2500 alatt valamivel jobban megy de utána ugyan ugy ránt egyet. most a hideg napok beköszöntésével jött elő a probléma minimálisan érezhető volt nyáron is. Én személy szerint arra gondolok, hogy megadta magát a turbóm :lol: az autóban 140000 km van és már túl vagyok egy adagoló vezérlőegység cserén is... ;) valakinek volt ilyen problémája vagy hasonló? örömömre szolgálna tapasztalataitok, véleményetek. Köszönettel Csabi Szia! Én kitisztítanám a komplett szívóoldalt és ellenőrizném a vákumszelepek tökéletes működését. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatyo Elküldve December8, 2011 Megoszt Elküldve December8, 2011 Olyasmi lehet mert azt mondta a boltos hogy egybe van a thermosztát a házzal. 20 rugó a gyári. Szia! Nekem is a termosztátom volt rossz és az X20dth temosztát betéte ami 4000.-Ft körül kapható(BÁRDI) az tökéletes az Y20dth termosztátházába. azóta tökéletes a hőmérséklet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci-Hun Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Üdv mindenkinek! Nemrég regisztráltam az oldalra. Máris lenne egy kérdésem: Egy g astra 2.0 Dti 16V tulajdonosa vagyok a következő a problémám: mikor elindulok az autoval 2500 as fordulatnál marha nagyot ránt. amíg nem éri el a 2500 as fordulatot alig akar menni ez egyes fokozatba a legintenzívebb de érezhető másodikban és harmadikban is. viszont ahogy bemelegszik a motor meg nem szűnik a probléma de egy kicsit javul nem olyan intenzíven ránt és és 2500 alatt valamivel jobban megy de utána ugyan ugy ránt egyet. most a hideg napok beköszöntésével jött elő a probléma minimálisan érezhető volt nyáron is. Én személy szerint arra gondolok, hogy megadta magát a turbóm ;) az autóban 140000 km van és már túl vagyok egy adagoló vezérlőegység cserén is... :) valakinek volt ilyen problémája vagy hasonló? örömömre szolgálna tapasztalataitok, véleményetek. Köszönettel Csabi Szia nekem is ilyen autóm van és nekem is volt hasonló problémám. az enyém menet közben veszített dinamikájából aztán újból vissza nyerte.Adagoló csere lett a vége és 1 csomó mindent ki cseréltem még ,1 év alatt 3 ezer eurómban van. :lol: De szeretem .a kicsikémet már csak csipp kellene neki és aszfalt szaggató szörnyeteggé válna :) .Ha van kérdésed írj nyugodtan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December18, 2011 Megoszt Elküldve December18, 2011 Cseréltem üzemanyagszűrőt a 2,0 DTI-ben. Megvettem egy elég drágát (mann-filter) Frankón légtelenítek, minden OK. Másnap megyek vele 100 km. Tehát ha maradt is benne levegő ez bőven elég volt a legapróbb buborékoknak is. Harmadnap nem indul, vagyis nehezen kb 15 mp indítózás, prüszkölés. A tipikus levegős dízel hang. (füst, kopogás, rángatózás) Gondoltam magamba: a "kur...dat" Elkezdem ismét légteleníteni. Nem mintha nem lenne képes saját magát, csak látni akartam mennyi jön belőle. Visszatérőt átlátszó tömlőn egy kannába, indítás........ orrba-szájba jön a levegő, majd szépen kitisztul, de fordulaton homályos a gázolaj, magyarul keveredik hozzá levegő. Na de, hogy ne legyen egyszerű............... abbahagyja azaz szépen jön a csillogó nafta. Gondoltam úgy hagyom aztán reggel meglátom a csőben buborékol-e ismét. Eljön a reggel, indítok. Indul mint az álom. Hát jól van gondoltam, összerakom véglegesre, bár nem találtam semmit. Összerakom, 2-3 óra múlva ismét prüszköl. Ismét átlátszó cső, de ekkor már nem akarta abbahagyni a levegő beszívását azaz fehér gázolaj jön a visszatérőn (csupa apró buborék) Már az adagoló szívóágára kötött résolajcsövet is cseréltem ideiglenesen átlátszóra, de ott szép tiszta az anyag. Egyébként nagyon hülyén van megoldva, mert a tank a legalacsonyabb pont, és a szívóvezeték annyira tele van csatlakozásokkal, hogy akár egy porózus anyag is elég a szopáshoz. Csak a gázolajszűrőn 5 helyen tud bejutni, aztán a résolajcsöveken, ami csupa apró szakasz. Aztán ott az üzemanyagcső is ami több helyen is vált kemény szakaszról gumira. Arra is gondoltam, biztos valamit megmozgattam, amitől elkezdetett bejutni a levegő. Ilyen hibát a műhelyben se fizetni, se javítani nem szeretnék. Elég időigényes Most szétszedtem újból a szűrőházat, nem látok semmi különöset, gumi mellécsípés nincs, de mégis visszatettem az előző gumitömítéseket, mert a Mann-hoz kapottakat túl puhának tartom. Simán el tudom képzelni azt is, hogy porózus. Most ismét buborékmentes, de egyenlőre csak az a biztos, hogy eddig bejutott a levegő a szűrőházba, de hogy fedélnél, vagy csavarnál, vagy valamelyik gyors csatlakozónál arról fogalmam nincs. Azt viszont megfigyeltem, hogy leállított motornál ha a visszatérőre rakott átlátszó szakaszt felemelem, látszik, hogy a szivattyú enged visszafelé a tank irányába, azaz a szívóágon visszafelé, tehát a motortérben lévő visszatérő csatlakozáson is levegősödhet, ha sokáig áll. A kis gané megpróbál rajtam kifogni, majd meglátjuk Ha nem marad más be kell tennem egy visszacsapó szelepet a szűrőház elé...............de hát eddig semmi baja nem volt.............remélem én nyerem a csatát Kíváncsian várom a reggelt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts