balocsi78 Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Kösz szépen Atizafi! A dugattyú kiállás pontosan mit jelent honnan mérik mi az elmélete? Látom nagyon otthon vagy a témában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Kösz szépen Atizafi! A dugattyú kiállás pontosan mit jelent honnan mérik mi az elmélete? Látom nagyon otthon vagy a témában. annyira azért nem vagyok otthon. A kiállást felső holtpontban mérik. A dugattyú síkja (teteje), és a blokk felső síkja közti sikbeli eltérés. (Nyilván a legjobban kiálló számít) Ezek a kiállások a több alkatrész összerakásának és azok tűrésbeli méretkülönbségeiből adódnak. Ennek megfelelően vannak tömítések, de már régen volt ilyen problémám, hogy választani kellett volna. Lehet, hogy a gyári információban is benne van, vagy az alkatrész kereskedők is tudnak rá mondani valamit. Had ne keresgéljek helyetted :-D Szerk: http://www.vwdepo.hu/index.php?option=com_...=6&id=25673 itt egy wv fórum ahol erről beszélgettek, szóval okosodásképpen olvasgass az "ékekről" Ilyen adatokat kellene szerválnod neked is, de szerintem könnyebb mint gondolnád. Megméritek a kiállást , aztán csak táblázat kell............Szerintem a boltban kell lennie táblázatnak Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiG Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 sziasztok!!!! érdeklödnék valaki le tudná e irni hogyan tudom leszedni a vezérmüláncot egy 2000 ccm dizel 82 le astra g röl, vagy találok e hozzá valahol leirást. elöre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 minek kell leszedni?sziasztok!!!! érdeklödnék valaki le tudná e irni hogyan tudom leszedni a vezérmüláncot egy 2000 ccm dizel 82 le astra g röl, vagy találok e hozzá valahol leirást. elöre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 minek kell leszedni? És főleg otthon. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Lassan előjön a fűtés téma ismét. Jómagam tavaly kísérleteztem a (corsa) y17dt fűtés hatásfok javításával, ami bevált így megosztom. (csak azoknak akik átlátják miről is beszélek) Szerintem elértem a kihozható maximumot, mert semmi felesleges dolog nem melegszik, max még a motorvédő jöhet számításba. Z17DTL-nél is működne a dolog ilyen jól szerinted? A facsavar nem duzzad meg nagyon? Csak ki próbálnám, a legendásan nehezen melegedő CDTI-ben ( bár sokat javult a Wahler termosztát beszerelése után ). Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Z17DTL-nél is működne a dolog ilyen jól szerinted? A facsavar nem duzzad meg nagyon? Csak ki próbálnám, a legendásan nehezen melegedő CDTI-ben ( bár sokat javult a Wahler termosztát beszerelése után ). azért elgondolkodtattál egy pár másodpercre, mire rájöttem mi tudna itt megduzzadni ;) Te....... A Facsavar nem fából van ;) írhattam volna lemezcsavart is merhogy ezeket lehet műanyagba betekerni. Érted??, ahogy a kárpit egyes részei is egymáshoz rögzítve vannak. A lényeg a kerülőút drasztikus szűkítése. Ez egyedi megoldás, nem biztos, hogy a cdti-n így van megoldva a blokk légtelenítése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 azért elgondolkodtattál egy pár másodpercre, mire rájöttem mi tudna itt megduzzadni :lol: Te....... A Facsavar nem fából van :lol: írhattam volna lemezcsavart is merhogy ezeket lehet műanyagba betekerni. Érted??, ahogy a kárpit egyes részei is egymáshoz rögzítve vannak. A lényeg a kerülőút drasztikus szűkítése. Ez egyedi megoldás, nem biztos, hogy a cdti-n így van megoldva a blokk légtelenítése. Ó-Ó. ;) Facsavar, ááááá azt olvastam, de mégis fa tiplire gondoltam, úristen. ;) :lol: :lol: Feltéptem a géptetőt, nekem is a termosztát házba megy a vékony cső, ami elvileg ugyanazt szolgálja, mint Y17DT-nél, de azért még körbejárom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 ez a facsavar ledobta nálam is az ékszíjat ;) legalább olyan mint hogy hol terem a dugó ? parafán na és folpack ? celofán ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 ez a facsavar ledobta nálam is az ékszíjat ;) legalább olyan mint hogy hol terem a dugó ? parafán na és folpack ? celofán ;) a folpack-os viccet még nem halottam jó! :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 a folpack-os viccet még nem halottam jó! :lol: :lol: :lol: amikor először hallottam még jó hogy ültem ;) na hogy ne offoljuk szét ;) dieselbe lpg? ki hogyan áll a kéréshez? azon kívül hogy gyerekcipőben jár.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Ó-Ó. ;) Facsavar, ááááá azt olvastam, de mégis fa tiplire gondoltam, úristen. ;) :lol: :lol: Feltéptem a géptetőt, nekem is a termosztát házba megy a vékony cső, ami elvileg ugyanazt szolgálja, mint Y17DT-nél, de azért még körbejárom. ha üzemi hőfokú (forró) a kiegyenlítőtartály, akkor az feleslegesen melegszik. Egyrészt lassabban éri el az üzemit, másrészt ha kemény hideg van akkor kegyetlen sokat számít, hogy az a szar kiegyenlítőtartály ne "lopja" a meleg vizet. Az enyém sugárba nyomta bele a meleg vizet. Ugye ha bele megy akkor a másik oldalon ki, ami a hűtőbe van kötve. most nincs kerülőág, és minden full hideg marad. (kiegy.tartály, és az abból kivezető alsó cső is) Most ami meleg víz keletkezik csak a fűtésre fordítódik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 amikor először hallottam még jó hogy ültem ;) na hogy ne offoljuk szét ;) dieselbe lpg? ki hogyan áll a kéréshez? azon kívül hogy gyerekcipőben jár.. Én LPG-ztem asszem' 19 évet most is azt tenném ha nem dízelek lennének itthon Olvasgattam elég sokat a dízel gázról is. Gondoltam egyet és felajánlottam az autómat egy szervizbe kísérleti alanynak, nyilvántartásba is vettek, de nem motiválja őket, mert a 20-30%-os üzemanyag költség csökkenés forintosítva még mindig kevés, hogy megtérülésről beszélhessünk. Gyerekcipő? Hát inkább csak nálunk Ausztráliában simán ok. az a baj hogy kevés gázolajhoz kevés LPG-kell. A szabályzás és megtérülés miatt inkább csak nagy dízelmotorba való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Én LPG-ztem asszem' 19 évet most is azt tenném ha nem dízelek lennének itthon Olvasgattam elég sokat a dízel gázról is. Gondoltam egyet és felajánlottam az autómat egy szervizbe kísérleti alanynak, nyilvántartásba is vettek, de nem motiválja őket, mert a 20-30%-os üzemanyag költség csökkenés forintosítva még mindig kevés, hogy megtérülésről beszélhessünk. Gyerekcipő? Hát inkább csak nálunk Ausztráliában simán ok. az a baj hogy kevés gázolajhoz kevés LPG-kell. A szabályzás és megtérülés miatt inkább csak nagy dízelmotorba való. meg közel duplája a beüzemelése.. mesélhetnél gázos korszakodról a lpgésben ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 meg közel duplája a beüzemelése.. mesélhetnél gázos korszakodról a lpgésben ;) az teljesen más volt (itthon tankolós, saját reduktor felújítós, karburátoros) ma már nem ez a módi.....így nem hiszem, hogy sokat tudnék hozzátenni, sőt szerintem semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Na felpattintottam a géptetőt: A szóban forgó cső, amit említettél AtiZafi, szerintem nekem is ugyanazt a célt szolgálja. 1. KÉP 2. KÉP 3. KÉP Pontosan mekkora facsavar illik bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Na felpattintottam a géptetőt: A szóban forgó cső, amit említettél AtiZafi, szerintem nekem is ugyanazt a célt szolgálja. 1. KÉP 2. KÉP 3. KÉP Pontosan mekkora facsavar illik bele? de melegszik a kiegyenlítőtartályban a víz, úgy, hogy még a felső vízcső hideg, a tartály viszont meleg????? Úgy is kérdezhetném, hogy együtt melegszik a motorral a tartály?? hideg motor mellett a vékony csövön tolja kifelé a vizet a tartályba???? Amíg ezekben nem vagy biztos addig ne csinálj semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 de melegszik a kiegyenlítőtartályban a víz, úgy, hogy még a felső vízcső hideg, a tartály viszont meleg????? Úgy is kérdezhetném, hogy együtt melegszik a motorral a tartály?? hideg motor mellett a vékony csövön tolja kifelé a vizet a tartályba???? Amíg ezekben nem vagy biztos addig ne csinálj semmit. Egyértelmű, nem fogok nekiesni, mint bolond tehén az anyja picsájának. ;) Elvileg együtt melegszik, de 100%-ra megyek és megnézem holnap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jantek Elküldve Október29, 2011 Megoszt Elküldve Október29, 2011 Sziasztok! Engem is elért az isuzus betegség, olajpumpa bordáskereke lepottyant a helyéről. Tette ezt annak ellenére, hogy minden vezérlés cserekor ellenőrizve volt….Végül is sírásra nincs okom, 280ezret kibírt…. Kapott egy új bordáskereket, új vezérműszíjat, gond nélkül elindult…. Viszont azóta olyan dolgot tapasztalok, hogyha városi használatnál felváltok és kis gázzal haladok, akkor sokkal hamarabb elkezd rángatni mint régen…Mintha erőtlenebb lenne, de országúton viszont nem érzek változást… Szerintetek mi lehet? A vezérműszíj a fórumon többször emlegetett Dayco gyártmány, lehet hogy az szivat? Halkan mondom, hogy a 4 hónapos vízpumpám is cserélni kellett, mert folyt a tengelyénél… Pedig SKF volt! Persze pénzt nem adtak vissza, előbb elküldik bevizsgálásra…. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október30, 2011 Megoszt Elküldve Október30, 2011 Sziasztok! Engem is elért az isuzus betegség, olajpumpa bordáskereke lepottyant a helyéről. Tette ezt annak ellenére, hogy minden vezérlés cserekor ellenőrizve volt….Végül is sírásra nincs okom, 280ezret kibírt…. Kapott egy új bordáskereket, új vezérműszíjat, gond nélkül elindult…. Viszont azóta olyan dolgot tapasztalok, hogyha városi használatnál felváltok és kis gázzal haladok, akkor sokkal hamarabb elkezd rángatni mint régen…Mintha erőtlenebb lenne, de országúton viszont nem érzek változást… Szerintetek mi lehet? A vezérműszíj a fórumon többször emlegetett Dayco gyártmány, lehet hogy az szivat? Halkan mondom, hogy a 4 hónapos vízpumpám is cserélni kellett, mert folyt a tengelyénél… Pedig SKF volt! Persze pénzt nem adtak vissza, előbb elküldik bevizsgálásra…. Lehet meg kell nézni, hogy nincs-e elrakva a szíj... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október30, 2011 Megoszt Elküldve Október30, 2011 Lehet meg kell nézni, hogy nincs-e elrakva a szíj... Nekem is Dayco gyártmány van, azt szeretném megkérdezni, hogy a Ti a gyakorlatban mennyi időnként ajánlotok cserét? / a hivatalos csere intervallumot tudom én is, de az legenda szerintem. / ;) Vezérlés cserekor mindig kell vízpumpát, feszgörgőket, terelőgörgőket cserélni? A motorkód: Z17DTL 140.000-nél volt cserélve vízpumpesz, vezműszíj, görgők, stb. Most 182.000-nél járok. A másik: márkában mik az ajánlottak? Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jantek Elküldve Október30, 2011 Megoszt Elküldve Október30, 2011 Lehet meg kell nézni, hogy nincs-e elrakva a szíj... Üdv!Én 70-80ezrenként cseréltetem a szíjat,a görgőket minden második alkalommal.... A gyári vízpumpám kb 270ezret ment,akkor kezdett folyni.Akkor tettem bele SKF-et,ami majdnem 10ezret kibírt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október30, 2011 Megoszt Elküldve Október30, 2011 Üdv!Én 70-80ezrenként cseréltetem a szíjat,a görgőket minden második alkalommal.... A gyári vízpumpám kb 270ezret ment,akkor kezdett folyni.Akkor tettem bele SKF-et,ami majdnem 10ezret kibírt.... Köszi. Az elég érdekes.. A pumpa látom bevizsgáláson van. Majd ha jött eredmény tedd közzé, kíváncsi lennék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hati84 Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 Hello Mindenki! Az Astrámon elment egy vízcső ami az olajszűrő fele megy (2003.11 G Astra 1.7cdti 59kw) . Valaki tudna feltenni robbantott ábrát, + esetleg cikkszámokat , amiről rendelni lehet? Előre is kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci-Hun Elküldve November8, 2011 Megoszt Elküldve November8, 2011 Üdv. A problémám a következő, gáz adáskor fel villanik a belső lámpa és a műszer fal világításon is látszik.Akumulátor lehet a ludas vagy az agregátra tippelek,de ezek csak az én ötleteim.Azt hogy tudom meg állapítani ha rossz az aksim? Ha valaki találkozott ilyen eseménnyel osztja meg velem is.Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts