bocs Elküldve Október5, 2011 Megoszt Elküldve Október5, 2011 Uraim! Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget és az infót. AtiZafi!A te soraid nyugtalanítanak egy kicsit,de majd meglátjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Október6, 2011 Megoszt Elküldve Október6, 2011 Uraim! Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget és az infót. AtiZafi!A te soraid nyugtalanítanak egy kicsit,de majd meglátjuk. Sokat kerestem generátort, de akkor még nem lehetett kapni újat ilyen áron. Ha akkor lett volna 30 környékén új, biztosan megvettem volna, hiszen a hitachi utángyártott alkatrészei is belekerültek több mint 20-ba. Az alkatrészek után pedig menni is kell...Az alig futott bontottért is fizettem 17-et (ha jól emlékszem) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október7, 2011 Megoszt Elküldve Október7, 2011 Sziasztok! Most hoztam el az autót a szerelőtől,a dióda híd égett el. 22 000-be került összesen,ebből 4 000 volt a le/felszerelés. Még egyszer nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget,és az infókat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október9, 2011 Megoszt Elküldve Október9, 2011 Sziasztok! Most hoztam el az autót a szerelőtől,a dióda híd égett el. 22 000-be került összesen,ebből 4 000 volt a le/felszerelés. Még egyszer nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget,és az infókat! Korai volt az öröm,valószínű "meghalt" az akkumulátorom, :D mert ma reggel nem tudtam életre kelteni a járgányt.Tekerni,tekerte,csak nagyon lassan,igaz 2005 04 27-i dátum van az akksin,úgyhogy itt volt az ideje,csak szarul jött ki,hogy még pluszba költenem kell rá. Amúgy Rombat Pilot Diesel 77 Ah 640-es inditó árammal.Még életemben nem hallottam ilyen típusú akksiról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október9, 2011 Megoszt Elküldve Október9, 2011 Korai volt az öröm,valószínű "meghalt" az akkumulátorom, :D mert ma reggel nem tudtam életre kelteni a járgányt.Tekerni,tekerte,csak nagyon lassan,igaz 2005 04 27-i dátum van az akksin,úgyhogy itt volt az ideje,csak szarul jött ki,hogy még pluszba költenem kell rá. Amúgy Rombat Pilot Diesel 77 Ah 640-es inditó árammal.Még életemben nem hallottam ilyen típusú akksiról. Az jól bírta? Ez gyári akksi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október9, 2011 Megoszt Elküldve Október9, 2011 Az jól bírta? Ez gyári akksi? Nem tudom.Most November 5-én lesz nálam 1 éve az autó,de mivel a járgány 2002-es,az akksi 2005 4hó 27-es,így szerintem nem gyári.Valószínű,hogy már volt cserélve. Tényleg akku márkába kinek melyik jön be,vagy melyikre esküszik a fórum többsége? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Nem tudom.Most November 5-én lesz nálam 1 éve az autó,de mivel a járgány 2002-es,az akksi 2005 4hó 27-es,így szerintem nem gyári.Valószínű,hogy már volt cserélve. Tényleg akku márkába kinek melyik jön be,vagy melyikre esküszik a fórum többsége? Akkor jó, csodálkoztam volna hogy gyári ilyen ismeretlen márkával... Nekem még gyári van benne (decemberben lesz 4 éves)... Nagyszüleim astrája 2004/06 nekik még gyári van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Akkor jó, csodálkoztam volna hogy gyári ilyen ismeretlen márkával... Nekem még gyári van benne (decemberben lesz 4 éves)... Nagyszüleim astrája 2004/06 nekik még gyári van... Az én 2006-osomban 4 évet bírt ki. Tesómé szintén 4 évesen fosta össze magát. Kövezzetek meg, de én Jász-akkut vettem bele. Olcsó, és nincs vele gond. Vettem már egy csomó ilyet ( ladámba, másik opelembe, tesóm másik opelébe, faternak, meg egy csomó havernak), mind bevált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Nem tudom.Most November 5-én lesz nálam 1 éve az autó,de mivel a járgány 2002-es,az akksi 2005 4hó 27-es,így szerintem nem gyári.Valószínű,hogy már volt cserélve. Tényleg akku márkába kinek melyik jön be,vagy melyikre esküszik a fórum többsége? Tavaly sikerült Banner Starting Bull 55Aó, 15 ezerért venni. Én bízom a névben. Rosszat még nem hallottam róla. Audi.VW,BMW beszállítója. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Tavaly sikerült Banner Starting Bull 55Aó, 15 ezerért venni. Én bízom a névben. Rosszat még nem hallottam róla. Audi.VW,BMW beszállítója. Nekem mindenbe banner van. összesen 6 db. Viszont a tavalyi ADAC akku teszten elvérzett már az elején............. "A teszt utolsó két helyezettje az Expide Premium EA 772 és a Banner márkájú Power Bull akkumulátorok. Mindkettő már a hidegindításnál elvérzett" :-O cikk eredeti cikk (nagyjából 0:50-től) Link to comment Megosztás: More sharing options...
JPityu Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Sziasztok! Több hónapnyi szenvedés (erőtlenség, egyenetlen alapjárat, rángatózás) után végre kinyögte az autó az első hibakódot: P0370. Ez ha minden igaz a főtengely jeladó vagy ezen a fórumon az adagoló tengely jeladóját jelölte meg valaki hibaforrásként. Főtengely jeladót találtam alkatrészes cégeknél, adagoló jeladót nem. Létezik ez önálló alkatrészként vagy csak adagolóval együtt lehet venni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Nekem mindenbe banner van. összesen 6 db. Viszont a tavalyi ADAC akku teszten elvérzett már az elején............. "A teszt utolsó két helyezettje az Expide Premium EA 772 és a Banner márkájú Power Bull akkumulátorok. Mindkettő már a hidegindításnál elvérzett" :-O cikk eredeti cikk (nagyjából 0:50-től) Hát, egy kicsit lelombozott a teszt. :D Bízom benne, hogy egy napi használatban lévő, fűtetlen garázsban tárolt autó akkuja nem hűl le -18 fokra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Hát, egy kicsit lelombozott a teszt. :D Bízom benne, hogy egy napi használatban lévő, fűtetlen garázsban tárolt autó akkuja nem hűl le -18 fokra. A tesztben szereplő Moll akksit hol lehet kapni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Akkor jó, csodálkoztam volna hogy gyári ilyen ismeretlen márkával... Nekem még gyári van benne (decemberben lesz 4 éves)... Nagyszüleim astrája 2004/06 nekik még gyári van... Akkor még az is jól bírja,igaz apám OFF Daewoo Lanosában ON még szintén eredeti akksi van,és idén Márciusban volt 11 éves az autó. Nekem sajna ma új akksit kellett vennem,mert tegnap délután 15órától ma reggel 6óráig töltöttem,és reggel éppen hogy pörgette a mocit,de be nem bírta röffenteni.Elvittem oda,ahol a gencsit csinálták,rámért a srác,2 cellának kampó,vége.21 ezerért vettem ORION akkut. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Sziasztok! Több hónapnyi szenvedés (erőtlenség, egyenetlen alapjárat, rángatózás) után végre kinyögte az autó az első hibakódot: P0370. Ez ha minden igaz a főtengely jeladó vagy ezen a fórumon az adagoló tengely jeladóját jelölte meg valaki hibaforrásként. Főtengely jeladót találtam alkatrészes cégeknél, adagoló jeladót nem. Létezik ez önálló alkatrészként vagy csak adagolóval együtt lehet venni? A 370-et az adagolóra dobálja. Az adagoló tetején a képen látható fehér csati. ha ezt lehúzod akkor nehezen indul, és kegyetlen csúnyán, de megy. Kontakt spray-t neki. Nekem is dobálta egy időben Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Különben,köszönöm mindenkinek a tippet,és az infót akku ügyben! Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Hát, egy kicsit lelombozott a teszt. :D Bízom benne, hogy egy napi használatban lévő, fűtetlen garázsban tárolt autó akkuja nem hűl le -18 fokra. Az eredeti GM akksi a 2007-es tesztet 2.-kén fejezte be. Nekem a corsaban 8 évet és több mint 200 ezret bírt Link to comment Megosztás: More sharing options...
balocsi78 Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Sziasztok! Nagy kérdésem lenne vákumcső csatlakozás ügyben. A turbo mellet kijövő cső hova csatlakozik? én az adagoló alatti mágnesszelepre(vagy mi) gondolok...lehetséges? Link to comment Megosztás: More sharing options...
JPityu Elküldve Október11, 2011 Megoszt Elküldve Október11, 2011 A 370-et az adagolóra dobálja. Az adagoló tetején a képen látható fehér csati. ha ezt lehúzod akkor nehezen indul, és kegyetlen csúnyán, de megy. Kontakt spray-t neki. Nekem is dobálta egy időben Köszi szépen, megpróbálom. Hozzá lehet férni komolyabb bontás nélkül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Október11, 2011 Megoszt Elküldve Október11, 2011 Köszi szépen, megpróbálom. Hozzá lehet férni komolyabb bontás nélkül? simán, de nézd meg rendesen, mert komolyabb oxidáció is lehet. Fújd be , majd húzgáld le-fel, hogy az érintkezők kapargassák egymást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
JPityu Elküldve Október11, 2011 Megoszt Elküldve Október11, 2011 simán, de nézd meg rendesen, mert komolyabb oxidáció is lehet. Fújd be , majd húzgáld le-fel, hogy az érintkezők kapargassák egymást. Rendben, kösz a tanácsot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
antares Elküldve Október14, 2011 Megoszt Elküldve Október14, 2011 Sziasztok, Ismer valaki jó élőadat vizsgáló progit, ami nem hardwer kulcsos, 2000 -es 1.7 astrához használhatót ami működik és nem csak hibakiolvasásra/törlésre jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
antares Elküldve Október15, 2011 Megoszt Elküldve Október15, 2011 Sziasztok! Van valakinek ötlete hogy miért esik le mostmár másodszor az adagoló a kocsimról? Mind a 2szer elszaggatta a csavarokat. Most cseréltem rajta fogaskereket mert arra gyanakodtam, de szerintem most se lesz jó mert érzek rezonanciát bizonyos fordulaton és azt előtte is csinálta. A motor Y17DT nálam mikor előfordult, akkor el volt törve az adagolóban egy szelep, a belőle kilépő nagynyomású csőnél. mivel töréssel is hazahozott az autó, csak 3 hengerrel, így nem lehet tudni melyik volt előbb, de én is elvesztettem a csavarokat. most be vannak ragasztva Link to comment Megosztás: More sharing options...
ferere26 Elküldve Október15, 2011 Megoszt Elküldve Október15, 2011 nálam mikor előfordult, akkor el volt törve az adagolóban egy szelep, a belőle kilépő nagynyomású csőnél. mivel töréssel is hazahozott az autó, csak 3 hengerrel, így nem lehet tudni melyik volt előbb, de én is elvesztettem a csavarokat. most be vannak ragasztva Szia!!! Engem érdekelne mik voltak a tünetek az adagolónál amikor eltört az a szelep. Nekem is eltört az egyik tőcsavar a másikon meg anya sem volt a szerelő azt mondta szerelési hiba volt aki előtte szerelte nem húzta meg rendesen. (kezdek kételkedni úgy látom másoknak is volt gondja a tőcsavarokkal) Azóta semmi gondom a kocsival 2 új tőcsavar csere óta . Link to comment Megosztás: More sharing options...
ferere26 Elküldve Október15, 2011 Megoszt Elküldve Október15, 2011 Egy kis segítség valakitől!!! Volt valakinek gondja a főtengely jeladóval mik a tünetek stb Nekem ezt dobja ki hibának jelenségek:ingadozó alapjárat kis gyengeség hibajelzésnél Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts