Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Recommended Posts

Elküldve

A főtengelynél nincs rögzítés, így gondolom van valamilyen jel. Valamit mutat is az ábra a bal alsó negyedben, csak nekem nem egyértelmű, hogy mit.

Ezen a képen is mutat valami pöcökre a piros nyíl.

Elküldve

Hello,

Valaki meg tudná esetleg mondani azoknak a rögzítőcsapoknak az átmérőjét, hosszát amivel le kell rögzíteni a vezérműtengelyt és az adagoló tengelyt. illetve hogy a képen melyik a spanoló görgő? A T vagy a G jelzésű kerék?

Elküldve

tudja valaki hogy 2.0dti y20dth astranak melyik tipusú adagolója van vp44 psg5 vagy vp44 psg16?csak azért kérdem mert most olvastam,hogy a psg16-ost állitolag nem lehet javitani és felújítani sem mert a bosch nem gyártot hozzá alkatrészt és technologia sincs rá.igaz ez?2004-es évjárat

http://www.turbo-tec.eu/hu/index.php?page=sub_pumps

http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/dieseltechnika.html lap közepén irja

Elküldve
tudja valaki hogy 2.0dti y20dth astranak melyik tipusú adagolója van vp44 psg5 vagy vp44 psg16?csak azért kérdem mert most olvastam,hogy a psg16-ost állitolag nem lehet javitani és felújítani sem mert a bosch nem gyártot hozzá alkatrészt és technologia sincs rá.igaz ez?2004-es évjárat

http://www.turbo-tec.eu/hu/index.php?page=sub_pumps

Nem tudom milyen cég ez, jól előadják magukat. :P

Kíváncsi vagyok mennyiért melóznak ezek, árat nem találtam sehol még csak hozzávetőlegeset se, tuti nem két pengő egy egy ilyen operálás. :D

Wessz a szaki ezekben a kérdésekben / melókban kíváncsi vagyok mit mond majd rá.

Elküldve
Hello,

Valaki meg tudná esetleg mondani azoknak a rögzítőcsapoknak az átmérőjét, hosszát amivel le kell rögzíteni a vezérműtengelyt és az adagoló tengelyt. illetve hogy a képen melyik a spanoló görgő? A T vagy a G jelzésű kerék?

Szia!

A vezérműszíj ház fekete burkolatát rözitő csavarok közül az egyiket csavard be a feljebb lévő bordás kerékben levő 2 lyuk valamelyikébe, az való hozzá, azzal lehet rögziteni!!!!! Utána a 2 bordás kereket középen, ahol majdnem összeérnek , jelöld egymáshoz egy fehér vékony krétával pontosan, meg a felső vezérműtengely kerekét is a széléhez és utána bármikor vissza tudod állítani az eredeti helyzetükbe és nem lehet gond belőle ha el is mozdulnának egymástól.Nem ördöngős dolog, lényeg, hogy türelemmel,odafigyeléssel csináld és akkor biztos a siker.

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Fagyállót szeretnék cserélni a gépemben.

Olvastam pár oldallal visszább, hogy valaki "piros G12-es" cuccot ajánlott.

Maradjak a gyárinál vagy keressem meg ezt a G12-est?

Másik: semmi extra nincs, csak leeresztem a csavarral a folyadékot és bekeverem 1:1 arányban desztillált vízzel?

Mennyi lötty megy bele pontosan?

Köszi előre is.

Elküldve
Üdv mindenkinek!

Fagyállót szeretnék cserélni a gépemben.

Olvastam pár oldallal visszább, hogy valaki "piros G12-es" cuccot ajánlott.

Maradjak a gyárinál vagy keressem meg ezt a G12-est?

Másik: semmi extra nincs, csak leeresztem a csavarral a folyadékot és bekeverem 1:1 arányban desztillált vízzel?

Mennyi lötty megy bele pontosan?

Köszi előre is.

maradj a gyárinál :P

abból baj nem lehet :D

Elküldve

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.

Igaz nem az Astrammal van a gond, hanem egy Opel Meriva z17dth motorkódú 1,7cdti 101Le autóval.

Menet közben minden előzmény nélkül gondol egyet és leáll a motor. rögtön nem indul el, de pár perc múlva már indul. Hibakódot kiolvasták belőle és a következő volt P0093. Hol kell keresnem a hibát, mi okozza ezt a hibát?

Segítségeteket előre is köszi!

Robi

Elküldve
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.

Igaz nem az Astrammal van a gond, hanem egy Opel Meriva z17dth motorkódú 1,7cdti 101Le autóval.

Menet közben minden előzmény nélkül gondol egyet és leáll a motor. rögtön nem indul el, de pár perc múlva már indul. Hibakódot kiolvasták belőle és a következő volt P0093. Hol kell keresnem a hibát, mi okozza ezt a hibát?

Segítségeteket előre is köszi!

Robi

Angol megy? :D

P0093 Fuel System Leak Detected - Large Leak

I THINK YOU MUST INSPECT THE NEW INJECTORS IF THEY WORK PROPERLY OR FIXED CORECTLY

Elküldve
Mivel elötte nem volt vele gond vezérműszíjat nem rakták rá jól, a többi költség meg a szerelőt terheli. Ennyi, vidd vissza, szedesd szét!

Sziasztok!

Szétszedettem, nem a vezérlés lett rosszul összerakva. :D

Viszont az lenne a kérdésem, hogy az normális-e, hogy az EGR és a turbó felé menő vákuumcső is 2-3 mp alatt lelevegősödik, egyedül a vákuumszivattyú felé stabil (leállított motor mellett)?

Elküldve

Sziasztok!

Őrült nagy problémám van a géppel (legalább is nekem az ).

Estére mikor indultam haza melóból,ráadtam a gyújtást és nem világított a töltés visszajelző lámpa a műszerfalon.

Indítottam,igaz észre lehetett venni,hogy egy picit mintha megtorpanna,de beindult,és picivel 1000 felett pörgött a motor,nem pedig 800-on ahogy szokott,na mindegy,mire az utca végére értem,és megálltam a keresztődésbe már jó volt.De amikor itthon beálltam a garázsba,égett szag ütötte meg az orromat,gépháztető felnyit,és beszagol,az ékszíj felöli oldalon lehetett érezni,valami égett gumi szagot.

Mondom kivillogtatom,gyújtást rá adva hallom,hogy felpörög a kormány szervó motorja (gyújtásnál? :P ),tudtommal csak mikor beindul a moci akkor kéne felpörögnie,nem? Kivillogtattam,hibakódot nem dob.Előfordulhat,hogy megszorult a generátor,és nem tölt,ezáltal az ékszíj csak csúszik rajta,és azért van égett szaga?Sajna kimérni nem tudom,mert nincsen műszerem :D

Van valakinek tippje mi lehet a gond?

Segítséget előre is köszönöm!

Elküldve
Mondom kivillogtatom,gyújtást rá adva hallom,hogy felpörög a kormány szervó motorja (gyújtásnál? :P ),tudtommal csak mikor beindul a moci akkor kéne felpörögnie,nem? Kivillogtattam,hibakódot nem dob.Előfordulhat,hogy megszorult a generátor,és nem tölt,ezáltal az ékszíj csak csúszik rajta,és azért van égett szaga?Sajna kimérni nem tudom,mert nincsen műszerem :D

Van valakinek tippje mi lehet a gond?

Segítséget előre is köszönöm!

feszabályzó vagy diodahíd adta meg magát a generátorban

Elküldve
feszabályzó vagy diodahíd adta meg magát a generátorban

ÉS annak lehet égett szaga?Nagy kárt csinálok,ha így megyek vele pár KM-ert (10-15 km)az autó villamossági szerelőhöz?

Elküldve
Sziasztok!

Őrült nagy problémám van a géppel (legalább is nekem az ).

Estére mikor indultam haza melóból,ráadtam a gyújtást és nem világított a töltés visszajelző lámpa a műszerfalon.

Indítottam,igaz észre lehetett venni,hogy egy picit mintha megtorpanna,de beindult,és picivel 1000 felett pörgött a motor,nem pedig 800-on ahogy szokott,na mindegy,mire az utca végére értem,és megálltam a keresztődésbe már jó volt.De amikor itthon beálltam a garázsba,égett szag ütötte meg az orromat,gépháztető felnyit,és beszagol,az ékszíj felöli oldalon lehetett érezni,valami égett gumi szagot.

Mondom kivillogtatom,gyújtást rá adva hallom,hogy felpörög a kormány szervó motorja (gyújtásnál? :P ),tudtommal csak mikor beindul a moci akkor kéne felpörögnie,nem? Kivillogtattam,hibakódot nem dob.Előfordulhat,hogy megszorult a generátor,és nem tölt,ezáltal az ékszíj csak csúszik rajta,és azért van égett szaga?Sajna kimérni nem tudom,mert nincsen műszerem :D

Van valakinek tippje mi lehet a gond?

Segítséget előre is köszönöm!

Szia!

Nekem is pontosan így ment tönkre a generátor, a diódahíd elégett. Menni lehetett az autóval viszont, nem volt kormányszervóm.

Elküldve
Szia!

Nekem is pontosan így ment tönkre a generátor, a diódahíd elégett. Menni lehetett az autóval viszont, nem volt kormányszervóm.

Szia!

Ma reggelre lemerült úgy az akksim,hogy nem bírtam feltámasztani a gépet,délig töltöttem az akksit majd sikerült életet lehelnem bele,aztán most elektromos dokinál van,de nekem sem volt szervóm,és ma már világitott a töltés visszajelző is.

Az a dióda híd sok ropogósba kerül?

Elküldve
Szia!

Ma reggelre lemerült úgy az akksim,hogy nem bírtam feltámasztani a gépet,délig töltöttem az akksit majd sikerült életet lehelnem bele,aztán most elektromos dokinál van,de nekem sem volt szervóm,és ma már világitott a töltés visszajelző is.

Az a dióda híd sok ropogósba kerül?

Astra G Y20dth 2.0 DTi 2003 van nekem. Nekem 70 Euróba + munkadíba fájt Kb 100 Eurót fizettem érte 1 éve.Attól függ milyeg allapotban van a generátor mit kell még javítani .Igaz én szlovákiából vagyok nem tudom milyen árak aktuálissak Magyarországon,de gondoltam információnak meg teszi.

Elküldve
Astra G Y20dth 2.0 DTi 2003 van nekem. Nekem 70 Euróba + munkadíba fájt Kb 100 Eurót fizettem érte 1 éve.Attól függ milyeg allapotban van a generátor mit kell még javítani .Igaz én szlovákiából vagyok nem tudom milyen árak aktuálissak Magyarországon,de gondoltam információnak meg teszi.

Köszönöm az infót! Még anno az F astrám generátorát ilyen 23-25 ezerért újították fel (2009 Szeptember körül).Parázok rendesen,nehogy elkerülje a 30-as számot.

Elküldve
Köszönöm az infót! Még anno az F astrám generátorát ilyen 23-25 ezerért újították fel (2009 Szeptember körül).Parázok rendesen,nehogy elkerülje a 30-as számot.

Nekem is ugyanez volt a bajom 2 éve ugyanezekkel a tünetekkel. Öreg szaki 25-ezerért cserélte hidat, eléget a gyári zárlatos akksi miatt ami 7 évet birt. Hitachi generátor, nem a legerőseb pontja a kocsinak....

Elküldve
Szia!

Ma reggelre lemerült úgy az akksim,hogy nem bírtam feltámasztani a gépet,délig töltöttem az akksit majd sikerült életet lehelnem bele,aztán most elektromos dokinál van,de nekem sem volt szervóm,és ma már világitott a töltés visszajelző is.

Az a dióda híd sok ropogósba kerül?

24 eFt-t fizettem a generátor felújításért (1 év garancia, ránézésre is mintha új lenne), + le-/felszerelés, amivel együtt beleszaladt a 30-ba.

Elküldve
Szia!

Ma reggelre lemerült úgy az akksim,hogy nem bírtam feltámasztani a gépet,délig töltöttem az akksit majd sikerült életet lehelnem bele,aztán most elektromos dokinál van,de nekem sem volt szervóm,és ma már világitott a töltés visszajelző is.

Az a dióda híd sok ropogósba kerül?

generátor

2 év garancia

Én megszívtam a felújítással, mert szar cuccokat lehet venni a hitachi-hoz. Már előre megmondta a villamosság szerelő !!!!

Nem hittem neki :-D, de igaza lett.

Már korábban is leírtam, de írok pár sort.

A lényeg az, hogy felújítás után pár hónapra a szénkefe tokja ami magában a fesszabályzó , megolvadt, majd a szénkefe kifordult ami zárlatot okozott.

Ha nem sikerült volna áramtalanítani akkor ki is gyulladhatott volna. Füstölt, rotyogott a lakk mint az állat. Egy vödör víz is kellett neki, mert nem akarta abbahagyni áramtalanítás után sem

Vettem rá egy alig futott bontottat, így ez a harmadik. Ez egyenlőre jó kop-kop

Mellesleg a felújításhoz csak az alkatrészek kerültek 22 ezerbe, ha jól emlékszem, mert akkor már csapágyazva is lett, de hiába.

Elküldve
Nekem is ugyanez volt a bajom 2 éve ugyanezekkel a tünetekkel. Öreg szaki 25-ezerért cserélte hidat, eléget a gyári zárlatos akksi miatt ami 7 évet birt. Hitachi generátor, nem a legerőseb pontja a kocsinak....

Akkor lehet,hogy nekem is a híd égett el,mert mint korábban írtam,igen csak égett szag volt a motortérben.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.