J0hnny Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Akinek volt ISUZU diesel Y17DTI motoros autója az ne vegyen Német diesel motorral szereltet Y20DTH mert már nem lehet összebarátkozni vele! Y20dth-F O S/7-8 literes fogyasztás-köszörülve indítás-primitív tákolmány Y17dti -4,8 literes fogyasztás-mínusz20-ban is azonnal indul! Erős általánosítás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagymag Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Akinek volt ISUZU diesel Y17DTI motoros autója az ne vegyen Német diesel motorral szereltet Y20DTH mert már nem lehet összebarátkozni vele! Y20dth-F O S/7-8 literes fogyasztás-köszörülve indítás-primitív tákolmány Y17dti -4,8 literes fogyasztás-mínusz20-ban is azonnal indul! ennyire azért nem rossz. tény, hogy az y20dth nem a legjobban sikerült darab de ettől függetlenül nem lehet így általánosítani. van akinek 200e hibamenes kilométer van benne, de van aki a 60e. km óta csak a szervízben van vele. (mondjuk én csak zafirákat ismerek ilyen motorral, de gondolom GAstrában sincs máshogy) a 7literes fogyi azért helyénvaló. de 6-al is el lehet járni városban. én y22dtr-rel elmegyek 7.3ból. (no meg pályán 8-8.2ből) amin tanultam vezetni Gastra az pl télen 3.-4. izzítás után indult.lehet kicsit már odavolt,de gondolom kb 2.izzítás után az is beindul, pont mint az enyém. Link to comment Megosztás: More sharing options...
partyarc83 Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Hello! Opel Astra G 2.0 DTI 1999es gyártás.MI lehet rólla a véleményetek?Külföldről behozott az autó.Ha jól gondolom Euro 2es moci lehet benne aminek baromi sok a reg díja.Most Astra F 1,7 TDI im van.Gondolkozok a váltáson.Maradjak a bugyimban és becsüljem a stabil és karbantartott F Astramat és ne akarjam lecserélni egy Gs Astrara? A hirdetés itt található: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...ronalul-5057371 Véleményeket várnék hogy érdemes e egyálltalán megnézni e? Köszi Üdv:Lacus Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagymag Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Hello! Opel Astra G 2.0 DTI 1999es gyártás.MI lehet rólla a véleményetek?Külföldről behozott az autó.Ha jól gondolom Euro 2es moci lehet benne aminek baromi sok a reg díja.Most Astra F 1,7 TDI im van.Gondolkozok a váltáson.Maradjak a bugyimban és becsüljem a stabil és karbantartott F Astramat és ne akarjam lecserélni egy Gs Astrara? A hirdetés itt található: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...ronalul-5057371 Véleményeket várnék hogy érdemes e egyálltalán megnézni e? Köszi Üdv:Lacus mire ebből autó lesz. úgyértem leszeded ezt a hótolót és újra rendsen fog kinézni, meg mire forgalomba helyezed. annyiból talán tthon is van megkímélt. amugy korrekt a belseje. nem tudom, hogy a kormány csak a nap miatt iyoen fényes vagy kopott-e. mondjuk, ha hibátlan a te autód akkor..? de ha cserélsz akkor valami későbbi szériára 2003 mondjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
partyarc83 Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 mire ebből autó lesz. úgyértem leszeded ezt a hótolót és újra rendsen fog kinézni, meg mire forgalomba helyezed. annyiból talán tthon is van megkímélt. amugy korrekt a belseje. nem tudom, hogy a kormány csak a nap miatt iyoen fényes vagy kopott-e. mondjuk, ha hibátlan a te autód akkor..? de ha cserélsz akkor valami későbbi szériára 2003 mondjuk. Hy. A konkrét kérdés az lenne hogy pl ez a diesel motor ami ebben a G ben van azok milyenek,mert halottam ilyen és olyan véleményt is.pl hogy ez a seria ezek a 1995 cm motorok nem az igaziak,az adagolókkal is gondok vannak.Én nem tudom és Gs Astra tulajok biztos jobban tudják. Értem mit mondasz.Tényleg semmi gondom a saját autómmal.jó most megy 2 hét múlva műszakira ,de rendben van mert a hónap elején a kötelező szervízzel együtt megcsináltuk rajta amit kelett.Az előző gazdája is szerető gazdája volt ráaadásul szerelő is aki nem a kontárok fajtából való.Én is vigyázok rá.A lényeg a lényeg hogy az F Astra előtt is Gset akartam csak akkor nem volt rá,csak hogy már van egy autóm így hamarabb elérhető egy másik megszerzésének lehetősége.De akkor ebből csak jövőre lesz valami,mert a frissebb G évjárat itthon 1 misi körül mozog. Kösz a válaszod,és a véleményed. Üdv:Lacus Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Akinek volt ISUZU diesel Y17DTI motoros autója az ne vegyen Német diesel motorral szereltet Y20DTH mert már nem lehet összebarátkozni vele! Y20dth-F O S/7-8 literes fogyasztás-köszörülve indítás-primitív tákolmány Y17dti -4,8 literes fogyasztás-mínusz20-ban is azonnal indul! Én mindkét motort hajtom, mindkettőből tökéletes állapotút. Fogyasztásban van többlet, csak elfelejted, hogy 2.0 az +30 Le és + 70 Nm. Az 1,7 azért fogyaszt keveset, mert a 2.0-hoz képest olyan mint a molyfing. Kigyorsításkor, előzéskor az ember akaratlanul kihasználja a + nyomatékot, lóerőt, ami nincs ingyen! Ez ad neki legalább + 1-1,5 litert/100 km Ha együtt menne (konvojba) a két autó a fogyasztás különbség 0,5 literen belül maradna Rövid távokra valóban rosszabb a 2.0, de a fenntartása eddig nagyságrendekkel olcsóbb volt mint az 1,7 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 ...a fenntartása eddig nagyságrendekkel olcsóbb volt mint az 1,7. Ezt kifejtenéd bővebben? Nekem csak 1 db 1.7-esem van, de sok költségem még nem volt vele a kötelezőkön kívül. kopp-kopp. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ghost Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Sziasztok! Pár napja (pár oldallal visszább) írtam egy 1.7 cdti Astráról, amiben kicseréltettem 4 porlasztót, amiből pár hét után megint meghalt 2. Megvizsgálták a szivattyúmat, az tökéletes. A szervíz szerint a Bosch továbbra sem akarja kicserélni a két porlasztót, mondván, hogy a hiba nem gyártási hiba, hanem valami tönkretette. Ilyenkor mi a teendő szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 tank le, és kimosni, a gázolajcsöveket kimosni, a szürőt cserélni. ennyit lehet tenni. és el kell hogy keserítselek: nem a porlasztó a szar. hanem moslékot tankolsz. ( nem kannázol? ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Ezt kifejtenéd bővebben? Nekem csak 1 db 1.7-esem van, de sok költségem még nem volt vele a kötelezőkön kívül. kopp-kopp. :lol: A tied jóval fiatalabb ahogy azt az aláírásodban látom.......... az már CR dízel. Majd ha az is 8-9 éves lesz a porlasztók cseréjén biztosan túl leszel :-D Az 1,7-es szíjas motor a 2.0 láncos. Hiába soroljuk a kötelezők közé a szíj cserét a 2.0-hoz képest a vezérmű szett csere költség! Már is 1-0 az állás a 2.0 DTI javára. Aztán nálam az 1.7-es már a 3. generátort fogyasztja. (a második zárlatos lett, áramtalanítani, majd locsolni kellett, akár ki is gyulladhatott volna, ha nem sikerül áramtalanítani) Volt rajta adagoló elektronika pusztulás is, és az alu klíma csövet is összetörte a rázkódástól. Tönkrement már rajta az AGR vezérlőszelepe és volt már izzítógyertya csere is. Aztán a szívótorok pucolástól kezdve a termosztáton át a fűtőradiátor dugulásig egészen a jeladók érintkezési hibájáig sok minden A rövid távú fogyasztás az előnye semmi más......................Ja és a fűtése is gané. Nálam még nem volt a gázolajos elektronika jelenség, sem önindító probléma.........Ezekre panaszkodnak többen is. A 2.0 a második generátort fogyasztja, termosztátház+termosztát csere és volt rajta egy főkábel oxidálódás..........ennyi a hibalista Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Üdv! Nekem lassan 4,5 éve van y17DT. cirka 100 000 km pakoltam bele. Kötelezőkön kívül semmit nem cseréltem még. Kannázok, de 3x szűrők, és csak tiszta cuccot. Néha fogy a vizem, de már nem számottevő. mínuszban nehezen indul néha, szerintem izzítógyertya csere lesz majd tél elején. Ha az ember oda figyel rá, és karban tartja mind1 milyen a kocsi. Persze ha előélete is kinyomozható stb. Nekem nem volt gondom, sem előzéssel, sem utánfutózással. Fogyasztást nem mérem, de olyan 5-5,5 komótos vezetési stílussal. Szerintem jó vétel volt, nem mondom, hogy néha nem lenne jobb egy 2.0 dízel, de nekem teljesen megfelel. Amikor kell megy, szedi a lábát, igaz 1x másodperc alatt gyorsul de engem nem érdekel... :lol: Ha nem lenne a frank hitel rajta olcsó fenntartású lenne.... :lol: Még sehol nem hagyott ott.... kopp kopp kopp Nekem bejött.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 A tied jóval fiatalabb ahogy azt az aláírásodban látom.......... az már CR dízel. Majd ha az is 8-9 éves lesz a porlasztók cseréjén biztosan túl leszel :-D Aztán nálam az 1.7-es már a 3. generátort fogyasztja. (a második zárlatos lett, áramtalanítani, majd locsolni kellett, akár ki is gyulladhatott volna, ha nem sikerül áramtalanítani) Volt rajta adagoló elektronika pusztulás is, és az alu klíma csövet is összetörte a rázkódástól. Tönkrement már rajta az AGR vezérlőszelepe és volt már izzítógyertya csere is. Aztán a szívótorok pucolástól kezdve a termosztáton át a fűtőradiátor dugulásig egészen a jeladók érintkezési hibájáig sok minden A rövid távú fogyasztás az előnye semmi más......................Ja és a fűtése is gané. Nálam még nem volt a gázolajos elektronika jelenség, sem önindító probléma.........Ezekre panaszkodnak többen is. A 2.0 a második generátort fogyasztja, termosztátház+termosztát csere és volt rajta egy főkábel oxidálódás..........ennyi a hibalista Most már értelek, valóban az enyém már CR, fiatalab is viszont de van benne pár kilométer. :lol: Viszont nekem még hál' istennek nem volt ilyen elektronyos-zárlatos bajom semmi. Mondjuk ilyen szempontokból szerintem az Y17DT mintha "gyengébb" lenne mert elérik ilyen bagatel nyűgök. Ha CR-nél beüt a ménykű, akkor az felér másik 5-tel szerintem. Az egyedüli és komoly szívást a lyukas klímahűtőm okozta, hiába festegették valami takonnyal nem ért semmit, mert az istenért se jött rá senki, hogy mi volt a baj. Aztán egy öreg maszekhez vittem el, ( mert a szervízben, sajnos feladták ) aki speckó klímás, azonnal látta, hogy az Y cső kisebbik fele elrottyant, az lesz a baj. Na más komoly bajom még nem volt és a 180.000 km-nél járok. Hogy állsz egyébként kilométer ügyileg? / Corsa, Zafira / Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Most már értelek, valóban az enyém már CR, fiatalab is viszont de van benne pár kilométer. :lol: Viszont nekem még hál' istennek nem volt ilyen elektronyos-zárlatos bajom semmi. Mondjuk ilyen szempontokból szerintem az Y17DT mintha "gyengébb" lenne mert elérik ilyen bagatel nyűgök. Ha CR-nél beüt a ménykű, akkor az felér másik 5-tel szerintem. Az egyedüli és komoly szívást a lyukas klímahűtőm okozta, hiába festegették valami takonnyal nem ért semmit, mert az istenért se jött rá senki, hogy mi volt a baj. Aztán egy öreg maszekhez vittem el, ( mert a szervízben, sajnos feladták ) aki speckó klímás, azonnal látta, hogy az Y cső kisebbik fele elrottyant, az lesz a baj. Na más komoly bajom még nem volt és a 180.000 km-nél járok. Hogy állsz egyébként kilométer ügyileg? / Corsa, Zafira / A y17dt valós!!!! 230.000 (ez már két vezérmű szettet jelent, még ha saját magam csinálom akkor is 100.000 Ft + kiadás a másikhoz képest) Az y20dth pedig órában 165.000 ami biztosan nem igaz, mert 85.000-el vettem, és a benne felejtett szervizkönyv alapján volt 120 ezres szervizen fél évvel azelőtt Belgiumban. Magyarországon nem ment egy kilométert sem, mert én helyeztem forgalomba. Tehát testvérek közt is min + 40 ezer (és akkor még szerényen tekertek rajta, bár ha azt is beleszámítjuk, hogy akkor még 4 éves sem volt akkor pont elég ez is) tehát 200 felett járhat egy kicsivel. mindkettő jól indul több napos állás után is, nem eszik az olajat, nem füstölnek és nem is csörömpölnek Akinek az y20dth-val baja van annak szerintem a valós kilométer hármassal vagy négyessel kezdődik Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 .. a benne felejtett szervizkönyv alapján volt 120 ezres szervizen fél évvel azelőtt Belgiumban... Mindkettő jól indul több napos állás után is, nem eszik az olajat, nem füstölnek és nem is csörömpölnek Akinek az y20dth-val baja van annak szerintem a valós kilométer hármassal vagy négyessel kezdődik Ja, ezek a bagatel dolgok benne felejtik húúú .... kabaré. :lol: Igen, megtévesztő, mert tuti nem 150-160 ezernél csinálnak ilyen hibákat amiket leírnak néha-néha. Az enyémet is 2.5 évesen vettem elméletileg 135.000 km-rel. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Sziasztok! Én is írok, pár sort ezekhez az adatokhoz. Az Y17DT kapcsolat nekem 1,5 éve áll fent, még a kopó alkatrészek cseréjén nem volt vele gondom, 130EKm van benne, német vezetett szervizkönyvvel vettem 116EKm-rel. Még nem sokat használtam, hol kannnázok, hol rendesen tankolok bele. A munkahelyemnél van egy Z17DTL Astra H Van, 3éves 310EKm-nél jár az óra, a hét 5 napján úton van, végig márkaszervizben szervizelt, még nem volt semmi baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Sziasztok! Én is írok, pár sort ezekhez az adatokhoz. Az Y17DT kapcsolat nekem 1,5 éve áll fent, még a kopó alkatrészek cseréjén nem volt vele gondom, 130EKm van benne, német vezetett szervizkönyvvel vettem 116EKm-rel. Még nem sokat használtam, hol kannnázok, hol rendesen tankolok bele. A munkahelyemnél van egy Z17DTL Astra H Van, 3éves 310EKm-nél jár az óra, a hét 5 napján úton van, végig márkaszervizben szervizelt, még nem volt semmi baja. Hali! Nem rossz, nem rossz, vigyázz rá :D A kannázásnál minimum 3x szűrd és ülepíts is kicsit előtte, nagyon fontos. Azt nem írtad mikori gyártás / forgalomba helyezés. Ejha, ritka szép adatok a H Astrától. Egyetlen hasonlót találtam csak, ennyi km-rel mondjuk lehet ilyen stílussal nem fogja eladni senkinek. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Hali! Nem rossz, nem rossz, vigyázz rá :D A kannázásnál minimum 3x szűrd és ülepíts is kicsit előtte, nagyon fontos. Azt nem írtad mikori gyártás / forgalomba helyezés. Ejha, ritka szép adatok a H Astrától. Egyetlen hasonlót találtam csak, ennyi km-rel mondjuk lehet ilyen stílussal nem fogja eladni senkinek. :lol: :lol: Szia! Az Y17DT G Astra 2002.12. havi gyártás, 2003.01. havi forgalomba helyezés, 1 német tulaj, én vagyok a második. A H Astra 1 tulajos (a cég) munkanapokon K.barcika - Gödöllő útvonal oda-vissza néha B.pest is belekerül, és csak AGIP kúton van tankolva 2011-ig, ebben az évben pedig csak Shell kút volt használva (a cég kúthálozatot váltott). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ghost Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 tank le, és kimosni, a gázolajcsöveket kimosni, a szürőt cserélni. ennyit lehet tenni. és el kell hogy keserítselek: nem a porlasztó a szar. hanem moslékot tankolsz. ( nem kannázol? ) Nem kannázok. De még akkor is azt mondanám, hogy 2000 km alatt lehetetlen a két új porlasztó megölése. Vagy nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Nem kannázok. De még akkor is azt mondanám, hogy 2000 km alatt lehetetlen a két új porlasztó megölése. Vagy nem? Wessz-nek lesz igaza szerintem, azok a porlasztók ki sem lettek cserélve. A másik: annyit nem tudsz kannázni, hogy egyből a porlasztók menjenek szét, ráadásul mindegyik, más hibajelenségnek is lennie kellene. Nézz már rá belülről az üzemanyagszűrődre hogy néz ki, ott lehet látszik majd valami ha kannás baj van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
antares Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Sziasztok, Ma az első munkanap, szabadság után, hazafelé jövet, szokatlanul sokáig magas a motorhőmérséklet Y17DT, félreálltam, az összes víz elfolyt, a generátorra, fölötte keresztben elrepedt a cső, a tágulásítól ami jön, és a generátor és a klíma kompresszor között eloszlik két felé, ez egybe van vulkanizálva, járt már valaki így, mert fogalmam sincs mi okozhatta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Szeptember2, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2011 Sziasztok, Ma az első munkanap, szabadság után, hazafelé jövet, szokatlanul sokáig magas a motorhőmérséklet Y17DT, félreálltam, az összes víz elfolyt, a generátorra, fölötte keresztben elrepedt a cső, a tágulásítól ami jön, és a generátor és a klíma kompresszor között eloszlik két felé, ez egybe van vulkanizálva, járt már valaki így, mert fogalmam sincs mi okozhatta? Szia! Ez nem valami jó hír, hallod. :lol: Előtte nem eresztgette a vizet, más hibajelenség nem volt ezelőtt, egyszerűen csak elrottyant? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember2, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2011 Szia! Ez nem valami jó hír, hallod. :lol: Előtte nem eresztgette a vizet, más hibajelenség nem volt ezelőtt, egyszerűen csak elrottyant? :lol: Volt már az ismeretség körömbe, igaz 1.4-es AstraH, hogy a cső autópályán csak úgy kilyukadt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Szeptember2, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2011 Volt már az ismeretség körömbe, igaz 1.4-es AstraH, hogy a cső autópályán csak úgy kilyukadt.... Na igen, ezekről tudnék mesélni én is. Az öregem például évekkel ezelőtt a Tesco parkolóban látott egy porig égő pözsót. :lol: Utólag derült ki, hogy valami zárlat okozta a vesztét, csak úgy random. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
antares Elküldve Szeptember2, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2011 Ma megpróbáltam leszedni az elrepedt csövet, de sajnos nem sikerült, nem férek hozzá, muszáj szerelőhöz vinni. Megnéztem az olaj szint ok, nem vizes az olaj, remélem ok lesz minden cserével. A megrepedt csőben viszont találtam fémes darabkákat, lehet , hogy a vízpumpáról válhatott le valami, nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ghost Elküldve Szeptember3, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2011 Wessz-nek lesz igaza szerintem, azok a porlasztók ki sem lettek cserélve. A másik: annyit nem tudsz kannázni, hogy egyből a porlasztók menjenek szét, ráadásul mindegyik, más hibajelenségnek is lennie kellene. Nézz már rá belülről az üzemanyagszűrődre hogy néz ki, ott lehet látszik majd valami ha kannás baj van. Még egy ötletem van. Az nem lehet, hogy a vásárlás után hibás üzemanyagszűrő került bele? Amikor vettem, cseréltettem szűrőket, olajat, stb. Ez után nem sokkal meghalt az első garnitúra porlasztó. Amikor kicserélték a porlasztóimat, ezeket nem cserélték a szervízben, mondván, hogy új a cucc. Lehet, hogy mondjuk szar a szűrő, vagy valami ilyesmi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts