wessz Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 Igen,kivettem.olyan lehet,hogy valamejiket jobban meghuztam volna vagy lazábra hagytam volna és emiatt elengedi? én mindegyiket meg szoktam húzni erösen.... de csak egyszer használatos. könnyen ki lehet csípni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyattila Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 én mindegyiket meg szoktam húzni erösen.... de csak egyszer használatos. könnyen ki lehet csípni. aham.én nagyon régen cseréltem már és akkor az opelesek mondták hogy igy kell,mert ha erösen meghuzod akkor elferdül.megnézem lehet utánna huzok.azért köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ghost Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 107 e az új 68 e a felújított +Áfa, vagy ez már bruttó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
morpheus77 Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 2.0dti y20 dth astrának van bármilyen más az adagolón kivül,üzemanyag szivattyúja ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 2.0dti y20 dth astrának van bármilyen más az adagolón kivül,üzemanyag szivattyúja ? Tudtommal nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csibe1 Elküldve Augusztus27, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2011 Segítség !!!! Vettem egy Opel Zafirát 2.0 DTI .Kihúzatáskor kb 2000 fordulatnál letilt a motor kigyullad a szervizkulcsos lámpa,és utána nem tudom 100km/h fölé kergetni az autót. Az autó 6 hónapig állt. Szolnoktól Sopronig gyönyörűen ment csak nagyobb gázadáskor füstölt de húzott ahogy kellett .Most nem húz.Mi lehet a baja .Aki tud kérem segítsen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Augusztus27, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2011 Segítség !!!! Vettem egy Opel Zafirát 2.0 DTI .Kihúzatáskor kb 2000 fordulatnál letilt a motor kigyullad a szervizkulcsos lámpa,és utána nem tudom 100km/h fölé kergetni az autót. Az autó 6 hónapig állt. Szolnoktól Sopronig gyönyörűen ment csak nagyobb gázadáskor füstölt de húzott ahogy kellett .Most nem húz.Mi lehet a baja .Aki tud kérem segítsen. Jó lenne kiolvasni a hibát!Bár nem vagyok dízeles(nem tudom ott működik-e?),de próbáld meg a gáz+fék módszerrel! Tehát a gázt és a féket benyomod utána ráadod a gyújtást és megszámolod a sárga lámpa felvillanásait,aztán ide beírod és meglátjuk! Sok sikert! Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Augusztus27, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2011 Segítség !!!! Vettem egy Opel Zafirát 2.0 DTI .Kihúzatáskor kb 2000 fordulatnál letilt a motor kigyullad a szervizkulcsos lámpa,és utána nem tudom 100km/h fölé kergetni az autót. Az autó 6 hónapig állt. Szolnoktól Sopronig gyönyörűen ment csak nagyobb gázadáskor füstölt de húzott ahogy kellett .Most nem húz.Mi lehet a baja .Aki tud kérem segítsen. Nekem ugyanez a hibajelenség volt. EGR szelep és fojtószelepház takarítás megoldotta a problémát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csibe1 Elküldve Augusztus27, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2011 Jó lenne kiolvasni a hibát!Bár nem vagyok dízeles(nem tudom ott működik-e?),de próbáld meg a gáz+fék módszerrel! Tehát a gázt és a féket benyomod utána ráadod a gyújtást és megszámolod a sárga lámpa felvillanásait,aztán ide beírod és meglátjuk! Sok sikert! Megpróbáltam ,de nem villogott egyet sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci-Hun Elküldve Augusztus27, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2011 Y20DTh Astra G 2.0 DTi -ben milyen gyakran kell üzemanyag filtert cserélni szerintetek? üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Segítség !!!! Vettem egy Opel Zafirát 2.0 DTI .Kihúzatáskor kb 2000 fordulatnál letilt a motor kigyullad a szervizkulcsos lámpa,és utána nem tudom 100km/h fölé kergetni az autót. Az autó 6 hónapig állt. Szolnoktól Sopronig gyönyörűen ment csak nagyobb gázadáskor füstölt de húzott ahogy kellett .Most nem húz.Mi lehet a baja .Aki tud kérem segítsen. Ugyanez volt a hibajelenség nálam, horvátból hazafelé pályán 2x csinálta, sz@r érzés volt, elment belőle az erő, villogás, stb, aztán visszaállt. Hibakódot írtam múltkor itten valahová, hülyeséget most nem akarok írni, asszem főtengelyhelyzet-jeladó hiba volt, de szerelő szerint a sok dzsuvától akármi lehetett (akár EGR is), egy tizesért mindent kipucolt a motorban, aszonta ezután "kezdjem" a figyelést, mivel tisztább motornál "tutibb" a hibakód, mármint hogy tényleg az az alkatrész a ludas, amit villogtat a kocsi. Nálam 2003-as Y17DT-nél van villogtatás, mivel el. gázpedálos. Azóta nem jött elő (kopp-kopp), mentem kb 1000 km-t, ebből vagy 600 pályán 120-130-cal. Meglátjuk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Megpróbáltam ,de nem villogott egyet sem. Akkor próbáld meg amit Steve írt:AGR és folytószelep tisztítás. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Megpróbáltam ,de nem villogott egyet sem. Nálam is csak tárolt hibaként jelentkezett, mert miután leállítottam, már nem érzékelte hibának. Viszont egy újabb gyorsításkor ismét előjött, és világított a műszerfalon a hibajel. Nekem "Töltőnyomás-érzékelő funkció rendellenesség"-et tárolt el, és ezt csak kiolvasással lehetett előhívni, villogtatásra nem jelzett hibát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Hali Mindenkinek! Egy apró kis dologgal, kérdéssel fordulnék elsősorban a dízeles cartársakhoz. Kicserélte Wessz mester nekem még a tavasz végén a termosztátomat, azt hittem elromlott, de valószínű, hogy nem. Azóta elég sokszor olyat csinál, hogy elkezd a hőfokmérő emelkedni normálisan, de 80-nál megtorpan és utána ingázik 80 és 85 között, de az utóbbi hetekben állandóan ferdén csak 80-on áll. Csak akkor emelkedik 85-88 körülire, ha dugóban araszolgatok pár métert. Elindulok például az M2-esen és Szentendre felé az M0-n letérek Dunakeszire ott ugye 50-60-nal araszolgatok elkezd táncolni 80 és 82 között, de inkább 80-on ferdén áll mint akinek fél 6 van. :lol: Nem hiszem hogy nagy probléma lehet ez de engem rohadtul idegesít. Ugyanúgy ha elindulok hosszabb útra és beérek városba és ott 50-nel megyek egyből leesik 80-ra a normális 85 helyett. Kép1 Kép2 A második képnél még kicsivel lejjebb is szokott lenni, a 80-as vonal alsó felénél. Mi okozhatja ezt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Hali Mindenkinek! Egy apró kis dologgal, kérdéssel fordulnék elsősorban a dízeles cartársakhoz. Kicserélte Wessz mester nekem még a tavasz végén a termosztátomat, azt hittem elromlott, de valószínű, hogy nem. Azóta elég sokszor olyat csinál, hogy elkezd a hőfokmérő emelkedni normálisan, de 80-nál megtorpan és utána ingázik 80 és 85 között, de az utóbbi hetekben állandóan ferdén csak 80-on áll. Csak akkor emelkedik 85-88 körülire, ha dugóban araszolgatok pár métert. Elindulok például az M2-esen és Szentendre felé az M0-n letérek Dunakeszire ott ugye 50-60-nal araszolgatok elkezd táncolni 80 és 82 között, de inkább 80-on ferdén áll mint akinek fél 6 van. :lol: Nem hiszem hogy nagy probléma lehet ez de engem rohadtul idegesít. Ugyanúgy ha elindulok hosszabb útra és beérek városba és ott 50-nel megyek egyből leesik 80-ra a normális 85 helyett. Kép1 Kép2 A második képnél még kicsivel lejjebb is szokott lenni, a 80-as vonal alsó felénél. Mi okozhatja ezt? Lehet termosztát, de csak akkor ha indítás után 2-3 perccel nekiáll melegedni a hűtő fele vezető cső Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Lehet termosztát, de csak akkor ha indítás után 2-3 perccel nekiáll melegedni a hűtő fele vezető cső Köszi. Ha igen, akkor termosztát csere ismét? Ha most +30 fokban nyáron ezt játssza, mi lesz télen? :lol: Vagy csak fos minőségűt vettem az UNIX-tól azért lehet ez a jelenség? Ha jól emlékszem a képből az EPS-FACET van most benne, de van nekem egy zsír új Wahler-em is talonban. A képen a második ha jól nézem. Lehet lecseréltetem újra mielőtt beáll az ősz / tél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Akartam mondani hogy termosztátból csak Wahlert... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Köszi. Ha igen, akkor termosztát csere ismét? Ha most +30 fokban nyáron ezt játssza, mi lesz télen? :lol: Vagy csak fos minőségűt vettem az UNIX-tól azért lehet ez a jelenség? Ha jól emlékszem a képből az EPS-FACET van most benne, de van nekem egy zsír új Wahler-em is talonban. A képen a második ha jól nézem. Lehet lecseréltetem újra mielőtt beáll az ősz / tél. Minél előbb, mert a motornak az a jó, ha üzemi hőmérsékleten megy, s minél korábban eléri, rossz termosztáttal pedig nehéz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Minél előbb, mert a motornak az a jó, ha üzemi hőmérsékleten megy, s minél korábban eléri, rossz termosztáttal pedig nehéz... Okés, köszi mindenkinek a tanácsokat. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Okés, köszi mindenkinek a tanácsokat. :lol: És előtte amíg még jó volt minden,meddig ment fel a vízhőfok? Beszéltek már itt arról,hogy ezek a dízel motorok túlhűtöttek vagy mi és nem is tudnak felmelegedni igazán! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 És előtte amíg még jó volt minden,meddig ment fel a vízhőfok? Beszéltek már itt arról,hogy ezek a dízel motorok túlhűtöttek vagy mi és nem is tudnak felmelegedni igazán! Kérlek szépen nálam 85 fokra kb., meg is dugtam OBD-vel, annyit mutatott. :lol: Csak az utóbbi időben valamiért nem hajlandó felmenni 85-re megint csak ímmel-ámmal, illetve ha fel is megy mászik fel le 80 és 85 között, például ha 90-nel megyek és lelassítok pár kilóméter erejéig 50 km/h-ra, pl. város miatt, akkor megint elernyed és 80-ra visszaesik a tetűje. :lol: Az előzmény röviden: tavaszra megelégeltem, hogy megyek kb. 25 km-t / Dunakeszi-M2-M0-M3-Hungária-Kerepesi útig / télen pl. -6; -8 fok már elég neki és alig melegedett be üzemire, pedig fele-fele arányban tekertem csak a fűtést. Utána tisztáztunk pár dolgot a többiekkel is itt a fórumon, de csak ugyanezt csinálta tavasszal, utána irány Wessz mester, csere valami EPS-FACET kotványra /én vettem, nem tudtam hogy az nem a legjobb, pedig a Wahler sokkal olcsóbb / azóta is csak olyan-amilyen lett. Az utóbbi két hétben meg megint szarakodik, nemértem én ezt. Dízeleseknek körkérdés / CDTI /: mennyi az üzemije Nektek és találkozott-e már valaki hasonló nyűggel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Dízeleseknek körkérdés / CDTI /: mennyi az üzemije Nektek és találkozott-e már valaki hasonló nyűggel? Bár DTI-m van, de: nyáron, városi tötymörgésben 90 fok alatt van kicsivel! Télen kb Zugló-Déli pu. viszonylaton áll be üzemire, ami akkor 85 fok.. Szóval szerintem ez ilyen: a kis fogyi "ára" a kis hőveszteség, bár érdekes módon télen 2 perc múlva már langyosat fúj, pedig a mutató még el sem mozdult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Bár DTI-m van, de: nyáron, városi tötymörgésben 90 fok alatt van kicsivel! Télen kb Zugló-Déli pu. viszonylaton áll be üzemire, ami akkor 85 fok.. Szóval szerintem ez ilyen: a kis fogyi "ára" a kis hőveszteség, bár érdekes módon télen 2 perc múlva már langyosat fúj, pedig a mutató még el sem mozdult. Igen, ezt mondani is akartam, hogy ez az ára, ezt már beszéltünk anno, ja csak nem hiszem, hogy normális ha ingadozik fel-alá, csak be kéne állni "valamennyire". Ja langyosat már télen nekem is pár városi megtett km után nyom. Na jól megírtam. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Igen, ezt mondani is akartam, hogy ez az ára, ezt már beszéltünk anno, ja csak nem hiszem, hogy normális ha ingadozik fel-alá, csak be kéne állni "valamennyire". Ja langyosat már télen nekem is pár városi megtett km után nyom. Na jól megírtam. :lol: ha klimás az autod nyáron 90 elött 2-3 mm ha nem akkor 1-2 mm dugoban felmegy 90 kicsit fölé de beindul a venti.y17 dti-m van . Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatyo Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Akinek volt ISUZU diesel Y17DTI motoros autója az ne vegyen Német diesel motorral szereltet Y20DTH mert már nem lehet összebarátkozni vele! Y20dth-F O S/7-8 literes fogyasztás-köszörülve indítás-primitív tákolmány Y17dti -4,8 literes fogyasztás-mínusz20-ban is azonnal indul! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts