spooky Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Ezért kerestél múltkor a cégesen? :icon4: Bocs, hogy nem vettem fel, kicsit off voltam.Gondoltam ,ha fontos úgyis hívsz. ÖN nyert!!!!! :D :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 ÖN nyert!!!!! :D :icon4: 2 hetes folyamatos ügyeletet!A cég ajándéka! :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatyo Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 hengerfej levétel nékül lehet szerelni, kell hozzá célszerszám, az van nekem, hüvelyt is kell cserélni. KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július8, 2011 Megoszt Elküldve Július8, 2011 Üdv Srácok! 2 napi szerelőnél állás után, megvan a vízfogyás oka. A motor blokk hátulján, a generátor felett van egy vízcsőcsonk, ami a blokkhoz van csavarozva. Na menet közben nem csöpög, leállítás után 15 perccel viszont csöpögött rá a generátorra. Leszedés, tömítés csere és most elvileg jó. Jelenleg tesztelés alatt van. Remélem ez a hengerfejes téma nem jön elő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Üdv Srácok! 2 napi szerelőnél állás után, megvan a vízfogyás oka. A motor blokk hátulján, a generátor felett van egy vízcsőcsonk, ami a blokkhoz van csavarozva. Na menet közben nem csöpög, leállítás után 15 perccel viszont csöpögött rá a generátorra. Leszedés, tömítés csere és most elvileg jó. Jelenleg tesztelés alatt van. Remélem ez a hengerfejes téma nem jön elő... hátulján???? elején nem? A generátor is ott van. Erről a vízcsonkról már beszéltem én is. Akkor fedeztem fel mikor leszedtem a klímakompresszort. Nekem is rózsaszín vízköves volt (gyári fagyálló színű) , de nem bántottam mert addigra megállt a víz fogyása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 hátulján???? elején nem? A generátor is ott van. Erről a vízcsonkról már beszéltem én is. Akkor fedeztem fel mikor leszedtem a klímakompresszort. Nekem is rózsaszín vízköves volt (gyári fagyálló színű) , de nem bántottam mert addigra megállt a víz fogyása. Hja, elöl.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Hja, elöl.. :D Korai öröm volt. 900 km után ismételten 3-4 dl vizet kellet betöltenem. Ráadásképen most habos a víz, és valami fehér átlátszó anyag van a kiegyenlítőtartályban. Gyanítom, hogy vagy ez az O gyűrűs lesz a téma, vagy hengerfej, de 107 ezer Km-nél? Van valakinek tippje? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Hi! Barátnőm számára szeretnénk egy dízel C Corsát vásárolni. Ő az 1.3-hoz ragaszkodna, a kisebb adóterhek miatt. Van esetleg olyan hiba, ami erre a motortípusra jellemző? A kettős tömegű lendkerékről már olvastam... Miről lehet észre venni, ha kezd tönkremenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Hi! Barátnőm számára szeretnénk egy dízel C Corsát vásárolni. Ő az 1.3-hoz ragaszkodna, a kisebb adóterhek miatt. Van esetleg olyan hiba, ami erre a motortípusra jellemző? A kettős tömegű lendkerékről már olvastam... Miről lehet észre venni, ha kezd tönkremenni? A másik topikban már leírtam, de én leginkább a karakterisztika miatt nem ajánlom. Naponta hajtom puntoban ugyanezt a motort és valami szörnyű...alul semmi 1500-tól húz, mint a barom 2500 felett megint elfogy. Fogyija semmivel sem jobb, mint az 1.7 és szerintem, ha már ilyen gépsast vesztek ne az a pár ezer forint döntsön a fenntartásban. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 ...alul semmi 1500-tól húz, mint a barom 2500 felett megint elfogy... Ez nem inkább common rail sajátosság? Mert az én cégesem is hasonló karakteriszikájú, csak eggyel nagyobb méretben (2.3-as). Bár lehet hogy inkább Multijetre jellemző tulajdonság ez, lévén ez is Fiat eredetű motor ha jól tudom, meg a cégautóm is az. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Ez nem inkább common rail sajátosság? Mert az én cégesem is hasonló karakteriszikájú, csak eggyel nagyobb méretben (2.3-as). Bár lehet hogy inkább Multijetre jellemző tulajdonság ez, lévén ez is Fiat eredetű motor ha jól tudom, meg a cégautóm is az. Nem tom, nem rossz gépek, de ez a rágógumi effektus engem idegesít. Van a cégnél Ford és Citroen is, ott ilyet nem tapasztaltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Nem tom, nem rossz gépek, de ez a rágógumi effektus engem idegesít. Van a cégnél Ford és Citroen is, ott ilyet nem tapasztaltam. nekünk céges citrom van, 2 literes akármi ,az sehol nem megy :D 62e van benne ,egy vicc az az autó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 nekünk céges citrom van, 2 literes akármi ,az sehol nem megy :D 62e van benne ,egy vicc az az autó :) Nissan vinnyetta cargo? Abban ültél már? Kettőháromszívódé, borzalom. A gödöllői emelkedő az autópályán 90 4.-ben....üresen... Mindezt a semmit megcsinálja 10-11 literrel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Nissan vinnyetta cargo? Abban ültél már? Kettőháromszívódé, borzalom. A gödöllői emelkedő az autópályán 90 4.-ben....üresen... Mindezt a semmit megcsinálja 10-11 literrel :D Azért ne hasonlítsuk az ősöreg szakadékokat a mai modernebb technikához... Pl. ez volt az én régebbi cégautóm... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Azért ne hasonlítsuk az ősöreg szakadékokat a mai modernebb technikához... Pl. ez volt az én régebbi cégautóm... :) Igazad van,nem mai darab. Viszont most egy merci vitoval voltunk Szkopjében. 2.8 t. Úgy megy, mint akinek a szémét kiverték. 5-6 mázsa szerszámmal, 6 személlyel is ágaskodik a flaszteren. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Igazad van,nem mai darab. Viszont most egy merci vitoval voltunk Szkopjében. 2.8 t. Úgy megy, mint akinek a szémét kiverték. 5-6 mázsa szerszámmal, 6 személlyel is ágaskodik a flaszteren. Köszönöm mindenkinek a tanácsot, kellőképp elrettentettetek... :) C Corsa z12xep lett a család új tagja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Köszönöm mindenkinek a tanácsot, kellőképp elrettentettetek... :D C Corsa z12xe lett a család új tagja. rakjatok bele gázt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 rakjatok bele gázt :) Miért? Így túl erős? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Köszönöm mindenkinek a tanácsot, kellőképp elrettentettetek... :D C Corsa z12xep lett a család új tagja. :) jó - szép - minden olyan mint aminek lennie kell??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Köszönöm mindenkinek a tanácsot, kellőképp elrettentettetek... :) C Corsa z12xep lett a család új tagja. Nekünk is van egy ilyen, van olyan ""dinamikája"" mint az 1.4-es Astrának. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 :) jó - szép - minden olyan mint aminek lennie kell??? Én még nem láttam, majd talán pénteken. Barátnőm beleszeretett, és az egy éves garancia engem is megnyugtat, h rossz autó nem lehet. Remélem. :D Köszönjük Ákos! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Nekünk is van egy ilyen, van olyan ""dinamikája"" mint az 1.4-es Astrának. :D Elég az neki... :) Cserébe viszont jól fogyaszt állítólag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Elég az neki... :) Cserébe viszont jól fogyaszt állítólag. Nem sokkal eszik kevesebbet mint az 1.4-es astra, tapasztalat :D (max 1-2dl) Link to comment Megosztás: More sharing options...
antares Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 sziasztok, Ma gépre tettük a masinát Astra G Y17DT motorkóddal, minden mért adat jó, ami észrevétel, nehezen épül fel a turbónyomás, lassan éri el a kívánt értéket.néha mikor odaléptem neki 1800 fordulat felett (már akkor kapcsol a turbó) 0,4bar lemaradás volt az értékhez képest, és csak egész lassan érte utol magát. Igazándiból a gyorsulás jó, de 140 felett 5-be váltva már nem megy jobban az autó, valószínűleg ott már nem tud felépülni a töltőnyomás. Hibát nem ír be a gép. Valakinek ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Mondjuk fárad a turbód, lassan kinéz neki egy felújítás? Mennyi kilométer van az autóban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts