Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

Üdv Srácok!

2 napi szerelőnél állás után, megvan a vízfogyás oka. A motor blokk hátulján, a generátor felett van egy vízcsőcsonk, ami a blokkhoz van csavarozva.

Na menet közben nem csöpög, leállítás után 15 perccel viszont csöpögött rá a generátorra.

Leszedés, tömítés csere és most elvileg jó. Jelenleg tesztelés alatt van.

Remélem ez a hengerfejes téma nem jön elő...

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

2 napi szerelőnél állás után, megvan a vízfogyás oka. A motor blokk hátulján, a generátor felett van egy vízcsőcsonk, ami a blokkhoz van csavarozva.

Na menet közben nem csöpög, leállítás után 15 perccel viszont csöpögött rá a generátorra.

Leszedés, tömítés csere és most elvileg jó. Jelenleg tesztelés alatt van.

Remélem ez a hengerfejes téma nem jön elő...

hátulján???? elején nem? A generátor is ott van. Erről a vízcsonkról már beszéltem én is. Akkor fedeztem fel mikor leszedtem a klímakompresszort. Nekem is rózsaszín vízköves volt (gyári fagyálló színű) , de nem bántottam mert addigra megállt a víz fogyása.

Link to comment
Megosztás:

hátulján???? elején nem? A generátor is ott van. Erről a vízcsonkról már beszéltem én is. Akkor fedeztem fel mikor leszedtem a klímakompresszort. Nekem is rózsaszín vízköves volt (gyári fagyálló színű) , de nem bántottam mert addigra megállt a víz fogyása.

Hja, elöl.. :D

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Hja, elöl.. :D

Korai öröm volt. 900 km után ismételten 3-4 dl vizet kellet betöltenem. Ráadásképen most habos a víz, és valami fehér átlátszó anyag van a kiegyenlítőtartályban. Gyanítom, hogy vagy ez az O gyűrűs lesz a téma, vagy hengerfej, de 107 ezer Km-nél? Van valakinek tippje?

Link to comment
Megosztás:

Hi! Barátnőm számára szeretnénk egy dízel C Corsát vásárolni. Ő az 1.3-hoz ragaszkodna, a kisebb adóterhek miatt. Van esetleg olyan hiba, ami erre a motortípusra jellemző? A kettős tömegű lendkerékről már olvastam... Miről lehet észre venni, ha kezd tönkremenni?

Link to comment
Megosztás:

Hi! Barátnőm számára szeretnénk egy dízel C Corsát vásárolni. Ő az 1.3-hoz ragaszkodna, a kisebb adóterhek miatt. Van esetleg olyan hiba, ami erre a motortípusra jellemző? A kettős tömegű lendkerékről már olvastam... Miről lehet észre venni, ha kezd tönkremenni?

A másik topikban már leírtam, de én leginkább a karakterisztika miatt nem ajánlom.

Naponta hajtom puntoban ugyanezt a motort és valami szörnyű...alul semmi 1500-tól húz, mint a barom 2500 felett megint elfogy.

Fogyija semmivel sem jobb, mint az 1.7 és szerintem, ha már ilyen gépsast vesztek ne az a pár ezer forint döntsön a fenntartásban. :)

Link to comment
Megosztás:

...alul semmi 1500-tól húz, mint a barom 2500 felett megint elfogy...

Ez nem inkább common rail sajátosság? Mert az én cégesem is hasonló karakteriszikájú, csak eggyel nagyobb méretben (2.3-as). Bár lehet hogy inkább Multijetre jellemző tulajdonság ez, lévén ez is Fiat eredetű motor ha jól tudom, meg a cégautóm is az.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ez nem inkább common rail sajátosság? Mert az én cégesem is hasonló karakteriszikájú, csak eggyel nagyobb méretben (2.3-as). Bár lehet hogy inkább Multijetre jellemző tulajdonság ez, lévén ez is Fiat eredetű motor ha jól tudom, meg a cégautóm is az.

Nem tom, nem rossz gépek, de ez a rágógumi effektus engem idegesít.

Van a cégnél Ford és Citroen is, ott ilyet nem tapasztaltam.

Link to comment
Megosztás:

nekünk céges citrom van, 2 literes akármi ,az sehol nem megy :D

62e van benne ,egy vicc az az autó :)

Nissan vinnyetta cargo? Abban ültél már?

Kettőháromszívódé, borzalom.

A gödöllői emelkedő az autópályán 90 4.-ben....üresen...

Mindezt a semmit megcsinálja 10-11 literrel :D

Link to comment
Megosztás:

Igazad van,nem mai darab.

Viszont most egy merci vitoval voltunk Szkopjében.

2.8 t. Úgy megy, mint akinek a szémét kiverték.

5-6 mázsa szerszámmal, 6 személlyel is ágaskodik a flaszteren.

Köszönöm mindenkinek a tanácsot, kellőképp elrettentettetek... :) C Corsa z12xep lett a család új tagja.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok,

Ma gépre tettük a masinát Astra G Y17DT motorkóddal, minden mért adat jó, ami észrevétel, nehezen épül fel a turbónyomás, lassan éri el a kívánt értéket.néha mikor odaléptem neki 1800 fordulat felett (már akkor kapcsol a turbó) 0,4bar lemaradás volt az értékhez képest, és csak egész lassan érte utol magát. Igazándiból a gyorsulás jó, de 140 felett 5-be váltva már nem megy jobban az autó, valószínűleg ott már nem tud felépülni a töltőnyomás. Hibát nem ír be a gép. Valakinek ötlete?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.