Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok! Tegnap délután kicseréltem a főtengely jeladót. Ma mentem vele több mint 100km-t, nem villant be a kulcs… Remélem jó lett….

Maga a jeladó a jobb féltengely tövében, felette van. Eléggé elvan dugva, nehézkes a hozzáférés. Tizes kiscrova kell hozzá…

Egyúttal leszedtem az alsó motortér borításról a szivacsot…Ezúton köszönöm a fórumozóknak, hogy felhívták rá a figyelmet. Már kezdett rozsdásodni felette…

A jeladó sikeres cseréje felett érzett örömöm elrontotta, hogy észrevettem folyik a vízpumpám.. Végül is 260e km van benne, nem lehet okom panaszra….Kíváncsi leszek az utángyártott meddig bírja?

Erre volt visszahívás, szóval ha rozsdás vidd el OPEL-hez. Megnézik, javítják, ha kell cserélik. Már én is készülök hozzájuk, ha már van ilyen lehetőség.

Elküldve
B) A billentyűzeten is áthajtott valaki? Már-már Livi szintű lett a hozzászólásod! :D

Távirányító elektronika

köszi de a vaterán licitálni kell . Mostani ára ott 6500ft nekem csak a belseje kell.a Bontoban 4-5000ft-ba kerül de ezt azért nem szeretném mert nem biztos hogy jo .Lehet hogy nem tudják hozzá tanitani a kocsihoz.

Elküldve
köszi de a vaterán licitálni kell . Mostani ára ott 6500ft nekem csak a belseje kell.a Bontoban 4-5000ft-ba kerül de ezt azért nem szeretném mert nem biztos hogy jo .Lehet hogy nem tudják hozzá tanitani a kocsihoz.

Fix árasra nincs licit!

Nem értem a bizonytalanságodat! Most akkor abban bízol, hogy valakinél a fiók mélyén pont a te autód távirányító elektronikája lapul? B)

Ha ennyire nem bízol a használtban, akkor miért nem Opel szervizhez fordulsz? Ott adnak/rendelnek vadi újat, idomítják is. Csak le ne ülj a számlától!

Elküldve
...miért nem Opel szervizhez fordulsz? Ott adnak/rendelnek vadi újat, idomítják is. Csak le ne ülj a számlától!

18ezer, két éve vettem. B)

És ha szerencséd van ingyen rátanítják az autóra, ha nincs akkor ez még plusz pénz.

@astra:

Sztem vedd meg hatezerért, jobban jársz. Sokkal olcsóbban nem hiszem hogy találnál.

Elküldve

Sziasztok!Astra g 2.0 caravan szerintetek melyik alufelnit válaszam 15 vagy 16-os,és milyen gumival 205/60 vagy 205/55.Azt mondják a gyári acéltól 1el nagyobb alut szoktak rakni.Kiváncsi vagyok a véleményetekre!Előre is köszi a válaszokat.Üdv Morheus

Elküldve
Sziasztok!Astra g 2.0 caravan szerintetek melyik alufelnit válaszam 15 vagy 16-os,és milyen gumival 205/60 vagy 205/55.Azt mondják a gyári acéltól 1el nagyobb alut szoktak rakni.Kiváncsi vagyok a véleményetekre!Előre is köszi a válaszokat.Üdv Morheus

4 vagy 5 csavaros?

nálam 5 csavaros van 4 db 15-ös irmscher új.

Elküldve
18ezer, két éve vettem. B)

És ha szerencséd van ingyen rátanítják az autóra, ha nincs akkor ez még plusz pénz.

@astra:

Sztem vedd meg hatezerért, jobban jársz. Sokkal olcsóbban nem hiszem hogy találnál.

köszi.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Üdv mindenkinek,,

Van-e valakinek eladó rossz töltőnyomást mérő szenzora,amin jó a tömítés? Csak a tömítésre lenne szükségem. Y17DT motorkódú G astrához.

Köszi, sziasztok

Elküldve
Üdv mindenkinek,,

Van-e valakinek eladó rossz töltőnyomást mérő szenzora,amin jó a tömítés? Csak a tömítésre lenne szükségem. Y17DT motorkódú G astrához.

Köszi, sziasztok

Elhagytad?, Tönkrement?

Nem kell rajta rugózni! Hóálló piros szilikon és kész. Ugyanolyan tökéletes lesz. (a gyári is valami ilyesmi, formára gyártva)

Annyi a különbség, hogy kb fél napot hagyni kell kötni.

Elküldve

Szevasztok.

Segitséget szeretnénk kérni Opel Astra G. Y.1.7.DT adagoló alján lévő előtöltés szabályzót hol lehetne baráti áron vásárolni és menyiért, mert az enyém csöpög.

Elküldve
Elhagytad?, Tönkrement?

Nem kell rajta rugózni! Hóálló piros szilikon és kész. Ugyanolyan tökéletes lesz. (a gyári is valami ilyesmi, formára gyártva)

Annyi a különbség, hogy kb fél napot hagyni kell kötni.

igy van

Elküldve

Sziasztok! Z17DTL motorkódú (1.7 CDTI ) Astránk elkezdte azt csinálni, hogy nehezen ndul, füstöl, kopog, egyszóval üzemanyag rendszer...ismét. :D 30ezerkilóméterrel ezelőtt teljes injektor sor csere volt, mert akkor is hasonló hiba volt, csak jól indult akkor, szerintem az üzemanyagpumpa nem csinálja meg a nyomást csak sokára, vagy nemtudom... tipp? vagy esetleg valami megbízható hely ahol megnéznék? előreis köszönöm!

Elküldve
Sziasztok! Z17DTL motorkódú (1.7 CDTI ) Astránk elkezdte azt csinálni, hogy nehezen ndul, füstöl, kopog, egyszóval üzemanyag rendszer...ismét. :D 30ezerkilóméterrel ezelőtt teljes injektor sor csere volt, mert akkor is hasonló hiba volt, csak jól indult akkor, szerintem az üzemanyagpumpa nem csinálja meg a nyomást csak sokára, vagy nemtudom... tipp? vagy esetleg valami megbízható hely ahol megnéznék? előreis köszönöm!

Milyen üza rendszer van, Delphi; bosch ; denzo?????,

Elküldve
kannából tankolsz?

Boch rendszer és kannából... :S úgylátszik kevés volt a sokszoros szűrés, és a gyakori üzemanyagszűrő csere... ez már nem a jóöreg porlasztós f astra... :D

Elküldve

hát aKKOR FENNáll a veszélye hogy valami moslékot tankolsz....

ezek sajnos már nem azok a diesel autók...

a bosch többször meghibásodik mint a denso, de azért nem ennyire szar...

tudni kell, hogy a gyári és az utángyártott szürő között rettenetnagy a különbség, az is okozhatja hogy belekerült a kosz a porlasztókhoz.....

Elküldve
hát aKKOR FENNáll a veszélye hogy valami moslékot tankolsz....

ezek sajnos már nem azok a diesel autók...

a bosch többször meghibásodik mint a denso, de azért nem ennyire szar...

tudni kell, hogy a gyári és az utángyártott szürő között rettenetnagy a különbség, az is okozhatja hogy belekerült a kosz a porlasztókhoz.....

Common-railt csak tiszta forrásból tankolunk! Sajnos cartársunk nem tájékozódott időben, így ezt az alaptételt a saját kárán tanulta meg.

Ha gyári, ha nem az a szűrő csodákra nem képes csak lebegő szilárd szennyeződés kiszűrésére bizonyos részecske méretig. Üzemanyag összetételére pont annyi hatással bír, mint a piacon kapható csodaszerek és kütyük.

Elküldve
Rosszabb. Ettől hosszabb ideig fáj a fej... :D

+könnyebb lesz a zseb is.

Viccet félretéve. Mióta megvan a gépem, igaz DTI nem CDTI, 90% "kannás" vagyok. Az elején szűrtem mindennel, sőt dupla duplán szűrtem harisnyával. Aztán egy festék boltban akadtam ár a x micronos szűrőre. Ha az mindent ki fog belőle, legalábbis eddig. Üzemanyagszűrő csere minden évben 1x legalább.

Tiszta kanna, tuti forrás + szűrés,szűrés esetleg adalék használata a tuti kombó legalábbis nálam!

Elküldve

Sziasztok!!!

Nah kicsit foglalkoztam a kocsival (y17dt)! A gondom az volt hogy kormolt mint az állat!

Lekaptam a levegő csöveket, meg az egr-t...hát volt benne legalább fél centi korom. Kitakarítottam, és gonodoltam megnézem a map-szenzort is. Na azon minden volt csak lyuk nem. Kitakarítottam azt is. A levegő gyűjtő csövön benyúltam, hát jah, megtaláltam azt a meleg szűkítő lemezt is, tényleg ott van. Azt majd legközelebb csinálom meg.

Összerakás után sokkal jobb lett, gázadásra is jobban reagál. Szerintem mindent érzékelt csak a normális nyomást nem. Egy kis kormot még egyébként köp egy-egy nagyobb gáz elvételekor.

Tényleg tapasztatabb kollégák, a levegő gyűjtő csövet ki tudom buktatni a nyomócsövek levétele nélkül??????????? Elég szűkösnek tűnik a hely.......

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.