Lipi-G Elküldve Január23, 2011 Elküldve Január23, 2011 a common railes az az adagoló verérlő ugye? A „közös nyomócsöves rendszer” meghatározás a közvetlen üzemanyag befecskendezés egy bizonyos típusára utal. Itt a nyomás létrehozása és az üzemanyag befecskendezése elkülönül egymástól. A folyamatos nyomást egy különálló, a motoron bárhova beépíthető szivattyú hozza létre. Ezt a nyomást egy nagynyomású elosztócső tárolja. A vezetékeken keresztül minden egyes henger befecskendező fúvókája erre az elosztócsőre, az úgynevezett közös nyomócsőre, csatlakozik rá párhuzamosan. Ez biztosítja, hogy minden befecskendező fúvókánál megszakítás nélkül, állandó nyomás álljon rendelkezésre. A befecskendezési mennyiséget és a befecskendezés időpontját az egyes fúvókákon található mágnesszelepek szabályozzák.
antares Elküldve Január23, 2011 Elküldve Január23, 2011 Üdv mindenkinek! Volt az autó Y17DT Tech2 vizsgálaton, diagnózis a turbóban lévő szelep nem tud tökéletesen elzárni , mindég nyitva marad 11%-on, Nem értem, hogy honnan veszi ezt az adatot, ott nincs semmilyen potenciométer ami mozogna avval a szeleppel, miből tudja követni mennyire van nyitva? Tudja valaki? Sziasztok
Tibor1986 Elküldve Január23, 2011 Elküldve Január23, 2011 olyan lehet,hogy a mágses szelep miatt nem indul be? csak huzásra!
Tibor1986 Elküldve Január23, 2011 Elküldve Január23, 2011 Üdv mindenkinek! Volt az autó Y17DT Tech2 vizsgálaton, diagnózis a turbóban lévő szelep nem tud tökéletesen elzárni , mindég nyitva marad 11%-on, Nem értem, hogy honnan veszi ezt az adatot, ott nincs semmilyen potenciométer ami mozogna avval a szeleppel, miből tudja követni mennyire van nyitva? Tudja valaki? Sziasztok igen volt nem irt ki semmien hibakodot
Zachi Elküldve Január23, 2011 Elküldve Január23, 2011 A „közös nyomócsöves rendszer” meghatározás a közvetlen üzemanyag befecskendezés egy bizonyos típusára utal. Itt a nyomás létrehozása és az üzemanyag befecskendezése elkülönül egymástól. A folyamatos nyomást egy különálló, a motoron bárhova beépíthető szivattyú hozza létre. Ezt a nyomást egy nagynyomású elosztócső tárolja. A vezetékeken keresztül minden egyes henger befecskendező fúvókája erre az elosztócsőre, az úgynevezett közös nyomócsőre, csatlakozik rá párhuzamosan. Ez biztosítja, hogy minden befecskendező fúvókánál megszakítás nélkül, állandó nyomás álljon rendelkezésre. A befecskendezési mennyiséget és a befecskendezés időpontját az egyes fúvókákon található mágnesszelepek szabályozzák. + segítség: dízel üzemanyagellátás
antares Elküldve Január23, 2011 Elküldve Január23, 2011 igen volt nem irt ki semmien hibakodot Bocs, ez már az én autómról szólt, az enyém is Y17DT, sajnos a te autód indítási problémájához nem tudok okosat hozzáfűzni, nekem mikor nem indult, de akkor soha sem indult, adagoló elektronika pusztult meg. Én nem tudom hogy miből veszi a tech2 a turbó szelep állását, ez érdekelne, ha tudja valaki.
astra Elküldve Január24, 2011 Elküldve Január24, 2011 ez renben de mi a teendö, mert rendszertelenül világi a sárga, ma pl. egyáltalán nem világitott, olyan mintha egy gombához a csatija hozzáér meg nem ér hozzá magyarán kontakthibára gyanakszom .Ez a höm. jelado nincs összefüggésbe az oilhütövel valahogy /oilgomba v stb/. ha egy nap világit az elsö leállás után már aznap nem világol. erre talán ha tudna valaki 1 értelmeset vagy valamit mondani ./egyébként 3 napja már nem jelentkezik a sárgalámpa de azért vmi magyarázat jo lenne /.
Lipi-G Elküldve Január24, 2011 Elküldve Január24, 2011 erre talán ha tudna valaki 1 értelmeset vagy valamit mondani ./egyébként 3 napja már nem jelentkezik a sárgalámpa de azért vmi magyarázat jo lenne /. Nekem a dieselen is csinált hasonlót.Reggel első indításkor kigyulladt,nagyobb gázadásra eltűnt,utána egész nap semmi.Majd reggel megint. Kiolvasva,valami kuplung kapcsoló,vagy mi volt.Kiütöttük belőle,azóta semmi.
AtiZafi Elküldve Január24, 2011 Elküldve Január24, 2011 Üdv mindenkinek! Volt az autó Y17DT Tech2 vizsgálaton, diagnózis a turbóban lévő szelep nem tud tökéletesen elzárni , mindég nyitva marad 11%-on, Nem értem, hogy honnan veszi ezt az adatot, ott nincs semmilyen potenciométer ami mozogna avval a szeleppel, miből tudja követni mennyire van nyitva? Tudja valaki? Sziasztok sehonnan, mivel vákuum vezérelt. A vákuumszelep is, vagy nyitva van, vagy nincs. A program mégis ilyen hülyeségeket ír. Ha lehúzod a turbóról a vákuumcsövet, és egy kör után panaszkodik P1125-ös hibakóddal akkor annak semmi baja, mert a lehúzott vákuumcső miatt nem tud elvenni a turbónyomásból, és felszökik a nyomás. Nekem így eléri az 1 bart is ha visszateszem max 0,8 mert elveszi (gyári érték 0,7 azt hiszem)
Mc-elek Elküldve Január24, 2011 Elküldve Január24, 2011 erre talán ha tudna valaki 1 értelmeset vagy valamit mondani ./egyébként 3 napja már nem jelentkezik a sárgalámpa de azért vmi magyarázat jo lenne /. kiéget a sárga lámpa :) W.D.?
astra Elküldve Január24, 2011 Elküldve Január24, 2011 kiéget a sárga lámpa :) W.D.? nem mert inditásnál elöjön csak utána már nem.0196 volt fék-gáz gyujtás szisztémával .
Mc-elek Elküldve Január24, 2011 Elküldve Január24, 2011 nem mert inditásnál elöjön csak utána már nem.0196 volt fék-gáz gyujtás szisztémával . Miért nem mész ki w.d.-hez?
soldier Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Sziasztok! Kérlek erősítsetek meg (vagy cáfoljátok), hogy a Z17DTL motorkóddal rendelkező G Astrákban (80LE 1.7CDTI) fix geometriás turbó van-e ?!?!? Köszönöm. soldier
Zachi Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Sziasztok! Kérlek erősítsetek meg (vagy cáfoljátok), hogy a Z17DTL motorkóddal rendelkező G Astrákban (80LE 1.7CDTI) fix geometriás turbó van-e ?!?!? Köszönöm. soldier Megerősítve. Astra G-ben gyárilag nincs változó geometriás turbó. Utólagosan sem valószínű, mert nem csak a csiga cseréjéből áll.
soldier Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Megerősítve. Astra G-ben gyárilag nincs változó geometriás turbó. Utólagosan sem valószínű, mert nem csak a csiga cseréjéből áll. És ez most ha a teljesítményt nem nézem, jó vagy rossz? Meghibásodás, karbantartás, érzékenység szempontjából? Mert annak ellenére, hogy azt olvastam a fix geometriás turbo-k eléggé korlátozottak működési karakterisztikát tekintve, én úgy érzem elég jól produkál (1750-kb4000-ig).
Zachi Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 (edited) Inkább 2750 f/p -től. Szerk.: Elnézést, kapkodás miatt elírtam. Helyesen 2250 f/p-től. Módosítva Január28, 2011 : Zachi
steve78 Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Inkább 2750 f/p -től. Szerintem is, legalábbis Nekem 2000 f/min fölött kezd el dolgozni.
soldier Elküldve Január29, 2011 Elküldve Január29, 2011 Szerintem is, legalábbis Nekem 2000 f/min fölött kezd el dolgozni. Én úgy tudom 1800tól már elérhető a 170Nm... legalábbis a motor karakterisztika szerint. valójában a kérdésem inkább az, hogy karbantartási/meghibásodási szempontból mennyivel jobb a fix geo-s csiga?
ralphin Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Sziasztok! 1. Új vagyok , lenne egy olyan kérdésem hogy a 14. kerületben vagy ahoz közel tudtok -e megbízható jó szakembert? esetleg 2 problémámra tudnátok -e megoldást... 2. kulcs távirányítója nem működik(elemcsere megvolt, alap programozással nem találja) 3. ami befelé fujná a levegőt ventilátor meg meg áll , olyan 6 -10 km megtétele után, ha leállítom a motort újra gyújtást adok , akkor elindul újra :S mi lehet a probléma :lol: köszi előre is a választ,.. további szép napot!
mélykék76 Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Sziasztok! 1. Új vagyok , lenne egy olyan kérdésem hogy a 14. kerületben vagy ahoz közel tudtok -e megbízható jó szakembert? esetleg 2 problémámra tudnátok -e megoldást... 2. kulcs távirányítója nem működik(elemcsere megvolt, alap programozással nem találja) 3. ami befelé fujná a levegőt ventilátor meg meg áll , olyan 6 -10 km megtétele után, ha leállítom a motort újra gyújtást adok , akkor elindul újra :S mi lehet a probléma :D köszi előre is a választ,.. további szép napot! spec nekem egyik sem tűnik tip. motorral kapcsolatos gondnak :lol: azért nem jó, ha ilyet ide írsz, mert vélhetően akinek benzinese van, az nem olvassa ezt a témát tehát itt : http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...&start=5840 mondjuk jobb helyen lenne, várj egy napot, ha nincs érdemi válasz itt, akkor írj oda B)
uhuhu Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Sziasztok! 1. Új vagyok , lenne egy olyan kérdésem hogy a 14. kerületben vagy ahoz közel tudtok -e megbízható jó szakembert? azt nem sajnos, majd más... esetleg 2 problémámra tudnátok -e megoldást... 2. kulcs távirányítója nem működik(elemcsere megvolt, alap programozással nem találja) , vagy programozni kell müszerrel, vagy kuka a távirányitód. 3. ami befelé fujná a levegőt ventilátor meg meg áll , olyan 6 -10 km megtétele után, ha leállítom a motort újra gyújtást adok , akkor elindul újra :S mi lehet a probléma :lol: elég sokminden lehet baj: ventilátor szorul, kapcsolód kontakthibás, ventilátor kontakthibás, vagy a gyujtáskapcsoló betéted szar. probáld meg, hogy amikor nem megy a ventilátor óvatosan próbálj meg mozditaniu a kulcsodon a leállitás felé, de ne állitsd le! ha elindl akkor a gyujtáskapcsolóddal van baj ( akkor félig inditózás állásban marad, és olyankor nem megy a venti. viszont meg kell csinálni, mert így le tud égni az öninditód...) köszi előre is a választ,.. további szép napot!
Niccoteen Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Sziasztok! 1. Új vagyok , lenne egy olyan kérdésem hogy a 14. kerületben vagy ahoz közel tudtok -e megbízható jó szakembert? esetleg 2 problémámra tudnátok -e megoldást... 2. kulcs távirányítója nem működik(elemcsere megvolt, alap programozással nem találja) 3. ami befelé fujná a levegőt ventilátor meg meg áll , olyan 6 -10 km megtétele után, ha leállítom a motort újra gyújtást adok , akkor elindul újra :S mi lehet a probléma :D köszi előre is a választ,.. további szép napot! szia! nekem is hasonlóan viselkedett a kulcs, én totál véletlenül kezdett funkcionálni. autóba ultem és benyomtam a kulcsot a helyére, most nem emlékszem hogy rá e raktam gyújtásra, mno akkor nyomtam meg a zárgombot a kulcson mikor be volt nyomva a helyére :lol: a 3. problémára szerintem valami elektronikai hiba lehet.. de ez csak "gondolat"...
tgabika76 Elküldve Január31, 2011 Elküldve Január31, 2011 ...autóba ultem és benyomtam a kulcsot a helyére, most nem emlékszem hogy rá e raktam gyújtásra, mno akkor nyomtam meg a zárgombot a kulcson mikor be volt nyomva a helyére... Ez az az "alap programozás" amire írta hogy már próbálta és nem működik... :lol: Én el tudom képzelni hogy itt is elengedte magát az elemtartó forrasztása...
olajos Elküldve Január31, 2011 Elküldve Január31, 2011 Üdv mindenkinek! Nemrég lettem Astra G y20dth tulaj. nagyon boldog vagyok és örülök de van egy-két hibám 1: miért van az hogy amikor mondjuk 5. ben padlóval gyorsitok és ugy kb 120-130 nál vagyok akkor elveszti kicsit az erejét , ugymond megtorpan és utánna megint huz tovább rendessen. de valahányszor kihuzom, mindig megtorpan egy kicsit(amennyire én észrevettem). elég idegesitő dolog 2: amikor begyujtom a kocsit akkor az ora minden kijelzője visszaugrik 0 ra majd ujbol visszaáll a rendes helyére. és ezt nem mindig csinálja ha jol vettem észre. ez normális??? 3: ezenkivül szerintem k***a sokat fogyaszt. tiszta autopálya átlag 140 el mentem 450 kilómétert és 6,7 liter lett a fogyasztásom. tisztán városban pedig 10,5 vagy 11 a fogyi. ha nem taposam hanem óvatossan hajtok...
Recommended Posts