Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

Én még a kérdést sem értem, nemhogy segíteni tudnék... :D

Ha megnézitek az adatlapját, akkor kiderül hogy révkomáromi, szóval ezért ír furán. De attól még lehet azt értelmezni azért...

(Volt anno egy révkomáromi Calibrás ismerősöm, tőle tanultam hogy a motorháztető az kapota, a lista meg az autó oldalán a díszléc :) )

Link to comment
Megosztás:

még régen szlovákokkal melóztam kiabált a paraszt hogy hozd a karbót

néztem mit akar

már vagy háromszor szólt:mi a fa bajod van?kérdeztem

hát a flex kellett neki vazze :D

vagy sikító, sarokcsiszoló :)

kinek mi

sniccer, tapétavágó, szike, stenli meg a fene tudja hol mi a neve

lényeg hogy szakmákon belül is máshogy hívják az adott szerszámokat

nem kell hozzá regionális eltérés.

ez a magyar nyelv szépsége :)

Link to comment
Megosztás:

még régen szlovákokkal melóztam kiabált a paraszt hogy hozd a karbót

néztem mit akar

már vagy háromszor szólt:mi a fa bajod van?kérdeztem

hát a flex kellett neki vazze :D

vagy sikító, sarokcsiszoló :)

kinek mi

sniccer, tapétavágó, szike, stenli meg a fene tudja hol mi a neve

lényeg hogy szakmákon belül is máshogy hívják az adott szerszámokat

nem kell hozzá regionális eltérés.

ez a magyar nyelv szépsége :P

román csávó mondta: tankolj motorinát

anyádat,szóltam. aztán derült ki hogy gázolajat

kemény dió ez a sokféleség

és nézel hogy te vagy a bolond vagy mi? :) :D

Link to comment
Megosztás:

Háth jah Komárno-i vagyok akkor leírom szebben! Ind´ítózok de nem kapja el csak forgatja!!!

Nekem is ugyan ez volt. Én addig indítóztam míg az akku le nem dobta magát. Aztán rábikáztam és indult pöccre. Most feltoltam az akksit töltőre, 1 napig töltött, most frankó minden.

31-én több mint 1 év után durrant el a bal elsö tompitott izomm. 4500 ft vettem a 2 db jól bírta. :D

Link to comment
Megosztás:

nem akartalak megsérteni

de a betolás lehet sikerülne

hibát nem jelez?

nem nemjelez hibát nemvolt hibakód! bebikázni is már próbáltam de azis semmi!!De tegnap meg elkezdett villogtni a motorindításgátló azthiszem az a kis jell!! Az lehetséges hogy azmiaat nemindul?

Link to comment
Megosztás:

nem nemjelez hibát nemvolt hibakód! bebikázni is már próbáltam de azis semmi!!De tegnap meg elkezdett villogtni a motorindításgátló azthiszem az a kis jell!! Az lehetséges hogy azmiaat nemindul?

Indításgátló a neve, ha villog, az nem jó.

Link to comment
Megosztás:

Koszi ezt már olvastam énis, azon kívul hogy forduljak szervízhez mást nemnagyon segít! De azért kossz.

Ha a kulcsos kisautó villog, akkor immo hiba. Otthon aligha tudod kijavítani ezt a hibát. Korábban itt volt akinek dobta ezt, nekik a kulcsból a transzponder esett ki, mozdult el.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki meg tudná nézni ennek a gyári alkatrésznek a számát? (Y17DT-hez kellene) 97184929/1204853 Köszönöm előre is!

Mi is kellene pontosan?? Ez a generátor szíjfeszítő komplett (görgő+feszítőszerkezet) Az alkatrész/katalógus számát leírtad, de ezt már múltkor is kibeszéltük. Gondolom nem vagy amnéziás :-)

Szerintem az árára lennél kíváncsi nem? :-)

Arra viszont én is!

Link to comment
Megosztás:

Mi is kellene pontosan?? Ez a generátor szíjfeszítő komplett (görgő+feszítőszerkezet) Az alkatrész/katalógus számát leírtad, de ezt már múltkor is kibeszéltük. Gondolom nem vagy amnéziás :-)

Szerintem az árára lennél kíváncsi nem? :-)

Arra viszont én is!

Elnézést, már egy kicsit fáradt voltam elírtam. Az ára érdekelne.
Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Feltöltöttem az akkut, az indítás még így is mintha eléggé megterhelő lenne a számára reggelente, de van, hogy délutáni hazainduláskor is.

Valakinek vannak mérési adatai Y17DT-hez olyanról, hogy gyújtáson mennyi az akku fesz, illetve izzításkor, valamint indításkor mennyire esik le? Illetve mi a még elfogadható érték?

Ki szeretném deríteni, hogy nem-e izzítógyertya hibával állok szembe, bár a gép jelzése szerint izzít, csak lehet nem minden hengernél. Ezt itthon, multiméterrel felvértezve, vagy egyéb módon, hogyan lehet legegyszerűbben kideríteni?

Az akku 70AH Banner, durván 3 éves, lehet az döglődik?

THX előre is!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Feltöltöttem az akkut, az indítás még így is mintha eléggé megterhelő lenne a számára reggelente, de van, hogy délutáni hazainduláskor is.

Valakinek vannak mérési adatai Y17DT-hez olyanról, hogy gyújtáson mennyi az akku fesz, illetve izzításkor, valamint indításkor mennyire esik le? Illetve mi a még elfogadható érték?

Ki szeretném deríteni, hogy nem-e izzítógyertya hibával állok szembe, bár a gép jelzése szerint izzít, csak lehet nem minden hengernél. Ezt itthon, multiméterrel felvértezve, vagy egyéb módon, hogyan lehet legegyszerűbben kideríteni?

Az akku 70AH Banner, durván 3 éves, lehet az döglődik?

THX előre is!

Izzítógyertya kiszed,aksiról adsz neki áramot,menetes résznek testet(ami a heng,fejbe megy),ahol a kis anya szorítja le az áthidalólemezeket,oda pozitívat.Megfogod a gyertyát,és egy tálba nyomod a végét,amibe legyen gázolaj.És csak ezután adj neki áramot!!!

És meglátod,hogy milyen gyorsasággal izzanak fel,ha lassan,vagy egyáltalán nem,akkor kuka!

Én így csináltam eddig,nekem bevált,lehet van egyszerűbb kivitelezés is.Remélem nem nagyon kusza a leírás.

Link to comment
Megosztás:

BÚÉK mindenkinek!

Gondoltam visszajelzek a termosztáttal kapcsolatban. Aki nem emléxik arra panaszkodtam, hogy nehezen melegszik az autóm (z17dtl).

Azóta egyrészt bebizonyosodott, hogy nincs baja a termosznak, mert a hűtő felé menő cső hideg... Másrészt 2-es fokozaton járatva a ventillátort viszonylag hamar (5perc) már meleg levegőt fúj. Ezt azért nem próbáltam eddig, mert korábbi F Astrás tapasztalatomból a túlzott ventillátor sebességgel annyira hűtöttem a radiátort, hogy nemhogy fűtött volna, inkább nehezen melegedett. Ez a G-nél tapasztalatom szerint máshogy van :D- Egy szó mint 100 termoszt nem cseréltem...

gázolajszűrőt viszont igen, és ezzel kapcsolatban lenne kérdésem:

- csere után hogy tudom légteleníteni a rendszert?

- mennyire terheli meg szerintetek a szivattyút az, ha csere után nem légtelenítek hanem indítózok?

- megoldható-e a dolog azzal, hogy szűrőcsere után inkább feltöltöm a szűrőházat gázolajjal?

- ki mit tud a z17dtl üzemanyag-ellátó rendszerének megbízhatóságáról, hibájáról?

+ még 1 dolog: mostanában kicsit nehezebben indul. Ez azt jelenti, hogy nem pöccre indul, hanem 3-4 fordulat után! Ez miért lehet? Shell-en tankolok és eddig meg voltam elégedve vele! Ajánljátok az osztrákok alpesi dízelét 30Ft-al drágábban? Kinek mi a tapasztalata ezzel az üzemanyaggal? Fogyasztást befolyásol?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.