AtiZafi Elküldve December20, 2010 Elküldve December20, 2010 steve78 írta: Pláne úgy, hogy nem is a hűtő volt lyukas, hanem az egyik gumicső repedt el a termosztátháznál. DE EZT NEM TALÁLTA MEG A SZERELŐ, HANEM AZT MONDTA? TEGYÜNK BELE HŰTŐTÖMÍTŐT. JÓ, TEGYÜNK. Bár ne tettem volna. Mindegy, utólag könnyebb okosnak lenni. Viszont ma reggel (-2 fok) nem hűlt vissza a kocsi a városban, mint korábban, úgyhogy nem tudom mi van. Holnap reggel egy kis mozgás után újból tapizás lesz (csak a csöveket :lol: ), hátha kiderül a turpisság. Én ma cseréltem fűtőradiátort a corsaban részleges dugulás miatt. Többek szerint amilyen törmeléket találtam benne az hűtőtömítő. Valószínű az előző gazda tette bele. (mert én nem) A hűtő/fűtő kis csövecskék átmérője mindössze 1mm x 3 mm. A hűtőtömítő pedig addig nem nyugszik, míg meg nem szilárdul valahol. Lehet, hogy máshol, de de előbb - utóbb leválva a fűtőradiátorban köt ki ahol szemétként elakadnak. >>>> cumi. meghatározhatatlan anyag volt, szerintem valami műgyanta szerűség apró kagylók formájában, amit semmi sem mart szét. már korábban írtam róla, de ma sikerült csak radiátort szereznem.
mr. bb Elküldve December21, 2010 Elküldve December21, 2010 AtiZafi írta: Én ma cseréltem fűtőradiátort a corsaban részleges dugulás miatt. Többek szerint amilyen törmeléket találtam benne az hűtőtömítő. Valószínű az előző gazda tette bele. (mert én nem) A hűtő/fűtő kis csövecskék átmérője mindössze 1mm x 3 mm. A hűtőtömítő pedig addig nem nyugszik, míg meg nem szilárdul valahol. Lehet, hogy máshol, de de előbb - utóbb leválva a fűtőradiátorban köt ki ahol szemétként elakadnak. >>>> cumi. meghatározhatatlan anyag volt, szerintem valami műgyanta szerűség apró kagylók formájában, amit semmi sem mart szét. már korábban írtam róla, de ma sikerült csak radiátort szereznem. hali hogyan kell nekiállni mit kell kiszerelni honnan hozzáférhető a radiátor?
steve78 Elküldve December21, 2010 Elküldve December21, 2010 tgabika76 írta: Wahlert vegyél, az a jó. Bár nem tudom, lehet hogy a gyári is az. Sehol sem találtam Wahlert, viszont ez van Debrecenben a Cromaxnál polcon olcsóbban, mint itt.
Mc-elek Elküldve December21, 2010 Elküldve December21, 2010 steve78 írta: Sehol sem találtam Wahlert, viszont ez van Debrecenben a Cromaxnál polcon olcsóbban, mint itt. arról van link? szerk: már van :lol: gondolom a gyárit választod
Lipi-G Elküldve December21, 2010 Elküldve December21, 2010 Voltam ma opeléknál,és egy idősebb szerelő mondta jó tanácsnak.Minden tankoláskor rakjak a gázolajba,1-2 deci Arol 2T-t,mivel nálunk száraz a gázolaj,és nem tökéletes a kenése.Így jobban keni az üzemanyag az adagolót. Vélemény???
egyhapsi Elküldve December22, 2010 Elküldve December22, 2010 Lipi79 írta: Voltam ma opeléknál,és egy idősebb szerelő mondta jó tanácsnak.Minden tankoláskor rakjak a gázolajba,1-2 deci Arol 2T-t,mivel nálunk száraz a gázolaj,és nem tökéletes a kenése.Így jobban keni az üzemanyag az adagolót. Vélemény??? Nekem az 5 év alatt soha nem volt adagoló gondom.. Max spurit raktam bele zöldkártya előtt.
Handbrake Elküldve December22, 2010 Elküldve December22, 2010 egyhapsi írta: Nekem az 5 év alatt soha nem volt adagoló gondom.. Max spurit raktam bele zöldkártya előtt. Minden tankolásnál beöntök egy adagot a fent említett anyagból. Eddig semmi gond sem volt. ( pirosat vagy kéket?) Én pirosat használok. A kék valami racing, amennyivel drágább annyival szerintem nem ér többet. Bár dízelbe még nem próbáltam.....
mr. bb Elküldve December22, 2010 Elküldve December22, 2010 hát ma hazafele jövet melóból a kocsim érdekes módon magához tért amint múltkor írtam nem akart többet menni 160nál a nyomaték csúcsot se adta le ott ahol kéne jóval 500fordulattal lejjebb volt 5ödikben ez rendesen érezhető volt pláne hogy pályán járok a fogyasztásomon 0,7literrel feljebb ment ma hazafele jövet egyszer csak megtáltosodott és megint rendesen leadja az erőt kisebb fokozatokban is sokkal jobban gyorsul mi okozhat ilyet olyan mintha valami dugulást köpött volna ki.
astra Elküldve December22, 2010 Elküldve December22, 2010 mr. bb írta: hát ma hazafele jövet melóból a kocsim érdekes módon magához tért amint múltkor írtam nem akart többet menni 160nál a nyomaték csúcsot se adta le ott ahol kéne jóval 500fordulattal lejjebb volt 5ödikben ez rendesen érezhető volt pláne hogy pályán járok a fogyasztásomon 0,7literrel feljebb ment ma hazafele jövet egyszer csak megtáltosodott és megint rendesen leadja az erőt kisebb fokozatokban is sokkal jobban gyorsul mi okozhat ilyet olyan mintha valami dugulást köpött volna ki. nekem y17dti-m van -10 alatt nekem is megcsinálta ezt az alapjárat is magasabb volt most a melegebbnél már ugy müxik mint nyáron.
steve78 Elküldve December22, 2010 Elküldve December22, 2010 Mc-elek írta: arról van link? szerk: már van :lol: gondolom a gyárit választod Szerintem igen, de valószínűleg csak az ünnepek után.
Mc-elek Elküldve December22, 2010 Elküldve December22, 2010 steve78 írta: Szerintem igen, de valószínűleg csak az ünnepek után. a motorszámra majd figyeljél,mert két fajta van :lol:
steve78 Elküldve December22, 2010 Elküldve December22, 2010 Mc-elek írta: a motorszámra majd figyeljél,mert két fajta van :lol: Köszi, láttam, hogy van 1548039-ig és 1548040-tól. Ez motorszámra vagy alvázszámra vonatkozik?
Mc-elek Elküldve December22, 2010 Elküldve December22, 2010 steve78 írta: Köszi, láttam, hogy van 1548039-ig és 1548040-tól. Ez motorszámra vagy alvázszámra vonatkozik? motorszám
steve78 Elküldve December22, 2010 Elküldve December22, 2010 Mc-elek írta: motorszám És azt honnan tudom leolvasni, mert a forgalmiban csak motorkód van feltüntetve?
Mc-elek Elküldve December22, 2010 Elküldve December22, 2010 steve78 írta: És azt honnan tudom leolvasni, mert a forgalmiban csak motorkód van feltüntetve? érdekes... nekem benne van... másnem a blokkról
Korzika Elküldve December22, 2010 Elküldve December22, 2010 steve78 írta: a forgalmiban csak motorkód van feltüntetve Furi vón! :lol:
mr. bb Elküldve December22, 2010 Elküldve December22, 2010 astra írta: nekem y17dti-m van -10 alatt nekem is megcsinálta ezt az alapjárat is magasabb volt most a melegebbnél már ugy müxik mint nyáron. nekem is az alapjáratom 1000res vonalon volt amúgy 900on szokott lenni
steve78 Elküldve December22, 2010 Elküldve December22, 2010 corsIKa írta: Furi vón! :lol: Na, majd holnap beszkennelem.
steve78 Elküldve December23, 2010 Elküldve December23, 2010 steve78 írta: Na, majd holnap beszkennelem. Íme!
AtiZafi Elküldve December23, 2010 Elküldve December23, 2010 steve78 írta: Íme! az Y20DTH -ban nekem is csak a motorkód van, mert 3,5 éves korára olvashatatlanra rohadt a motorszám. Mikor átírtuk hivatalos papírt kaptam a rohadás tényéről eredetvizsgán. Csak a papírjaiból tudom a valóságot (régi külföldi forgalmi másolata, kódkártya, szervizkönyv) Hétfőm voltam műszakin a másikkal, a motorháztetőt sem nyitották ki............nem kíváncsi a motorszámra a kutya sem
Mc-elek Elküldve December23, 2010 Elküldve December23, 2010 steve78 írta: Íme! akkor Te szabadon cserélhetsz motort :lol:
steve78 Elküldve December23, 2010 Elküldve December23, 2010 Mc-elek írta: akkor Te szabadon cserélhetsz motort :lol: De nem akarok, jó ez Nekem. 5.000,- Ft-os kérdés: :lol: Honnan tudom meg a motorszámot?
tgabika76 Elküldve December23, 2010 Elküldve December23, 2010 steve78 írta: 5.000,- Ft-os kérdés: :lol: Honnan tudom meg a motorszámot? 1., A motorblokkba bele van ütve 2., Talán az EPC is megmondja alvázszám alapján, de ebben nem vagyok biztos
Mc-elek Elküldve December23, 2010 Elküldve December23, 2010 steve78 írta: De nem akarok, jó ez Nekem. 5.000,- Ft-os kérdés: :lol: Honnan tudom meg a motorszámot? küldjél privibe vázszámot..,hátha epc tud segíteni.vagy a blokkba is be van ütve szerk: Gabi is ezt írta :lol:
Korzika Elküldve December23, 2010 Elküldve December23, 2010 steve78 írta: De nem akarok, jó ez Nekem. 5.000,- Ft-os kérdés: :lol: Honnan tudom meg a motorszámot? Törzskönyv!!!!!!!!!!!!! :) Még most sem hiszem el,hogy nincs a forgalmiban a motorszám..... :lol:
Recommended Posts