astra Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 Én pl.,ma cseréltem.-7 fok van most nálunk,és kb 8 km,és 80 fölött van a víz!És igen rendesen fűt!!!Előtte 15 km után sem nagyon mozdult meg!Azután pedig beáll 90 fokra,és marad is,csak városba megy vissza 80-a. lehet hogy nálam is termosztátot kell cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 lehet hogy nálam is termosztátot kell cserélni. Megéri,kb 15perc,és nem is drága!Most -11 fok,és igen faxául működik a fűtés,és a vízhőfok,most álltam le vele! Link to comment Megosztás: More sharing options...
edin@ Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Sziasztok! Segítséget, vagy ötleteket szeretnék kérni tőletek. Tavasz óta van egy 2005-ös Z17DTL astra kombim, ami nem nagyon szeret beindulni reggelente mióta kb. 10 fok alá esett a hőmérséklet. Most, hogy kemény mínuszok vannak sem jobb vagy rosszabb a helyzet. Van, hogy 3-ra beindul, van hogy 10-re, szóval egyre stresszesebbek a reggelek, hogy vajon el tudunk indulni vagy nem. Egyébként a reggeli küzdelmek után egész nap nincs gond vele, beindul szépen. Most volt egy ismerős szerelőnél, aki szerint a motor teljesen jó állapotban van, izzítógyertyák jók. Az izzítási idő viszont kb. 2 mp-es, ami szerinte rövid, ez lehet a baj, de egyébként széttárta a kezét, nem tudja miért. Van/volt esetleg másnak is hasonló problémája? Tudtok abban segíteni, hogy merre érdemes továbblépni, megbízható szerelőt, szervízt ajánlani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Sziasztok! Segítséget, vagy ötleteket szeretnék kérni tőletek. Tavasz óta van egy 2005-ös Z17DTL astra kombim, ami nem nagyon szeret beindulni reggelente mióta kb. 10 fok alá esett a hőmérséklet. Most, hogy kemény mínuszok vannak sem jobb vagy rosszabb a helyzet. Van, hogy 3-ra beindul, van hogy 10-re, szóval egyre stresszesebbek a reggelek, hogy vajon el tudunk indulni vagy nem. Egyébként a reggeli küzdelmek után egész nap nincs gond vele, beindul szépen. Most volt egy ismerős szerelőnél, aki szerint a motor teljesen jó állapotban van, izzítógyertyák jók. Az izzítási idő viszont kb. 2 mp-es, ami szerinte rövid, ez lehet a baj, de egyébként széttárta a kezét, nem tudja miért. Van/volt esetleg másnak is hasonló problémája? Tudtok abban segíteni, hogy merre érdemes továbblépni, megbízható szerelőt, szervízt ajánlani? már most azt mondom hogy akksi lesz belöle . ilyen rövid ideig izzit de van utoizzitása is . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Az a gond, hogy nem tudom az én esetemben az, hogy kb 20 km után csak langyos levegő-áramot érzek és csak kb 50km után kezd megmozdulni a vízhőfok mutató, az az 1.7 CDTI-nél normális-e vagy sem!??? Addig nem tudom, hogy a termoszom szar-e! De mostmár holnap mindenképen kicserélem! Rosszabb nem lesz!!! Akinek ilyen motorja van annak is ilyen nehezen melegszik? Nem, sőt! Ma a -10°C-ban is ~10km után üzemmeleg volt. 2-2.5 km után már kellemes meleget fújt a ventilátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
soldier Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Nem, sőt! Ma a -10°C-ban is ~10km után üzemmeleg volt. 2-2.5 km után már kellemes meleget fújt a ventilátor. Pedig ma megnéztem mikor már langyos levegővel "kényeztetett" és a hűtő felé menő cső a termosztát után hideg volt, ergó a termoszom jó kell legyen! Fagyálló van benne kb -23 fokos és a kiegyenlítő félig van! Hidegen sosem pörgetem 2000 fölé, sőt általában elváltom 1800 körül. Nem szoktam járatni hanem menet közben melegítem. azaz melegíteném... Ajánljátok, hogy az elején lezárjam a külső levegőztetőt? Annyira nem értem miért van különbség??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Újabb adalék: Ma (-7 fok) mentem kétszer 3 km-t, és megfogtam az utastérbe, valamint a hűtőbe vezető csöveket, és egyforma hőmérsékletű volt mindkettő. Ez termosztátcserét jelez. Hozzáteszem, hogy tavaly már cseréltem, mert a hűtőtömítő kicsinálta az eredetit. Akkor utángyártottat tetettem bele, de kiderült, hogy az egy kalap szamócát nem ér, eddig bírta. Tud valaki segíteni abban, hogy egy gyári termosztát mennyibe kerül, illetve ha nem gyárit, akkor milyet érdemes belerakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Újabb adalék: Ma (-7 fok) mentem kétszer 3 km-t, és megfogtam az utastérbe, valamint a hűtőbe vezető csöveket, és egyforma hőmérsékletű volt mindkettő. Ez termosztátcserét jelez. Hozzáteszem, hogy tavaly már cseréltem, mert a hűtőtömítő kicsinálta az eredetit. Akkor utángyártottat tetettem bele, de kiderült, hogy az egy kalap szamócát nem ér, eddig bírta. Tud valaki segíteni abban, hogy egy gyári termosztát mennyibe kerül, illetve ha nem gyárit, akkor milyet érdemes belerakni? a corsába én is kétszer cseréltem....egy utángyártottat ,majd gyárit :lol: ha jól emlékszek wahler márkájú a gyári Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Újabb adalék: Ma (-7 fok) mentem kétszer 3 km-t, és megfogtam az utastérbe, valamint a hűtőbe vezető csöveket, és egyforma hőmérsékletű volt mindkettő. Ez termosztátcserét jelez. Hozzáteszem, hogy tavaly már cseréltem, mert a hűtőtömítő kicsinálta az eredetit. Akkor utángyártottat tetettem bele, de kiderült, hogy az egy kalap szamócát nem ér, eddig bírta. Tud valaki segíteni abban, hogy egy gyári termosztát mennyibe kerül, illetve ha nem gyárit, akkor milyet érdemes belerakni? Én is ezzel sz@rakodok. Én "Febi / Bilstein" márkát vettem 2500 -ért..........ócska semmirevaló. préselésnél lyukas, így átengedett. bekentem pasztával a hibát, majd ismét próba. Most jó, de korán nyit 82-nél megáll a mutató és itt tartja. 10 fokot még mehetnénk felfelé. Még jó hogy 90 fok van ráírva. Olcsó húsnak.................... Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Én is ezzel sz@rakodok. Én "Febi / Bilstein" márkát vettem 2500 -ért..........ócska semmirevaló. préselésnél lyukas, így átengedett. bekentem pasztával a hibát, majd ismét próba. Most jó, de korán nyit 82-nél megáll a mutató és itt tartja. 10 fokot még mehetnénk felfelé. Még jó hogy 90 fok van ráírva. Olcsó húsnak.................... Én pedig azt hiszem Facet gyártmányút vettem, hasonló árban, mint Te. Igaz a mondás, hogy az a drága, amit kétszer kell megvenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Én pedig azt hiszem Facet gyártmányút vettem, hasonló árban, mint Te. Igaz a mondás, hogy az a drága, amit kétszer kell megvenni. http://opelcentrum.hu/index.php?option=com...8&Itemid=11 Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 http://opelcentrum.hu/index.php?option=com...8&Itemid=11 Akkor Ez vagy inkább ez való a Z17DTL-be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Akkor Ez vagy inkább ez való a Z17DTL-be? nem vagyok benne biztos ...szerintem az első.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 ...ha nem gyárit, akkor milyet érdemes belerakni? Wahlert vegyél, az a jó. Bár nem tudom, lehet hogy a gyári is az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
edin@ Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 már most azt mondom hogy akksi lesz belöle . ilyen rövid ideig izzit de van utoizzitása is . igen, az akksicsere aktuális, döglődik már a régi, csak azért gondoltam, hogy nemcsak ennyi a gond, mert próbáltam tölteni, utána pörgetett is rendesen, de ugyanúgy nem indult sajnos. Mindenesetre örülnék neki, ha "csak" akksigond lenne.. meglátjuk Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Wahlert vegyél, az a jó. Bár nem tudom, lehet hogy a gyári is az. Az unix webshopjában néztem, és egyáltalán nem drágább, mint a minőségileg gyengébb termékek. Valószínűleg ez lesz a befutó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Hát engem is elért asszem a termosztátcsere a dízellel. Tegnap elugrottunk a szomszéd kisvárosba és 80 fokról visszahült az alapvonalra. Sztem elfelejtett visszazárni. :-( Mennyire bonyolult kicserélni, mert ha kb X14XE, akkor nekiugrok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Hát engem is elért asszem a termosztátcsere a dízellel. Tegnap elugrottunk a szomszéd kisvárosba és 80 fokról visszahült az alapvonalra. Sztem elfelejtett visszazárni. :-( Mennyire bonyolult kicserélni, mert ha kb X14XE, akkor nekiugrok. Milyen dízil autónál kellene cserélni ? Mert az X14XE-nél egyszerű ? Hol vettél ahhoz termosztátot, meg mennyiért ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Milyen dízil autónál kellene cserélni ? Mert az X14XE-nél egyszerű ? Hol vettél ahhoz termosztátot, meg mennyiért ? Hát ami az aláírásban szerepel. Anno a partnerben kb. 3e-ért. A motor elején bal oldalt felül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Hát ami az aláírásban szerepel. Anno a partnerben kb. 3e-ért. A motor elején bal oldalt felül van. Az isuzusban anno én kétszer is cseréltem. Elég nagy szívás volt, mire hozzáfértem. Remélem neked szerencséd lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 üdv -20fokban kicsit nehezebben indított az aksi azóta semmi baja . a víz hőfokom kitakart hűtővel 90 es tempónál tartotta a 80 fokot a motorom csak akkor megy 80 fok fölé ha 2500as fordulaton használom a gépet 3500as fordulaton éri el a 85-90 fokot 6-7 kilométernél mozdul, 10km után 80 fokon van a mutató ez normálisnak mondható? sajnos a fűtésem még mindig csak az ülésre terjed ki személyivel jól lehet vakarni a jeget belülről hogy lássak valamit igazi élmény, úgy nézhettem ki mint a raj csávók akik középen ülnek csak még a nyakamat is behúztam hogy a két kis folton lássak valamit. :lol: remélem hamar jön a tavasz nem bízom szerelőre ezt a dolgot mert széttöri a műanyagokat és szarul rakja össze a műszerfalat garázs meg nincs. múlthéten meg majdnem meghaltam kuplungcsere után rosszul rakták össze a futóművet érdekes volt a kormány néha lebegni éreztem a kocsit betudtam annak hogy állítólag lóg a futómű , de amikor odavittem semmi baja nem volt az új m0áson 140 150 falvak között 100 110 beállok a munkahely parkolójába érdekes dolgot észleltem a kocsi magától kanyarodott be mi a fene lehet súrlódó hang alig bírtam beállni kiszállok a kerekem elmozdult a helyéről jobban mondva előre mozdult beleért a dobbetétbe na ez igen felhívtam a szerelőt hozzon trélert elvitték a kocsit de előtte megnézték valami csavart rosszul rakott vissza ez okozta a gondot a szállítást fizette, de nem hallottam hogy sajnálja úgy hogy eddig wessz az etalon szerelő akinél jártam itt nálunk mindegyik egy ................................... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Újabb adalék: Ma (-7 fok) mentem kétszer 3 km-t, és megfogtam az utastérbe, valamint a hűtőbe vezető csöveket, és egyforma hőmérsékletű volt mindkettő. Ez termosztátcserét jelez. Hozzáteszem, hogy tavaly már cseréltem, mert a hűtőtömítő kicsinálta az eredetit. Akkor utángyártottat tetettem bele, de kiderült, hogy az egy kalap szamócát nem ér, eddig bírta. Tud valaki segíteni abban, hogy egy gyári termosztát mennyibe kerül, illetve ha nem gyárit, akkor milyet érdemes belerakni? Jaj! Csak most olvasom. Miért kell minden sz@rt megvenni és betölteni? Örülj neki, hogy nem a komplett hűtést szüntette meg! Ezek ott is tömítenek ahol nem kéne. Lehet, hiába cserélsz termosztátot, mert a fűtőradiátor is eltömődött a jó szándéktól. Hűtő-fűtő rendszerek hibajavítása csak cserével! Én a magam kárán tanultam, anno FIAT Tipon szüntettem meg a hűtő szivárgását :lol: - és végül a hűtést is :) :lol: - hűtőtömítővel (pedig valamilyen márkás termék volt). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya1 Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 üdv -20fokban kicsit nehezebben indított az aksi azóta semmi baja . a víz hőfokom kitakart hűtővel 90 es tempónál tartotta a 80 fokot a motorom csak akkor megy 80 fok fölé ha 2500as fordulaton használom a gépet 3500as fordulaton éri el a 85-90 fokot 6-7 kilométernél mozdul, 10km után 80 fokon van a mutató ez normálisnak mondható? sajnos a fűtésem még mindig csak az ülésre terjed ki személyivel jól lehet vakarni a jeget belülről hogy lássak valamit igazi élmény, úgy nézhettem ki mint a raj csávók akik középen ülnek csak még a nyakamat is behúztam hogy a két kis folton lássak valamit. :lol: remélem hamar jön a tavasz nem bízom szerelőre ezt a dolgot mert széttöri a műanyagokat és szarul rakja össze a műszerfalat garázs meg nincs. múlthéten meg majdnem meghaltam kuplungcsere után rosszul rakták össze a futóművet érdekes volt a kormány néha lebegni éreztem a kocsit betudtam annak hogy állítólag lóg a futómű , de amikor odavittem semmi baja nem volt az új m0áson 140 150 falvak között 100 110 beállok a munkahely parkolójába érdekes dolgot észleltem a kocsi magától kanyarodott be mi a fene lehet súrlódó hang alig bírtam beállni kiszállok a kerekem elmozdult a helyéről jobban mondva előre mozdult beleért a dobbetétbe na ez igen felhívtam a szerelőt hozzon trélert elvitték a kocsit de előtte megnézték valami csavart rosszul rakott vissza ez okozta a gondot a szállítást fizette, de nem hallottam hogy sajnálja úgy hogy eddig wessz az etalon szerelő akinél jártam itt nálunk mindegyik egy ................................... :lol:] a mutató jól mükszik, a belső párát pedig, úgy tudod megszüntetni, ami ráfagy az ablak belső oldalára, hogy kicseréled a pollenszűrőt. azt könnyed meg tudod oldani, leveszed a kesztyűtartót, 4-6 csavar tartja, maid lepattintod a doboz tartóit és kicseréled a pollenszűrőt. vigyázz a méretre és a felhelyezésre, mert ha jól tudom, nem mindegy melyik fele kerül fölül és melyik alul. Wessz pedig, bár hallomásból ismerem, ász! nagyobb gubancoknál Őt keresd. zotya Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 ] a mutató jól mükszik, a belső párát pedig, úgy tudod megszüntetni, ami ráfagy az ablak belső oldalára, hogy kicseréled a pollenszűrőt. azt könnyed meg tudod oldani, leveszed a kesztyűtartót, 4-6 csavar tartja, maid lepattintod a doboz tartóit és kicseréled a pollenszűrőt. vigyázz a méretre és a felhelyezésre, mert ha jól tudom, nem mindegy melyik fele kerül fölül és melyik alul. Wessz pedig, bár hallomásból ismerem, ász! nagyobb gubancoknál Őt keresd. zotya WESSZ az ÁSZ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Jaj! Csak most olvasom. Miért kell minden sz@rt megvenni és betölteni? Örülj neki, hogy nem a komplett hűtést szüntette meg! Ezek ott is tömítenek ahol nem kéne. Lehet, hiába cserélsz termosztátot, mert a fűtőradiátor is eltömődött a jó szándéktól. Hűtő-fűtő rendszerek hibajavítása csak cserével! Én a magam kárán tanultam, anno FIAT Tipon szüntettem meg a hűtő szivárgását :lol: - és végül a hűtést is :) :lol: - hűtőtömítővel (pedig valamilyen márkás termék volt). Pláne úgy, hogy nem is a hűtő volt lyukas, hanem az egyik gumicső repedt el a termosztátháznál. DE EZT NEM TALÁLTA MEG A SZERELŐ, HANEM AZT MONDTA? TEGYÜNK BELE HŰTŐTÖMÍTŐT. JÓ, TEGYÜNK. Bár ne tettem volna. Mindegy, utólag könnyebb okosnak lenni. Viszont ma reggel (-2 fok) nem hűlt vissza a kocsi a városban, mint korábban, úgyhogy nem tudom mi van. Holnap reggel egy kis mozgás után újból tapizás lesz (csak a csöveket :D ), hátha kiderül a turpisság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts