Kombitomi Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Ha hazaértem megnézem neked. De ha jól rémlik Gates és isuzu felirat is van a szíjon. Lehet h az a gond amit előbb is írtam a Gates minőségéről.Szia! A hosszúságát is meg tudnád még nézni? Úgy emlékszem 1580-as. Amúgy mennyiért sikerült beszerezni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 Köszi! Csak az a gond,hogy zempléni vagyok...Innen messze van minden és már nem megy a saját lábán az autó sajna :o :D :) A múltkor mintha azt írta volna Wessz, hogy elég neki az elektronyika. Persze ha egyértelműen tuti az a baja. De Ő azt is megmondja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabi_dti Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 Szia! A hosszúságát is meg tudnád még nézni? Úgy emlékszem 1580-as. Amúgy mennyiért sikerült beszerezni? Szia! Az enyém nem klímás így 6PK1250 klímásra:6PK1590XS A szíjon ahogy írtam van ISUZU felirat és GATES is :o :D Gates ár 6953Ft és 7513Ft unix listaár. http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Fo...mp;cMegnNr=2199 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Üdv mindenkinek! Mióta Opelem van(Y17DT Caravan) azóta olvaslak Titeket,de csak most jött elő ilyen hibája a gépnek,amit idéztem.A pontos hibajelenség:menetközben mintha nem kapna üzemanyagot,kihagy a motor,aztán leáll,mint amikor leállítom,se rángatás,se semmi,csak leáll.Kis idő múlva pöccre indul,ismét lehet vele menni néhány száz métert.Aztán ez ismétlődik,minél többet várok,annál többet tudok menni utána.Később már abszolút nem indul,vontatás szerelőhöz,hibakód kiolvasás,eredmény:"P0251-Befecskendezés vezérlő mágnesszelep hibás működés(leállítószelep)" Szívesen átforrasztanám az adagoló vezérlő elektronikát,csak nem tudom,hogyan lehet leszedni,adagolóval együtt csak,vagy külön is? Vagy inkább ne kísérletezzek vele,inkább szakemberhez sok pénzért? Tényleg,mennyi egy ilyen javítás ? Megköszönöm a hozzáértők tanácsait :o külön is lejön 4db csavar a 4 sarkán a motor közepe táján alul a tüzfal felöl és van rajta 1 soklábu csati ,könnyü leszedni . de a biztos szer. WESSZ törökbálinton. postán is váll. munkát ,de keresd meg a cégét az egyik hozzászolásban megemlitik. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ARCz71 Elküldve November5, 2010 Megoszt Elküldve November5, 2010 külön is lejön 4db csavar a 4 sarkán a motor közepe táján alul a tüzfal felöl és van rajta 1 soklábu csati ,könnyü leszedni . de a biztos szer. WESSZ törökbálinton. postán is váll. munkát ,de keresd meg a cégét az egyik hozzászolásban megemlitik. Köszi a tanácsot,már kaptam részletes segítséget és SIKERÜLT!!!!!! Újra megy a gép,olyan mint régen,hála az opelforum segítőkész tagjának!! :o :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November6, 2010 Megoszt Elküldve November6, 2010 Köszi a tanácsot,már kaptam részletes segítséget és SIKERÜLT!!!!!! Újra megy a gép,olyan mint régen,hála az opelforum segítőkész tagjának!! :o :D :) éljen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Berci1 Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 Szevasztok. Kérdezném a hozzáértőket Astra G-nek az indito kulcsból az inditás gátló csip elveszet,hogyan tudnám pótolni.Másik kulcsból ha beleteszem müködni fog,vagy hogy lehet hozzá illeszteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 Szevasztok. Kérdezném a hozzáértőket Astra G-nek az indito kulcsból az inditás gátló csip elveszet,hogyan tudnám pótolni.Másik kulcsból ha beleteszem müködni fog,vagy hogy lehet hozzá illeszteni. pfff kafa... először is veszel egy imó chip-et bontóba (kb 1e) belerakod a kulcsba rádug a kocsira valamilyen diagnosztikai rendszer amivel lehet kulcsot programozni fogja kérni a biztonsági kódot ami a car pass-on van rajta,ha nincs akkor márkakereskedésben adnak neked 6-7 ezerért.. ha megvan a kód akkor már össze is lehet programozni :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Berci1 Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 pfff kafa... először is veszel egy imó chip-et bontóba (kb 1e) belerakod a kulcsba rádug a kocsira valamilyen diagnosztikai rendszer amivel lehet kulcsot programozni fogja kérni a biztonsági kódot ami a car pass-on van rajta,ha nincs akkor márkakereskedésben adnak neked 6-7 ezerért.. ha megvan a kód akkor már össze is lehet programozni :o A Car pass-t hol tudom megnézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 A Car pass-t hol tudom megnézni. amikor vetted az autót nem kaptad meg???? ha nem akkor marad a márkakereskedés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 Helló! keresd Wesszt! vagy weszi autó kft ott szinte mindent megtudsz Szia! Egyik ismerősőm ugyanilyen gonddal küszködik mint te, csak neki 1.4 benyás van.Neki is leáll. és egy kis idő múlva újra tudja indítani,de az az érdekes,hogy nem mindig csinálja. Mi lehet nála a problem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Üdv. mindenkinek! Érdeklődni szeretnék, főleg dízel szakiktól, Y17DT-nél ha lezárnám a kipufogó gáz visszavezetést, mi történne az autóval? Van-e valamilyen káros hatása, hibajelzés stb... Én csak azt akarnám, hogy ne szívja be a kormot és a meleg gázt ha nem muszáj. Válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Üdv. mindenkinek! Érdeklődni szeretnék, főleg dízel szakiktól, Y17DT-nél ha lezárnám a kipufogó gáz visszavezetést, mi történne az autóval? Van-e valamilyen káros hatása, hibajelzés stb... Én csak azt akarnám, hogy ne szívja be a kormot és a meleg gázt ha nem muszáj. Válaszokat előre is köszönöm. Szép szorgalmasan dobná a sárga lámpát. De ha nincs baj az EGR-szeleppel, akkor mi értelme? Ha baj van, akkor tisztítás vagy csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabi_dti Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Szép szorgalmasan dobná a sárga lámpát. De ha nincs baj az EGR-szeleppel, akkor mi értelme? Ha baj van, akkor tisztítás vagy csere. Üdv! Az enyém pl nem dob semmi hibát pedig én az egész önvényt kidobtam a fenébe :D De én is halottam több olyan autóról ami észreveszi :o Káros hatása a kikötésnek a motorra tuti nincs. Próbáld meg levakolni ha észreveszi akkor vissza a gyári tömítés és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Üdv! Az enyém pl nem dob semmi hibát pedig én az egész önvényt kidobtam a fenébe :) De én is halottam több olyan autóról ami észreveszi :D Káros hatása a kikötésnek a motorra tuti nincs. Próbáld meg levakolni ha észreveszi akkor vissza a gyári tömítés és kész. Hahh! Mit tudnak azok ott a GM-nél! Más kikukázni valót tud még valaki? :o A tömeg csökkentése (lásd CL II) fogyasztáscsökkenéssel jár és menetdinamikai pozitív változásokkal, a fogyasztáscsökkenés károsanyag kibocsájtás csökkenéssel. Hajrá! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Hahh! Mit tudnak azok ott a GM-nél! Más kikukázni valót tud még valaki? :o A tömeg csökkentése (lásd CL II) fogyasztáscsökkenéssel jár és menetdinamikai pozitív változásokkal, a fogyasztáscsökkenés károsanyag kibocsájtás csökkenéssel. Hajrá! :) Ezzel azt akarod mondani, hogy az egérrel ugyanolyan a károsanyag kibocsátás, mint egér nélkül? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Ezzel azt akarod mondani, hogy az egérrel ugyanolyan a károsanyag kibocsátás, mint egér nélkül? :D Ilyet soha nem állítottam. Sőt épp ellenkezőleg! Csak ezt a sánta logikát írtam le. Mert ugye a magyar ember minden hülyeségéhez gyárt ideológiát. :) Bár sokan leírták, hogy ugyanúgy átment "zöldkártyán" a verda (akár dízel, akár benzin), csak azt nem tudják, hogy az Euro3-ig szélesnek, alatta igen szélesnek mondható a tűréshatár. Euro4 és a fölött csaknem kizárt (mert kiskapu mindig lesz) a sikeres vizsga. De azt se felejtsük el, hogy egy ilyen mérés alkalmával koránt sem kapunk teljes képet a kipufogógáz összetételéről. Azért az mégiscsak nevetséges, amikor a mezei user - nem személyeskedek, csak úgy általánosságban mondom - úgy gondolja, hogy a mérnök urak hülyék ehhez az egészhez, csak bosszantó, fölösleges kütyükkel tömik az autókat, ki velük! :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Ilyet soha nem állítottam. Sőt épp ellenkezőleg! Csak ezt a sánta logikát írtam le. Mert ugye a magyar ember minden hülyeségéhez gyárt ideológiát. :D Bár sokan leírták, hogy ugyanúgy átment "zöldkártyán" a verda (akár dízel, akár benzin), csak azt nem tudják, hogy az Euro3-ig szélesnek, alatta igen szélesnek mondható a tűréshatár. Euro4 és a fölött csaknem kizárt (mert kiskapu mindig lesz) a sikeres vizsga. De azt se felejtsük el, hogy egy ilyen mérés alkalmával koránt sem kapunk teljes képet a kipufogógáz összetételéről. Azért az mégiscsak nevetséges, amikor a mezei user - nem személyeskedek, csak úgy általánosságban mondom - úgy gondolja, hogy a mérnök urak hülyék ehhez az egészhez, csak bosszantó, fölösleges kütyükkel tömik az autókat, ki velük! :o Aki pl. az AGR-rel variál, az nem hiszem, hogy okosabb akar lenni a mérnököknél... Egyszerűen spórolni akar az irreális árú, szándékosan nem hosszú életűre tervezett alkatrészen - és ebben nem a mérnökök hibásak. A dízelbe való szelepet nem ismerem (tényleg, ez mennyibe kerül?), viszont a benzineseknél érdekes az "evolúció": az X-es motorkódúaknál még szét lehetett szedni, az én Z-s-emnél már össze van sajtolva az egész cucc, max. egy kis öblítő anyagot lehet beleerőltetni, ami hosszabbítja az élettartamát. Szép dolog a környezetvédelem, de az autógyártókat ez pont nem arról az oldalról érdekli, mint ami logikus és költséghatékony is lehetne. Mert ugye a százezer/milliószám kihajított használt AGR szelep se tud szublimálni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Aki pl. az AGR-rel variál, az nem hiszem, hogy okosabb akar lenni a mérnököknél... Egyszerűen spórolni akar az irreális árú, szándékosan nem örök életre tervezett alkatrészen - és ebben nem a mérnökök hibásak. A dízelbe való szelepet nem ismerem (tényleg, ez mennyibe kerül?), viszont a benzineseknél érdekes az "evolúció": az X-es motorkódúaknál még szét lehetett szedni, az én Z-s-emnél már össze van sajtolva az egész cucc, max. egy kis öblítő anyagot lehet beleerőltetni, ami hosszabbítja az élettartamát. Szép dolog a környezetvédelem, de az autógyártókat ez pont nem arról az oldalról érdekli, mint ami logikus és költséghatékony is lehetne. Mert ugye a százezer/milliószám kihajított használt AGR szelep se tud szublimálni... Egy autót, házat, nőt, stb. nem megszerezni, hanem fenntartani művészet - és kerül sokba! :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Egy autót, házat, nőt, stb. nem megszerezni, hanem fenntartani művészet - és kerül sokba! :o Ez tiszta sor, én is így gondolom, de azért engedtessék meg, hogy ne tapsikoljon az ember, meg legalább próbálhasson "alternatív" megoldást keresni, amikor a (nyilvánvalóan) elfuserált AGR-rel küszködik, meg cseréli drága pénzért... Még mindig jobb, ha valaki ezzel gépészkedik, mint olcsó kínai gumival közlekedik... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Ez tiszta sor, én is így gondolom, de azért engedtessék meg, hogy ne tapsikoljon az ember, meg legalább próbálhasson "alternatív" megoldást keresni, amikor a (nyilvánvalóan) elfuserált AGR-rel küszködik, meg cseréli drága pénzért... Még mindig jobb, ha valaki ezzel gépészkedik, mint olcsó kínai gumival közlekedik... :D Jajj, mindjárt elkezd az olaj is folyni... :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Jajj, mindjárt elkezd az olaj is folyni... :o Beszéljünk inkább a hüvelygombáról... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabi_dti Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Hahh! Mit tudnak azok ott a GM-nél! Más kikukázni valót tud még valaki? :D A tömeg csökkentése (lásd CL II) fogyasztáscsökkenéssel jár és menetdinamikai pozitív változásokkal, a fogyasztáscsökkenés károsanyag kibocsájtás csökkenéssel. Hajrá! :) Én pl azért b@sztam ki mert láttam mi volt a szívócsonkba 120e km után :o Aztán a másik ok h az öntvény nagyon leszűkíti a levegő útját. +a motornak nyilván jobb a friss levegő mint a saját kipufogó gáza. Ment vele együtt a katalizátor is. Hivatalos opel szervizes zk-n hozta a gyári paramétereit így is. Egyébként meg nem hiszem h akkor hülyeséget csináltam mert ugyanannyi üzemanyaggal érezhetően jobb az autó mint gyári állapotában (chipelve akkor is volt) A fentiekhez képest kapott még nagyobb cooler csövesét és alakítva lett szívócsonk. A másik dolog h amíg 20-30 éves Euro-1 autók,teherautók vannak az utakon addig az én autóm így is tudja az Euro3-as normát,szóval nem érzem magam környezetszennyezőnek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 :o :D Ti mit szívtok,jók vagytok :) Tényleg hiányzik már egy újabb olajháború :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 É Ment vele együtt a katalizátor is. Hivatalos opel szervizes zk-n hozta a gyári paramétereit így is. E persze... :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts