Csabi_dti Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 látom van a gépben szépen, én is 220-nál járok. Tavaly én is fűtés problémával küzdöttem, majd a szokásos dolgok átnézése után (termosztát, vízszint, hideg-meleg csappantyú) arra jutottam, hogy a fűtőradiátorban nem megfelelő az áramlás , így a venti kihűti az alacsony meleg víz utánpótlású radiátort ...............bingó.....eltaláltam. A fűtőradiátor Kiszedése után a radiátor belseje tele volt körömnyi lapos rozsdás színű izével, ami hasonlít a vízkő darabokhoz, amit se sósav, se ecet, se semmilyen vegyszer nem bántott szóval nem tudom mi volt, de beszorult az apró csövecskék elejébe...........részlegesen sikerült kipucolnom, sokkal jobb lett, de nem vagyok vele elégedett. Valószínű, hogy a blokkból származott. A vizem és a kiegyenlítő t. is teljesen tiszta. Én öntőhomok kövületekre tippelek, mert törékeny és kőkemény volt. a mágnes sem fogta. Igénytelenebb orosz öntvényekbe láttam már ilyet, de hogy isuzuba..........Szóval fogalmam sincs mi volt benne, de rengeteg. Valószínűleg nem csak a kis csövecskék elejébe szorult, hanem bele is, így a végső megoldás a csere lenne nekem is. Nálam szinte forró levegőt nyom olyan mint a hajszárító :) Inkább az a gond h 1000év amíg eléri illetve alapjáraton 1-2 perc alatt 85 fokról 80 alá hűti :o De ezzel úgy se lehet mit tenni. Amit bontogatok vasat majd megnézem h milyen a radiátora kíváncsi vagyok,hogy olyan dzsuvás-e mint a tiéd :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 látom van a gépben szépen, én is 220-nál járok. Tavaly én is fűtés problémával küzdöttem, majd a szokásos dolgok átnézése után (termosztát, vízszint, hideg-meleg csappantyú) arra jutottam, hogy a fűtőradiátorban nem megfelelő az áramlás , így a venti kihűti az alacsony meleg víz utánpótlású radiátort ...............bingó.....eltaláltam. A fűtőradiátor Kiszedése után a radiátor belseje tele volt körömnyi lapos rozsdás színű izével, ami hasonlít a vízkő darabokhoz, amit se sósav, se ecet, se semmilyen vegyszer nem bántott szóval nem tudom mi volt, de beszorult az apró csövecskék elejébe...........részlegesen sikerült kipucolnom, sokkal jobb lett, de nem vagyok vele elégedett. Valószínű, hogy a blokkból származott. A vizem és a kiegyenlítő t. is teljesen tiszta. Én öntőhomok kövületekre tippelek, mert törékeny és kőkemény volt. a mágnes sem fogta. Igénytelenebb orosz öntvényekbe láttam már ilyet, de hogy isuzuba..........Szóval fogalmam sincs mi volt benne, de rengeteg. Valószínűleg nem csak a kis csövecskék elejébe szorult, hanem bele is, így a végső megoldás a csere lenne nekem is. ez így van nálam is 3 4 es fokozaton elhűti 2 esen még elmegy 1esbe meg nem elég a befújt meleg levegő mennyisége fázós a bemenő víz hőfoka forró ami kijön az is odaég az ujjam amikor megtapizom a m fal alatt. ismerősöm azzal jött hogy rossz helyre fúj a levegő nem a radiátorra 1szerkiszedtűk a műszerfalat de a fűtés a helyén maradt ma ránézünk de szerintem tuti hogy a fent említett radiátorcsere lesz a vége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
liszti Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Sziasztok Olyan kérdésem lenne, hogy hol találom a szívócsőnyomás jeladót? (z17dtl) Esetleg valaki egy képet tudna küldeni róla? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 ez így van nálam is 3 4 es fokozaton elhűti 2 esen még elmegy 1esbe meg nem elég a befújt meleg levegő mennyisége fázós a bemenő víz hőfoka forró ami kijön az is odaég az ujjam amikor megtapizom a m fal alatt. ismerősöm azzal jött hogy rossz helyre fúj a levegő nem a radiátorra 1szerkiszedtűk a műszerfalat de a fűtés a helyén maradt ma ránézünk de szerintem tuti hogy a fent említett radiátorcsere lesz a vége. na igen ez van nálam is, a forró víz valószinűleg 1-2-3 csövön átmegy oszt' jön kifelé, az eldugult csövekben, pedig gyenge az áramlás >>> ezek nem fűtenek, mert kihülnek. A radiátor "kiszűri" a nagyobb darabokat, rozsdát a rendszerből > csak éppenséggel eldugul Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 látom van a gépben szépen, én is 220-nál járok. Tavaly én is fűtés problémával küzdöttem, majd a szokásos dolgok átnézése után (termosztát, vízszint, hideg-meleg csappantyú) arra jutottam, hogy a fűtőradiátorban nem megfelelő az áramlás , így a venti kihűti az alacsony meleg víz utánpótlású radiátort ...............bingó.....eltaláltam. A fűtőradiátor Kiszedése után a radiátor belseje tele volt körömnyi lapos rozsdás színű izével, ami hasonlít a vízkő darabokhoz, amit se sósav, se ecet, se semmilyen vegyszer nem bántott szóval nem tudom mi volt, de beszorult az apró csövecskék elejébe...........részlegesen sikerült kipucolnom, sokkal jobb lett, de nem vagyok vele elégedett. Valószínű, hogy a blokkból származott. A vizem és a kiegyenlítő t. is teljesen tiszta. Én öntőhomok kövületekre tippelek, mert törékeny és kőkemény volt. a mágnes sem fogta. Igénytelenebb orosz öntvényekbe láttam már ilyet, de hogy isuzuba..........Szóval fogalmam sincs mi volt benne, de rengeteg. Valószínűleg nem csak a kis csövecskék elejébe szorult, hanem bele is, így a végső megoldás a csere lenne nekem is. ha nem te vagy az elsö tulaj lehet hogy tett bele valaki hütötömitöt az lehet ilyen . Link to comment Megosztás: More sharing options...
antares Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Üdv, Tudna-e valaki segíteni abban, hogy hogyan lehet megtisztítani a turbó nyomás szabályzó szelepet? Milyen anyaggal, mert gondolom vannak benne tömítések, amik esetleg érzékenyek a nitro hígítóra, vagy alkoholra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Üdv, Tudna-e valaki segíteni abban, hogy hogyan lehet megtisztítani a turbó nyomás szabályzó szelepet? Milyen anyaggal, mert gondolom vannak benne tömítések, amik esetleg érzékenyek a nitro hígítóra, vagy alkoholra. én féktisztito spray-al csináltam és bevált ,Wessz-töl tanultam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Sziasztok Olyan kérdésem lenne, hogy hol találom a szívócsőnyomás jeladót? (z17dtl) Esetleg valaki egy képet tudna küldeni róla? Előre is köszönöm! Helló! Ha szemben állsz a kocsival, akkor a szívótorok bal oldalán találod meg. Így néz ki szívócsőnyomás érzékelő Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 sziasztok most vettem észre hogy a motorterem enyhén gázolaj szagú pedig eddig nem volt az néztem hogy hol engedhet de eddig nem láttam semmi csöpögésre utaló jelet érdekelne hogy nem e valami típushiba kialakulása várható Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 sziasztok most vettem észre hogy a motorterem enyhén gázolaj szagú pedig eddig nem volt az néztem hogy hol engedhet de eddig nem láttam semmi csöpögésre utaló jelet érdekelne hogy nem e valami típushiba kialakulása várható Szia! Ha nem látsz csöpögést, vagy szivárgást, nincs miért aggódnod. Szerintem..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 Szia! Ha nem látsz csöpögést, vagy szivárgást, nincs miért aggódnod. Szerintem..... köszi. szerintem nyomok egy motortérmosást talán eltűnik a szag,de eddig nem volt érezhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 köszi. szerintem nyomok egy motortérmosást talán eltűnik a szag,de eddig nem volt érezhető. Azzal meg csak óvatosan. Szerintem... :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 Azzal meg csak óvatosan. Szerintem... :D Nyomjad csak bátran! Ha meleg motorral mész, várj egy negyed órát, és arra figyelj, hogy a turbóra ne menjen... Csak ha már kézzel meg tudod fogni (annyira lehűlt). -Odaérsz a mosóhoz -járatod alapjáraton 3-4 percet. -leállítod, vársz 1/4 órát - és moshatod Itt nincs olyan, hogy beázik azt nem indul, elméletileg mindennek smakkolnia kell. De esetleg egyik haverodat elhívhatod magaddal, meg egy kötelet, ha esetleg mégse, majd hazahúz..... :o Ezzel csak hülyéskedtem. Nyugodtan mosd le, csak amit fent írtam arra figyelj figyelj! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 Szia! Ha nem látsz csöpögést, vagy szivárgást, nincs miért aggódnod. Szerintem..... azért hozzáértövel nézesd meg a moci fölött van 2 csati megy rá egy kütyü /EDU vECU /a motorfelöli csati ha gasoilos akkor van egy kis gubanc persze ha y17 dti-d van./ áll a gasoil a csatiban/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 azért hozzáértövel nézesd meg a moci fölött van 2 csati megy rá egy kütyü /EDU vECU /a motorfelöli csati ha gasoilos akkor van egy kis gubanc persze ha y17 dti-d van./ áll a gasoil a csatiban/ a csatlakozók csont szárazak ,amíg meg nem adom neki nagynyomásúval. nem először fogok motorteret mosni brigéciollal előtte meghintem biztos ami tuti ráküldök 1 flakonnal Link to comment Megosztás: More sharing options...
sniffer Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 a csatlakozók csont szárazak ,amíg meg nem adom neki nagynyomásúval. nem először fogok motorteret mosni brigéciollal előtte meghintem biztos ami tuti ráküldök 1 flakonnal Hali! Én fél évente szoktam mosni, enni lehet róla, viszont a 2 csatit tekerd be zacskóba, mert azok nem szeretik a vizet.....! A brigéciolt meg spricnis flakonba szoktam önteni és úgy szoktam végigpermetezni vele jó vastagon, utána melegvizes nagynyomásúval lemosom. Tökéletes lesz, mint az új! Aztán indítom és járatom pár percig, hagy száradjon le a nagyja és mehet :o . Jó mosást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 A Brigi nem jó a műanyagokra, megmarja őket (megszürkülnek) akár pár perc alatt is ha nem mosod le azonnal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 Sziasztok! Tudja valaki, hogy az 1.7DTI (Y17DT), 17CDTI (Z17DTL) motorokhoz való gyári generátor (hosszbordás) szíjnak ki a gyártója? Vásárolt esetleg valaki mostanában ilyen szíjat (6PKX1590) és meg tudja nekem nézni rajta a gyártót? Válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabi_dti Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Sziasztok! Tudja valaki, hogy az 1.7DTI (Y17DT), 17CDTI (Z17DTL) motorokhoz való gyári generátor (hosszbordás) szíjnak ki a gyártója? Vásárolt esetleg valaki mostanában ilyen szíjat (6PKX1590) és meg tudja nekem nézni rajta a gyártót? Válaszokat előre is köszönöm! Szia! Én nem rég cseréltem le szerintem még a gyári volt rajta. Volt rajta Isuzu és Gates felirat. Gates-t vettem rá bár ezen már nincs isuzu felirat. :o Azóta olvastam olyat h a mostani gates szíjaknak sokkal gyengébb a minősége! Valakinek erről nincs infója? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Szia! Én nem rég cseréltem le szerintem még a gyári volt rajta. Volt rajta Isuzu és Gates felirat. Gates-t vettem rá bár ezen már nincs isuzu felirat. :o Azóta olvastam olyat h a mostani gates szíjaknak sokkal gyengébb a minősége! Valakinek erről nincs infója?Csak azért érdekel, mert elvileg a gyári szíj hideg időben nem olyan kemény mint a Gates, és nem csipog hideg motornál nagyobb terheléskor. Nekem mikor még gyári szíj volt rajta nem csinálta, de sajnos már lekopott róla a felirat, és ha tudnék venni a gyári beszállítótól, nem kerülne horror árba (14EFt), ha szalonból vennék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Ne mond ezt,hogy csak! Az y17 DT egy nagyon jo megbízhato motor(természetesen,ha "vigyáznak ra" és jot fogunk ki ,vásárolunk...)Nekem az előző Caravanban ilyen motor volt. Nekem a szíjcsere gyárira cserélése volt a megoldás,motorkód alapján!(már az ok és okozat is megvan a hibára)Azóta 1500Km van az új szíjban.Minden OK! KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGEKET! A Tiedben ha morgó hang van, igy látatlanban a csapágyra tippelek,sajnos ezzel nincs mit tenni ...Itt olvastam egy hozzászólást a Gates-gyári hosszbordás szíj "párharcról", de ha a 96. oldalt elolvassátok végig lehet követni a történetet. Sajnos "zoleee" nevezetű felhasználó nem hagyott maga után elérhetőséget és egy éve lassan nem lépett fel az oldalra sem. Nem ismeri valaki személyesen vagy valamilyen elérhetőségét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabi_dti Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Csak azért érdekel, mert elvileg a gyári szíj hideg időben nem olyan kemény mint a Gates, és nem csipog hideg motornál nagyobb terheléskor. Nekem mikor még gyári szíj volt rajta nem csinálta, de sajnos már lekopott róla a felirat, és ha tudnék venni a gyári beszállítótól, nem kerülne horror árba mint ha szalonból vennék. Ha hazaértem megnézem neked. De ha jól rémlik Gates és isuzu felirat is van a szíjon. Lehet h az a gond amit előbb is írtam a Gates minőségéről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ARCz71 Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Helló! bárki bármit mond ez adagolovez. elektronika újra forrasztás. hidd el tapasztalatból tudom. néhány hónappal ezelött ue. volt a problémám. a fórumon visszanézheted. a 370 lehet attól is ha a forrasztás után jön elő hogy véletlen lefullad a moci ezt valaki a fórumról írta. de ezt akksi le ill visszakötés után törölni tudod véglegesen. azért írtam le mert ezzel nekem teljesen megszünt. Tompi Üdv mindenkinek! Mióta Opelem van(Y17DT Caravan) azóta olvaslak Titeket,de csak most jött elő ilyen hibája a gépnek,amit idéztem.A pontos hibajelenség:menetközben mintha nem kapna üzemanyagot,kihagy a motor,aztán leáll,mint amikor leállítom,se rángatás,se semmi,csak leáll.Kis idő múlva pöccre indul,ismét lehet vele menni néhány száz métert.Aztán ez ismétlődik,minél többet várok,annál többet tudok menni utána.Később már abszolút nem indul,vontatás szerelőhöz,hibakód kiolvasás,eredmény:"P0251-Befecskendezés vezérlő mágnesszelep hibás működés(leállítószelep)" Szívesen átforrasztanám az adagoló vezérlő elektronikát,csak nem tudom,hogyan lehet leszedni,adagolóval együtt csak,vagy külön is? Vagy inkább ne kísérletezzek vele,inkább szakemberhez sok pénzért? Tényleg,mennyi egy ilyen javítás ? Megköszönöm a hozzáértők tanácsait :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
tompi.paintball Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Üdv mindenkinek! Mióta Opelem van(Y17DT Caravan) azóta olvaslak Titeket,de csak most jött elő ilyen hibája a gépnek,amit idéztem.A pontos hibajelenség:menetközben mintha nem kapna üzemanyagot,kihagy a motor,aztán leáll,mint amikor leállítom,se rángatás,se semmi,csak leáll.Kis idő múlva pöccre indul,ismét lehet vele menni néhány száz métert.Aztán ez ismétlődik,minél többet várok,annál többet tudok menni utána.Később már abszolút nem indul,vontatás szerelőhöz,hibakód kiolvasás,eredmény:"P0251-Befecskendezés vezérlő mágnesszelep hibás működés(leállítószelep)" Szívesen átforrasztanám az adagoló vezérlő elektronikát,csak nem tudom,hogyan lehet leszedni,adagolóval együtt csak,vagy külön is? Vagy inkább ne kísérletezzek vele,inkább szakemberhez sok pénzért? Tényleg,mennyi egy ilyen javítás ? Megköszönöm a hozzáértők tanácsait :o Helló! keresd Wesszt! vagy weszi autó kft ott szinte mindent megtudsz Link to comment Megosztás: More sharing options...
ARCz71 Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Helló! keresd Wesszt! vagy weszi autó kft ott szinte mindent megtudsz Köszi! Csak az a gond,hogy zempléni vagyok...Innen messze van minden és már nem megy a saját lábán az autó sajna :o :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts