Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Recommended Posts

Elküldve
Szia

Honnan veszed h rossz az adagoló? általában az adagoló elektronika az ami meghal, más bírja nagyon sokáig.

Én cseréltem annó izzitógyertyát. simán kijön. csak normális kulccsal kell megfogni. de ha nagyon félsz. picit fújkáld meg valami csvarlazító szerűvel. s ne jéghideg motornál csináld. (alu jobban tágul). Ha nem ír behibát, nem biztos hogy alégtömegmérő rossz.. Ha hasonló a jelenség, és a vészfutás, lehet hogy az egr ed koszos... azt meg lehet tisztítani. de ha a vezérlője halott, akkor meg benne van a hibakód. Azt hiszem lehúzott légtömegmérővel állandó vészfutás van.. szóval azzal nem mész sokra.... Ha főtengely hibás. akkor én nem javítgatnám a motort...

kb 100000 ft ért kapsz egy komplett papíros motort, egyben tedd át... sokkal jobban jársz, mind anyagilag mint azzal hogy jó lesz a motrod, egy megbontott diesel motor már sosem lesz azigazi.

Mennyi van akocsiban? (nem az órában :rolleyes: )

ezzel nem értek egyet

légtömegmérőre nem feltétlenül kell hibakódot jeleznie.

adagoló lehet rossz max a szivattyú helyzetérzékelő jeladó haldoklik ilyet cseréltem már.

vezérlőre mire gondoltál? edura?

nem mindig irja be a hibát.

azt az autót rendbe be lehet vágni......és olcsóbban mint 100e ft.

Elküldve
a vízpumpával nincs baj .a levegőnek nem volna szabad benne lennie kidolgozza a motor nem?

a csövek tesztelését elvégzem ha ráérek

de sanszos ez a hiba retek az előző motoromból bőven maradt olaj és rozsda biztos.

ha a két csövet lekötöm a motortérben az elég a mosáshoz?nem szeretném szétszedni a műszerfalat.

melyik a bemenő és melyik a kijövő ha szemben állok a kocsival

valami brutál gőzborotvával adok neki az tuti kiküldi belőle a szart ha nem jó jöhet sav rozsdamaró brigéciol ha nem javul csere

hát a kocsi belselyében való tisztítás felejtős, össze lesz ba.....va az egész belseje vízzel. astrát még nem szedtem ki, de a corsa 1 óra alatt kint volt. (nem kellett csak a kesztyűtartót kiszednem)

Egyébként gyári rózsaszín folyadékkal járok, ami teljesen átlátszó és tiszta, de az autó már közel 8 éves, és 215 van benne.

igen, levegőt rögtön kinyomja belőle.

a csövek tesztelésénél az utastérben lévő fém csöveket fogdosd, ne a gumikat, mert azon nem biztos, hogy megérzed.

hogy melyik a ki, és a bemenő cső azt megérzed, mert a hidegebb visszatérő. (mint a radiátoroknál a lakásban)

Ez a hiba sajnos nem a karbantartás hiánya, a 8 év az 8 év. A 215ezer az pedig nem 10-20 ezer km Ennyi.

Elküldve
ezzel nem értek egyet

légtömegmérőre nem feltétlenül kell hibakódot jeleznie.

adagoló lehet rossz max a szivattyú helyzetérzékelő jeladó haldoklik ilyet cseréltem már.

vezérlőre mire gondoltál? edura?

nem mindig irja be a hibát.

azt az autót rendbe be lehet vágni......és olcsóbban mint 100e ft.

Én próbáltam... azért mondom hogy légtömegmérő nélkül fix hibakód van. De ha rajta van és csak halódik, akkor igazad van, nem feltétlenül ad hibakódot, csak 2200 fordulat környékén. (legalább is nálam így volt anno)

Igen vezérlőnél az edu -ra gondoltam. ami rá van csavarozva az adagoló tetejére....

Ha főtengelyes. akkor nem hiszem, hogy 100 alatt kijön.Mert akkor nem csak főtengely halt meg általában. De ha nem a motorral van a gond, akkor persze hülyeség motort cserélni!

Elküldve
kikéne olvasni a hibát meg menni vele és rádugni a gépet akkor élőadat listát nézni.

Köszönöm a tippet élőadat listázás még nem volt!!!!

sima hibakód olvasás már volt és ott mondták h. valami levegő probléma van.

Elküldve

Sziasztok!

1,7 DTI Astrám (isuzu motoros) van és szétesett a váltója. Érdeklődnék, hogy a benzinesnek és a dízelnek ugyanolyan-e a váltója, vagy ha nem akkor csak az 1,7 dti váltója jó-e bele?

Válaszotokat köszönöm!

Elküldve

Hát tulajdonképpen az 1.6-1.8 benzineseknek (X16XEL, Z16XE, Z16YNG, X18XE1, Z18XE, Z18XEL) is ugyanaz a váltója mint neked, viszont ezeké a rövidebb végáttétellel van szerelve, amitől nagyon pörögni fog a motorod (azonos sebességhez magasabb fordulatszám kell majd), ami egy dízelnek nem épp egészséges, de a váltó ettől még felmegy a régi helyére. Pont ugyanolyan váltója mint neked csak az 1.7-es dízeleknek volt (X17DTL, Y17DT, Z17DTL), mert már a 2.0 dízeleké is más.

Elküldve
Sziasztok!

1,7 DTI Astrám (isuzu motoros) van és szétesett a váltója. Érdeklődnék, hogy a benzinesnek és a dízelnek ugyanolyan-e a váltója, vagy ha nem akkor csak az 1,7 dti váltója jó-e bele?

Válaszotokat köszönöm!

Nekem van egy olyan gyanúm, hogy az F Astraban is ugyanolyan váltó lehetett az 1,7-es dízelen, mint a G Astraban. Ez csak tipp, de talán érdemes utánajárni.

Elküldve
Sziasztok!

1,7 DTI Astrám (isuzu motoros) van és szétesett a váltója. Érdeklődnék, hogy a benzinesnek és a dízelnek ugyanolyan-e a váltója, vagy ha nem akkor csak az 1,7 dti váltója jó-e bele?

Válaszotokat köszönöm!

váltó ua. felfogatás baknál nem, áttétel teljesen más ergo nem szabad felrakni mivel ilyennel szivtam már.

50 e ft -ért kapsz már......

Elküldve
Nekem van egy olyan gyanúm, hogy az F Astraban is ugyanolyan váltó lehetett az 1,7-es dízelen, mint a G Astraban. Ez csak tipp, de talán érdemes utánajárni.

A végáttétel más, az F Astráé 3,94:1, míg a G Astráé 3,55:1 illetve 3,74:1

Elküldve

Sziasztok!

Elöször is BUÉK!

A kérdésem az lenne, hogy most veszek 1 G astrát és érdekelne, hogy mi a különbség az X, Y és Z 17 DTI motor között?? Köszi a segitséget!

Elküldve
Sziasztok!

Elöször is BUÉK!

A kérdésem az lenne, hogy most veszek 1 G astrát és érdekelne, hogy mi a különbség az X, Y és Z 17 DTI motor között?? Köszi a segitséget!

Üdv!

Az X a régi Opel motoros (68le), iet Ne vegyél!

Az Y az az adagolós Isuzu (75le), háát ez nem olyan rossz (sajnos néhány típushibával).

A Z pedig a közös nyomócsöves (80le, asszem a 100lovas változatát még nem tették be a G-be), talán ez a legjobb a három variáció közül, bár elég nyers hangja van.

Elküldve
Üdv!

A Z pedig a közös nyomócsöves (80le, asszem a 100lovas változatát még nem tették be a G-be), talán ez a legjobb a három variáció közül, bár elég nyers hangja van.

Fel lehet ezt is piszkálni 101 LE-re.

CR rendszerre még senki nem mondta, hogy "elég nyers hangja van". :rolleyes: Talán kevered valamivel!?

Elküldve
Üdv!

BÚÉK!

Létezik G Astra Y17dt-hez 6-os váltó? Ha igen mennyibe fájna a történet? És mennyire van értelme, a hétköznapi közlekedésben?

Ha sokat mész városban, szerintem értelme nem sok van. Fel sem gangolsz odáig általában városban.Még ötödikbe se nagyon.

Még országúton sem annyira használod ki, ha betartod a sebességkorlátozást.

Ha nagyon sokat mész pályán, akkor biztos megéri, bár azt nem tudom, lehet-e és ha igen mennyiért átalakítani?

Bár most nézem dízelről van szó, azt nem vágom, annál lehet, hogy kihasználhatóbb a 6 sebesség.

Az alacsonyabb fordulaton jobban húz és nem pörgeted annyira.Lehet annál hamarabb lehet váltani?.... :blink:

Nem volt dízelem sosem... :rolleyes:

Elküldve
Üdv!

BÚÉK!

Létezik G Astra Y17dt-hez 6-os váltó? Ha igen mennyibe fájna a történet? És mennyire van értelme, a hétköznapi közlekedésben?

Sajnos csak "H"-tól van 6-os váltó, ami nem kompatibilis. Az 5-öst sokba kerülne átalakítani .

Elküldve
Fel lehet ezt is piszkálni 101 LE-re.

CR rendszerre még senki nem mondta, hogy "elég nyers hangja van". :rolleyes: Talán kevered valamivel!?

Nem keverem, alapjáraton, amiket eddig hallottam, olyan fémesen taktakoltak a harkályok.

Elküldve
Üdv!

Az X a régi Opel motoros (68le), iet Ne vegyél!

Az Y az az adagolós Isuzu (75le), háát ez nem olyan rossz (sajnos néhány típushibával).

A Z pedig a közös nyomócsöves (80le, asszem a 100lovas változatát még nem tették be a G-be), talán ez a legjobb a három variáció közül, bár elég nyers hangja van.

kicsit kiegészíteném

Az x euro 2 ( úgy godolom 8 szelepes)

az y euro 3 16 szelepes, jelölésa DTI

a z euro 4 16 szelep, jelölése CDTI

reg adónál ez is fontos különbség lehet

Elküldve
Ha sokat mész városban, szerintem értelme nem sok van. Fel sem gangolsz odáig általában városban.Még ötödikbe se nagyon.

Még országúton sem annyira használod ki, ha betartod a sebességkorlátozást.

Ha nagyon sokat mész pályán, akkor biztos megéri, bár azt nem tudom, lehet-e és ha igen mennyiért átalakítani?

Bár most nézem dízelről van szó, azt nem vágom, annál lehet, hogy kihasználhatóbb a 6 sebesség.

Az alacsonyabb fordulaton jobban húz és nem pörgeted annyira.Lehet annál hamarabb lehet váltani?.... :lol:

Nem volt dízelem sosem... :lol:

szerintem még autopályán sem lehet kihasználni a 6-os váltot mert a pályán is van emelkedö ha nagy a tumultus még az 5. is huzos de mindenki ugy csinálja ahogy akarja . 1 y17dti astra autopályán tartos 120-140 nélmax.4.5- 5 liter ,ennél jobb a 6-os v. sem hoz ki belöle jobbat legfeljebb hamarabb bekormozodik minden a motorban.

Elküldve
Fel lehet ezt is piszkálni 101 LE-re.

CR rendszerre még senki nem mondta, hogy "elég nyers hangja van". :lol: Talán kevered valamivel!?

Halkabb az 1.7 DTI... :lol:

Nem véletlen, hiszen kisebb az üza. nyomás...

Elküldve

Kellene nekem valaki akinek van 20.0 dt astrához alkatrész ( 101 LE 3 ajtós hatchback)

leginkább futómű alkatrész kellene!!!!!! köszi!!!!

Elküldve
kicsit kiegészíteném

Az x euro 2 ( úgy godolom 8 szelepes)

az y euro 3 16 szelepes, jelölésa DTI

a z euro 4 16 szelep, jelölése CDTI

reg adónál ez is fontos különbség lehet

Ez érdekes az 1,7 Dti-t mindenki 16 szelepesnek mondja, pedig NEM az!

Vagy ezek az okos Német (Japó) mérnökök egy vezérműtengelyre rábarkácsoltak még 8 szelepet?? :lol: :lol:

Elküldve
Ez érdekes az 1,7 Dti-t mindenki 16 szelepesnek mondja, pedig NEM az!

Vagy ezek az okos Német (Japó) mérnökök egy vezérműtengelyre rábarkácsoltak még 8 szelepet?? :lol: :lol:

Megoldani meglehet. Hogy most ezzel konkrétan mivan, azt nemtudom.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.