Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

"oggy", én 48e-el vettem a kocsit nagynénémtől Németországban, most 99e van benne és én is nagyon finoman hajtotam,vigyázok ré,mert nem vagyok milliomos,hogy másikat vegyek ,nekem semmi "egysmás" nem történt a kötelező cseréken kívűl.Ha az ember fia nem hajtja túl a gépet, akkor pár 100e-t elmegy hiba nélkül!!!Sajnos itt a fórumon sok kolléga 1-2 százezerrel visszatekert gépet vett és ezért a sok "nyűg"!!!5 éve hajtom,még 10 évig nálam lesz,2évesen vettem.....

Üdv!

Örülj neki, h eddig elkerültek a tipikus meghibásodások, de nem árt ha felkészülsz rájuk!

100e-ig nekem se nagyon volt gondom (egyébként én is valós km-rel vettem), de sajnos a típushibák neked is elő fognak jönni, akármilyen vékonyhéjú tojás van a gázpedálodon!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Örülj neki, h eddig elkerültek a tipikus meghibásodások, de nem árt ha felkészülsz rájuk!

100e-ig nekem se nagyon volt gondom (egyébként én is valós km-rel vettem), de sajnos a típushibák neked is elő fognak jönni, akármilyen vékonyhéjú tojás van a gázpedálodon!

Szia! Akkor én már csak reménykedhetek,hátha nem nagyon fog elromlani,még jó pár évig ki kell birnia nálam,mivel nincs másikra mostanság pénz.Meg hát azért 5 év alatt "megszerettük" egymást. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Hát nem kitakarták a sárga lámpámat, ma szétszedtem a műszerfalat, igy most már látható ha hiba van. Nem tudtok valami honlapot mondani ahol megtalálom a hibakódok listáját? Sajnos evvel nincs vége mert a megtett km óra LCD-je nem mutat semmit, pár napja, de még nem mélyedtem bele, lehet, hogy mutat, csak a háttér világitása ment el?

Úgy néz ki új légtömeg mérőre is szükség lesz. Néztem a Bosch piszkosul drága, és most cseréltem adagolót, nem merek rákölteni sokat mert ha egyszer az asszony azt fogja mondani, hogy : "Rám mikor költesz annyit mint a kocsira" nekem végem lesz mint a botnak :huh: . Hallottam van kinai gyártmányú légtömegmérő is, mennyire megbizhatóak, van valakinek tapasztalata?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Hát nem kitakarták a sárga lámpámat, ma szétszedtem a műszerfalat, igy most már látható ha hiba van. Nem tudtok valami honlapot mondani ahol megtalálom a hibakódok listáját? Sajnos evvel nincs vége mert a megtett km óra LCD-je nem mutat semmit, pár napja, de még nem mélyedtem bele, lehet, hogy mutat, csak a háttér világitása ment el?

Úgy néz ki új légtömeg mérőre is szükség lesz. Néztem a Bosch piszkosul drága, és most cseréltem adagolót, nem merek rákölteni sokat mert ha egyszer az asszony azt fogja mondani, hogy : "Rám mikor költesz annyit mint a kocsira" nekem végem lesz mint a botnak :huh: . Hallottam van kinai gyártmányú légtömegmérő is, mennyire megbizhatóak, van valakinek tapasztalata?

Helló, corsIKA márkatárstól "loptam" a linket: http://www.obd-diag.hu/index.php?option=co...0&Itemid=49

Respect érte :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Y17dt astrám van a következő jelenséget tapasztaltam pár napja. Hidegen egyenetlen és alacsony az alapjárat a motor remeg ,viszont amikor felmelegszik, akkor néha sima és egyenes a járása de teljesen rapszodikusan leesik az alapjárat majd hirtelen visszaáll.Küllőre indul, nem rángat menet közben, jól húz de kicsit jobban kormol mint eddig. kb. Fél éve cserélve lett az adagolon az a kis szelep, ami általában el szokott törni és felviszi a gázolajat az elektronikához, pár hete meg a dióda híd. Feszültség probléma szerintem kizárható. Valami tipp mi lehet a jelenség oka?

Köszi

ui: nemrég töltöttem az üzemanyagba rendszertisztító adalékot. Lehet köze ehhez?

Link to comment
Megosztás:

Elfelejtettem megkérdezni: meddig megy az autó hibakódokkal vagy nincs ilyen korlátozás, hajtható így is vagy x km után megáll?

A nem "élő" hibakóddal bármeddig, a éllővel is bármeddig :rolleyes: !

Max a hiba fő okától áll meg az autó!

Link to comment
Megosztás:

Házilag csak kiolvasni lehet a kivillogtatásos módszerrel. :rolleyes:

Bár ha van otthon OP-COM v. Tech2 program és interface, akkor azt is nevezheted házilagosnak. :blink:

Én úgy tudom hogy ha leveszi az akksisarut egy időre (nemtom mennyi időre) akkor a nem élő hibakódok törlődnek (persze ha a hiba még mindig fennáll akkor újra elő fog jönni), kivéve a légzsák hibát, mert azt valóban csak szervizben lehet töröltetni. Vagy rosszul emlékszem?

Link to comment
Megosztás:

Én úgy tudom hogy ha leveszi az akksisarut egy időre (nemtom mennyi időre) akkor a nem élő hibakódok törlődnek (persze ha a hiba még mindig fennáll akkor újra elő fog jönni), kivéve a légzsák hibát, mert azt valóban csak szervizben lehet töröltetni. Vagy rosszul emlékszem?

na akkor mégegyszer 2004-es évjárattól ha jól tudom ettöl az évtől a G astráknak a légzsák lámpa világít mondjuk övvszítöre és otthon megcsinálod a csatiját akkor nem fog sárgalámpázni elalszik.

hibatárolóba benne lesz de csak ugy hogy "nincs jelen"

ennél korábbi verzíónál pedig világit mind addig amig kinem törlöd.

akksi saru levétele pedig astra-F-eknél volt régen de az a korszak már nincs. :rolleyes: :blink:

Link to comment
Megosztás:

na akkor mégegyszer 2004-es évjárattól ha jól tudom ettöl az évtől a G astráknak a légzsák lámpa világít mondjuk övvszítöre és otthon megcsinálod a csatiját akkor nem fog sárgalámpázni elalszik.

hibatárolóba benne lesz de csak ugy hogy "nincs jelen"

ennél korábbi verzíónál pedig világit mind addig amig kinem törlöd.

akksi saru levétele pedig astra-F-eknél volt régen de az a korszak már nincs. :rolleyes: :blink:

2004-től nem Classic II?

Link to comment
Megosztás:

valamit keversz classic 2 az astra-G

vagy hogy jöne ez ide?

Hát jó lenne, de..., de mégsem az.

Neked kéne a legjobban tudnod, hogy a két név alatt nem ugyanazt az autót látod. Pont mint az egy petéjű ikrek: külsőleg a megszólalásig hasonlítanak. De csak megszólalásig.

Ebbe ne vesszünk bele! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hát jó lenne, de..., de mégsem az.

Neked kéne a legjobban tudnod, hogy a két név alatt nem ugyanazt az autót látod. Pont mint az egy petéjű ikrek: külsőleg a megszólalásig hasonlítanak. De csak megszólalásig.

Ebbe ne vesszünk bele! :rolleyes:

most hogy igy mondod a cl2 rosszabb mert ugy nincs kiépitve kábelkötegben mint egy 98-as astra-G

lásd tempomat elökészités köd lámpa elektromos ülés menetstabilzátor stb.

mostani astra-g ben mindent ugy kell "behúzni"

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Mikor kivillogtatom a hibakódokat, akkor először 7 villogás van és utána kezdi a kódokat 0100 szünet 0110 stb. Csak nem tudom mit jelent az első hét villogás, tudna valaki erről mondani valamit, valamint mikor kapcsol vészprogira az ECU? Minden sárga lámpázásnál amelyik összefügg a motor működésével?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Miért válik szükségessé 2002-es évjáratú autó ilyen mértékű felújítása, főként a motorra valamint a turbóra gondolok? Kicsit megijesztettél, ennyire rosszak ezek a konstrukciók? Vagy a nem megfelelő karbantartás eredménye? Én nem is tudom belevágnék-e ilyesmibe, mennyibe jönne ez ki barátság nélkül?

az enyém 2001 es és még nem volt ilyen baja

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.