Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Recommended Posts

Elküldve
Mostanság rákattantál a fényképes illusztrálásra! <_< De jól tetted!

Még, még, még,.....

Az uccsó képen talán maga az Iparos szerepel?

az én vok

Elküldve

az én vok

a minap itt a fórumon beszéltünk, az y17dt esetében az adagoló elektronika tipushibáról. Mondtad, hogy neked van.

Az lenne a kérdésem ezzel kapcsolatban, ha kicserélem, és orvosoljuk a problémát, akkor ez megszüntethető végleg, vagy lehet rá számítani ismét... .

Elküldve
az én vok

a minap itt a fórumon beszéltünk, az y17dt esetében az adagoló elektronika tipushibáról. Mondtad, hogy neked van.

Az lenne a kérdésem ezzel kapcsolatban, ha kicserélem, és orvosoljuk a problémát, akkor ez megszüntethető végleg, vagy lehet rá számítani ismét... .

végleg semmi sem szüntethető meg

tudod mindennek aminek kezdete van véget is ér....

Elküldve
a fejszelep nem vágja tönkre az elektronikát <_<

akkor mi? nekem az elektromos szerelö mondta, azt kellett cserélni , mert valami el volt benne repedve .

Elküldve
Utálatos egy rohadt motor,van hozzá szerencsém,haver B vekijében.

Wessz!Nem tudsz hozzá új,gyári traverzeket???

Nekem is y20dth van. Nem értem miért szidják ezt a motort olyan sokan. Elismerem az adagoló tényleg gyenge pont ebben a motorban, de a többi (légtömegmérő, agr, turbó, stb) az összes többi motornál ugyanakkora esélyel megy tönkre.

Nem csak traverz gyűrűt keresel?

Na jó, tényleg, ez a traverzes megoldás sem a legészszerűbbre sikerült. <_<

Elküldve
Utálatos egy rohadt motor,van hozzá szerencsém,haver B vekijében.

Wessz!Nem tudsz hozzá új,gyári traverzeket???

épp ma megyek traverz gyürüket venni

kb 6-7 e ft 4 db

meg cserélek résolajcsövet meg t elágazókat

vákumszivattyút mert hát 150 e km van benne alapjáraton nincs elég vákum

szar na <_<

Elküldve
akkor mi? nekem az elektromos szerelö mondta, azt kellett cserélni , mert valami el volt benne repedve .

ez olyan kb hogy gólya hozza a gyereket igy a falusi abortusz lelövik a gólyát

Elküldve
épp ma megyek traverz gyürüket venni

kb 6-7 e ft 4 db

meg cserélek résolajcsövet meg t elágazókat

vákumszivattyút mert hát 150 e km van benne alapjáraton nincs elég vákum

szar na <_<

Sajnos nekem nem elég a gyűrűk cseréje...

Próbáltuk,nem segít.

A gond az,hogy a traverz és a porlasztó tokjának találkozásánál a 4 közül a 3-as nem találkozik tökéletesen,így a motorolajba bedolgozik és hosszabb állás után felelvegősödik és az isten nem indítja be.

Most a visszafolyó ág le van dugózva és egy literes dobozba gyülik össze a réscsövek cucca.

A gond az,hogy maguk a csúcsok jók,nincs kedvünk venni 4 újat 80E/db áron.

A 3.kerben találtam egy opel boltot,ők tudnak hozni külön porlasztó tokot,de traverzre nem tudod mit mondani a srác...

Elküldve

Wessz! Látom te nagy mágus vagy dízel témában. Nem tudod véletlenül hogy y20dth-nál mennyi a max turbónyomás? Sehol nem találok róla adatot.

Elküldve
Wessz! Látom te nagy mágus vagy dízel témában. Nem tudod véletlenül hogy y20dth-nál mennyi a max turbónyomás? Sehol nem találok róla adatot.

nem akarok hülyeséget mondani de ha jól tudom egyezik a Z17dth val

ott is 2 különféle túrbó van 1 baros és az erősebbik 1.3 baros....

Elküldve
nem akarok hülyeséget mondani de ha jól tudom egyezik a Z17dth val

ott is 2 különféle túrbó van 1 baros és az erősebbik 1.3 baros....

Csak azért kérdem mert nekem néha felmegy 1.5-1.6 ig is, és én azt hittem hogy ez kevés, mert valahol mintha írta volna valaki hogy 2.0 bar-nak kell lennie, amit viszont egy kicsit sokallok. Az 1.3-as nyomás reálisnak tünik, és akkor az autóm is rendben van, elvileg...

Köszönöm az infót.

Elküldve
Sziasztok, tudja valaki h P0704 =kuplungkapcsoló funkció-rendellenesség mit is jelent, azaz elmagyarazna nekem valaki?

pls valaszoljatok...

:)

kuplungkapcsoló funkció-rendellenesség

másnéven kuplungkapcsoló csere

<_<

Elküldve
:)

kuplungkapcsoló funkció-rendellenesség

másnéven kuplungkapcsoló csere

:)

grrrrrr, cseppet sem hangzik jol... mibe kerul az , nem tudod veletlenul? <_<

Elküldve

van motor holnap megyek érte

120 E + hűtőrendszer csövei 10E +szerelés ????????????

fáj nagyon fáj

a probléma oka

olajos hűtővíz kontra hűtőcső felső vastag. legyengült bilincsestől lejött a hűtőről elforrt a víz .nem látszott folyás . a szerelő feltöltötte és neki elkezdett folyni

a vízhőfok nem ment 94 fok fölé vicc hogy semmi nem jelzi hogy kevés a víz a hűtőben régebbi autóknál már volt ilyen állítólag

a spórolós q anyuciját

Wessz köszi a számokat a monorierdős srác korrekt gyerek

ő nyert

tudtam hogy van ott egy opel bontó csak melóba menet meg visszafele sosem volt nyitva amikor szolnokon dolgoztam.

ha anyagilag rendbe leszek érdekel a tempomat még mindig

de messze van ez még

na de nem rívok ,lépek szervezkedni

Elküldve
van motor holnap megyek érte

120 E + hűtőrendszer csövei 10E +szerelés ????????????

fáj nagyon fáj

a probléma oka

olajos hűtővíz kontra hűtőcső felső vastag. legyengült bilincsestől lejött a hűtőről elforrt a víz .nem látszott folyás . a szerelő feltöltötte és neki elkezdett folyni

a vízhőfok nem ment 94 fok fölé vicc hogy semmi nem jelzi hogy kevés a víz a hűtőben régebbi autóknál már volt ilyen állítólag

a spórolós q anyuciját

Wessz köszi a számokat a monorierdős srác korrekt gyerek

ő nyert

tudtam hogy van ott egy opel bontó csak melóba menet meg visszafele sosem volt nyitva amikor szolnokon dolgoztam.

ha anyagilag rendbe leszek érdekel a tempomat még mindig

de messze van ez még

na de nem rívok ,lépek szervezkedni

annyiban tudok segiteni hogy 9020 ft a tempomat postával és beszerelem ingyen ha ez segit...meg fel is programozom...

Elküldve
Nem lehet javítani, vagy nem éri meg ?

Érdekelne pontosan mi is történt....

Most olvasom az aláírásod... Jó... <_<

Elküldve
Nem lehet javítani, vagy nem éri meg ?

Érdekelne pontosan mi is történt....

gangoltam az m0 on és láss csodát elkezdett gyengülni előzés közben de azért sikerült de már csak visszafele kapcsoltam hogy miért nem megy

na férreáltam és kész annyi volt a motornak nem volt benne víz

befőtt lett belőle a dugattyúk szorultak gyűrűk koptak a hengerek fala meg úgy néz ki mintha 80 as csiszolópapírral estek volna neki. a szerelő már nem is bontotta tovább a hengerfej meg kitudja milyen állapotú síkolni kéne de ez nem egyszerű mivel a szelepek egy síkban vannak a hengerfej síkjával

a síkoltatás drága a tömítés is a dugattyúra mondtak 30E ft /db

hengerek se lehetnek olcsók

akkor a gyűrűk csapágyak és kitudja még mik 300 000 fölött lenne egy felújított bejáratós motor és ki tudja jól össze van e rakva soha nem lenne gyári

inkább egy bejáratott gyári szétszedetlen motor

lutri az biztos remélem jó szívet kap a kicsike

Elküldve
annyiban tudok segiteni hogy 9020 ft a tempomat postával és beszerelem ingyen ha ez segit...meg fel is programozom...

rendes tőled de megvannak a kábelek a tűzfalig, belsők ezeket kéne behúzni.

kuplungkapcsoló gyárilag

4pólusú fékkapcsoló is megvan

tempomat kar is megvan

csak a motortér kérdéses számomra ott nem vagyok képben

se a programozásban

de ingyen nem kérhetem minimum valami pia vagy rekesz folyékony kenyér

rajtad áll a választás

ha ketyeg a vas írok.

egy hét vidéki meló püspökibe

aztán jelentkezem.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.