Handbrake Elküldve Február24, 2009 Elküldve Február24, 2009 Hali! Srácok, létezik az y17dt-ben "víztelenítő"? Mert a jó múltkor mentem egyik haverommal, és ő mondta nekem, hogy a OFF pözsó ON ba volt a műszerfalon egy lámpicsku ami kigyulladt, ha ezt a víztelenítőt rész kellett üríteni....
AtiZafi Elküldve Február24, 2009 Elküldve Február24, 2009 Hali! Srácok, létezik az y17dt-ben "víztelenítő"? Mert a jó múltkor mentem egyik haverommal, és ő mondta nekem, hogy a OFF pözsó ON ba volt a műszerfalon egy lámpicsku ami kigyulladt, ha ezt a víztelenítőt rész kellett üríteni.... A gázolajszűrő ház egyben vízleválasztó is, mivel a víz nehezebb a gázolajtól az aljára gyűlne össze. Nem hinném, hogy ezt az elektronika észreveszi
wessz Elküldve Február24, 2009 Elküldve Február24, 2009 A gázolajszűrő ház egyben vízleválasztó is, mivel a víz nehezebb a gázolajtól az aljára gyűlne össze. Nem hinném, hogy ezt az elektronika észreveszi ja :blush:
Handbrake Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 Hülyeséget kérdezek... Van az Y17DTI-ben fojtószelepház? Ha igen hol merre, és a szelepet mennyi kicserélni?
J0hnny Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 Hülyeséget kérdezek... Van az Y17DTI-ben fojtószelepház? Ha igen hol merre, és a szelepet mennyi kicserélni? Tényleg hülyeséget kérdeztél! :blush:
Handbrake Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 Tényleg hülyeséget kérdeztél! :lol: Tudtam én! :blush: :)
uhuhu Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 Hülyeséget kérdezek... Van az Y17DTI-ben fojtószelepház? Ha igen hol merre, és a szelepet mennyi kicserélni? abba nincs, de a Z17DTL be meg a többi CR motorba van...
uhuhu Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 A gázolajszűrő ház egyben vízleválasztó is, mivel a víz nehezebb a gázolajtól az aljára gyűlne össze. Nem hinném, hogy ezt az elektronika észreveszi az Astra H ban meg szerintem a Vectra C ben van kijelzés, ha vizteleniteni kell a szürőt... a G ben nincs. ott érdemes max 30 ezrenként szürőt cserélni...
LacBp Elküldve Február27, 2009 Elküldve Február27, 2009 Én megcsináltam. Igaz x17dtl ben... nem nagy durranás... oszt még ótószerelő se vagyok.. Igaz hogy már régebben volt téma az elektronikus adagoló mechanikus adagolóra való lecserélésére, de csak most bukkantam rá. Igaz ez egy vectra 2.0 dti, de ők megoldották, bár a leírtak alapján nem tudom mennyibe állhatott meg ez a történet. http://www.dieselcentrum.com/index_elemei/Page807.html
Bukfenc Elküldve Március5, 2009 Elküldve Március5, 2009 Sziasztok! Következő volna a kérdésem:ha az autó írja az INSP(ha jól tudom ez a szervízciklust jelzi),ezt én el tudom onnan tüntetni szervízbeavatkozás nélkül? -másik kérdés:padló fék+padló gáz gyújtást ráadom a szervízkulcs folyamatosan villog-ennek így kell működni? Válaszotokat alőre is köszi egyébként YDT-m van.
Zachi Elküldve Március5, 2009 Elküldve Március5, 2009 Sziasztok! Következő volna a kérdésem:ha az autó írja az INSP(ha jól tudom ez a szervízciklust jelzi),ezt én el tudom onnan tüntetni szervízbeavatkozás nélkül? -másik kérdés:padló fék+padló gáz gyújtást ráadom a szervízkulcs folyamatosan villog-ennek így kell működni? Válaszotokat alőre is köszi egyébként YDT-m van. Napi számláló nullázógombot nyomva tart, majd gyújtás ráadÉppen a tárolt hibakódot villogja ki. 4 jegyű számkód, ahol 10 vill=0. A többi értelemszerűen. Az egyes karakterek közt szünetet tart.
AtiZafi Elküldve Március5, 2009 Elküldve Március5, 2009 Napi számláló nullázógombot nyomva tart, majd gyújtás ráadÉppen a tárolt hibakódot villogja ki. 4 jegyű számkód, ahol 10 vill=0. A többi értelemszerűen. Az egyes karakterek közt szünetet tart. Y17DT-n ha megállás nélkül, (azonos időközönként) egyfolytában villog, amíg le nem szállsz a pedálról, akkor nincs hibakód.
Bukfenc Elküldve Március5, 2009 Elküldve Március5, 2009 Y17DT-n ha megállás nélkül, (azonos időközönként) egyfolytában villog, amíg le nem szállsz a pedálról, akkor nincs hibakód. Jgen,azonos periódusonként villog folyamatosan. Ez akkor ha jól értelmezem no problem?
wessz Elküldve Március5, 2009 Elküldve Március5, 2009 Jgen,azonos periódusonként villog folyamatosan. Ez akkor ha jól értelmezem no problem? ja :huh:
Zachi Elküldve Március5, 2009 Elküldve Március5, 2009 Elnézést kérek! Félreértés esete forgott fenn. :huh:
AtiZafi Elküldve Március5, 2009 Elküldve Március5, 2009 Elnézést kérek! Félreértés esete forgott fenn. :huh: :)
mr. bb Elküldve Március8, 2009 Elküldve Március8, 2009 hali fiuk y17dt isuzu. valaki nem készítene egy fotót az olaj hűtőről vagy hőcserélőről írták már nekem hogy hol a helye de nem látom
sasa1970 Elküldve Március8, 2009 Elküldve Március8, 2009 sziasztok van egy isuzumotoros g astrám ami reggel és mikor meleg a motor elindul de ha már áll egy órát akkor már nem. ha valaki tud rá valamit mondani nagyonszépen megköszönöm.
wessz Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 hali fiuk y17dt isuzu. valaki nem készítene egy fotót az olaj hűtőről vagy hőcserélőről írták már nekem hogy hol a helye de nem látom olajszürö van rajta
astra Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 sziasztok van egy isuzumotoros g astrám ami reggel és mikor meleg a motor elindul de ha már áll egy órát akkor már nem. ha valaki tud rá valamit mondani nagyonszépen megköszönöm. nem lehet akksi?????????????????,egész éjjel mit csinál?????????
sasa1970 Elküldve Március10, 2009 Elküldve Március10, 2009 nem lehet akksi?????????????????,egész éjjel mit csinál????????? nem lehet akkumlátor mert reggel elindul akármilyen hideg van. akkor nemindul ha megyek vele valamennyit utánna ha áll kb egy órát már nem akar elindulni. de ha leállítás után egyből indítom elindul
mr. bb Elküldve Március10, 2009 Elküldve Március10, 2009 hali fiuk ma reggel kivillant a sárga hibajelzőm. kiolvastam 7 9 8 8 megmondaná valaki hogy mi lehet ez
astra Elküldve Március10, 2009 Elküldve Március10, 2009 nem lehet akkumlátor mert reggel elindul akármilyen hideg van. akkor nemindul ha megyek vele valamennyit utánna ha áll kb egy órát már nem akar elindulni. de ha leállítás után egyből indítom elindul hasonlokat produkált az én drágaságom is és a vége önindito lett.
ha4nz Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 nem lehet akkumlátor mert reggel elindul akármilyen hideg van. akkor nemindul ha megyek vele valamennyit utánna ha áll kb egy órát már nem akar elindulni. de ha leállítás után egyből indítom elindul Meg kéne nézni hogy álló helyzetben kb 10 perccel mennyi az áramfelvétele. Valami leszívhatja ha például a generátor csapágyas és pont olyan ponton kapja el. Ha dízeles az autó akkor izzítórelé is nagyon gyorsan leszívhatja. Ha csak leállítod és utána nem indul de reggelre megjavul akkor valami kontakthiba lehet.
Recommended Posts