Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Recommended Posts

Elküldve

Hali!

Srácok, létezik az y17dt-ben "víztelenítő"? Mert a jó múltkor mentem egyik haverommal, és ő mondta nekem, hogy a OFF pözsó ON ba volt a műszerfalon egy lámpicsku ami kigyulladt, ha ezt a víztelenítőt rész kellett üríteni....

Elküldve
Hali!

Srácok, létezik az y17dt-ben "víztelenítő"? Mert a jó múltkor mentem egyik haverommal, és ő mondta nekem, hogy a OFF pözsó ON ba volt a műszerfalon egy lámpicsku ami kigyulladt, ha ezt a víztelenítőt rész kellett üríteni....

A gázolajszűrő ház egyben vízleválasztó is, mivel a víz nehezebb a gázolajtól az aljára gyűlne össze. Nem hinném, hogy ezt az elektronika észreveszi

Elküldve
A gázolajszűrő ház egyben vízleválasztó is, mivel a víz nehezebb a gázolajtól az aljára gyűlne össze. Nem hinném, hogy ezt az elektronika észreveszi

ja :blush:

Elküldve
Hülyeséget kérdezek...

Van az Y17DTI-ben fojtószelepház? Ha igen hol merre, és a szelepet mennyi kicserélni?

Tényleg hülyeséget kérdeztél! :blush:

Elküldve
Hülyeséget kérdezek...

Van az Y17DTI-ben fojtószelepház? Ha igen hol merre, és a szelepet mennyi kicserélni?

abba nincs, de a Z17DTL be meg a többi CR motorba van...

Elküldve
A gázolajszűrő ház egyben vízleválasztó is, mivel a víz nehezebb a gázolajtól az aljára gyűlne össze. Nem hinném, hogy ezt az elektronika észreveszi

az Astra H ban meg szerintem a Vectra C ben van kijelzés, ha vizteleniteni kell a szürőt...

a G ben nincs.

ott érdemes max 30 ezrenként szürőt cserélni...

Elküldve

Én megcsináltam. Igaz x17dtl ben...

nem nagy durranás... oszt még ótószerelő se vagyok..

Igaz hogy már régebben volt téma az elektronikus adagoló mechanikus adagolóra való lecserélésére, de csak most bukkantam rá. Igaz ez egy vectra 2.0 dti, de ők megoldották, bár a leírtak alapján nem tudom mennyibe állhatott meg ez a történet.

http://www.dieselcentrum.com/index_elemei/Page807.html

Elküldve

Sziasztok!

Következő volna a kérdésem:ha az autó írja az INSP(ha jól tudom ez a szervízciklust jelzi),ezt én el tudom onnan tüntetni szervízbeavatkozás nélkül?

-másik kérdés:padló fék+padló gáz gyújtást ráadom a szervízkulcs folyamatosan villog-ennek így kell működni?

Válaszotokat alőre is köszi

egyébként YDT-m van.

Elküldve
Sziasztok!

Következő volna a kérdésem:ha az autó írja az INSP(ha jól tudom ez a szervízciklust jelzi),ezt én el tudom onnan tüntetni szervízbeavatkozás nélkül?

-másik kérdés:padló fék+padló gáz gyújtást ráadom a szervízkulcs folyamatosan villog-ennek így kell működni?

Válaszotokat alőre is köszi

egyébként YDT-m van.

  1. Napi számláló nullázógombot nyomva tart, majd gyújtás ráad
  2. Éppen a tárolt hibakódot villogja ki. 4 jegyű számkód, ahol 10 vill=0. A többi értelemszerűen. Az egyes karakterek közt szünetet tart.

Elküldve
  1. Napi számláló nullázógombot nyomva tart, majd gyújtás ráad
  2. Éppen a tárolt hibakódot villogja ki. 4 jegyű számkód, ahol 10 vill=0. A többi értelemszerűen. Az egyes karakterek közt szünetet tart.

Y17DT-n ha megállás nélkül, (azonos időközönként) egyfolytában villog, amíg le nem szállsz a pedálról, akkor nincs hibakód.

Elküldve
Y17DT-n ha megállás nélkül, (azonos időközönként) egyfolytában villog, amíg le nem szállsz a pedálról, akkor nincs hibakód.

Jgen,azonos periódusonként villog folyamatosan.

Ez akkor ha jól értelmezem no problem?

Elküldve

hali fiuk y17dt isuzu. valaki nem készítene egy fotót az olaj hűtőről vagy hőcserélőről

írták már nekem hogy hol a helye de nem látom

Elküldve

sziasztok van egy isuzumotoros g astrám ami reggel és mikor meleg a motor elindul de ha már áll egy órát akkor már nem. ha valaki tud rá valamit mondani nagyonszépen megköszönöm.

Elküldve
hali fiuk y17dt isuzu. valaki nem készítene egy fotót az olaj hűtőről vagy hőcserélőről

írták már nekem hogy hol a helye de nem látom

olajszürö van rajta

Elküldve
sziasztok van egy isuzumotoros g astrám ami reggel és mikor meleg a motor elindul de ha már áll egy órát akkor már nem. ha valaki tud rá valamit mondani nagyonszépen megköszönöm.

nem lehet akksi?????????????????,egész éjjel mit csinál?????????

Elküldve
nem lehet akksi?????????????????,egész éjjel mit csinál?????????

nem lehet akkumlátor mert reggel elindul akármilyen hideg van. akkor nemindul ha megyek vele valamennyit utánna ha áll kb egy órát már nem akar elindulni. de ha leállítás után egyből indítom elindul

Elküldve
nem lehet akkumlátor mert reggel elindul akármilyen hideg van. akkor nemindul ha megyek vele valamennyit utánna ha áll kb egy órát már nem akar elindulni. de ha leállítás után egyből indítom elindul

hasonlokat produkált az én drágaságom is és a vége önindito lett.

Elküldve
nem lehet akkumlátor mert reggel elindul akármilyen hideg van. akkor nemindul ha megyek vele valamennyit utánna ha áll kb egy órát már nem akar elindulni. de ha leállítás után egyből indítom elindul

Meg kéne nézni hogy álló helyzetben kb 10 perccel mennyi az áramfelvétele. Valami leszívhatja ha például a generátor csapágyas és pont olyan ponton kapja el. Ha dízeles az autó akkor izzítórelé is nagyon gyorsan leszívhatja. Ha csak leállítod és utána nem indul de reggelre megjavul akkor valami kontakthiba lehet.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.