cs.dzsordzso Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Sziasztok opelesek! nekem egy 2001-es 2.0 dízel opelem van. a gondom az volna vele, hogy körülbelül 1500-2000-es fordulat között váratlanul felgyullad vmikor a műszerfalon a sárga hibajelző (azonos fordulaton tartva), és ilyenkor erőtlen, nyomatékhiányos lesz az autóm. nagyon zavaró tud lenni, főleg ha előzés közben jut eszébe h kigyulladjon. szerintetek mi baja lehet? egr szelepet, vákuumszivattyút (csövekkel együtt) már cseréltek.. hiába. előre is köszi! ..esetleg légtömegmérő? :D
Opelaner Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Sziasztok opelesek! nekem egy 2001-es 2.0 dízel opelem van. a gondom az volna vele, hogy körülbelül 1500-2000-es fordulat között váratlanul felgyullad vmikor a műszerfalon a sárga hibajelző (azonos fordulaton tartva), és ilyenkor erőtlen, nyomatékhiányos lesz az autóm. nagyon zavaró tud lenni, főleg ha előzés közben jut eszébe h kigyulladjon. szerintetek mi baja lehet? egr szelepet, vákuumszivattyút (csövekkel együtt) már cseréltek.. hiába. előre is köszi! Turbó környékén minden rendben ??
astra Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Turbó környékén minden rendben ?? SZiasztok. Arra lennék kiváncsi hogy van-e valakinek képe az adagoloelektronikárol ha lehet szétszedett állapotban és az adagoloban levö nyomásszab. szelepröl mert már annyi rosszat hallottam roluk .köszi ha valaki feltenné .Az y17dt-röl lenne szó.
wessz Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 SZiasztok. Arra lennék kiváncsi hogy van-e valakinek képe az adagoloelektronikárol ha lehet szétszedett állapotban és az adagoloban levö nyomásszab. szelepröl mert már annyi rosszat hallottam roluk .köszi ha valaki feltenné .Az y17dt-röl lenne szó. hehe magadnak akarod csinálni az adagoló elektronikát? érdekes lesz....de te tudod....nekem van fényképem róla......meg megcsinááltam az áramkörét kicsit rá ment egy jó pár éjszakám....
AtiZafi Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 SZiasztok. Arra lennék kiváncsi hogy van-e valakinek képe az adagoloelektronikárol ha lehet szétszedett állapotban és az adagoloban levö nyomásszab. szelepröl mert már annyi rosszat hallottam roluk .köszi ha valaki feltenné .Az y17dt-röl lenne szó. y17dt adagoló elektronika szétszedve
wessz Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 y17dt adagoló elektronika szétszedve én meg tudok olyat ami Z14XE motorvezérlő darabokra szedve de az hibrid (fluor szlikon) :D
AtiZafi Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 én meg tudok olyat ami Z14XE motorvezérlő darabokra szedve de az hibrid (fluor szlikon) :D miért nem dicsekszel a profilodnál leírt weboldallal? most néztem :lol:
wessz Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 miért nem dicsekszel a profilodnál leírt weboldallal? most néztem :D mert gagyi :lol:
astra Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 én meg tudok olyat ami Z14XE motorvezérlő darabokra szedve de az hibrid (fluor szlikon) :D Köszi a képet a nyomásszab . szelepröl nincsen?
wessz Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 Köszi a képet a nyomásszab . szelepröl nincsen? arról minek? azt is szét akarod bontani :D egyébként lehet kapni külön 40eft de azt nem cseréltem még
wessz Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 arról minek? azt is szét akarod bontani :D egyébként lehet kapni külön 40eft de azt nem cseréltem még egyébként baj van az EDU-dal?vagy mi a szösz?
Bandi25Bp Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 Köszi a képet a nyomásszab . szelepröl nincsen? Szia! A szelep amiről érdeklődtél nem nyomásszabályozó. Ez a mennyiségállító szelepe az adagolónak / SPV/. A szivattyúelem nagy nyomású terét zárja le vagy kapcsolja össze a szivattyú belső terével. Ez egy elektromágneses szelep, ennek a meghajtására hivatott az EDU. Mielőtt belemennél a javításba, hiba keresésbe szerintem tanulmányozd a Denso ECD V5 adagoló működését. Elég érdekesen agyonbonyolított szerkezet. Üdv: András
zöldopel Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 Turbó környékén minden rendben ?? szia! a hibakódot nem tudom, viszont a gép a kipufogógáz visszavezető rendszer hibáját jelzi (egr szelep, légtömegmérő, vákuumszivattyú cserélve lett). ma próbálkoztam vele és alapjáraton is csak gondol egyet és kigyullad a lámpa.. ez viszont nem lehet turbó gond.. vagy? (adagolót is néztünk, hibátlan) :D
wessz Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 szia! a hibakódot nem tudom, viszont a gép a kipufogógáz visszavezető rendszer hibáját jelzi (egr szelep, légtömegmérő, vákuumszivattyú cserélve lett). ma próbálkoztam vele és alapjáraton is csak gondol egyet és kigyullad a lámpa.. ez viszont nem lehet turbó gond.. vagy? (adagolót is néztünk, hibátlan) :D vagy az adagoló elektronikája ami rajta van a tetején VP44 azt hiszem de lehet hogy ennek egybe van az ecu-val majd megnézem
wessz Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 vagy az adagoló elektronikája ami rajta van a tetején VP44 azt hiszem de lehet hogy ennek egybe van az ecu-val majd megnézem ööööööööööö most jut eszembe kipucoltátok az örvény részét tisztára leszokott kormolodni
zöldopel Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 ööööööööööö most jut eszembe kipucoltátok az örvény részét tisztára leszokott kormolodni igen azt kipucoltuk, adagoló elektronikát is néztük szgépen, elvileg hibátlan.
uhuhu Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 arról minek? azt is szét akarod bontani :D egyébként lehet kapni külön 40eft de azt nem cseréltem még az nagy szopás cserélni....
wessz Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 az nagy szopás cserélni.... van saját spéci szerszámom igy gyorsabb mert kellet egy ismerösömnek aztán néki gyártottam de végül nem az volt a baja de legalább ilyen is van :D
astra Elküldve Január30, 2009 Elküldve Január30, 2009 hehe magadnak akarod csinálni az adagoló elektronikát? érdekes lesz....de te tudod....nekem van fényképem róla......meg megcsinááltam az áramkörét kicsit rá ment egy jó pár éjszakám.... igazábol nem azért kell hanem azért mert a gyermekem kinn dolgozik ausztriában és talán tud szerezni és ezért kellene az adagoloban lévö szelepröl is , amit mennyiségállitonak hivnak.Egyébként most javitooták az adagoloelektronikályát a müszernek és a szer. mondta hogy annak a bizonyos szelepnek el van repedve a háza és bármikor gallyra mehet.Az elektronikában meg el voltak szállva forrasztások az volt a fö hiba.
astra Elküldve Január30, 2009 Elküldve Január30, 2009 arról minek? azt is szét akarod bontani :D egyébként lehet kapni külön 40eft de azt nem cseréltem még mert tudnak szerezni Ausztriábol.
astra Elküldve Január30, 2009 Elküldve Január30, 2009 arról minek? azt is szét akarod bontani :D egyébként lehet kapni külön 40eft de azt nem cseréltem még mert tudnak szerezni Ausztriábol.
wessz Elküldve Január30, 2009 Elküldve Január30, 2009 mert tudnak szerezni Ausztriábol. én meg pestről és az gyorsabb :D
wessz Elküldve Január30, 2009 Elküldve Január30, 2009 igazábol nem azért kell hanem azért mert a gyermekem kinn dolgozik ausztriában és talán tud szerezni és ezért kellene az adagoloban lévö szelepröl is , amit mennyiségállitonak hivnak.Egyébként most javitooták az adagoloelektronikályát a müszernek és a szer. mondta hogy annak a bizonyos szelepnek el van repedve a háza és bármikor gallyra mehet.Az elektronikában meg el voltak szállva forrasztások az volt a fö hiba. mennyiért javitották az edut?
Handbrake Elküldve Február3, 2009 Elküldve Február3, 2009 Na tegnap megen kitakarítottam a légtömegmérőt féktisztítóval. Tudnám, hogy mi a nyavajától kormolódik el.....
Recommended Posts