mr. bb Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 van egy pár hűtő az orrában melyik lehet az 1.klímahűtő 2. vízhűtő 3. jobboldalt intercooler hűtő. az olaj hűtőt nem tom hol van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Tűzfal felől az olajszűrő alatt egy lemezes hőcserélő.... vidd szerelőhöz, a bontott 15-ezer körül az új 30-40 ezer között. A bontott rizikós....le kell dugózni és levegővel nyomáspróba...... de próbaképp vízcsövek leköt -összetold és kiderül az -é a bűnös..... lehet vele játszani..... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 van egy pár hűtő az orrában melyik lehet az 1.klímahűtő 2. vízhűtő 3. jobboldalt intercooler hűtő. az olaj hűtőt nem tom hol van. Nem az elejében van hanem az olajszőrő altt ( melett ), a motor és a tűzfal között a váltó felöli oldalon egy alumínium kocka, víz is hűti, ezért itt keveredik az olaj és a víz, javítani nem lehet ............csere Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 köszi a segítséget még1 kérdés baloldali műanyagdoblemez mögött találtam 1 csatlakozót az ablakmosótartály kábeléhez kötözve mi lehet ez ,nem kicsi közepes méretű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Első ködlámpád van ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 igen nemrég raktam bele gyárit elő volt készítve Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 igen nemrég raktam bele gyárit elő volt készítve Talán a fényszórómosó előkészítése? B) Szabad a gazda! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Talán a fényszórómosó előkészítése? B) Szabad a gazda! ;) Állófűtés helye Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Állófűtés helye Ebből is látszik mennyi skandináv piacos Astra rohangászik útjainkon. Ezen a csatin kívül van még valami hozzá? Már mint előkészítve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cs.dzsordzso Elküldve Január5, 2009 Megoszt Elküldve Január5, 2009 Szasztok! B) Még új vagyok itt, de remélem, hogy kérdéseimre tudtok, majd válaszolni. :blush: '99-es G astra 2000-es 101 Le az enyém. ;) A fűtés szuper, de a párátlanítás az katasztrófa, ha ketten ülünk benne, akkor szinte csak lőrésen látok ki. - a vizet nem fogyasztja és próba képp kivettem a pollenszűrőt is, a klíma segít,de ez lenne a megoldás? Más: reggeli indulás után /-10 fok/ világított egy motorblokkot ábrázoló kis sárga lámpa kb 30 mp-ig majd kialudt. 1800-2000 fordulatnál asszem és mintha meg is torpantt volna,de ma mentem vele közel 400Km-t és semmi jele sem volt. - ez valami előjel vagy csak kontakthiba? A válaszokat előre is köszönöm: Dzsordzso az újonc! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Szasztok! B) Még új vagyok itt, de remélem, hogy kérdéseimre tudtok, majd válaszolni. :blush: '99-es G astra 2000-es 101 Le az enyém. ;) A fűtés szuper, de a párátlanítás az katasztrófa, ha ketten ülünk benne, akkor szinte csak lőrésen látok ki. - a vizet nem fogyasztja és próba képp kivettem a pollenszűrőt is, a klíma segít,de ez lenne a megoldás? Más: reggeli indulás után /-10 fok/ világított egy motorblokkot ábrázoló kis sárga lámpa kb 30 mp-ig majd kialudt. 1800-2000 fordulatnál asszem és mintha meg is torpantt volna,de ma mentem vele közel 400Km-t és semmi jele sem volt. - ez valami előjel vagy csak kontakthiba? A válaszokat előre is köszönöm: Dzsordzso az újonc! Hello! Az Astra G motortól függetlenül ilyen. Párásodik. A megoldást megtaláltad (klíma), bár ez a kezelésiben is le van írva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Hello! Az Astra G motortól függetlenül ilyen. Párásodik. A megoldást megtaláltad (klíma), bár ez a kezelésiben is le van írva. Vagy befújni jó minőségű párásodást gátló spry -vel.... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Vagy befújni jó minőségű párásodást gátló spry -vel.... :blush: Próbáltam már Prevent és Turtle márkájút is. Mindkettő addig volt jó, míg ki nem bújt a felhők közül a nap. Rögtön a szivárvány minden színében tündökölt a szélvédő. Idegesítően zavaró, zavaróan idegesítő volt. Mintha olajjal kentem volna be. B) ;) Pedig felvitel előtt zsírtalanítottam is. Tudsz jobbat ajánlani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 semmiféle extra kapcsoló nincs benne Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Szasztok! B) Még új vagyok itt, de remélem, hogy kérdéseimre tudtok, majd válaszolni. :blush: '99-es G astra 2000-es 101 Le az enyém. ;) A fűtés szuper, de a párátlanítás az katasztrófa, ha ketten ülünk benne, akkor szinte csak lőrésen látok ki. - a vizet nem fogyasztja és próba képp kivettem a pollenszűrőt is, a klíma segít,de ez lenne a megoldás? Más: reggeli indulás után /-10 fok/ világított egy motorblokkot ábrázoló kis sárga lámpa kb 30 mp-ig majd kialudt. 1800-2000 fordulatnál asszem és mintha meg is torpantt volna,de ma mentem vele közel 400Km-t és semmi jele sem volt. - ez valami előjel vagy csak kontakthiba? A válaszokat előre is köszönöm: Dzsordzso az újonc! mielőtt leállítod a kocsit kapcsoljad be a belső levegőkeringtetőt és állítsd csak lábtérre a befújás irányát nálam valamivel jobb a helyzet így Link to comment Megosztás: More sharing options...
cs.dzsordzso Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 mielőtt leállítod a kocsit kapcsoljad be a belső levegőkeringtetőt és állítsd csak lábtérre a befújás irányát nálam valamivel jobb a helyzet így Helló Astrások! B) Köszönöm a gyors válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Ebből is látszik mennyi skandináv piacos Astra rohangászik útjainkon. Ezen a csatin kívül van még valami hozzá? Már mint előkészítve. nem hinném, hogy ez így van. Szerintem sokkal egyszerűbb az ok. Az előkészítésekkel villámgyorsan egyedi igényeket is ki tudnak elégíteni a szervízben, és nem kell hónapokat várni az általad rendelt autóra. Minden elő van készítve, magyarul: mindegyik mostani autóban full-os kábelköteg van, pl: az ülésfűtéstől a tempomatig, a tetőablaktól a vonóhorogig, és az általatok említett ködlámpa előkészítése is ezek közé tartozik, csak a "hardver" hiányzik mindkét végéről kapcsoló+fogyasztó A TIS-ben még az is le van írva hogyan kell az ülésfűtés párnáit cserélni ergo a nem létezőt is be lehet tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Próbáltam már Prevent és Turtle márkájút is. Mindkettő addig volt jó, míg ki nem bújt a felhők közül a nap. Rögtön a szivárvány minden színében tündökölt a szélvédő. Idegesítően zavaró, zavaróan idegesítő volt. Mintha olajjal kentem volna be. B) ;) Pedig felvitel előtt zsírtalanítottam is. Köszikösziköszi! Megvan a megoldás hogy akkor valószínűleg mitől olyan a Corsa szélvédője mintha olajos lenne... Kívülről már lemostam vagy harmincsszor, mégis mindig így néz ki, de eszembe sem jutott hogy ez belülről ilyen. (végülis én is olajra tippeltem, és belül mitől lenne olajos?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 Próbáltam már Prevent és Turtle márkájút is. Mindkettő addig volt jó, míg ki nem bújt a felhők közül a nap. Rögtön a szivárvány minden színében tündökölt a szélvédő. Idegesítően zavaró, zavaróan idegesítő volt. Mintha olajjal kentem volna be. ;) :blush: Pedig felvitel előtt zsírtalanítottam is. Tudsz jobbat ajánlani? Sajna még ezeket sem, ugyanis én nem próbáltam csak hallomásból tudom, hogy van belőle jó. Nekem is párásodott a G, de lekopogom a Corsa egyáltalán nem...... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január6, 2009 Megoszt Elküldve Január6, 2009 nem hinném, hogy ez így van. Szerintem sokkal egyszerűbb az ok. Az előkészítésekkel villámgyorsan egyedi igényeket is ki tudnak elégíteni a szervízben, és nem kell hónapokat várni az általad rendelt autóra. Minden elő van készítve, magyarul: mindegyik mostani autóban full-os kábelköteg van, pl: az ülésfűtéstől a tempomatig, a tetőablaktól a vonóhorogig, és az általatok említett ködlámpa előkészítése is ezek közé tartozik, csak a "hardver" hiányzik mindkét végéről kapcsoló+fogyasztó A TIS-ben még az is le van írva hogyan kell az ülésfűtés párnáit cserélni ergo a nem létezőt is be lehet tenni. "Az Ön által megadott modellévű Astra G-be a tempomat beszerelése korrekt módon nem végezhető el, mivel az tempomat működéséhez szükséges gyári kábelezés hiányzik. A tempomatos gyári kábelköteg ugyan rendelhető, de az ára százezres nagyságrendű. Márkaszervizként pedig az utólagos kábelezést nem támogatjuk." Ezt Imy cartársnak hozzászólásából idéztem. Ennyit a "fullos kábelköteg"-ről. De gyári állófűtés sem elérhető nálunk (ha jól látom). Most már nagyon OFF TOPIC a téma. Bővebbet az Extrafelszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések topcban találhatsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemo003 Elküldve Január7, 2009 Megoszt Elküldve Január7, 2009 "Az Ön által megadott modellévű Astra G-be a tempomat beszerelése korrekt módon nem végezhető el, mivel az tempomat működéséhez szükséges gyári kábelezés hiányzik. A tempomatos gyári kábelköteg ugyan rendelhető, de az ára százezres nagyságrendű. Márkaszervizként pedig az utólagos kábelezést nem támogatjuk." Ezt Imy cartársnak hozzászólásából idéztem. Ennyit a "fullos kábelköteg"-ről. De gyári állófűtés sem elérhető nálunk (ha jól látom). Most már nagyon OFF TOPIC a téma. Bővebbet az Extrafelszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések topcban találhatsz. Bocs hogy beleszólók, igaz zafis vagyok (y20dth) de azért olvaslak titeket. Az én autóm se volt előkészítve tempomatra, hiányzott a kábelköteg. Az első márkaszervízben én is hasonló választ kaptam, konkrétabban azt mondták hogy ha egy autó tempomat nélkül jött ki a gyárból, abba nem lehet tempomatot tenni, ne is próbálkozzak. 60km-el arébb, szintén márkaszervíz, minden további nélkül beszerelték, nem gyári kábelekkel, és tökéletesen működik. Nem szabad az első véleménynek betőlni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január7, 2009 Megoszt Elküldve Január7, 2009 Sajna még ezeket sem, ugyanis én nem próbáltam csak hallomásból tudom, hogy van belőle jó. Nekem is párásodott a G, de lekopogom a Corsa egyáltalán nem...... B) Ez így van, a Corsa C-nk valahogy jobb, és annyira nem hajlamos párásodásra, a G meg annál inkább.... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január7, 2009 Megoszt Elküldve Január7, 2009 Annyi embernek annyi minden jár alanyi jogon. Nekünk Opel dízeleseknek nem lehetne ezt? http://totalcar.hu/tesztek/insignia20cd/ Na jó! Ne most azonnal. Ráér karácsonyig. De akkor már lehetne Caravan?;) B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
cs.dzsordzso Elküldve Január7, 2009 Megoszt Elküldve Január7, 2009 Annyi embernek annyi minden jár alanyi jogon. Nekünk Opel dízeleseknek nem lehetne ezt? http://totalcar.hu/tesztek/insignia20cd/ Na jó! Ne most azonnal. Ráér karácsonyig. De akkor már lehetne Caravan?;) B) Megértelek! Az új design is bejön :D és az a 160le 5,8-as fogyasztással az szuper. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemo003 Elküldve Január7, 2009 Megoszt Elküldve Január7, 2009 Megértelek! Az új design is bejön ;) és az a 160le 5,8-as fogyasztással az szuper. B) 5,8??? Én 8,4-et olvastam. Vagy nem ugyanarról beszélünk? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts