Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Recommended Posts

Elküldve

van egy pár hűtő az orrában melyik lehet az 1.klímahűtő 2. vízhűtő 3. jobboldalt intercooler hűtő.

az olaj hűtőt nem tom hol van.

Elküldve

Tűzfal felől az olajszűrő alatt egy lemezes hőcserélő.... vidd szerelőhöz, a bontott 15-ezer körül az új 30-40 ezer között.

A bontott rizikós....le kell dugózni és levegővel nyomáspróba...... de próbaképp vízcsövek leköt -összetold és kiderül az -é a bűnös.....

lehet vele játszani..... B)

Elküldve
  mr. bb írta:
van egy pár hűtő az orrában melyik lehet az 1.klímahűtő 2. vízhűtő 3. jobboldalt intercooler hűtő.

az olaj hűtőt nem tom hol van.

Nem az elejében van hanem az olajszőrő altt ( melett ),

a motor és a tűzfal között a váltó felöli oldalon egy alumínium kocka, víz is hűti, ezért itt keveredik az olaj és a víz, javítani nem lehet ............csere

Elküldve

köszi a segítséget még1 kérdés baloldali műanyagdoblemez mögött találtam 1 csatlakozót az ablakmosótartály kábeléhez kötözve mi lehet ez ,nem kicsi közepes méretű.

Elküldve
  AtiZafi írta:
Állófűtés helye

Ebből is látszik mennyi skandináv piacos Astra rohangászik útjainkon.

Ezen a csatin kívül van még valami hozzá? Már mint előkészítve.

Elküldve

Szasztok! B)

Még új vagyok itt, de remélem, hogy kérdéseimre tudtok, majd válaszolni. :blush:

'99-es G astra 2000-es 101 Le az enyém. ;) A fűtés szuper, de a párátlanítás az katasztrófa, ha ketten ülünk benne, akkor szinte csak lőrésen látok ki. - a vizet nem fogyasztja és próba képp kivettem a pollenszűrőt is, a klíma segít,de ez lenne a megoldás? Más: reggeli indulás után /-10 fok/ világított egy motorblokkot ábrázoló kis sárga lámpa kb 30 mp-ig majd kialudt. 1800-2000 fordulatnál asszem és mintha meg is torpantt volna,de ma mentem vele közel 400Km-t és semmi jele sem volt. - ez valami előjel vagy csak kontakthiba?

A válaszokat előre is köszönöm: Dzsordzso az újonc!

Elküldve
  cs.dzsordzso írta:
Szasztok! B)

Még új vagyok itt, de remélem, hogy kérdéseimre tudtok, majd válaszolni. :blush:

'99-es G astra 2000-es 101 Le az enyém. ;) A fűtés szuper, de a párátlanítás az katasztrófa, ha ketten ülünk benne, akkor szinte csak lőrésen látok ki. - a vizet nem fogyasztja és próba képp kivettem a pollenszűrőt is, a klíma segít,de ez lenne a megoldás? Más: reggeli indulás után /-10 fok/ világított egy motorblokkot ábrázoló kis sárga lámpa kb 30 mp-ig majd kialudt. 1800-2000 fordulatnál asszem és mintha meg is torpantt volna,de ma mentem vele közel 400Km-t és semmi jele sem volt. - ez valami előjel vagy csak kontakthiba?

A válaszokat előre is köszönöm: Dzsordzso az újonc!

Hello!

Az Astra G motortól függetlenül ilyen. Párásodik. A megoldást megtaláltad (klíma), bár ez a kezelésiben is le van írva.

Elküldve
  Zachi írta:
Hello!

Az Astra G motortól függetlenül ilyen. Párásodik. A megoldást megtaláltad (klíma), bár ez a kezelésiben is le van írva.

Vagy befújni jó minőségű párásodást gátló spry -vel.... B)

Elküldve
  ROLÓ írta:
Vagy befújni jó minőségű párásodást gátló spry -vel.... :blush:

Próbáltam már Prevent és Turtle márkájút is. Mindkettő addig volt jó, míg ki nem bújt a felhők közül a nap. Rögtön a szivárvány minden színében tündökölt a szélvédő. Idegesítően zavaró, zavaróan idegesítő volt. Mintha olajjal kentem volna be. B) ;) Pedig felvitel előtt zsírtalanítottam is.

Tudsz jobbat ajánlani?

Elküldve
  cs.dzsordzso írta:
Szasztok! B)

Még új vagyok itt, de remélem, hogy kérdéseimre tudtok, majd válaszolni. :blush:

'99-es G astra 2000-es 101 Le az enyém. ;) A fűtés szuper, de a párátlanítás az katasztrófa, ha ketten ülünk benne, akkor szinte csak lőrésen látok ki. - a vizet nem fogyasztja és próba képp kivettem a pollenszűrőt is, a klíma segít,de ez lenne a megoldás? Más: reggeli indulás után /-10 fok/ világított egy motorblokkot ábrázoló kis sárga lámpa kb 30 mp-ig majd kialudt. 1800-2000 fordulatnál asszem és mintha meg is torpantt volna,de ma mentem vele közel 400Km-t és semmi jele sem volt. - ez valami előjel vagy csak kontakthiba?

A válaszokat előre is köszönöm: Dzsordzso az újonc!

mielőtt leállítod a kocsit kapcsoljad be a belső levegőkeringtetőt és állítsd csak lábtérre a befújás irányát

nálam valamivel jobb a helyzet így

Elküldve
  mr. bb írta:
mielőtt leállítod a kocsit kapcsoljad be a belső levegőkeringtetőt és állítsd csak lábtérre a befújás irányát

nálam valamivel jobb a helyzet így

Helló Astrások! B)

Köszönöm a gyors válaszokat!

Elküldve
  Zachi írta:
Ebből is látszik mennyi skandináv piacos Astra rohangászik útjainkon.

Ezen a csatin kívül van még valami hozzá? Már mint előkészítve.

nem hinném, hogy ez így van. Szerintem sokkal egyszerűbb az ok. Az előkészítésekkel villámgyorsan egyedi igényeket is ki tudnak elégíteni a szervízben, és nem kell hónapokat várni az általad rendelt autóra.

Minden elő van készítve, magyarul: mindegyik mostani autóban full-os kábelköteg van, pl: az ülésfűtéstől a tempomatig, a tetőablaktól a vonóhorogig, és az általatok említett ködlámpa előkészítése is ezek közé tartozik, csak a "hardver" hiányzik mindkét végéről kapcsoló+fogyasztó

A TIS-ben még az is le van írva hogyan kell az ülésfűtés párnáit cserélni ergo a nem létezőt is be lehet tenni.

Elküldve
  Zachi írta:
Próbáltam már Prevent és Turtle márkájút is. Mindkettő addig volt jó, míg ki nem bújt a felhők közül a nap. Rögtön a szivárvány minden színében tündökölt a szélvédő. Idegesítően zavaró, zavaróan idegesítő volt. Mintha olajjal kentem volna be. B) ;) Pedig felvitel előtt zsírtalanítottam is.

Köszikösziköszi!

Megvan a megoldás hogy akkor valószínűleg mitől olyan a Corsa szélvédője mintha olajos lenne... Kívülről már lemostam vagy harmincsszor, mégis mindig így néz ki, de eszembe sem jutott hogy ez belülről ilyen. (végülis én is olajra tippeltem, és belül mitől lenne olajos?)

Elküldve
  Zachi írta:
Próbáltam már Prevent és Turtle márkájút is. Mindkettő addig volt jó, míg ki nem bújt a felhők közül a nap. Rögtön a szivárvány minden színében tündökölt a szélvédő. Idegesítően zavaró, zavaróan idegesítő volt. Mintha olajjal kentem volna be. ;) :blush: Pedig felvitel előtt zsírtalanítottam is.

Tudsz jobbat ajánlani?

Sajna még ezeket sem, ugyanis én nem próbáltam csak hallomásból tudom, hogy van belőle jó.

Nekem is párásodott a G, de lekopogom a Corsa egyáltalán nem...... B)

Elküldve
  AtiZafi írta:
nem hinném, hogy ez így van. Szerintem sokkal egyszerűbb az ok. Az előkészítésekkel villámgyorsan egyedi igényeket is ki tudnak elégíteni a szervízben, és nem kell hónapokat várni az általad rendelt autóra.

Minden elő van készítve, magyarul: mindegyik mostani autóban full-os kábelköteg van, pl: az ülésfűtéstől a tempomatig, a tetőablaktól a vonóhorogig, és az általatok említett ködlámpa előkészítése is ezek közé tartozik, csak a "hardver" hiányzik mindkét végéről kapcsoló+fogyasztó

A TIS-ben még az is le van írva hogyan kell az ülésfűtés párnáit cserélni ergo a nem létezőt is be lehet tenni.

"Az Ön által megadott modellévű Astra G-be a tempomat beszerelése korrekt módon nem végezhető el, mivel az tempomat működéséhez szükséges gyári kábelezés hiányzik.

A tempomatos gyári kábelköteg ugyan rendelhető, de az ára százezres nagyságrendű.

Márkaszervizként pedig az utólagos kábelezést nem támogatjuk."

Ezt Imy cartársnak hozzászólásából idéztem. Ennyit a "fullos kábelköteg"-ről.

De gyári állófűtés sem elérhető nálunk (ha jól látom).

Most már nagyon OFF TOPIC a téma. Bővebbet az Extrafelszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések topcban találhatsz.

Elküldve
  Zachi írta:
"Az Ön által megadott modellévű Astra G-be a tempomat beszerelése korrekt módon nem végezhető el, mivel az tempomat működéséhez szükséges gyári kábelezés hiányzik.

A tempomatos gyári kábelköteg ugyan rendelhető, de az ára százezres nagyságrendű.

Márkaszervizként pedig az utólagos kábelezést nem támogatjuk."

Ezt Imy cartársnak hozzászólásából idéztem. Ennyit a "fullos kábelköteg"-ről.

De gyári állófűtés sem elérhető nálunk (ha jól látom).

Most már nagyon OFF TOPIC a téma. Bővebbet az Extrafelszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések topcban találhatsz.

Bocs hogy beleszólók, igaz zafis vagyok (y20dth) de azért olvaslak titeket. Az én autóm se volt előkészítve tempomatra, hiányzott a kábelköteg. Az első márkaszervízben én is hasonló választ kaptam, konkrétabban azt mondták hogy ha egy autó tempomat nélkül jött ki a gyárból, abba nem lehet tempomatot tenni, ne is próbálkozzak. 60km-el arébb, szintén márkaszervíz, minden további nélkül beszerelték, nem gyári kábelekkel, és tökéletesen működik. Nem szabad az első véleménynek betőlni.

Elküldve
  ROLÓ írta:
Sajna még ezeket sem, ugyanis én nem próbáltam csak hallomásból tudom, hogy van belőle jó.

Nekem is párásodott a G, de lekopogom a Corsa egyáltalán nem...... B)

Ez így van, a Corsa C-nk valahogy jobb, és annyira nem hajlamos párásodásra, a G meg annál inkább.... ;)

Elküldve
  cs.dzsordzso írta:
Megértelek! Az új design is bejön ;) és az a 160le 5,8-as fogyasztással az szuper. B)

5,8??? Én 8,4-et olvastam. Vagy nem ugyanarról beszélünk?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.