Kisfrici Elküldve December26, 2008 Megoszt Elküldve December26, 2008 Szia! Nekem is ez a motoros autóm van . Én úgy tudom,hogy nem lehet kiiktatni, főleg a lentebb kapott link alapján,mert nekünk vákuumos vezérlése van az EGR szelepnek. Igaz a vákuumot egy kis elektronika szabályozza, de ez nem az,ami a linken van. 2. én úgy tudom, de a nálam okosabbak megerősítenek, hogy úgy lezárni, mint a Ford-oknál nem lehet,mert melegben nem fog elindulni. Amúgy ne aggódj! egy kis ügyesség kell hozzá, ha valóban ez a hibád, akkor egy csavarhúzó segítségével vedd ki a szelepet, és takarítsd ki. szépen ki lehet kapirgálni belőle kormot. S utána nem lesz ilyen gondod.. De nem lehet, hogy a légtömeg mérőd szórakozik??? Mert ennél a típusnál, főleg 2001 előtt gyártottaknál szériahiba... Arra is van megoldás, a még nem teljesen halott. Márkatárs elmondása szerint féktisztítóval tisztítható... Én nem tudom, mert én már kikukáztam belőle a sok felesleges elektronikát. ugyhogy nekem ez a vészfutás jelenség örökre elfelejtve... Na erre lennék kiváncsi, hogy "kukáztad" ki és mit belőle. Pontos receptet kérnék, mert én is kidobom belőle minden felesleges elektront. Ha megosztanád velem nagyon hálás lennék. Neked milyen autóba van ez a motor, és mennyit eszik. Ma tankoltam rá 8.5 csak városban egy kis melegítéssel. Véleményed, sok? A tied mennyit eszik? Kérném segítséged, mert már ott tartok túl adok rajta, de valamiért még ragaszkodom hozzá. Köszönöm. Laza Tamás tamaslaza@freemail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December27, 2008 Megoszt Elküldve December27, 2008 Na erre lennék kiváncsi, hogy "kukáztad" ki és mit belőle. Pontos receptet kérnék, mert én is kidobom belőle minden felesleges elektront. Ha megosztanád velem nagyon hálás lennék. Neked milyen autóba van ez a motor, és mennyit eszik. Ma tankoltam rá 8.5 csak városban egy kis melegítéssel. Véleményed, sok? A tied mennyit eszik? Kérném segítséged, mert már ott tartok túl adok rajta, de valamiért még ragaszkodom hozzá. Köszönöm. Laza Tamás tamaslaza@freemail.hu Ilyen hidegebb időben, csak városban a 8.5l nem sok egy 1.7-es dieseltől. Ezek általában annyit esznek mint az 1.4-es b enzines, és az is megeszi városban/hidgből indulva/rövidebb utakon a 8.5l-t. Én mostanában csak munkába használom és a hidegben 12-14km-es utakon megeszik 6.5-7l-t.... egy jó tanács, a mailcímedet én nem írnám ki, ha nem akarod, hogy a mailboxodat teli szemeteljék spamekkel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve December27, 2008 Megoszt Elküldve December27, 2008 Ilyen hidegebb időben, csak városban a 8.5l nem sok egy 1.7-es dieseltől. Ezek általában annyit esznek mint az 1.4-es b enzines, és az is megeszi városban/hidgből indulva/rövidebb utakon a 8.5l-t. Én mostanában csak munkába használom és a hidegben 12-14km-es utakon megeszik 6.5-7l-t.... Hát kérem ez így, ebben a formában nem teljesen igaz! Az 1.4 -es városon kívül fogyasz annyit, mint egy 1.7 diesel városban. Most csillaggarázsból indulva a Z17DTL városban, jó sok várakozással és dugóval 6.6-6.7 l/100km fogyit hozza stabilan. Kollégámnál X17DTL motorral kb. +0.1 l/100km fogyasztást produkál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December27, 2008 Megoszt Elküldve December27, 2008 Hát kérem ez így, ebben a formában nem teljesen igaz! Az 1.4 -es városon kívül fogyasz annyit, mint egy 1.7 diesel városban. Most csillaggarázsból indulva a Z17DTL városban, jó sok várakozással és dugóval 6.6-6.7 l/100km fogyit hozza stabilan. Kollégámnál X17DTL motorral kb. +0.1 l/100km fogyasztást produkál. pontosan, y17dt motor corsaban max 6 liter, még soha nem mértem többet, de fogadni merek hogy ekkor a benzines már 10 körül eszik a szivató "odateszi" az anyagot rendesen hidegben Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December27, 2008 Megoszt Elküldve December27, 2008 "én már kikukáztam belőle a sok felesleges elektronikát. ugyhogy nekem ez a vészfutás jelenség örökre elfelejtve..." LacBp! Erre én is kiváncsi lennék. Mondjuk azt el tudom képzelni hogy az adagolót "hagyományosra" cserélem, de hogyan oldottad meg hogy a komputer ne figyelje ezeket a dolgokat. már elég régóta nézegetem az Y17Dt motorvezérlés kapcsolási rajzait, de arra a következtetésre jutottam , hogy azt nem olyan egyszerű kiiktatni mivel a hibafelismerési rendszer is ebben van + immo de még a klímától is megy oda vezeték. Hiszen amire tud hibát dobni azt valahogy figyeli is! Arra gondoltam, mi lenne, ha úgy mint a tuningnál ( fájlokat írnak át) -úgy ezeknek a dolgoknak a fájljait is át kellene írni, hogy ne dobjon hibát soha, hiszen a tuningnál is teljesen mások az értékek, melynél egy széria felügyeleti rendszer régen jelezne, tehát ezt is átírják. így le lehetne választani róla a motorműködést, és ránézésre teljesen gyári lehetne, Persze lehet hogy hülyeségeket írok, és nem ér annyit az egész, de az egyre idősödő autó értéke lassan annyit ér mint a motortérben lévő szenzorok és elektronikák új értéke. Ergo 5 év múlva ha megáll lehet vinni a MÉH telepre. Nálam nem drámai a helyzet, de idegesít. Szóval te hogyan oldottad meg ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bobekk Elküldve December27, 2008 Megoszt Elküldve December27, 2008 Sziasztok! Lenne egy kérdésem: Ven egy Opel astr G Caravanom X17DTL motor van benne. A hibám a hogy a légzsákvisszajelző lámpa egy ideje folyamatosan világit. Mi lehet az oka? Ja és egyébként az autóban 4 légzsák van. Üdv Bob Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December27, 2008 Megoszt Elküldve December27, 2008 Sziasztok! Lenne egy kérdésem: Ven egy Opel astr G Caravanom X17DTL motor van benne. A hibám a hogy a légzsákvisszajelző lámpa egy ideje folyamatosan világit. Mi lehet az oka? Ja és egyébként az autóban 4 légzsák van. Üdv Bob 99% hogy a vezetőülés alatt lévő oldallégzsákhoz menő kábel csatlakozás hibás, vagy a vezeték tört meg a sok ülés állítástól. orvosold mielőbb, mert addig a rendszer halott. A csatlakozót ki is szokták iktatni forrasztással. mielőtt hozzányúlsz áramtalaníts, majd várj egy kicsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve December27, 2008 Megoszt Elküldve December27, 2008 LacBp! Erre én is kiváncsi lennék. Mondjuk azt el tudom képzelni hogy az adagolót "hagyományosra" cserélem, de hogyan oldottad meg hogy a komputer ne figyelje ezeket a dolgokat. már elég régóta nézegetem az Y17Dt motorvezérlés kapcsolási rajzait, de arra a következtetésre jutottam , hogy azt nem olyan egyszerű kiiktatni mivel a hibafelismerési rendszer is ebben van + immo de még a klímától is megy oda vezeték. Hiszen amire tud hibát dobni azt valahogy figyeli is! Arra gondoltam, mi lenne, ha úgy mint a tuningnál ( fájlokat írnak át) -úgy ezeknek a dolgoknak a fájljait is át kellene írni, hogy ne dobjon hibát soha, hiszen a tuningnál is teljesen mások az értékek, melynél egy széria felügyeleti rendszer régen jelezne, tehát ezt is átírják. így le lehetne választani róla a motorműködést, és ránézésre teljesen gyári lehetne, Persze lehet hogy hülyeségeket írok, és nem ér annyit az egész, de az egyre idősödő autó értéke lassan annyit ér mint a motortérben lévő szenzorok és elektronikák új értéke. Ergo 5 év múlva ha megáll lehet vinni a MÉH telepre. Nálam nem drámai a helyzet, de idegesít. Szóval te hogyan oldottad meg ? Az övé X-es motorkódú, nem ISUZU..... :) Ezt is bizti meg lehet szabadítani a "fájloktól", csak még nem tudunk róla. hogy valaki megoldotta volna... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December27, 2008 Megoszt Elküldve December27, 2008 Sziasztok! Lenne egy kérdésem: Ven egy Opel astr G Caravanom X17DTL motor van benne. A hibám a hogy a légzsákvisszajelző lámpa egy ideje folyamatosan világit. Mi lehet az oka? Ja és egyébként az autóban 4 légzsák van. Üdv Bob Vezetőoldali légzsák csatlakozó -test kontakt hiba (általában ezt regisztrálja a TECH) , ülés alatti csatlakozóban az ülés állítgatásától (mozgásától) elmozdul a csatlakozás és ezt az érintkezési problémát érzékeli , tárolja az ECU. Ha garanciális még az autód kérd a csatlakozó cseréjét (többször is fog jelentkezni a hiba) végleges megoldás az átforrasztás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve December28, 2008 Megoszt Elküldve December28, 2008 Az övé X-es motorkódú, nem ISUZU..... :) Ezt is bizti meg lehet szabadítani a "fájloktól", csak még nem tudunk róla. hogy valaki megoldotta volna... :rolleyes: :) ........valóban..........., de attól még érdekel :) Üdv: Ati Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December28, 2008 Megoszt Elküldve December28, 2008 :) ........valóban..........., de attól még érdekel :rolleyes: Üdv: Ati ez igy van mert engem is érdekelne ez a dolog............ Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December28, 2008 Megoszt Elküldve December28, 2008 pontosan, y17dt motor corsaban max 6 liter, még soha nem mértem többet, de fogadni merek hogy ekkor a benzines már 10 körül eszik a szivató "odateszi" az anyagot rendesen hidegben én az y17dti-s ASTRA caravánomba sem mértem 6.5-nél többet télen tele villanyorákkal /db 1.5 kg +sallangok szerszám furogép stb-stb.mindössze idöben kell a légszüröt cserélni /10000/km. kb +1Qval több a kocsi sulya munkanapokon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December28, 2008 Megoszt Elküldve December28, 2008 pontosan, y17dt motor corsaban max 6 liter, még soha nem mértem többet, de fogadni merek hogy ekkor a benzines már 10 körül eszik a szivató "odateszi" az anyagot rendesen hidegben én az y17dti-s ASTRA caravánomba sem mértem 6.5-nél többet télen tele villanyorákkal /db 1.5 kg +sallangok szerszám furogép stb-stb.mindössze idöben kell a légszüröt cserélni /10000/km. kb +1Qval több a kocsi sulya munkanapokon. + 2 fő. 750 km -nél jelez a soherjelző 42-45 l gasoil. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve December28, 2008 Megoszt Elküldve December28, 2008 És tegyük hozzá, hogy önmagában egy G Caravan 1360kg-ot nyom. De ezt az aggódást nem értem. Az adagolót mechanikailag jószerivel csak a bizonytalan eredetű gázolajjal történő "spórolás" nyírja ki. Az elektronikát pedig a felszivárgó gázolajtól kell távoltartani (évente - félévente a csatit lehúzva ellenőrizni), amúgy pedig a rezgéstől elengedő forrasztások okozhatnak problémát, de ez szintén orvosolható. Teljesen fölösleges világvége hangulatba kergetni magatokat. Aki erre mégis hajlamos, annak ott vannak a remekbeszabott tömegközlekedési jegyek-bérletek viharvert járművekre, időhöz és útvonalhoz kötve, de javításukért, értékükért fájjon másnak a feje. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December28, 2008 Megoszt Elküldve December28, 2008 én az y17dti-s ASTRA caravánomba sem mértem 6.5-nél többet télen tele villanyorákkal /db 1.5 kg +sallangok szerszám furogép stb-stb.mindössze idöben kell a légszüröt cserélni /10000/km. kb +1Qval több a kocsi sulya munkanapokon. Ennyire érzékeny a levegőszűrő cserére? Az enyimben 14500km van, de még gyári, 20e körül akartam cserélni....Nem érdemes rá várni? (Z14XEP) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve December28, 2008 Megoszt Elküldve December28, 2008 Ennyire érzékeny a levegőszűrő cserére? Az enyimben 14500km van, de még gyári, 20e körül akartam cserélni....Nem érdemes rá várni? (Z14XEP) Az olajcseréhez kötve szoktam szűrőket cserélni (max. 15 ekm), így nem merül feledésbe és meg is éri. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Ennyire érzékeny a levegőszűrő cserére? Az enyimben 14500km van, de még gyári, 20e körül akartam cserélni....Nem érdemes rá várni? (Z14XEP) én 10000-ént szoktam cserélni de nézd meg és rájössz hogy mit szür ki és mi marad a légszürőházban és még igy is majdnem fekete a sárga szürö ..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Az olajcseréhez kötve szoktam szűrőket cserélni (max. 15 ekm), így nem merül feledésbe és meg is éri. annak idején még benyás koromban szoktam meg de az elözö F-ASTRA diesel karavánom nem tudom miért de nagyon érzékeny volt a csereperiodusra ugyhogy nem sajnálom azt a 800-900 ft-ot a betétér a csere pedig 5 perc.fogyiban észre lehet venni............ Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 annak idején még benyás koromban szoktam meg de az elözö F-ASTRA diesel karavánom nem tudom miért de nagyon érzékeny volt a csereperiodusra ugyhogy nem sajnálom azt a 800-900 ft-ot a betétér a csere pedig 5 perc.fogyiban észre lehet venni............ Akkor asszem jövő héten megrendelem a Birner online katalógusban, és kicserélem. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Akkor asszem jövő héten megrendelem a Birner online katalógusban, és kicserélem. :rolleyes: lehet hogy bármelyik autosboltba bemész mciszám alapján seperc alatt kapsz..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 lehet hogy bármelyik autosboltba bemész mciszám alapján seperc alatt kapsz..... Náluk vásárlok, meg jövő héten dolgozok, addig szerintem nem megyek a városba. A katalógusban látom az aktuális készletet/árat, ezért szeretek ott vásárolni, itthol megrendelem, odamegyek odaadják és kész. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Hát igen akinek még közel is van annak tényleg megéri------- Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 hali érdeklődnék volt e már valakinek y17dt motoros kocsija aminek fekete habos volt a hűtővize a víz lassan fogy az olaj semmit, a vizet nem forralja ? mi lehet ez Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 hali érdeklődnék volt e már valakinek y17dt motoros kocsija aminek fekete habos volt a hűtővize a víz lassan fogy az olaj semmit, a vizet nem forralja ? mi lehet ez Egyértelmű tipushiba: olajhűtő átlukadása okozza Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 hali érdeklődnék volt e már valakinek y17dt motoros kocsija aminek fekete habos volt a hűtővize a víz lassan fogy az olaj semmit, a vizet nem forralja ? mi lehet ez olajhütö .................megérett a cserére . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts