ENDYKA Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 . Mi a legjobb olaj bele???? Van-e hozzá METABOND-os kiegészítő? Válaszaitokat előre is köszönöm!!!! Opel16v - vágja ezt a témát.... dizelben is? ;) Küldj egy privit neki, szerintem hamarabb kapsz is választ tőle! ;) Mobil 1 Protection Formula-t rakok csak bele. /0W40/ :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Július11, 2008 Megoszt Elküldve Július11, 2008 Sziasztok! Telo, Uhu, vagy aki tud segíteni! Tegnap olajat cseréltem, azaz fél éve először felnyitottam a gépháztetőt! Látom, hogy az egyik vákuum csőnyél elég olajos. Lehúztam, végig néztem, az egész vezérlőköri vákuumrendszerben áll az olaj! Az adagolóm már vákuum vezérelt. Szerintetek honnan kerül bele az olaj? A vakuumszivattyúnál? ereszthet a vezérmű tengely szimering? 175000Km van benne x17dtl köszi az infót. Nem szeretném ha valami tönkremenne az olajtól.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 semmi 5let??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Szerintem 2 lehetőség lehet, vagy a kipuff visszavezető szelepnél....egy kis olajos karter füst.... vagy a vákumszivattyúnál.... Én az F -nél (X17DTL) lezártam a kipuff visszavezető csövét. Az adagolón lévő vákumos ketyere is nélkülözhető.... Ha mégis a szivattyú a hunyó akkor előbb vagy utóbb felújítás vagy csere lesz a dologból..... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tama Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Hi! Én még új vagyok itt, de az lenne a kérdésem, hogy a motorvezérlő egységet rá lehet-e hangolni a régi dolgokra (immo, stb..) vagy ha bontottan veszem, akkor mindenképp kell a többi alkatrész is hozzá? Egy 1.7 DTI isuzu motorról van szó. Előre is köszönöm a segítségeteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Lehet próbálkozni, az immo-t át lehet irni, de a motor nagy valoszínűséggel nem fog beindulni... Inkább keress egy jó szakit aki megjavítja vagy egy újat programoz fel neked. Olvass kicsit visszább, volt erről szó azthiszem... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tama Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Lehet próbálkozni, az immo-t át lehet irni, de a motor nagy valoszínűséggel nem fog beindulni... Inkább keress egy jó szakit aki megjavítja vagy egy újat programoz fel neked. Olvass kicsit visszább, volt erről szó azthiszem... :lol: Csak sajna eddig senki nem tudott ebben segíteni, mert azt mondták, hogy javítani nem lehet, mert be van öntve, és ha bontottat veszek nem elég csak a motorvezérlő egység, mert azt nem tudják magában átprogramozni. Szerinted meg lehet vhogy oldani? Újonnan meg 300000 rugó, arra meg jelenleg nincs pénzem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Itt Kecsón kb. 100-150 ezret mondott az ember, egy új felprogramozott vezérlőegységre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 semmi 5let??? Nekem sajna semmi. Nem értek dízelhez. Visszanéztem a topikot, de ha jól láttam a vezérlőegységnél megjelenő gázolaj volt probléma egyeseknél ("Astra")... Motorolaj nem rémlik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tama Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Itt Kecsón kb. 100-150 ezret mondott az ember, egy új felprogramozott vezérlőegységre. Köszi a segítségeteket, nem tudod véletlenül az elérhetőségét annak az embernek aki 100-150-et mondott? Nagyon érdekelne, ennyiért még nem hallottam. Ha igen légyszi küld el nekem e-mailban, a címem: botama@gmail.com Előre is köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 olyan 60 + AFA ba kerül egy vezérlő Y17Dt hez. felujitott 1 év garival. Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Egyre jobb.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tama Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 olyan 60 + AFA ba kerül egy vezérlő Y17Dt hez. felujitott 1 év garival. Nagyon köszönöm a segítségedet! Már próbáltam is hívni, de nem vette fel, de majd még próbálkozom később is Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 én nem is segitettem, de szivesen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 neked az adagolóvezérlőd állt meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi25Bp Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Csak sajna eddig senki nem tudott ebben segíteni, mert azt mondták, hogy javítani nem lehet, mert be van öntve, és ha bontottat veszek nem elég csak a motorvezérlő egység, mert azt nem tudják magában átprogramozni. Szerinted meg lehet vhogy oldani? Újonnan meg 300000 rugó, arra meg jelenleg nincs pénzem. Szia! Melyik elektronika pusztult meg a kettő közül? A motor tetején lévő ECU, vagy az adagoló hátulján lévő adagoló vezérlő egység EDU ? Üdv: András Link to comment Megosztás: More sharing options...
tama Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Szia! Melyik elektronika pusztult meg a kettő közül? A motor tetején lévő ECU, vagy az adagoló hátulján lévő adagoló vezérlő egység EDU ? Üdv: András Szia! A motor tetején lévő pusztult meg. Vagyis beindul az auto, lehet vele menni, de ha kigyullad a motordiagnosztika lámpa, akkor az egész motor lefolyt. Ezt össze vissza csinálja, nem lehet tudni mikor, és már sok szerelővel megnézettük, és 3 kiolvasóra tettük rá, és mindegyiknél olyan dolgokat ír ki amivel tuti nincs baj, és egyszer ezt írja ki, máskor meg azt. Olyan még nem nagyon volt, hogy ugyan azokat írta volna ki. Szóval mindegyik szerelő azt mondta (az opelosok is), hogy megzavarodott az motorvezérlője. Ha tudsz vmi okosat, azt megköszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Szia! A motor tetején lévő pusztult meg. Vagyis beindul az auto, lehet vele menni, de ha kigyullad a motordiagnosztika lámpa, akkor az egész motor lefolyt. Ezt össze vissza csinálja, nem lehet tudni mikor, és már sok szerelővel megnézettük, és 3 kiolvasóra tettük rá, és mindegyiknél olyan dolgokat ír ki amivel tuti nincs baj, és egyszer ezt írja ki, máskor meg azt. Olyan még nem nagyon volt, hogy ugyan azokat írta volna ki. Szóval mindegyik szerelő azt mondta (az opelosok is), hogy megzavarodott az motorvezérlője. Ha tudsz vmi okosat, azt megköszönöm! milyen hibakódokat dobott k,i? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi25Bp Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Szia! A motor tetején lévő pusztult meg. Vagyis beindul az auto, lehet vele menni, de ha kigyullad a motordiagnosztika lámpa, akkor az egész motor lefolyt. Ezt össze vissza csinálja, nem lehet tudni mikor, és már sok szerelővel megnézettük, és 3 kiolvasóra tettük rá, és mindegyiknél olyan dolgokat ír ki amivel tuti nincs baj, és egyszer ezt írja ki, máskor meg azt. Olyan még nem nagyon volt, hogy ugyan azokat írta volna ki. Szóval mindegyik szerelő azt mondta (az opelosok is), hogy megzavarodott az motorvezérlője. Ha tudsz vmi okosat, azt megköszönöm! Szia! Keresd a fórumon Wessz-t, ő lehet, hogy tud segíteni ebben a vezérlőegység beszerzésben. A tápot és a testet megkapja az ECU mindíg rendesen? A biztosítékok és a relék amin keresztül a vezérlő kapja az áramot tuti jók? Nincs esetleg valami immobilizer bekötve utólag ami szórakozhat? Ha a két csatlakozóját leveszitek akkor nézzétek meg az érintkező tüskéket, hogy neincsennek esetleg meghajolva és tiszták-e? Üdv: András Link to comment Megosztás: More sharing options...
tama Elküldve Július19, 2008 Megoszt Elküldve Július19, 2008 Elvileg mindent átneztek a szerelok. A reléket, a vezetékeket és a tobbit. Ezeket a hibakodokat irta ki : forelé alacsony fesyultség EGR Izzitogyertyak légtomegméro turbonyomas vezérlo....stb Meg még ezer hibat kiirt, csak azokra nem emlékszem, és ossze vissza Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomyboy22 Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 sziasztok van egy x17dtl-m olyat szokott csinálni hogy megyek a kocsival és egyszer csak a fordulatszám mérö nem mér semmit ilyenkor kigyullad a motor control lámpa ,ha megálok vele és alapjáraton akarom járatni akkor nagyon kicsi az alapjárat olyan 400körüli mert rángat nagyon olyan mint ha egy benzines kocsi kéthengerezne Link to comment Megosztás: More sharing options...
palu Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 Szia. nem a témához vágó kérésem lenne , de hátha tudsz segíteni, nekem is egy most 4 éves ,7 CTDI-is enjuo astrám van , de nincs benne magyar nyelvű navigáció és eddig nem találtam sehol sem, nem tudod hogy hol lehet beszerezni. Köszönöm segítségedet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyula701 Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Sziasztok Érdekes hibajelenség jött elö az autómon. (G 1.7CDTI) Alapjáraton járva leáll az autó, és be sem akar indulni. Ha várok vele 5-10 percet akkor viszont pöccre indul. (önindító forgat mint állat) Másik jelenség, hogy menet közben elkezd rángatni, pár mp.-re aztán 50km-ig semmi. A harmadik, hogy pl. ha folyamatosan tartok egy sebességet (nem mozdítom a lábam a gázon) és mégis gyorsit/lassit az autó. Tempomattal is ugyan ez van. Ezek a hibák egyszerre kezdtek el jelentkezni. Hibajelzés nincs. Valami ötlet? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hadadyors86 Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Sziasztok. Az a helyzet hogy van egy 2003-as Astra Classic 2.0 DTI 16v kocsim és kiírta hogy cseréljem le a fékeket. Meg is vettem és kicseréltem de meg mindig írja h cseréljem. El kell mindenképp vigyem szervizbe vagy a fedélzetit számítógépet én is le tudom valahogy nullázni???Előre is köszönöm a segítséget... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Sziasztok. Az a helyzet hogy van egy 2003-as Astra Classic 2.0 DTI 16v kocsim és kiírta hogy cseréljem le a fékeket. Meg is vettem és kicseréltem de meg mindig írja h cseréljem. El kell mindenképp vigyem szervizbe vagy a fedélzetit számítógépet én is le tudom valahogy nullázni???Előre is köszönöm a segítséget... Kiírta? Mármint a hibakód alapján mondta ezt vagy a fed.számítógép írja ki? Ha hibakód akkor azt te is ki tudod törölni a rendszerből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts