uhuhu Elküldve Május6, 2008 Megoszt Elküldve Május6, 2008 Bizony! Az új 1.9JTD és 1.3JTD pedig a Fiat-tl érzekzik.(sajnos...) mért sajnos? tök jók, jól mennek, és nincs velük sok baj.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május6, 2008 Megoszt Elküldve Május6, 2008 mért sajnos? tök jók, jól mennek, és nincs velük sok baj.... Nekem jobban tetszett volna,ha a német anyavállalat az Isuzuval folytatta volna tovább a kapcsolatot. :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
agyszivacs Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Már ne is haragudj,de hol olvastál ennyi marhaságot? :sowwy: Az 1,7-esben alapjait nézve kétféle volt: -az opel motoros(17YD,17DR,X17DTL) ezek mind az 1.6-os dízel leszáramazottai -az Isuzu féle(TC4EE1) Az opel dízelt is tovább fejlesztették,az adagoló kapott elektronikát. A 2.0-ás motor is saját fejlesztés volt,a subaru mostanság jött ki az első saját dízel motorjával,semmi köze nem lehet ehhez a motorhoz és nincs is. Az,hogy a 2.0-ás motorok(ide tartozik a 2.2-is) adagolói nem túl hosszú életűek,leginkább az adagoló tervezési hibája(radiáldugattyús)és az elektronika sérülékenysége okozza,az adagolót nem az Opel tervezte,az Bosch. Igen, igen, az hallottam, hogy az 1,3JTD Fiat motorok is nagyon megbízhatóak, éj jó teljesítményt adnak le. Ezt a sok "zöldséget" hallottam olyan embertől, aki régebb óta és mélyebben van benne ezekben az információ áramlásokban, mint én, így komolyan vettem. Az biztos, hogy egy motor kifejlesztéséhez nem kis pénzre, időre és nem kis mérnöki gárdára lehet szükség, mellyel nem is biztos, hogy minden autógyártó cég rendelkezik. Erre gondoltam, amikor azt írtam, h. az opel nem tud diesel motort fejleszteni. Az adagoló Bosch, és az elektronikája? Merthogy nem kimondottan minőségi termék, úgy hallani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Nekem jobban tetszett volna,ha a német anyavállalat az Isuzuval folytatta volna tovább a kapcsolatot. :lol: és ez igy van. :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 mért sajnos? tök jók, jól mennek, és nincs velük sok baj.... egyenlőre :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Valamiről lemaradtam. Akkor az én Y17DT-m nem ISUZU motoros? Mert a szelepdeknink kívül mindenen ISUZU felirat van. Meg eddig mindenki azt mondta, hogy az ISUZU motoros és nem OPEL motoros. Valaki gyújtson fényt, mert nem látok a sötétben.... Y17DT ( isuzu 16v ) nem??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Valamiről lemaradtam. Akkor az én Y17DT-m nem ISUZU motoros? Mert a szelepdeknink kívül mindenen ISUZU felirat van. Meg eddig mindenki azt mondta, hogy az ISUZU motoros és nem OPEL motoros. Valaki gyújtson fényt, mert nem látok a sötétben.... Y17DT ( isuzu 16v ) nem??? isuzu Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Igen, igen, az hallottam, hogy az 1,3JTD Fiat motorok is nagyon megbízhatóak, éj jó teljesítményt adnak le. Ezt a sok "zöldséget" hallottam olyan embertől, aki régebb óta és mélyebben van benne ezekben az információ áramlásokban, mint én, így komolyan vettem. Az biztos, hogy egy motor kifejlesztéséhez nem kis pénzre, időre és nem kis mérnöki gárdára lehet szükség, mellyel nem is biztos, hogy minden autógyártó cég rendelkezik. Erre gondoltam, amikor azt írtam, h. az opel nem tud diesel motort fejleszteni. Az adagoló Bosch, és az elektronikája? Merthogy nem kimondottan minőségi termék, úgy hallani. ebbe má nincsen adagoló... :sowwy: nagynyomású szivattyú + közös nyomócső + befecskendező szelep van benne.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Ezt a sok "zöldséget" hallottam olyan embertől, aki régebb óta és mélyebben van benne ezekben az információ áramlásokban, mint én, így komolyan vettem. Inkább olvass utána neten és az opel könyvekben. Baromira szeretem az ilyen "nagytudású" szakikat,mint az a szerelő is. :sowwy: Beszélnek össze vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 mért sajnos? tök jók, jól mennek, és nincs velük sok baj.... Meglátjuk hosszú távon hogy muzsikálnak majd,én már hallottam a márkaszervízből hideget/meleget ezekről. Mindenesetre,ami olasz az nálam nem éppen a csúcsszínvonalat képviseli megbízhatósági szempontból,bár lehet ez csak az én rossz beidegződésem. :lol: A szomszédomban van egy D4D toyota és egy 1.3JTD fiat punci,hát reggel egyből tudom melyik indult be! :lol: Bár amikor én beindítom az enyémet,mindkettőt elnyomom! :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Meglátjuk hosszú távon hogy muzsikálnak majd,én már hallottam a márkaszervízből hideget/meleget ezekről. Mindenesetre,ami olasz az nálam nem éppen a csúcsszínvonalat képviseli megbízhatósági szempontból,bár lehet ez csak az én rossz beidegződésem. :lol: A szomszédomban van egy D4D toyota és egy 1.3JTD fiat punci,hát reggel egyből tudom melyik indult be! :lol: Bár amikor én beindítom az enyémet,mindkettőt elnyomom! :sowwy: Japán ver mindent! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Japán ver mindent! :sowwy: Beraknám Dezsőbe rögtön! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabika82 Elküldve Május9, 2008 Megoszt Elküldve Május9, 2008 Sziasztok! G Astra 2.0 dti autóm van. Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy reggelente amikor indítom, iszonyatosan füstöl. Elindulás után már egyáltalán nem, csak az indítás pillanatában köp ki egy hatalmas füstfelhőt. Az autóban 70000 km van, pöccre indul semmi más problémám nincsen vele. Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném. Remélem nem adagoló probléma lesz! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabika82 Elküldve Május9, 2008 Megoszt Elküldve Május9, 2008 Sziasztok! G Astra 2.0 dti autóm van. Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy reggelente amikor indítom, iszonyatosan füstöl. Elindulás után már egyáltalán nem, csak az indítás pillanatában köp ki egy hatalmas füstfelhőt. Az autóban 70000 km van, pöccre indul semmi más problémám nincsen vele. Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném. Remélem nem adagoló probléma lesz! B) http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/070716a/ Esetleg elképzelhető, hogy nálam is ez a probléma? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomyboy22 Elküldve Május9, 2008 Megoszt Elküldve Május9, 2008 sziasztok érdeklödnék hogy mitöl lehet az hogy a kocsi nehezen éri el az üzemi höfokot kb olyan 20perc városi menet után éri el a 80 fokot de ha kimegyek országutra akkor ugy viszahül""" hogy a mutató nem is mutat semmi hőfokot (mint ha hideg lenne a motor ) A termosztát jó ! a müszerfal órája jó ! és a hőgombák is !! és mégis ezt csinálja ,mitöl lehet ez ??? válaszokat elöre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május9, 2008 Megoszt Elküldve Május9, 2008 sziasztok érdeklödnék hogy mitöl lehet az hogy a kocsi nehezen éri el az üzemi höfokot kb olyan 20perc városi menet után éri el a 80 fokot de ha kimegyek országutra akkor ugy viszahül""" hogy a mutató nem is mutat semmi hőfokot (mint ha hideg lenne a motor ) A termosztát jó ! a müszerfal órája jó ! és a hőgombák is !! és mégis ezt csinálja ,mitöl lehet ez ??? válaszokat elöre is köszönöm Biztossan jó a termosztát? Amit leírtál, hogy kimész országutra és kapásból visszahűl, az a termosztátra vezethető vissza! Egyszerű proba, 1-2 percet mész vele, és ha ahűtő felé vezető cső is meleg, illetve a hűtő is langyos akkor a termosztátod csere!(99% hogy az a rossz) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Május9, 2008 Megoszt Elküldve Május9, 2008 sziasztok érdeklödnék hogy mitöl lehet az hogy a kocsi nehezen éri el az üzemi höfokot kb olyan 20perc városi menet után éri el a 80 fokot de ha kimegyek országutra akkor ugy viszahül""" hogy a mutató nem is mutat semmi hőfokot (mint ha hideg lenne a motor ) A termosztát jó ! a müszerfal órája jó ! és a hőgombák is !! és mégis ezt csinálja ,mitöl lehet ez ??? válaszokat elöre is köszönöm T E R M O S Z T Á T...................... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomyboy22 Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Biztossan jó a termosztát? Amit leírtál, hogy kimész országutra és kapásból visszahűl, az a termosztátra vezethető vissza! Egyszerű proba, 1-2 percet mész vele, és ha ahűtő felé vezető cső is meleg, illetve a hűtő is langyos akkor a termosztátod csere!(99% hogy az a rossz) ha megyek 1-2 percet a hütő felé vezető cső hideg a motor meg meleg"" ez azt jelenti hogy a termosztát jóóóóó, sött még azt is kiprobáltam (igy a legbiztosabb)hogy kivettem a termosztátot és beleraktam egy kis fazékba amibe meleg viz volt és gyönyörűen kinyitot annyi hőfoknál ami rá van irva a termosztátra!!! és mégis ezt csinálja a kocsi B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dimitry Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 ha megyek 1-2 percet a hütő felé vezető cső hideg a motor meg meleg"" ez azt jelenti hogy a termosztát jóóóóó, sött még azt is kiprobáltam (igy a legbiztosabb)hogy kivettem a termosztátot és beleraktam egy kis fazékba amibe meleg viz volt és gyönyörűen kinyitot annyi hőfoknál ami rá van irva a termosztátra!!! és mégis ezt csinálja a kocsi B) Én azért megnézném mégegyszer a vizgombákat is.Nekem az Astra F-m produkálta ezeket a jelenségeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dimitry Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Annál a szívósori vizgomba volt beteg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomyboy22 Elküldve Május11, 2008 Megoszt Elküldve Május11, 2008 Annál a szívósori vizgomba volt beteg. igen az astra f -ben van szivósori vizgomba de ebben nincs ebbe egy van ez méri a hömérségletet meg hogy kell e még izzitani a kocsinak . az tuti hogy jó mert tech 2 -vel megnétünk és szépen müködik Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dimitry Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Látom te azért konyítasz a dolgokhoz.Tudnál nekem tanácsot adni?A 82 le-s dieselemböl szeretnék egy kicsit többet kihozni.Nem brutál tuningra gondolok,csupán 100-110le-re.Mit lehetne tenni?A chipet végsö megoldásként vetném be.Inkább valami motorbarátabb megoldásra gondolok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Ha normális a progi akkor az a leg motorbarátabb.... B) Én már közel 3 éve nyúzom a nem gyári motorvezérlő progival..... B) ENDYKA se ma kezdte, mondjuk neki más is lett alakítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 ENDYKA se ma kezdte, mondjuk neki más is lett alakítva. Thenksz, ó nagy fehér Mártensz! B) De, hogy a témánál maradjak: kerüld az olcsó chippelési lehetőségeket, mert nem lesz Yo a kocsidhoz...nekem a kipuffal valamint a motor optimalizálással cak und púder: 250-be fájt anno..de nagyon megérte..már 50.000kmert csavartam a gépbe azóta..csak ajánlani tudom! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Thenksz, ó nagy fehér Mártensz! B) De, hogy a témánál maradjak: kerüld az olcsó chippelési lehetőségeket, mert nem lesz Yo a kocsidhoz...nekem a kipuffal valamint a motor optimalizálással cak und púder: 250-be fájt anno..de nagyon megérte..már 50.000kmert csavartam a gépbe azóta..csak ajánlani tudom! B) Lehetne konkrétabban? Mondjuk ajánlott cég, márka, programozó, mi mit hozott a teljesítményt ill. a fogyit illetően. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts