Tomyboy22 Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 Szia! hiperkönnyű a megoldás! bár. ha az évjáratot is tudnám még könnyebb lenne. AGR szelep takarítás. de inkább légtömegmérő főleg 2000 körüli autóknál. szia az astram 99 végi x17dtl motoros a légtömeg mérő ki lett takaritva az agr szelep-et hol találom mert én szerintem nincs is benne én ilyet tudok hogy van benne (EGR vezérlő mágnestekercs de ez be van öntve gyantába) de viszont nekem nincs is ilyen problémám mint a többieknek hogy rángatás vagy nem ugy megy a kocsi ahogy kéne vagy ingadozna e az alapjárat ,én mungyuk lehet hogy a gázolaj szüröre gyanakodok mert mindig akkor gyullad ki amikor megtaposom a lelkét bár mondgyuk motor féknél is kiszokott gyulladni pedig akkor nem is kell neki anyi üzemanyag Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomyboy22 Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 Szia! A légtömegmérő lehúzást kipróbáltad? Írd már meg légyszi, hogy mi volt az adagolóddal a hiba hátha okulunk valamit belőle. Az adagoló elektronikát még nem néztétek meg? Szerintem érdemes lenne ezen a nyomon elindulni, ha mást nem akkor csak annyit, hogy leszedni, kinyitni és belenézni, hogy milyen állapotban van? András Sziasztok nekem már szált el adagoló vezérlő elektronikám 200eft-ba került az x17dtl-be ami sajnos nem javitható mint az y17dtl ellentétben ami javitható (35eft) ezek általában a rázkódástol +hőingadozástol mennek tönkre a gázolaj minöségének semmi köze hozzá Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 szia az astram 99 végi x17dtl motoros a légtömeg mérő ki lett takaritva az agr szelep-et hol találom mert én szerintem nincs is benne én ilyet tudok hogy van benne (EGR vezérlő mágnestekercs de ez be van öntve gyantába) de viszont nekem nincs is ilyen problémám mint a többieknek hogy rángatás vagy nem ugy megy a kocsi ahogy kéne vagy ingadozna e az alapjárat ,én mungyuk lehet hogy a gázolaj szüröre gyanakodok mert mindig akkor gyullad ki amikor megtaposom a lelkét bár mondgyuk motor féknél is kiszokott gyulladni pedig akkor nem is kell neki anyi üzemanyag A légtömegmérőt hiába takarítod.. az meghal. jobb kézzel a bal váll felett... AGR szelep = EGR szelep egyik angolul másik németül a kipuffogó gáz visszavezető szelep neve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Március31, 2008 Megoszt Elküldve Március31, 2008 A légtömegmérőt hiába takarítod.. az meghal. jobb kézzel a bal váll felett... AGR szelep = EGR szelep egyik angolul másik németül a kipuffogó gáz visszavezető szelep neve... ebben nem vagyok biztos mert én mikor cseréltem azt mondta az aki eladta nekem hogy ha 20000-25000-ként kitakaritom a ltm. féktisztito sprajval akkor jóval tovább müxik a ltm.és bejött...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
patak Elküldve Április4, 2008 Megoszt Elküldve Április4, 2008 Sziasztok! Igy van! - egy honappal ezelotti problemammal kapcsolatban aki emlekszik esetleg valoban ez volt a gond, ugyh koszonom. Igy mas kollegaknak is irom, hogy hiaba volt meleg a futes, ha nem megy fel a motorhomerseklet mutato max 15 perc alatt meg nagy hidegben is 80 fole majdnem kozepallasba, akkor nezesse meg a termosztatot, mert az nem normalis. Engem az opel szervizben is elhajtottak, hogy a dizelek ilyenek, pedig nem!! Most uzemhomersekleten 90 fok alatt kicsivel all meg a mutato, es ott is marad, hidegben poroszkalas mellett is, semmi visszahules. Ugyhogy az idezett velemenyt teljesen ala tudom tamasztani, es meg1x koszi imy:) Érdemes ránéznia termosztátra! Ha egy 5-10 perc utána hűtőbe vezető csövet megfogod (termosztát után), és ha meleg akkor a termosztátod rossz(mivel ha jól müködik, akkor csak nyitási hőmérsékleten nyithat ami 82-86 fok körül lehet), mivel nem zár le. Opeleknél a termosztát szokta megadni magát, régebben erről sokat dumáltunk, benzineseknél is ez volt a szitú.... Még hidegben is a dieselnek is üzemelegnek kellene lennie! Link to comment Megosztás: More sharing options...
patak Elküldve Április4, 2008 Megoszt Elküldve Április4, 2008 Motorolajjal kapcsolatban lenne kerdesem, hogy a gyari opelos GM-es motorolajnal szerintetek van jobb megoldas? Allitolag az is neves beszallito olaja, csak olcsobb. Tud errol valaki valamit? /Melyik marka javasolt?/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Április4, 2008 Megoszt Elküldve Április4, 2008 Motorolajjal kapcsolatban lenne kerdesem, hogy a gyari opelos GM-es motorolajnal szerintetek van jobb megoldas? Allitolag az is neves beszallito olaja, csak olcsobb. Tud errol valaki valamit? /Melyik marka javasolt?/ nekem y17dti-m van az opel 10w40-ews oilja ragyogoan bevált ......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Április4, 2008 Megoszt Elküldve Április4, 2008 Allitolag az is neves beszallito olaja, "állítólag" ...... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április4, 2008 Megoszt Elküldve Április4, 2008 n aminnyá ittlesznek a "neves" márketingszakemberek, és jól helyretesznek :D nekem is jó az opelolaj... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április4, 2008 Megoszt Elküldve Április4, 2008 Sziasztok! Igy van! - egy honappal ezelotti problemammal kapcsolatban aki emlekszik esetleg valoban ez volt a gond, ugyh koszonom. Igy mas kollegaknak is irom, hogy hiaba volt meleg a futes, ha nem megy fel a motorhomerseklet mutato max 15 perc alatt meg nagy hidegben is 80 fole majdnem kozepallasba, akkor nezesse meg a termosztatot, mert az nem normalis. Engem az opel szervizben is elhajtottak, hogy a dizelek ilyenek, pedig nem!! Most uzemhomersekleten 90 fok alatt kicsivel all meg a mutato, es ott is marad, hidegben poroszkalas mellett is, semmi visszahules. Ugyhogy az idezett velemenyt teljesen ala tudom tamasztani, es meg1x koszi imy:) Nincs mit! A szervíz, hát nem értenek hozzá, diesel, de annak is van üzemi hőmérséklete, ha nem azon a hőmérsékleten müködik, akkor nagyobb a kopás is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 n aminnyá ittlesznek a "neves" márketingszakemberek, és jól helyretesznek :D nekem is jó az opelolaj... nekem nem volt rossz tapasztalatom vele...miután 1000km-eres kora óta, nem az van benne... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 n aminnyá ittlesznek a "neves" márketingszakemberek, és jól helyretesznek :D nekem is jó az opelolaj... NEKEM IS Link to comment Megosztás: More sharing options...
trapp Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 Üdvözlet a fórumnak Uj vagyok a fórumon,de '93tól Opeles.Most cseréltem a G Astrámat egy uj G-re,ami szintén Z 17 DTL-es. Gázadáskor és gáz elvétel után nyöszörgő, csörgő hang hallatszik a motorból. A réginél nem tapasztaltam ilyet, most a szervizben azt mondják ez ilyen! Tényleg ilyen? Segitsetek Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 Üdvözlet a fórumnak Uj vagyok a fórumon,de '93tól Opeles.Most cseréltem a G Astrámat egy uj G-re,ami szintén Z 17 DTL-es. Gázadáskor és gáz elvétel után nyöszörgő, csörgő hang hallatszik a motorból. A réginél nem tapasztaltam ilyet, most a szervizben azt mondják ez ilyen! Tényleg ilyen? Segitsetek nem lácos motor????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 Üdvözlet a fórumnak Uj vagyok a fórumon,de '93tól Opeles.Most cseréltem a G Astrámat egy uj G-re,ami szintén Z 17 DTL-es. Gázadáskor és gáz elvétel után nyöszörgő, csörgő hang hallatszik a motorból. A réginél nem tapasztaltam ilyet, most a szervizben azt mondják ez ilyen! Tényleg ilyen? Segitsetek nem láncos motor????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 nem láncos motor????? Nem láncos. Nekem is Z17DTL-em van, nincsen csörgő hangja a gépnek. Az nem lehet, hogy a feszítőgörgő laza esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
trapp Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 Nem láncos. Nekem is Z17DTL-em van, nincsen csörgő hangja a gépnek. Az nem lehet, hogy a feszítőgörgő laza esetleg? Mint irtam uj az auto 1000 km van benne, a régi 86000 ment, de lényegesen csendesebb volt. Meg voltam vele elégedve, azért vettem ugyan olyat, de lehet hogy nem kellett volna,vagy keressek másik szervizet,mert ez aggaszt egy kicsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vépetya Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 Üdvözlet a fórumnak Uj vagyok a fórumon,de '93tól Opeles.Most cseréltem a G Astrámat egy uj G-re,ami szintén Z 17 DTL-es. Gázadáskor és gáz elvétel után nyöszörgő, csörgő hang hallatszik a motorból. A réginél nem tapasztaltam ilyet, most a szervizben azt mondják ez ilyen! Tényleg ilyen? Segitsetek Ez engem is idegesített,de szerintem ez tényleg ilyen. Ezt így 90e km után mondom. Szerelő szerint ez a befecskendezés hangja. Az a 3 vagy 5 szelepnyitás ami egy hengerütem alatt beereszti a nagynyomásu üzemanyagot. Vagy valami ilyesmi... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 Bizony-bizony! Ez a common rail rendszer tipikus hangja (már ha egyre gondolunk). Kb. olyan, mint a kamionmotorok hangja csak kicsiben és hangosan fütyülő turbó nélkül. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
trapp Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 Bizony-bizony! Ez a common rail rendszer tipikus hangja (már ha egyre gondolunk). Kb. olyan, mint a kamionmotorok hangja csak kicsiben és hangosan fütyülő turbó nélkül. :D Akkor azt modjátok meg a korábbi motoromnál miért nem hallottam ilyeneket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vépetya Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 Akkor azt modjátok meg a korábbi motoromnál miért nem hallottam ilyeneket? A korábbi autód mikori volt és miért cserélted le 86e km után? Link to comment Megosztás: More sharing options...
trapp Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 A korábbi autód mikori volt és miért cserélted le 86e km után? 2003-as volt de nem ujonan vettem,gondoltam végre veszek egy ujat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 Akkor azt modjátok meg a korábbi motoromnál miért nem hallottam ilyeneket?Szia! Az is Z17DTL volt? Nem Y17DT? Nekem is Z17DTL-em van és hideg motornál nekem is kerreg-csörög, ez a közös nyomőcsöves dízel motor jellegzetes hangja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Sziasztok! Igy van! - egy honappal ezelotti problemammal kapcsolatban aki emlekszik esetleg valoban ez volt a gond, ugyh koszonom. Igy mas kollegaknak is irom, hogy hiaba volt meleg a futes, ha nem megy fel a motorhomerseklet mutato max 15 perc alatt meg nagy hidegben is 80 fole majdnem kozepallasba, akkor nezesse meg a termosztatot, mert az nem normalis. Engem az opel szervizben is elhajtottak, hogy a dizelek ilyenek, pedig nem!! Most uzemhomersekleten 90 fok alatt kicsivel all meg a mutato, es ott is marad, hidegben poroszkalas mellett is, semmi visszahules. Ugyhogy az idezett velemenyt teljesen ala tudom tamasztani, es meg1x koszi imy:) Üdv! Nekem 2002-es a kocsim, Y17DT motorkód. Nekem a vízhőmérsékletem 80 és 90 fok között van. Láttam pár Opelt, azoknál nyíl egyenesen 90 fokon állt mindig a vízhőfok mérő. Érdemes megnézetnem szerintetek? Megyek olajcserére akkor lecseréltetem, de ahhoz vezérlést kell bontani ha jol tudom, mert akkor a szíjjakat is cseréltetem. Bár 45 000 km-nél ez még nem reális, vagy mégis? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Üdv! Nekem 2002-es a kocsim, Y17DT motorkód. Nekem a vízhőmérsékletem 80 és 90 fok között van. Láttam pár Opelt, azoknál nyíl egyenesen 90 fokon állt mindig a vízhőfok mérő. Érdemes megnézetnem szerintetek? Megyek olajcserére akkor lecseréltetem, de ahhoz vezérlést kell bontani ha jol tudom, mert akkor a szíjjakat is cseréltetem. Bár 45 000 km-nél ez még nem reális, vagy mégis? Azt nem tudom, hogy az Y17DTL-nél mi a kívánatos, nekem "Z"-s a dieselem: álltalában 85C-n áll be. Ritkán alulról nyaldossa a 90es értéket, de fölé még sose ment. Szerintem semmi se indokolja a cserét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts