telo Elküldve Január20, 2005 Megoszt Elküldve Január20, 2005 Ez tényleg így van, de ha már kecsói vagy akkor köszöntelek a klubban. Én a múlt héten két újabb opelessel találkoztam a városban (pontosabban msn-en), így a Soltvadkerti talira, már 6 kocsival megyünk innét, remélem te is csatlakozol majd. Ahogy egymásra találnak itt a kollégák... öröm nézni :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január20, 2005 Megoszt Elküldve Január20, 2005 Ez tényleg így van, de ha már kecsói vagy akkor köszöntelek a klubban. Én a múlt héten két újabb opelessel találkoztam a városban (pontosabban msn-en), így a Soltvadkerti talira, már 6 kocsival megyünk innét, remélem te is csatlakozol majd. a solvadkeri talihoz: csak klubtagoknak lesz a soltvadkerti tali asszem..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Január20, 2005 Megoszt Elküldve Január20, 2005 A rendezvénynaptárban nem szerepel, hogy csak tagoknak. És ha valaki ott akar belépni? Ugye csak vicceltél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január21, 2005 Megoszt Elküldve Január21, 2005 A rendezvénynaptárban nem szerepel, hogy csak tagoknak. És ha valaki ott akar belépni? Ugye csak vicceltél? annak semmi akadálya hogy eljöjjön, és belépjen. alapvetően ez a buli klubtagoknak lesz, a klubtagok szórakozását szolgálja. aki nem klubtag, nem szórakozik ott. aki klubtag akar lenni, az jön, belép és szórakozik. ugy néz ki, hogy idén 2 tali lesz nyitott a nem klubtagok felé, a többi zártkörü. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Január21, 2005 Megoszt Elküldve Január21, 2005 Az tudható, hogy melyik kettő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hagalex Elküldve Január21, 2005 Megoszt Elküldve Január21, 2005 Sziasztok! Isten őrizz, hogy bárkinek is kellemetlenséget okozzak azzal, hogy nem tagként (de nem is hívatlanul) megjelenjek egy hivatalos rendezvényen! Mert ugye ha nem tagként ott lennék, akkor mi lenne a "hivatalossággal"? Vagy rosszul fogom én ezt?? Persze nem akarok én epéskedni, csak kicsit furcsán esett, hogy mindjárt az a lényeg egy "újonc" esetében, hogy TAG -e vagy sem, fizetett -e már a szervezetnek vagy se.... Én inkább szeretnék ilyen esetekben a kölcsönös szimpátiára, meg egymás megismerésére hagyatkozni. ...szóval jobban érzem magam egy társaságban ha azt látom, hogy tagságival, vagy anélkül ELFOGADNAK, és én is viszont őket! És mit csinálok a tagságimmal, ha nem érzem jól magam a rendezvényeken? ....jó persze tudom, a színházban meg a moziban se szokás előadás után kifizetni a jegyet.... Pl. azt lehet, hogy az ember jelentkezik (regisztrálják), részt vesz, és ha teccik neki befizet (1 hónapon belül)?? Asszem ilyesféle hivatkozást láttam a MOTE honlapján is. Persze ez csak egy meglátás, egy vélemény a tömegből! :roll: :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hagalex Elküldve Január21, 2005 Megoszt Elküldve Január21, 2005 Kedves Gepárd! Az a helyzet, hogy szívesen benne vagyok én minden "ilyen" szerveszkedésben, de mivel éppen megszakadni készülök saját valamikori volt osztályom találkozójának szervezésében, most szívesebben kihagynám Soltvadkertet. Az is az igassághoz tartozik, annyira "kicsavarta" a pénzemtárcám most ez az autócsere, (nem is....OPELCSERE!! :) ) hogy nekem most 5 rugó az túl nagy pénz!! :lol: De ami késik nem múlik, mert azért szeretek ám én is valahova tartozni! Az meg elég valószínú, hogy akkor már nem a fószvájgenes klubba, vagy a trabisok közé menek!! Addig is itt a városban a "HELYI" szekciót szívesen erősítem jelenlétemmel! Szerinted ha eccer (hamarosan) MOTE tag leszek (teljeskörű) akkor az acconyt is vihetem találkozókra?? ...vagy neki is tagnak kell lenni? :lol: de hogy ne legyek már nagyon OFF azért egy pár szót a verdáról is! Jobb hátsó ajtót csak kívülről lehet nyitni! (nem gyerek zár visszakapcsolás a gond) Kárpitot nehéz leszedni az ajtókról? "Meghajtottam" a kiccsávót tegnap, szedi ez a lábát ha taposom a belét, de elég magas fordulaton (2500-2600) kezd el "menni" addig meg semmi! Ekkora egy turbó lyuk?? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Január21, 2005 Megoszt Elküldve Január21, 2005 Mielőtt megszólna valamelyik modi, menjünk át helyi/kecskeméti régió topicba Link to comment Megosztás: More sharing options...
cseli Elküldve Március3, 2005 Megoszt Elküldve Március3, 2005 Szaisztok! Van egy Astra G 2.0 DTI-m. Állat. Van benne 185.000 km. Ebből 160.000 autópálya. Hihetetlenül bírja még mindig a strapát. Lenne egy kérdésem: Nincs vkinek esetleg egy (sajnos nemtom, hogy hívják) motorvédő burkolat? A motort alúrol védi, elég nagy és szigetelést is nyújt. Vagy esetleg ha tudtok egy jó bontót ajánlani azt megköszönném. Thx: Cseli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 Szaisztok! Van egy Astra G 2.0 DTI-m. Állat. Van benne 185.000 km. Ebből 160.000 autópálya. Hihetetlenül bírja még mindig a strapát. Lenne egy kérdésem: Nincs vkinek esetleg egy (sajnos nemtom, hogy hívják) motorvédő burkolat? A motort alúrol védi, elég nagy és szigetelést is nyújt. Vagy esetleg ha tudtok egy jó bontót ajánlani azt megköszönném. Thx: Cseli Kartervédőre gondolsz? Bontókban érdemes keresgélni, de lehet hogy gyártatni egyszerűbb. Bontó: http://www.opelbonto.hu/, ajánlott inkább telefonon vagy személyes zaklati őket, e-mail felejtős... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 az nem kartervédő, hanem ált. a dieseleken van egy hangtompító burkolat a motor alatt, de ez egy nagy müa. lap vastag puha anyaggal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 az nem kartervédő, hanem ált. a dieseleken van egy hangtompító burkolat a motor alatt, de ez egy nagy müa. lap vastag puha anyaggal. Köszi, mert a szigetelés az gyanús volt, azért is kérdeztem. :oops: De a bontó az ok! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
cseli Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 Hi all! Kössz kori most már legalább todom, hogy mit kell keressek. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hagalex Elküldve Március10, 2005 Megoszt Elküldve Március10, 2005 Nna akkor én is felteszem a Hét kérdését.... X20DTL -re fel lehet -e tenni az X20DTI -nek a köztes hűtőjét valamien formában... Ha technikailag, geometriailag kivitelezhető akkor a motorvezérlő elektronikát kell -e naon bacogatni vagy se?? Egyáltalán mekkora a különbség a két moci között? A Le/Nm értékaket figyelmen kívűl hagyva... Ha megoldható akkor mit várhatok?? Jó lesz az nekem? ..csak azért kérdeztem meg, mert jó állapotú coolert már 10 -15 rugó között lehet kapni. thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Március10, 2005 Megoszt Elküldve Március10, 2005 Skacok! Csak gyorsan átfutottam a topikot lehet elhaladtam a válasz felett.... Az lehetséges, hogy 2000 tdi és csak 82LE???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március10, 2005 Megoszt Elküldve Március10, 2005 Skacok! Csak gyorsan átfutottam a topikot lehet elhaladtam a válasz felett.... Az lehetséges, hogy 2000 tdi és csak 82LE???? Nekem v.miért a 101LE rémlik. :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március10, 2005 Megoszt Elküldve Március10, 2005 Itten van az infó: http://www.autoplusz.hu/09/teszt/teszt00063.html Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hagalex Elküldve Március10, 2005 Megoszt Elküldve Március10, 2005 Aztec tesó! A 82 lú az az enyimbe van...X20DTL A 101 lútos az az X20DTI Vágod?? Az enyimből hiányzia a köztes hűtő, tán kisebb valamivel a turbonyomás, és...még nem tudom mi lehet egyéb.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március10, 2005 Megoszt Elküldve Március10, 2005 Igen és a butított verzió jelölése az L a DTL-ből... :wink: Csak hogy tudjátok.. Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március10, 2005 Megoszt Elküldve Március10, 2005 :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március10, 2005 Megoszt Elküldve Március10, 2005 Te mondtad Ákos még régebben... :roll: Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március10, 2005 Megoszt Elküldve Március10, 2005 :roll: http://www.opel-magazin.hu/index.php?optio...=445&Itemid=106 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hagalex Elküldve Március10, 2005 Megoszt Elküldve Március10, 2005 Na de még mindíg nem tom Uhu, hogy az én autóm tud -e DTi lenni! Olvasdd a 202 hozzászólásommmm! ...szerinted? :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március11, 2005 Megoszt Elküldve Március11, 2005 Na de még mindíg nem tom Uhu, hogy az én autóm tud -e DTi lenni! Olvasdd a 202 hozzászólásommmm! ...szerinted? :?: hol van a 202 hozzászólásod????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hagalex Elküldve Március11, 2005 Megoszt Elküldve Március11, 2005 Jajjj.... de lámaa vagyok!!! :oops: :oops: :oops: Az az addigi hozzászólásaim száma volt. Aszittem számozás, hogy lehessen visszafelé keresni. Tessék akkor átmásolom ide!! :) Nna akkor én is felteszem a Hét kérdését.... X20DTL -re fel lehet -e tenni az X20DTI -nek a köztes hűtőjét valamien formában... Ha technikailag, geometriailag kivitelezhető akkor a motorvezérlő elektronikát kell -e naon bacogatni vagy se?? Egyáltalán mekkora a különbség a két moci között? A Le/Nm értékaket figyelmen kívűl hagyva... Ha megoldható akkor mit várhatok?? Jó lesz az nekem? ..csak azért kérdeztem meg, mert jó állapotú coolert már 10 -15 rugó között lehet kapni. thx Már...látom ezen a fórumon óra/perc jó hivatkozni... bocs! :toimonster: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts