Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Recommended Posts

Elküldve

Hi!

Ez a leesik a mutató mintha elmenne minden feszültség hiba!

Megnézettem a kocsit egy szerelővel, azt mondta nem az akksi szar, rámértünk kimértük az jó. Azt mondja lehetséges, hogy a km- órában van valami gebasz. de mondjuk nincs nagy gond, mert 10 alkalomból 1x csinálja. De foggalmam sincs mi lehet......

Elküldve

egy kérdés srácok :

astra G diesel közös csöves cuccos motor , a probléma hogy kopp hidegen rövid ideig izzit (állítólag) és baromi nehezen indul .

még nem néztem meg de kedden hozzák és nem vagyok egy nagy opel dieseles ezért is kérdem találkoztatok-e hasonló dologgal .

Thx. :(

Elküldve
egy kérdés srácok :

astra G diesel közös csöves cuccos motor , a probléma hogy kopp hidegen rövid ideig izzit (állítólag) és baromi nehezen indul .

még nem néztem meg de kedden hozzák és nem vagyok egy nagy opel dieseles ezért is kérdem találkoztatok-e hasonló dologgal .

Thx. :(

Ez az első diesel autóm, ez pedig csak nyár óta van meg. Akkor még villanni sem láttam az izzítás jelzőt. A hidegebb idő beállta óta, ugyan pár másodpercre felvillan, de azt hogy, nehezen indulna, nem tapasztaltam. Pár percig kicsit hangosabb, de a motor melegedése után a kopogó hang majdnem teljesen elmúlik.

Sajnos még idén igazán mínuszok nem voltak. Amint bővebb tapasztalataim lesznek, jelentkezem! :P

Elküldve

köszi !

valami ilyene gondoltam én is hogy nem fog ez még hosszan izzitani mert nincsen eléggé hideg neki .

holnap hozzák a vasat sztem. más probléma lesz ott .

Elküldve
köszi !

valami ilyene gondoltam én is hogy nem fog ez még hosszan izzitani mert nincsen eléggé hideg neki .

holnap hozzák a vasat sztem. más probléma lesz ott .

nekem is nagyon rövid ideig izzit és már dolgozik s DRÁGÁM .

Elküldve

Helló!

A mínuszok beálltával azt tapasztalom, hogy a 40 km alatt sem éri el a motor az üzemi hőfokot. Mindezt -10 és -12 fok Celsius hőmérséketen már tapasztaltam.

Van valakinek hasonló tapasztalata?

Elküldve
Helló!

A mínuszok beálltával azt tapasztalom, hogy a 40 km alatt sem éri el a motor az üzemi hőfokot. Mindezt -10 és -12 fok Celsius hőmérséketen már tapasztaltam.

Van valakinek hasonló tapasztalata?

Bezony! Tavaly sieléskor este lement a hőmérséklet minusz húszra, másnap 30 kilóméter után fel a hegyre, épp hogy megmozdult a mutató.

Elküldve
Helló!

A mínuszok beálltával azt tapasztalom, hogy a 40 km alatt sem éri el a motor az üzemi hőfokot. Mindezt -10 és -12 fok Celsius hőmérséketen már tapasztaltam.

Van valakinek hasonló tapasztalata?

nekem y17dti motorom van az durván 2-3km -nél füt és 6-8 körül már eléri az üz.-mi hömérsékletet viszont a fütéssel nem vagyok nagyon elégedett az F-ASTRA-nak jobb volt a fütése

Elküldve
köszi !

valami ilyene gondoltam én is hogy nem fog ez még hosszan izzitani mert nincsen eléggé hideg neki .

holnap hozzák a vasat sztem. más probléma lesz ott .

most hogy minuszok rohangálnak az utakon csa pár mp.-ig izzit és már röfög is a drágám .Én is nyáron vettem az AUTOT17dtia tünemény . kisebb nagyobb bajok után nagybetüs schaffhausen ...............

Elküldve
Helló!

A mínuszok beálltával azt tapasztalom, hogy a 40 km alatt sem éri el a motor az üzemi hőfokot. Mindezt -10 és -12 fok Celsius hőmérséketen már tapasztaltam.

Van valakinek hasonló tapasztalata?

Termosztátod nem jó, csere, mert állandóan nyítva van, és a hűtön keresztül lehűti a vízet, az autó nem melegszik be üzemi hőmérsékletre, és ezáltal nagyobb lessz a kopás....

Könnyen ellenőrízhető, amikor a mutató még nem mozdult meg, de ha hűtőt megnézed és meleg akkor igazam van.

Elküldve
Termosztátod nem jó, csere, mert állandóan nyítva van, és a hűtön keresztül lehűti a vízet, az autó nem melegszik be üzemi hőmérsékletre, és ezáltal nagyobb lessz a kopás....

Könnyen ellenőrízhető, amikor a mutató még nem mozdult meg, de ha hűtőt megnézed és meleg akkor igazam van.

Reggel kipróbálom. Azután jelentkezem.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Szia MINDENKI!

Következő problémákra lettem figyelmes az 1,7dti motoros(isuzus)asztrámon.

Minap hazafelé indultam és kb 6-8km megtétele után felvillant az oilnyomásvisszajelző-a motorhang megváltozott.Azonnal félreálltam+elakadásjelző+segítséghívás+minden ami ilyenkor kell. ;)

A kérdés a köv:volt-e már valakinek ilyen hibálya,mi volt.Ha nem mire lehet számítani,tanácsot szeretnék kérni tőletek mert látom itt vannak elég ügyes kis szakik is :(

Előre is köszönöm mindenki segítségét!

Elküldve

Sziasztok!

Megint én vok.Az autót nemrég vásároltam egyébként(2 hete).Minden vágyam ez volt-csak ez a probléma-nagyon lelombozott,kicsit csalódott vagyok.

Találtam olyan hibályát is,hogy a tágulásiban olaj van :( .Felhívtam a régi tulajt-akitől vettem-.és ő mondta,hogy ő is így vette az autót,így járt vele"nem kell megilyedni" az olajhűtőből szivárog.

Kérdem én:ez lehetséges,nem hengerfejes az autó?nem káros ez a gépnek?mit lehet vele tenni? ;)

Elküldve
Sziasztok!

Megint én vok.Az autót nemrég vásároltam egyébként(2 hete).Minden vágyam ez volt-csak ez a probléma-nagyon lelombozott,kicsit csalódott vagyok.

Találtam olyan hibályát is,hogy a tágulásiban olaj van :( .Felhívtam a régi tulajt-akitől vettem-.és ő mondta,hogy ő is így vette az autót,így járt vele"nem kell megilyedni" az olajhűtőből szivárog.

Kérdem én:ez lehetséges,nem hengerfejes az autó?nem káros ez a gépnek?mit lehet vele tenni? ;)

Ez nagy marhaság, hogy ha a tágulásiban olaj van és az normális dolog. Azért van benne olaj , mert keveredett a hűtővízzel és gondolom nem kell magyarázni, hogy általában ez miért szokott lenni :)

Olaj nélkül meg ne járj vele, főleg ha a hangján is hallatszik. Min. főtengelycsapágy halála, de könnyen beállhat az egész motorod :(

Elküldve
Szia MINDENKI!

Következő problémákra lettem figyelmes az 1,7dti motoros(isuzus)asztrámon.

Minap hazafelé indultam és kb 6-8km megtétele után felvillant az oilnyomásvisszajelző-a motorhang megváltozott.Azonnal félreálltam+elakadásjelző+segítséghívás+minden ami ilyenkor kell. :)

A kérdés a köv:volt-e már valakinek ilyen hibálya,mi volt.Ha nem mire lehet számítani,tanácsot szeretnék kérni tőletek mert látom itt vannak elég ügyes kis szakik is :(

Előre is köszönöm mindenki segítségét!

Feltétlen nézesd meg az olaj szivattyú fogaskerekének a rögzítő anyályát ;) :D A vezérlésben van....

Nálam már fellazult, szerencsére nem okozott galibát de így is belekerült közel 50 ezerbe..... ;)

Állítólag tipushiba... :(

Elküldve
Ez nagy marhaság, hogy ha a tágulásiban olaj van és az normális dolog. Azért van benne olaj , mert keveredett a hűtővízzel és gondolom nem kell magyarázni, hogy általában ez miért szokott lenni :(

Olaj nélkül meg ne járj vele, főleg ha a hangján is hallatszik. Min. főtengelycsapágy halála, de könnyen beállhat az egész motorod ;)

valami tuti szerelöhöz vidd el mert lehet hengerfejes de ha az elözö tulaj tudott rola akkor rejtett hiba ha nem szolt neked a dologrol ,probálj vele valamit egyezkedni .......

Elküldve
Ez nagy marhaság, hogy ha a tágulásiban olaj van és az normális dolog. Azért van benne olaj , mert keveredett a hűtővízzel és gondolom nem kell magyarázni, hogy általában ez miért szokott lenni :(

Olaj nélkül meg ne járj vele, főleg ha a hangján is hallatszik. Min. főtengelycsapágy halála, de könnyen beállhat az egész motorod ;)

Nem az a problémám,hogy elment az oil.olajvisszajelző felvillant-az olaj megvan,nem veszett el-.innentől kezdve pedig már csak vontattak(eszem ágában nincs így vele járni).

az olaj a tágulásiban-valami olajvisszahűtőt magyarázott,hogy onnan szivárog a tágulásiba.ez is állítólag típushiba kehet?

köszönöm segítséged

Elküldve
valami tuti szerelöhöz vidd el mert lehet hengerfejes de ha az elözö tulaj tudott rola akkor rejtett hiba ha nem szolt neked a dologrol ,probálj vele valamit egyezkedni .......

Szia!

Ha tényleg h.fejes az autó ilyen esetben mit tudnál javasolni?Valószínű ő mossa a kezeit.

-egyébként ma vittem el egy opel szerelőhöz a gépet-

Elküldve
Feltétlen nézesd meg az olaj szivattyú fogaskerekének a rögzítő anyályát :) :( A vezérlésben van....

Nálam már fellazult, szerencsére nem okozott galibát de így is belekerült közel 50 ezerbe..... :(

Állítólag tipushiba... ;)

szió!

Neked is volt hasonló hibád már?

Ma vittem el egy szakihoz az autót-én nem mondhatom meg neki,hogy az oilszivattyú csavart nézze meg,mert ő a szerelő,de remélem megteszi.meg én egyébként sem értek az autószereléshez(elektronikában vok járatos).

kb egy ilyen szivattyú mibe kerül,ha cserélni kell?

Elküldve
Szia!

Ha tényleg h.fejes az autó ilyen esetben mit tudnál javasolni?Valószínű ő mossa a kezeit.

-egyébként ma vittem el egy opel szerelőhöz a gépet-

bár ne az lenne de meg kéne valahogy ijeszteni hogy valamennyivel szálljon be a javitásba

Elküldve
bár ne az lenne de meg kéne valahogy ijeszteni hogy valamennyivel szálljon be a javitásba ha azt mondod hogy mondta hogy igy járt vele akkor tudni kellett rola
Elküldve
Ha tényleg az-hengerfejes-,mit kóstál egy ilyen javítás,hol éredemes javíttatni?

esetleg tudsz spéci helyet"nem drágát"?

hála istennek nekem a g-n ilyen pr. nem volt az f-en volt h.fej repedés az mindennel együtt 100000-körül volt .......de ne márkaszervizbe vidd mert az huzos és idöbe telik .

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.