Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

Hogy mint Petyák és IsuzusDesel-esek ne legyünk érzéketlenek egymás problémái iránt... :lol:

az enyémnek is ez volt a problémája hálistennek nekem nem ment el az adagoloelektronika a szer , nem tudom mit csinált vele de azota jó nincs gasoil a csatiban csak az imm.elektronikát vágta gallyra legalábbis a szer . ezt mondta és ezért fizettem 90000. ft.-ot az üllöi uton az iparvasutnál ..

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet,hogy csak valami rezonál pont ezen a fordulaton?

én is a rezonálásra gondolok ne legyél lusta visszakapcsolni mert a turbo 1800-tol kezd dolgozni egyébként én is meg szivtam mert a mech. F-ASTRÁNÁL németmocis nem volt ennyire kiélezett a dolog ...........

Link to comment
Megosztás:

én is a rezonálásra gondolok ne legyél lusta visszakapcsolni mert a turbo 1800-tol kezd dolgozni egyébként én is meg szivtam mert a mech. F-ASTRÁNÁL németmocis nem volt ennyire kiélezett a dolog ...........

Nem teljesen értem.Mi nem volt ennyire kiélezett?

A hanggal biztosan igazatok van.Igazából csak az izgat hogy ha valami tönkre akarna menni akkor jobban tenné ha dec. 6 elött tenné mert akkor jár le a 2 éves teljes körü garancia. :lol: És eddig még csak egy tompított izzót kellett cserélni olyan 55e km körül...

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Ma jöttünk haza balatonról Isuzus G astra-val és utközbe leálltunk és már nem indult el,felül az elektronikába áll a gázoil,és ha megráztam olyan mint ha egy zacskós tejet ráznék,tele lett gázoillal az egész:se kép se hang,nem csinl semmit:(segitsetek kérlek hova vigyük,valaki tud egy jó helyet hova vigyük?pest közelben!előre is nagyon köyzönöm a segitséget!

Petya

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma jöttünk haza balatonról Isuzus G astra-val és utközbe leálltunk és már nem indult el,felül az elektronikába áll a gázoil,és ha megráztam olyan mint ha egy zacskós tejet ráznék,tele lett gázoillal az egész:se kép se hang,nem csinl semmit:(segitsetek kérlek hova vigyük,valaki tud egy jó helyet hova vigyük?pest közelben!előre is nagyon köyzönöm a segitséget!

Petya

Ha nem találsz pesten jó szakit és tudod 3-4 napra nélkülözni a gépet én tudok itt kecskeméten egy nagyon jó öreg szakit!

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Nem rég lettem astra tulajdonos.(2003-s,1.7 DTI)Az ótóban digit klíma van,de nincs hozzá használati utasítás.A lényegével tisztában vagyok,de pár dolog érdekelne.Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném.(magyar nyelvű haszn. ut.)

Helló

Link to comment
Megosztás:

az enyémnek is ez volt a problémája hálistennek nekem nem ment el az adagoloelektronika a szer , nem tudom mit csinált vele de azota jó nincs gasoil a csatiban csak az imm.elektronikát vágta gallyra legalábbis a szer . ezt mondta és ezért fizettem 90000. ft.-ot az üllöi uton az iparvasutnál ..annyiban modositom a hozzászolásom hogy már nem az iparvasutnál van a bot hanem kicsit beljebb az üllöi uton 346vagy azon a környéken van fekete keritéseva sok auto föleg OPEL áll az udvaron
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma jöttünk haza balatonról Isuzus G astra-val és utközbe leálltunk és már nem indult el,felül az elektronikába áll a gázoil,és ha megráztam olyan mint ha egy zacskós tejet ráznék,tele lett gázoillal az egész:se kép se hang,nem csinl semmit:(segitsetek kérlek hova vigyük,valaki tud egy jó helyet hova vigyük?pest közelben!előre is nagyon köyzönöm a segitséget!

Petya

válasz a kérdésedre astra név alatt PIROS ASTRA a kép e fölötti levél...........

Link to comment
Megosztás:

Hi All!

Érdekes felfedezést tettem a tegnapi napon. Mikor megvettem a kocsit, kb. 3-4 hónapja, akkor produkálta ezeket a tüneteket.

Indítás után az összes mutató visszaesik 2 pillanatra, majd minden ok utánna. A benzinmutató, mivel most tele van, visszaesik a feléig, majd mikor elindul rendesen beáll.

Az aksi vadi új akkro mikor vettem és merült le, akkor vettem egy újat Banner UNIBULL akksit, pontosan nem tudom de nagy AH-st.

Ez is elkezdett merülni, vagy az autó szívja le valamiért?

Mi az ami ennyire lenyalhatja az akksit indítás közben, az önindítón kívül?

Gondolom, hogy nem használ a rövidtávú járkálás meg indítgatás, de eddig nem volt gond. Riasztó is van, ablakemelős is, kp. zár is, de eddig nem volt baj.

HOgy lehet kideríteni hogy hol szívja el ha szíva a feszt?

Tippek?

Link to comment
Megosztás:

Hi All!

Érdekes felfedezést tettem a tegnapi napon. Mikor megvettem a kocsit, kb. 3-4 hónapja, akkor produkálta ezeket a tüneteket.

Indítás után az összes mutató visszaesik 2 pillanatra, majd minden ok utánna. A benzinmutató, mivel most tele van, visszaesik a feléig, majd mikor elindul rendesen beáll.

Az aksi vadi új akkro mikor vettem és merült le, akkor vettem egy újat Banner UNIBULL akksit, pontosan nem tudom de nagy AH-st.

Ez is elkezdett merülni, vagy az autó szívja le valamiért?

Mi az ami ennyire lenyalhatja az akksit indítás közben, az önindítón kívül?

Gondolom, hogy nem használ a rövidtávú járkálás meg indítgatás, de eddig nem volt gond. Riasztó is van, ablakemelős is, kp. zár is, de eddig nem volt baj.

HOgy lehet kideríteni hogy hol szívja el ha szíva a feszt?

Tippek?

Monnyuk a nem megfelelő testelés. Nézz körül, hogy nem e oxidálódott az akkunál, meg ilyesmi.

A bannert én nem tartom jó akksinak. Nekem átlag 3 évet bírtak. Sohatöbbet nem veszek.

Link to comment
Megosztás:

Hi All!

Érdekes felfedezést tettem a tegnapi napon. Mikor megvettem a kocsit, kb. 3-4 hónapja, akkor produkálta ezeket a tüneteket.

Indítás után az összes mutató visszaesik 2 pillanatra, majd minden ok utánna. A benzinmutató, mivel most tele van, visszaesik a feléig, majd mikor elindul rendesen beáll.

Az aksi vadi új akkro mikor vettem és merült le, akkor vettem egy újat Banner UNIBULL akksit, pontosan nem tudom de nagy AH-st.

Ez is elkezdett merülni, vagy az autó szívja le valamiért?

Mi az ami ennyire lenyalhatja az akksit indítás közben, az önindítón kívül?

Gondolom, hogy nem használ a rövidtávú járkálás meg indítgatás, de eddig nem volt gond. Riasztó is van, ablakemelős is, kp. zár is, de eddig nem volt baj.

HOgy lehet kideríteni hogy hol szívja el ha szíva a feszt?

Tippek?

Nekem is így csinálja amikor indítok csak az autó 1.4-es bergás.

Link to comment
Megosztás:

Ha minden jól megy egy Y17DTL motorkódú (1.7CDTI,82LE) 2003-as évjáratú G Astra tulaj leszek.Érdeklődnék ,hogy milyen gázolajat tankolhatok bele(kénmentes?),milyen olajcsere periódusa van az autónak,és milyen minőségű olajat igényel,vez. szíjat stb-t mikor kell majd cserélni rajta?Első fékbetét-tárcsa új van rajta, ezt hány km-ernél szokásos kicserélni?Ez a motor Isuzu gyártmány?Segítségeteket előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Dízel G Astra Caravan vásárlását tervezem, 2.0-es 100 lovas vagy 2.2-es 125 lovas verziót. Utóbbit azt hiszem Magyarországon nem is forgalmazták, használtautón sincs egy darab se. Ha kell valami a 2.2-eshez (motor, váltó, kopóalkatrészek, stb), vannak ennek közös elemei Vectrával, vagy bármi mással? Vagy inkább maradjak a jól bevált 100 lovasnál, ahhoz lehet kapni mindent, a 125 lovashoz meg nagy szívás bármit beszerezni?

Javaslatok, ellenérvek? Vásárlásnál mire kell figyelni, mik a fenti motorok típushibái, etc? Minden segítséget hálásan köszönök!

Üdv:

Rumcice

Link to comment
Megosztás:

Óóóóó, dehogynem.

vagy kell, vagy nem ez is egy választás :(

B Veki kombi esetleg ? Abból 3at is látok :P

Városi babakocsi hurcimbászó utcán parkoló családi autónak kell, feleségemnek is tudnia kell vele tolatni, parkolni. Már a G Astra Caravan is félek túl nagy autó lesz. B Vectra Caravan meg már.... az abszolút nem női autó, és pláne az utcán se merném nyugodt szívvel kint hagyni parkolni (garázs nincs). Ezért szeretnék kései évjáratú utolsó kiadású G Astrát és nem B Vectrát. Csakhogy én azért mégis inkább erős dízelt szeretnék, nem a 80 lovas 1.7 CDTi-t, amivel most készül.

Bár szerintem a B Vectra visszapillantó tükre a legszebb a világon.... :cry:

Mit lehet tudni arról a 2.2-es dízelmotorról? A 2.0 Y20DTH -t nagyon dícséri mindenki, úgy vettem ki, az a 2001 utáni 100 lovas motor. De a 2.2-es dízelről senki nem írt eddig (de még nem értem a topic végére).

Link to comment
Megosztás:

Városi babakocsi hurcimbászó utcán parkoló családi autónak kell, feleségemnek is tudnia kell vele tolatni, parkolni. Már a G Astra Caravan is félek túl nagy autó lesz. B Vectra Caravan meg már.... az abszolút nem női autó, és pláne az utcán se merném nyugodt szívvel kint hagyni parkolni (garázs nincs). Ezért szeretnék kései évjáratú utolsó kiadású G Astrát és nem B Vectrát. Csakhogy én azért mégis inkább erős dízelt szeretnék, nem a 80 lovas 1.7 CDTi-t, amivel most készül.

Bár szerintem a B Vectra visszapillantó tükre a legszebb a világon.... :cry:

Mit lehet tudni arról a 2.2-es dízelmotorról? A 2.0 Y20DTH -t nagyon dícséri mindenki, úgy vettem ki, az a 2001 utáni 100 lovas motor. De a 2.2-es dízelről senki nem írt eddig (de még nem értem a topic végére).

Nem túlzás városi mászkálgatós autónak egy 2.2es dízel ? :P

Benzinesek teljesen kilőve ?

Spec én nem rendelkezem semmilyen infóval az említett motor kapcsán :(

Link to comment
Megosztás:

Nem túlzás városi mászkálgatós autónak egy 2.2es dízel ? :P

Benzinesek teljesen kilőve ?

Spec én nem rendelkezem semmilyen infóval az említett motor kapcsán :(

Azért városon kívül is lenne használva. Ha már én is vezetem, ne legyen már olyan érzésem, ha beülök, hogy, pfff, mekkora egy gyenge sz*r.... Bár a 100 lóerőst se volt még szerencsém kipróbálni. A fogyasztás meg dízeleknél úgyis főleg lábfüggő, nem annyira köbcenti meg lóerő.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem városi mászkálósnak pont megfelelő az 1.7-es motor.

Fogyasztásban sokkal jobb mint a 2.0 vagy a 2.2.... :(

De nekem fontos a POWER. A 80 lóerő az nagyon soványka, chipelni meg nem akarok. Azt úgyse tudja senki, hogy ez a 80 lovas motor miben tér el a 100-110-125 lovas verzióktól, nem hinném, hogy a turbó, hengerfej, cooler, etc semmi nem különbözne. Akkor inkább legyen a 100 lovas DTI.

Amúgy mostanra végig olvastam a dízel topicot, és a vásárlás előtt állók topicját is, senki nem ír a 2.2-es motorról. De amint látom, dízel probléma ezerféle akad, szóval alapból inkább nem vennék olyat, ami senkinek nincs, sehol nem értenek hozzá, sehol nincs hozzá alkatrész, így marad a 2.0-ás DTI 100 lóval.

Megpróbálok egy 2004-es utolsó éves gyártásút keresni kevés kilométerrel, sérülésmentest. Akkor ez a 2.0-ás DTI 16V az Y20DTH motorkódú euro3-as besorolású motor? Az olvasottak alapján ezt szűrtem le.

Link to comment
Megosztás:

Na még ennyit leltem : http://nepitelet.hu/?op=itelet&cat_id=40013.

2.0-ás sokkal több van.

De ez legalább egy gazdi véleménye :(

tiszteletem a topiklakoknak . én most ültem bele 1y17dtl80 lovas müszerbe ISUZU a lelkem ha megnézeted az adagolo automatikánál lévő csatikat meg az adagolonál lévő 3 lábu csatit akkor semmi gondod sem lesz a müszerrel igaz kicsit lomha alapon de a H-ASTRÁBAN IS EZ A MOTOR VAN CSAK CSIPPELVE ki visz a világbol parkolni meg könnyü vele fehér combi a drága ui . megjártam vele már horvátországot gond nélkül

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.