Ekeb Elküldve Május9, 2018 Megoszt Elküldve Május9, 2018 Szia Handbrake! Köszi a tippeket. Én is hasonlókra jutottam... Az természetes, hogy a munka pénzbe kerül, ezzel semmi gondom nincs. Csak nem szeretnék pld. adagolót cserélni (bontott kb 40 + a munkadíj szintén) és utána ott lenni, mint az elején, mert mégsem az.... Én is gondoltam talán vezérlés átugrásra, mert (igaz más autónál) az produkált hasonló alapjáratot. Bár ezeken akkor szokott ugrani, ha fellazul az olajpumpa fogaskerék rögzítőcsavarja, de akkor az olajnyomás lámpa is égni vagy villogni szokott. De majd az idő megoldja :) :) :) A szerelő ismerősöm is azt mondta, hogy lehet, hogy csak dugulás. Pénteken hozzák haza, hétvégén nekiállunk.Köszi még 1x ! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Május10, 2018 Megoszt Elküldve Május10, 2018 On 2018. 05. 09. at 8:23, Ekeb írta: Sziasztok! Lenne egy kérdésem, hátha valaki találkozott hasonló hibával, és tanáccsal szolgál. ...... Az "Általános" témából töröltem a hozzászólásod, mert megegyezett ezzel. Az ide vonatkozó szabályzatot olvasd el kérlek. Összes szabályt itt találod. 3. Ne Crosspostingolj – a témád, hozzászólásod mindig csak egy (1) fórumba illeszkedjen. Ne nyisd meg a témád több hasonló fórumban. Ne tedd fel ugyanazt a kérdésed több fórumban. Köszönöm. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Május17, 2018 Megoszt Elküldve Május17, 2018 Üdv! Akinek CDTI motoros a G Astrája, segítene nekem egy kicsit? Arra szeretném megkérni, hogy a porlasztókon lévő 2 pólosú csatlakozoba, gyújtás ráadása nélkül mérjen nekem egy rövidzárat, ha lehet mind a 4 csatlakozóban. Van ott rövidzár bármelyikben? Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Május18, 2018 Megoszt Elküldve Május18, 2018 üdvözlet arra lennék kiváncsi vam egy y17dt. kezd csöpögni minimálisan az olaj a hátso szimmeringnél .ilyenkor kell-e kuplungot cserélni vagy valamit a kinyomocsapágy környékén. kösz a választ. a kuplung 1 éves nincs gond vele ERRE VALAKI Link to comment Megosztás: More sharing options...
neon36 Elküldve Május25, 2018 Megoszt Elküldve Május25, 2018 (edited) Sziasztok! Segítségeteket,véleményeteket kérném az alábbi problémára.2008as Astra G 1.7. cdti z17dtl .Kicsit meghajtottam a gépest semmi komoly épphogy megfüstölt.Leálltam,10 perc után nem indult.Inditozás kétszer,semmi.Hiba kód nincs.Arrébtoltuk 10 m.-ert mert útban volt ott már beindult.Hazaértem fél óra után kimentem mert nem hagy nyugton de indul.Mire készüljek szerintetek? Köszönöm. Módosítva Május25, 2018 : neon36 Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Május28, 2018 Megoszt Elküldve Május28, 2018 On 2018. 05. 25. at 20:37, neon36 írta: Sziasztok! Segítségeteket,véleményeteket kérném az alábbi problémára.2008as Astra G 1.7. cdti z17dtl .Kicsit meghajtottam a gépest semmi komoly épphogy megfüstölt.Leálltam,10 perc után nem indult.Inditozás kétszer,semmi.Hiba kód nincs.Arrébtoltuk 10 m.-ert mert útban volt ott már beindult.Hazaértem fél óra után kimentem mert nem hagy nyugton de indul.Mire készüljek szerintetek? Köszönöm. Én főtengely jeladóra tippelnék. Első körben kivenném letakarítanám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
neon36 Elküldve Május28, 2018 Megoszt Elküldve Május28, 2018 Köszönöm szépen isi ! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovsan91 Elküldve Május31, 2018 Megoszt Elküldve Május31, 2018 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy gázolaj szagit ereztem reggel a kocsiba mikor beinditottam felnyitottam a motorháztetőt, leszedtema műanyag borítást es latom hogy a tetejében áll a gázolaj. Valaki tudna segiteni hogy mi lehet a probléma? 1.7 cdti astra g Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Május31, 2018 Megoszt Elküldve Május31, 2018 43 perce, kovsan91 írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy gázolaj szagit ereztem reggel a kocsiba mikor beinditottam felnyitottam a motorháztetőt, leszedtema műanyag borítást es latom hogy a tetejében áll a gázolaj. Valaki tudna segiteni hogy mi lehet a probléma? 1.7 cdti astra g Nézd meg a résolajcsöveket, lehet az egyik nincs a helyén, vagy el van törve a műanyag része, esetleg a biztosító kis lemez nem tartja a helyén.....látatlanba ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rottens Elküldve Június4, 2018 Megoszt Elküldve Június4, 2018 (edited) Sziasztok. Olyan problémát észleltem, hogy simán alapjáraton látni ahogy halványan füstöl a kipufogó ha pl bekapcsolom a klímát akkor pedig elég látványos a dolog. Menet közbe minimálisan kormol már amennyit én látok a tükörből. Több óra állás után ha indítom enyhén dadog. 2 porlasztónál áll az olaj. Esetleg ez okozhatja a problémát vagy érdemes mást is szemügyre venni? 1,7 cdti z17dtl Plussz hidegen fehér füst plussz dadog picit. Köszönöm. Módosítva Június9, 2018 : Rottens Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Június8, 2018 Megoszt Elküldve Június8, 2018 On 2018. 06. 04. at 6:35, Rottens írta: Sziasztok. Olyan problémát észleltem, hogy simán alapjáraton látni ahogy halványan füstöl a kipufogó ha pl bekapcsolom a klímát akkor pedig elég látványos a dolog. Menet közbe minimálisan kormol már amennyit én látok a tükörből. Több óra állás után ha indítom enyhén dadog. 2 porlasztónál áll az olaj. Esetleg ez okozhatja a problémát vagy érdemes mást is szemügyre venni? 1,7 cdti z17dtl Köszönöm. Milyen idős a kocsi, mióta áll fent a probléma, mikor volt gázolajszűrő cserélve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rottens Elküldve Június8, 2018 Megoszt Elküldve Június8, 2018 (edited) On 2018. 06. 08. at 9:05, Handbrake írta: Milyen idős a kocsi, mióta áll fent a probléma, mikor volt gázolajszűrő cserélve? 2004es. 2-3 hete vettem észre először. Olaj csere pedig 5ezer kmel ezelőtt volt, minden olaj cserénél cseréljük a gázolaj szűrőt is. 8 hónapja volt mind a 4 porlasztó felújitva és minden tömítés cserélve gyárira. Talán még annyi hogy állás után fehéren füstöl egy jó pár percet és picit dadog. Módosítva Június9, 2018 : Rottens Link to comment Megosztás: More sharing options...
neon36 Elküldve Június15, 2018 Megoszt Elküldve Június15, 2018 (edited) Sziasztok! Azt szeretném kérdezni.hogy milyen főtengely jeladót vegyek(z17dtl).Végigböngésztem a kínálatot 5ezertől 40ig van a legkülönbözőbb márkák.Akik cseréltek már kérném hogy márkanévvel esetleg cikkszámmal árral válaszoljatok.Mióta van beépítve stb. Valamint érdekelne.hogy érdemes e megtisztítani.Gondolok itt arra hogy ugye ez nem egy állandó hiba hanem hol tilt hol nem.Tegyük fel megtisztitom,megy azt hiszem jó a jeladó közben 2hét múlva ismét előjön a probléma.pl nekem 800km telt el két hiba között. Köszönöm. Módosítva Június15, 2018 : neon36 Link to comment Megosztás: More sharing options...
atgyuric Elküldve Június17, 2018 Megoszt Elküldve Június17, 2018 Sziasztok! Valaki meg tudja mondani a wastegate rudazatnak a turbón mennyit kell mozogni? Továbbra is küzdök az autóval, hogy néha nem gyorsul gázadásra és tegnap alulról egy csavarhúzóval mozgatva a rudazatot 3-4mm-nél többet nem mozdul. Mivel minden mást cseréltünk/átnéztünk, így erre gyanakodunk. Köszönöm a választ előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cszsolt007 Elküldve Június21, 2018 Megoszt Elküldve Június21, 2018 Sziasztok! G astra 1.7 dti a hűtő kiegyenlitő tartályban sűrű olaj massza van,alatta a fagyálló tiszta.Az olaj szint nem emelkedik,nem habos,nem barna. A hűtőm csöpög. Lehet hogy hengerfejes?A teljesítménye nem romlott,nincs fehér füst sem. Várom az ötleteket,köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Június30, 2018 Megoszt Elküldve Június30, 2018 porlaszto hövédö huvely tömités csere + hütöcsere Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Július1, 2018 Megoszt Elküldve Július1, 2018 Sziasztok! Ennek a gumicsőnek tudja valaki a cikkszámát,vagy milyen néven ismerik az autósboltban? Y17dt Köszönöm előre is a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joby01 Elküldve Július7, 2018 Megoszt Elküldve Július7, 2018 Sziasztok Van egy z17dtl-es g astrám. Körülmények és jelenség: autópálya, szervízlámpa, majd a motor leállása. Sikerült hidegindítóval beindítani, de terhelésre leállt. Szerintem nem kap üzemanyagot. Mivel alapjáraton jár a motor, szerintem a rail szivattyúnál egy tömítés ment el "vadászni", gázolaj nem került külvilágba. Van ötletetek, hogy miért nyomhatja ki? Hibakódot hétfőn tudunk kiolvasni legkorábban. Köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomcsika1 Elküldve Július8, 2018 Megoszt Elküldve Július8, 2018 Sziasztok! Olyan problémám lenne az autómmal (G astra 2004 y17dt 190 000 Km), hogy van mikor nehezen indul de olyankor forgatja forgatja és még gázt nem pumpálok hozzá rövidebb-hosszabb ideig addig nem akar beindulni van hogy egy két gázfröccsre beindul van hogy pumpálom a pedált 5-6-10 másodpercig is. Van hogy hidegen csinálja van hogy már melegen össze vissza nem tudnám motor hófokhoz kötni a dolgot. Szerintetek mi lehet a probléma? Most lett gázolajszűrő cserélve is de már előtte is csinálta . várom az ötleteket! köszi előre is üdv: Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Július13, 2018 Megoszt Elküldve Július13, 2018 üdv. azt szeretném megtudni hogy a koolerbe miért kerül olaj mert ugy hallottam hogy ez az y17dt hibája? hogy lehetne kiküszöbölni, egyébként az auto simán hasit nincs más gond vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július13, 2018 Megoszt Elküldve Július13, 2018 1 órával ezelőtt, astra írta: üdv. azt szeretném megtudni hogy a koolerbe miért kerül olaj mert ugy hallottam hogy ez az y17dt hibája? hogy lehetne kiküszöbölni, egyébként az auto simán hasit nincs más gond vele. Turbóból, esetleg kartergáz visszavezetőből, ha ez utóbbi a cooler elé van bekötve a szívócsőbe. Gyanítom hogy igen, de régen volt már ilyen az udvarban, így nem tudom biztosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Július15, 2018 Megoszt Elküldve Július15, 2018 On 2018. 07. 13. at 11:20, zotya975 írta: Turbóból, esetleg kartergáz visszavezetőből, ha ez utóbbi a cooler elé van bekötve a szívócsőbe. Gyanítom hogy igen, de régen volt már ilyen az udvarban, így nem tudom biztosan. azt mondják nálam joval okosabbemberek hogy hiába ujitattom vagy cserélem a turbot ki ez ujbol elö jön ennél a motornál y17dt. kösz a választ. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július15, 2018 Megoszt Elküldve Július15, 2018 45 perce, astra írta: azt mondják nálam joval okosabbemberek hogy hiába ujitattom vagy cserélem a turbot ki ez ujbol elö jön ennél a motornál y17dt. kösz a választ. Hát először ki kellene deríteni honnan jön az olaj, addig kár turbót felújítani. Ki kell takarítani a csöveket, coolert, le kell húzni a kartergáz visszavezetőt, aztán ha ismét megjelenik az olaj a turbóból jön, ha most nem, akkor a kartergáz kente össze. Vagy be kell építeni egy lecsapatót. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ambrusp79 Elküldve Július15, 2018 Megoszt Elküldve Július15, 2018 Üdv mindenkinek! Végső elkeseredésemben írok. 99-es G Astrámon behalt az adagoló(X17DTL 68LE). Elektronika javítva lett, de sajnos a mennyiségszabályzó mágnes szelep/tekercs is zárlatos. Most már harmadik hónapja áll az autó. Körbekérdeztem kb. 15-20 bontót, csak ezt a tekercset sehol sem lehet kapni. De sajna adagolót sem találok hozzá sehol bontva. Illetve találtam vaterán, elektronika nélkül lett hirdetve, működőképesnek, de mint kiderült a vásárlás utáni műszeres mérés során, hogy ebben is zárlatos a tekercs. Sajnos az eladó nem hajlandó visszavenni, de ez a kisebb probléma. Jó lenne végre ha tudnám használni az autót. Tud valaki esetleg bontott adagoló vagy csak ezt a mágnes szelepet ajánlani? Fehérváron már egyszer felújították az adagolót, kb 200.000 ft volt, de mire lejárt a 65 hónap garancia, kb 3 hétre rá bedöglött. Ezt inkább kihagynám. Előre is köszönök minden segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Július15, 2018 Megoszt Elküldve Július15, 2018 7 órája, zotya975 írta: Hát először ki kellene deríteni honnan jön az olaj, addig kár turbót felújítani. Ki kell takarítani a csöveket, coolert, le kell húzni a kartergáz visszavezetőt, aztán ha ismét megjelenik az olaj a turbóból jön, ha most nem, akkor a kartergáz kente össze. Vagy be kell építeni egy lecsapatót. milyen az a lecsapato? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts