aranykr Elküldve Május9, 2017 Megoszt Elküldve Május9, 2017 22 órája, tgabika76 írta: Az Edition 100 Classic a sportosabb verzió volt, ez nem létezett 1.7-es dízelmotorral, és az ülései is sportülések voltak (bár ugyanolyan kárpittal, mint a sima Edition 100 hétköznapi ülései) Nos nekem 2.0 16v dízel motorral rendelkező astrám van. Motorkódot biztosan tudjátok így már de azért leírom X20DTL. Nem valami hatalmas izomgép (82Le) de szeretem s szerintem jól megy. Csak arra lennék kiváncsi hogy az ilyen típusok amiknek mondjuk van egy 100-as felirata mennyibe különbözik a többitől? Talán az extrák miatt? Vagy más feltételei vannak? Hogy deríthető ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május9, 2017 Megoszt Elküldve Május9, 2017 Itt van hogy elvileg mik voltak szériában az Edition 100 felszereltség részei: krómozott belső kilincsek krómozott díszléc a hűtőrács alsó szélén klíma központi zár kormányról távirányítható rádió elektromosan állítható és fűthető visszapillantótükrök "Edition 100" küszöbdíszléc első ködfényszóró és végül a speciális Edition 100 alufelni: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykr Elküldve Május9, 2017 Megoszt Elküldve Május9, 2017 5 órája, tgabika76 írta: Itt van hogy elvileg mik voltak szériában az Edition 100 felszereltség részei: krómozott belső kilincsek krómozott díszléc a hűtőrács alsó szélén klíma központi zár kormányról távirányítható rádió elektromosan állítható és fűthető visszapillantótükrök "Edition 100" küszöbdíszléc első ködfényszóró és végül a speciális Edition 100 alufelni: Nagyon szépen köszönöm. Minden stimmel igy végig gondolva még a felni is egyedül a hűtőrácson lévő díszléc nem. Ezen kívül megvan minden akkor. Még plussz a tempomat és a multis kijelző is benne van. Köszi még 1x Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Május15, 2017 Megoszt Elküldve Május15, 2017 Sziasztok! Korábban írtam Y20DTH gázolajszűrővel kapcsolatban, de nem teljesen világos számomra, hogyan tudnám légteleníteni a rendszert. Ha veszek egy kézi pumpát, akkor az benne is marad a továbbiakban? Olyan megoldás nincs, melyhez nem kell pumpa? Köszi előre is. G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve Május20, 2017 Megoszt Elküldve Május20, 2017 On 2017. 05. 05. at 15:35, zsendejsanyi írta: Köszi a segítséget, eredményes lett a módszer,működik. Érdekes h miért csinálta. Üdv Elemcsere után a kulcsban megváltozik a kód. Ezért rá kell tanítani az autóra. Bármelyik elektronika rátanítható, ezek univerzálisak, csak az a lényeg, hogy a megfelelő (gyári) immobilizer chip legyen a kulcsban. Ha forrasztási hibás a kulcs elektronikája, vidd el szakemberhez, mert könnyű szétgányolni. Még az adagoló vezérlő elektronikához, annyit, hogy a forrasztások nem azért mennek tönkre, mert a mennyiségszabályzó elmelegíti, henem, mert ólommentes forasztások és azok sajnos idővel kirepednek (mert az ólommentes szar). A folyamatos kontakthibázás pedig kinyírja az elektronikát. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Június4, 2017 Megoszt Elküldve Június4, 2017 On 2017. 05. 05. at 16:20, rpetya írta: Az enyém télen random időszakonként elfelejtette. Itt a fórumon olvastam, hogy a kulcsban az alaplapról leválik az elem érintkezője, lehet az a probléma. az enyém akkor csinálja ha 10p. belül többször nyitom zárom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SohajdaTomi Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 Sziasztok.segítsetek!! Z17dtl 80 lovas g astrám van.1.7 cdti.olajnyomás érzékelőt merre találom?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mettyú Elküldve Június12, 2017 Megoszt Elküldve Június12, 2017 Sziasztok(y17dt)-hez ez a j.deus olajhűtő mennyire megbízható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Június12, 2017 Megoszt Elküldve Június12, 2017 4 órája, Mettyú írta: Sziasztok(y17dt)-hez ez a j.deus olajhűtő mennyire megbízható? Biztos hogy az lyukas? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mettyú Elküldve Június12, 2017 Megoszt Elküldve Június12, 2017 (edited) 16 órája, Handbrake írta: Biztos hogy az lyukas? Csak abból gondolom,hogy a két cső ami rámenne,le van húzva a pipákról,és össze van dugva.Ki van iktatva az olajhűtő. ;) Módosítva Június13, 2017 : Mettyú Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 6 órája, Mettyú írta: Csak abból gondolom,hogy a két cső ami rámenne,le van húzva a pipákról,és össze van dugva.Ki van iktatva az olajhűtő. ;) Az még nem feltétlen jelenti azt, lehet csak egy tipp volt, mert keveredett az olaj meg a víz, de az mástól is tud.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
joby01 Elküldve Június26, 2017 Megoszt Elküldve Június26, 2017 Üdv. Adott egy z17 dtl motoros G astra. 1900-es fordulat fölött, amikor megérkezik a turbó nyomás elkezd kormolni. Ha lepadlózom, akkor még jobban. Az előző tulaj állítólag egy öreg méhész volt. Arra gondoltam, hogy lehet az EGR szelep és utána a szívóág tele lehet olajos koksszal. Hibaüzenet nincs, a cooler után pedig a gumicsövet felfújja, mint egy lufit. Sztem a tubó nyomás meg van, csak a kisebb keresztmetszett miatt kevesebb levegő jut a motorba. Még nem bontottam meg a technikát, csak azt szeretném tudni, hogy lehet-e valóság alapja az elméletemnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Június29, 2017 Megoszt Elküldve Június29, 2017 6 órája, roli011 írta: Sziasztok! Y17dt opel astráról van szó és olyat csinál hogy picit ingadozik az alapjárat! Lehet ez a generátor miatt? Észrevettem ugyanis hogy alapjáraton vibrálnak a lámpák de a töltés meg 14.2V ami szerintem jó! Olyan is van még vele hogy ha a klímát rákapcsolom akkor rángat a motor részterhelésen meg vissza is fogja de rendesen! Van valakinek vmi ötlete? A generátornak 14.4-et kell töltenie ha minden ok. Ha a lámpa vibrál, az a szervó terhelés miatt, nekem jó generátornál is csinálja. Sokat vesz fel... Mindenképpen nézesd meg a generátort, mert egyik pillanatról a másikra fog elmenni a generátor, aztán lehet izomból tekerni a kormányt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Július2, 2017 Megoszt Elküldve Július2, 2017 (edited) tiszteletem a fanoknak. adott egy y17dt az a tünete hogy hirtelen gázadásnál tegnap meg ma egyszer megtorpan hibajel nincs, a torpanás után semmi gond, de ezt csinálta 2007 májusában is és akkor adagolo elektronika lett a vége 350000 van benne de 1 éve javitotta WESSZI törökbálinton , kösz a választ elöre is .sos. mert munkaauto a drága. Módosítva Július2, 2017 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július3, 2017 Megoszt Elküldve Július3, 2017 16 órája, astra írta: tiszteletem a fanoknak. adott egy y17dt az a tünete hogy hirtelen gázadásnál tegnap meg ma egyszer megtorpan hibajel nincs, a torpanás után semmi gond, de ezt csinálta 2007 májusában is és akkor adagolo elektronika lett a vége 350000 van benne de 1 éve javitotta WESSZI törökbálinton , kösz a választ elöre is .sos. mert munkaauto a drága. A torpanás nekem is megvolt korábban, de nekem nem az elektronika javítás előtt vagy után. Ettől független volt. Próbáld ki lehúzott légtömegmérővel, bár rémlik mintha cseréltél volna már korábban vagy tévedek? Ha hírtelen gyorsítani akarok, az enyém is megtorpan, főleg ha padlót adok neki. De ha fokozatosan egyenletesen nyomom a gázpedált, akkor nincs ilyen jelenség. Más: Hó végén készülök egy hosszabb kanyarra, Horvátország a cél. Elkezdtem gontoldkodni azon, persze tisztában vagyok vele, hogy 100%-ra úgysem tudom biztonságossá tenni a kocsit menetstabilitás szempontjából. Persze ne legyen semmi, csak azért kint ha bele kell nyúlni, vagy haza kell hozni az jobban fog fájni. Szóval szerintetek mit érdemes megnézetni, megnézni, cserélni, egy kb. 2000 - 2500 km út előtt, aminek a 80% pálya lesz. Amikre gondoltam elsőkörben: - generátor átnézetése ( 3 éve volt javítva, azóta szépen teszi a dolgát, akkor is minden előjel nélkül egyszer csak elment a szervó, meg a töltés). - Vízpumpa ( jó pár éve, hogy cserélve volt.... vezérlés cserénél tavaly nem cseréltük) - Féltengelycsukló újrazsírzása ( esetleg csere), a porvédő ép de a bilincs mellett elkezdte kiszórni a zsírt. - Termosztát - Hűtőfolyadék csere - Kuplung 260 eKm lesz a kocsiban én még nem nyúltam hozzá, de a pedál már eléggé bent fog...... ez a legneccesebb szerintem.... Viszont azt akkor sajna kompletten kell cserélni....... Ezeken dilemmázok. Mi a véleményetek? Egyébiránt a kocsi napi használatban van 50 km / nap jön, megy teszi a dolgát. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
melyon Elküldve Július3, 2017 Megoszt Elküldve Július3, 2017 11 órája, Handbrake írta: Más: Hó végén készülök egy hosszabb kanyarra, Horvátország a cél....... Szia ezek azért elég durva dolgok amiket írtál, de sajnos bármi benne lehet a pakliban. A generátort azért megnézetném, hogy nem szívárogtatja-e az olajat.... én is szívtam már vele, bár szerencsére csak itthon. Mondták, hogy ugye típushiba. Nálam már jó ideje van tartalékban egy főtengely jeladó (hall elem) .... még sohasem volt vele szerencsére gondom, de annyit írtatok már itt róla, hogy beszereztem egyet. Igazából ha minden jó jelenleg akkor nagy esély van rá, hogy ott sem lesz vele gondod. Nekem már 440e van benne, a kuplung csere kb. 280e -nél volt, jelenleg is hibátlan. A vízpumpa állítólag nagyon sokat kibír, persze ha nem gyári hibás. Az is 280-nál volt cserélve, azóta is jó. Szóval ennyi. Igazából szerintem nyugodtan letudod azt a 2000 -2500 km-t. Azért annyira nem sok az. Üdv. 11 órája, Handbrake írta: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
cszsolt007 Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 Sziasztok! Segítséget kérnék tőletek. 1,7 dti a következő hibakódot írja:1125 kommunikációs hiba.Mi lehet a gond??? Szokott időnként még egy hiba kód is lenni:0105 Turbo most lett felújítva,egr ki van iktatva.Nagyon jól mgy az autó,csak ezek a hibajelek.Készülünk vele Görögbe,nem szeretnék vele lerohadni. Előre is köszi! Sziasztok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
max364 Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 Szia.Ezt találtam rá.--P1125(3) Kritikus rendszer meghibásodás 1 Töltınyomás kevesebb az elıírtnál P1125(5) Kritikus rendszer meghibásodás 2 Töltınyomás több az elıírtnál 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
VZoli Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 Az egr ki lett írva a vezérlőből? Mert ha csak le lett falazva akkor ott lesz hiba szerintem. 2000es fordulat felett nem múlik el belőle az erő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
cszsolt007 Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 Nem!Jól megy!Sose volt ilyen jó!Az egr le lett falazva,de úgy tudom bent lett hagyva be is van kötve.A vezérlőből hogy lehet kiírni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
melyon Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 Just now, cszsolt007 írta: Nem!Jól megy!Sose volt ilyen jó!Az egr le lett falazva,de úgy tudom bent lett hagyva be is van kötve.A vezérlőből hogy lehet kiírni? Szia Márton Csabát felhívnám a helyedben... Ő nagy mestere ezeknek a motoroknak. (20/9853321) Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
VZoli Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 Na erre én is keresem a megoldást. Volt egy ember, azt mondta hogy 60ezer de nem vállalja a garanciát hogy újra is indul a vezérlő, és akkor kuka. Na így hagytam az egészet. Egy darabig le volt zárva de túl sokszor dobálta a villáskulcsot és olyankor 2000után elfogyott. Így visszanyitottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cszsolt007 Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 A Màrton Csabi a debreceni srác?Ott cserélték az adagoló elektronikát 3 éve,azóta is jól működik:-) Az enyémből nem fogy az erő,szépen megyAz biztos 60ezret nem áldozok rá,akkor legyen ott a vilkáskulcs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július6, 2017 Megoszt Elküldve Július6, 2017 10 órája, cszsolt007 írta: A Màrton Csabi a debreceni srác?Ott cserélték az adagoló elektronikát 3 éve,azóta is jól működik:-) Az enyémből nem fogy az erő,szépen megyAz biztos 60ezret nem áldozok rá,akkor legyen ott a vilkáskulcs. Márton Csaba gyulai srác. Egyébként érdekes, hogy írjátok, hogy EGR falazásra dobálja a villáskulcsot. Nekem már lassan 3-4 éve le van falazva, idén még egyszer sem dobta be, tavaly talán 2x. Ilyenkor mindig kiütöm ELM327-el és nincs gond. Viszont lenne egy hasonló kérdésem, az adagoló vezérlő elektronika cseréje az Plug and Play? Egyszóval nincs sehol "összetanítva" semmivel sem? Horvátországba készülök, az enyém is volt már javítva van már vagy 5 éve is, arra gondoltam, hogy biztonsági tartaléknak viszek egyet, ha ne adj isten kellene. ( így vagyok még pár alkatrésszel: pl. vízpumpa, termosztát, hosszbordásszíjjam az van) persze mindenre nem lehet felkészülni...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
melyon Elküldve Július6, 2017 Megoszt Elküldve Július6, 2017 27 perce, Handbrake írta: ".....az adagoló vezérlő elektronika cseréje az Plug and Play?...." Szia Tudomásom szerint az EDU csak egy jelerősítő. Az ECU vezérel mindent, de az ECU az immo-val össze van párosítva. - de erre szerintem megint Csaba tudja a biztos választ, Ő profi benne. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts