Tiv. Elküldve Március31, 2017 Elküldve Március31, 2017 Sziasztok . A Veszi műhely telefonszamat meg tudná adni valaki. Úgy tűnik adagoló gondom lesz. Köszi.
Handbrake Elküldve Április7, 2017 Elküldve Április7, 2017 Szolgálati közlemény. Kb. 3 éve cserélt "felsőholtpont jeladó" kezd szarakodni, 7 végén csere, nem szeretnék a Húsvéti családlátogatás alkalmával valahol fél úton a kocsi alatt fekve jeladót cserélni, rosszabb esetben trélerezni. FACET nem bírt valami sokat, most MOBILETRON-t vettem, 5300 Ft-ért. ( Gyári opel 27 ezer kedvezménnyel). Ha 3 évente kell cserélni még jó vagyok.... 2
astra Elküldve Április7, 2017 Elküldve Április7, 2017 (edited) 8 órája, Handbrake írta: Szolgálati közlemény. Kb. 3 éve cserélt "felsőholtpont jeladó" kezd szarakodni, 7 végén csere, nem szeretnék a Húsvéti családlátogatás alkalmával valahol fél úton a kocsi alatt fekve jeladót cserélni, rosszabb esetben trélerezni. FACET nem bírt valami sokat, most MOBILETRON-t vettem, 5300 Ft-ért. ( Gyári opel 27 ezer kedvezménnyel). Ha 3 évente kell cserélni még jó vagyok.... én bontottat tettem bele ami mitsubisi 3 gyémánt jelzés van rajta 4000ft volt. 4éve gond nincs vele állitolag a honda targoncában ugyanaz a adagolo elektronika van mint az y17dt motorokba. de lehet hogy a márkában tévedek és fele ár mint az opelé. Módosítva Április7, 2017 : astra 1
Handbrake Elküldve Április10, 2017 Elküldve Április10, 2017 Kicseréltem, FAP volt benne, beugrott a Mobiletron. Hasznos tanácsok, ha valaki cserélni akarja, ki lehet "viszonylag könnyen". Nekem 10-es krova rövid toldó + hosszútoldó kisracsnival sikerült. Kb. 1 óra volt mire a konkrét pozíciót felvettem a kocsi alatt fekve, két kézzel matatva az önindító és a féltengelyek között. Vissza már gyorsabban ment. Azóta minden tökéletesen működik, sőt, nem akarom elkiabálni, de az érdeke rángatás is megszűnt hidegen..... bár lehet ez csak placebo egyenlőre. 1
astra Elküldve Április11, 2017 Elküldve Április11, 2017 On 2017. 04. 10. at 14:16, Handbrake írta: Kicseréltem, FAP volt benne, beugrott a Mobiletron. Hasznos tanácsok, ha valaki cserélni akarja, ki lehet "viszonylag könnyen". Nekem 10-es krova rövid toldó + hosszútoldó kisracsnival sikerült. Kb. 1 óra volt mire a konkrét pozíciót felvettem a kocsi alatt fekve, két kézzel matatva az önindító és a féltengelyek között. Vissza már gyorsabban ment. Azóta minden tökéletesen működik, sőt, nem akarom elkiabálni, de az érdeke rángatás is megszűnt hidegen..... bár lehet ez csak placebo egyenlőre. ez a jelado áll. akkor szokott tönkre menni mert olajban dolgozik ha nagyon felmelegszik az olaj . nem tudom hogy ez igaz -e valszeg az utángyártott valami gyenge forr anyag miatt megy tönkre vagy ami dolgozik benne ugy van mint a renault hogy ki van centizve és ha kicsit melegebb van tönkre megy. 1
Handbrake Elküldve Április11, 2017 Elküldve Április11, 2017 2 órája, astra írta: ez a jelado áll. akkor szokott tönkre menni mert olajban dolgozik ha nagyon felmelegszik az olaj . nem tudom hogy ez igaz -e valszeg az utángyártott valami gyenge forr anyag miatt megy tönkre vagy ami dolgozik benne ugy van mint a renault hogy ki van centizve és ha kicsit melegebb van tönkre megy. Igen a gyári is akkor kezdett mikor hegymenetben mentem vele, de ez már reggeli indulás után 3-4 perccel kezdte a hibakód dobálást. Gondoltam rá, hogy valamiféle "hővédőt" csinálni neki..... 1
gyurigyerek Elküldve Április18, 2017 Elküldve Április18, 2017 Sziasztok! A tegnap autópályán haza felé 130-as tempónál csinált a motor (Y17DT) egy megtorpanást, majd kb 1 km után egyszer csak megállt. A kocsi gurult, pont ki tudtam az egyik lehajtó slisszanni a lendülettől. Indítóztam de semmi, csak teker. Pár perc várakozás után simán beindult mintha semmi baja sem lenne. Haza értem vele. Este mikor újra indultam volna megint csak teker az önindító de semmi. Kiolvastam a hibakódot (P 0150) . Az előzmény még, ha össze függés nincs is a télen dobált egy P0409-es hibát az EGR miatt. Valaki találkozott már a fenti hibával ? Köszönöm a válaszokat.
Handbrake Elküldve Április18, 2017 Elküldve Április18, 2017 1 óra, gyurigyerek írta: Sziasztok! A tegnap autópályán haza felé 130-as tempónál csinált a motor (Y17DT) egy megtorpanást, majd kb 1 km után egyszer csak megállt. A kocsi gurult, pont ki tudtam az egyik lehajtó slisszanni a lendülettől. Indítóztam de semmi, csak teker. Pár perc várakozás után simán beindult mintha semmi baja sem lenne. Haza értem vele. Este mikor újra indultam volna megint csak teker az önindító de semmi. Kiolvastam a hibakódot (P 0150) . Az előzmény még, ha össze függés nincs is a télen dobált egy P0409-es hibát az EGR miatt. Valaki találkozott már a fenti hibával ? Köszönöm a válaszokat. Biztos hogy ez a hibakód? Ugyanis ez lambdaszonda hibakód.... az meg dízelbe nincs.
gyurigyerek Elküldve Április18, 2017 Elküldve Április18, 2017 1 órával ezelőtt, Handbrake írta: Biztos hogy ez a hibakód? Ugyanis ez lambdaszonda hibakód.... az meg dízelbe nincs. Nem esküdnék meg rá. Lehet hogy P0105. MAP szenzor. Az van benne egyáltalán? Ha haza érek megnézem.
astra Elküldve Április18, 2017 Elküldve Április18, 2017 (edited) 4 órája, Handbrake írta: Biztos hogy ez a hibakód? Ugyanis ez lambdaszonda hibakód.... az meg dízelbe nincs. ilyet már az enyém is csinált kiderült a rendes kiolvasásnál hogy adagoloelektronika.y17dt-m van nekem is. Módosítva Április18, 2017 : astra
melyon Elküldve Április18, 2017 Elküldve Április18, 2017 (edited) 6 órája, gyurigyerek írta: Sziasztok! A tegnap autópályán haza felé 130-as tempónál csinált a motor (Y17DT) egy megtorpanást, majd kb 1 km után egyszer csak megállt. ..... Szia egyetértek astra hsz.-el szerintem is olvastasd ki újra és nagyon valószínű, hogy (EDU) adagoló elektronika gondod lesz/van. Bár valószínű nem fog rá kódot adni, nem mindig szokott..... és még egy dolog, nem kell utat tervezni, mert ha ez a gond akkor teljesen meg fog állni/ Mi már sajnos, vagy inkább szerencsére ezen túl vagyunk. Egy javaslat: Hívd bátran Márton Csabát és meséld el neki a gondod. Nagyon segítőkész! Egyébként Csaba mindent maximálisan meg tud oldani ami a két rendszám között van. Üdv. Módosítva Április18, 2017 : melyon
gyurigyerek Elküldve Április18, 2017 Elküldve Április18, 2017 Köszönöm a gyors válaszokat. Márton Csaba hol praktizál? Illetve tudtok adni elérhetőséget?
Handbrake Elküldve Április18, 2017 Elküldve Április18, 2017 2 órája, gyurigyerek írta: Köszönöm a gyors válaszokat. Márton Csaba hol praktizál? Illetve tudtok adni elérhetőséget? Gyula, a száma meg valamikor korábban már be lett linkelve. Nagyon gyorsan kideríthető az adagoló hiba, az ECU vedd le a hozzád közelebb eső csatlakozót, ha áll benn a gázolaj, sehova ne indulj el!
gyurigyerek Elküldve Április19, 2017 Elküldve Április19, 2017 Megnéztem és tényleg P0105 a hibakód. Map szenzor. Az is produkálhat ilyen jelenséget?
melyon Elküldve Április19, 2017 Elküldve Április19, 2017 3 órája, gyurigyerek írta: Megnéztem és tényleg P0105 a hibakód. Map szenzor. Az is produkálhat ilyen jelenséget? Szia. Márton Csaba Tel.:+36/20 985 3321 Hívd fel és meséld el neki a gondod. Üdv.
Handbrake Elküldve Április19, 2017 Elküldve Április19, 2017 6 órája, gyurigyerek írta: Megnéztem és tényleg P0105 a hibakód. Map szenzor. Az is produkálhat ilyen jelenséget? Mindenképpen hívd fel Csabát. De ha magad fogsz neki, akkor kezdheted a szenzot kitakarítással. De gyanítom, hogy a szívósorod is oda lesz.......
gyurigyerek Elküldve Április20, 2017 Elküldve Április20, 2017 On 2017.04.18. at 11:30, gyurigyerek írta: Sziasztok! A tegnap autópályán haza felé 130-as tempónál csinált a motor (Y17DT) egy megtorpanást, majd kb 1 km után egyszer csak megállt. A kocsi gurult, pont ki tudtam az egyik lehajtó slisszanni a lendülettől. Indítóztam de semmi, csak teker. Pár perc várakozás után simán beindult mintha semmi baja sem lenne. Haza értem vele. Este mikor újra indultam volna megint csak teker az önindító de semmi. Kiolvastam a hibakódot (P 0105) . Az előzmény még, ha össze függés nincs is a télen dobált egy P0409-es hibát az EGR miatt. Valaki találkozott már a fenti hibával ? Köszönöm a válaszokat. A történethez még hozzá tartozik, bár lehet csak véletlen, mikor az autopályán "letérdelt" a napi kilométer számlálót is lenullázta. A próbálgatások alkalmával lemerült az aksi. Kivettem és feltöltöttem tegnap este. Miután vissza szereltem pöcre elindult.
Handbrake Elküldve Április20, 2017 Elküldve Április20, 2017 26 perce, gyurigyerek írta: A történethez még hozzá tartozik, bár lehet csak véletlen, mikor az autopályán "letérdelt" a napi kilométer számlálót is lenullázta. A próbálgatások alkalmával lemerült az aksi. Kivettem és feltöltöttem tegnap este. Miután vissza szereltem pöcre elindult. Nézz rá a töltésre, ha a mutató beesik az lehet akku hiba is, vagy test hiba. Korábban már beszéltünk róla itt is. Nekem is még vadi új akkuval is indítás pillanatában az üzemanyagszintjelző leesik majdnem 0-ra aztán visszaugrik....
melyon Elküldve Április20, 2017 Elküldve Április20, 2017 (edited) 2 órája, gyurigyerek írta: A történethez még hozzá tartozik, bár lehet csak véletlen, mikor az autopályán "letérdelt" a napi kilométer számlálót is lenullázta. A próbálgatások alkalmával lemerült az aksi. Kivettem és feltöltöttem tegnap este. Miután vissza szereltem pöcre elindult. a másik általános konstrukciós hiba az EDU (adagolóvezérlő) mellett, még a generátor szokott lenni. érdemes megnézni. (a harmadiknak pedig, bár ez most nem tartozik ide, az olajszivattyút meghajtó bordás kerék lelazulása. de ilyen problémám szerencsére nem volt... megnéztük.) Módosítva Április20, 2017 : melyon
gyurigyerek Elküldve Április20, 2017 Elküldve Április20, 2017 30 perce, melyon írta: a másik általános konstrukciós hiba az EDU (adagolóvezérlő) mellett, még a generátor szokott lenni. érdemes megnézni. (a harmadiknak pedig, bár ez most nem tartozik ide, az olajszivattyút meghajtó bordás kerék lelazulása. de ilyen problémám szerencsére nem volt... megnéztük.) A generátor téma az ismerős. Konkrétan mióta megvan 2009 óta kb a 3. generátor van rajta és kb évente kell javíttatnom. Annak már ismerem az elő jeleit.
gyurigyerek Elküldve Április20, 2017 Elküldve Április20, 2017 3 órája, Handbrake írta: Nézz rá a töltésre, ha a mutató beesik az lehet akku hiba is, vagy test hiba. Korábban már beszéltünk róla itt is. Nekem is még vadi új akkuval is indítás pillanatában az üzemanyagszintjelző leesik majdnem 0-ra aztán visszaugrik.... Az üzemanyagszint jelző nálam is leesik, de a fűtő ventillátort is lekapcsolja az indítás pillanatában. Azt hittem ez normális. Az akku elvileg jó. A processzoros töltőm elvileg letesztelte. Töltés is jó.
gyurigyerek Elküldve Április21, 2017 Elküldve Április21, 2017 (edited) A "vas" továbbra is üzemel, de messzire nem merek még vele elindulni. A motorból azonban egy fura hang hallatszik ami eddig szerintem nem volt. A jobb oldalról hallom, gázadásnál terhelés alatt. Üresben nem hallani. Hidegen erősebb, bemelegedve halkabb lesz. Már alacsony fordulaton is jelentkezik 1000 rpm felett. Olyan szürcsögő hangnak tűnik, mint mikor egy átszakadt mebránon keresztül áramlik a levegő és beremegteti a mebránt. Módosítva Április21, 2017 : gyurigyerek
Handbrake Elküldve Április21, 2017 Elküldve Április21, 2017 3 órája, gyurigyerek írta: A "vas" továbbra is üzemel, de messzire nem merek még vele elindulni. A motorból azonban egy fura hang hallatszik ami eddig szerintem nem volt. A jobb oldalról hallom, gázadásnál terhelés alatt. Üresben nem hallani. Hidegen erősebb, bemelegedve halkabb lesz. Már alacsony fordulaton is jelentkezik 1000 rpm felett. Olyan szürcsögő hangnak tűnik, mint mikor egy átszakadt mebránon keresztül áramlik a levegő és beremegteti a mebránt. Jelen van valami hasonló nálam is. Nem tudtam még rájönni mi lehet. De pl. van egy valami vákumos cucc az adagoló felett 2 cső megy rá, annak is ha nem Indul be egyből a kocsi van ilyen magas fordulatra felpörgő hangja...... Csatiban van gázolaj?
gyurigyerek Elküldve Április21, 2017 Elküldve Április21, 2017 28 perce, Handbrake írta: ...... Csatiban van gázolaj? Szerencsére nincs. Teljesen polír a belseje. Kissé el vagyok bizonytalanodva így, hogy most meg megy. Jövő héten elviszem diagnosztikára hátha kiderül valami.
Recommended Posts