Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Generátorombol folyik az olaj.Lenne valakinek robbantott ábrája róla,és esetleg mekkora szimmering és O gyűrű kell bele azt tudja valaki?(y17dt)

Elküldve (edited)

T paparelli!

"... generátoromból folyik az olaj ..."

A generátorban nincsen olaj.

Valami más az olaj forrása, vagy nem a generátort látod

Módosítva : marton.csaba2
Elküldve
18 órája, paparelli írta:

Sziasztok!

Generátorombol folyik az olaj.Lenne valakinek robbantott ábrája róla,és esetleg mekkora szimmering és O gyűrű kell bele azt tudja valaki?(y17dt)

ezt sajnos nem tudom, de megy az oldalán lévő vákuumszivattyúra egy elég durva olajcső (ez marton.csaba2-nek szól...)  , nálam ez lett cserélve nem rég.

Nagy szerencsém volt, mert pont a garázsba álltam be és akkor kezdett el folyni, így azonnal észrevettem.

Üdv.

Elküldve
1 óra, snarestand írta:

Zsendesanyi

Főtengelyjeladó y17dt gyári: 32.000Ft

utángyártott "Facetos" 12.000Ft ezeket az árakat kaptam... :(

gyári kell állítólag...

az a jó mert az ut gy. nem mész sokáig.

Elküldve
3 hours ago, snarestand said:

Zsendesanyi

Főtengelyjeladó y17dt gyári: 32.000Ft

utángyártott "Facetos" 12.000Ft ezeket az árakat kaptam... :(

gyári kell állítólag...

Igen gyári kell,érdemes befektetni mert nekem két u.gyártott után mégis megkell vennem,sajnos.

Valamikor kicsit elegem van a kocsiból,de a kedvező fogyasztása mindig jókedvre derít :) 

Elküldve
On Wednesday, January 18, 2017 at 11:54, melyon írta:

ezt sajnos nem tudom, de megy az oldalán lévő vákuumszivattyúra egy elég durva olajcső (ez marton.csaba2-nek szól...)  , nálam ez lett cserélve nem rég.

Nagy szerencsém volt, mert pont a garázsba álltam be és akkor kezdett el folyni, így azonnal észrevettem.

Üdv.

Bocsika,én is a vákumszivattyura gondoltam...kb. mennyibe fájhat 1 ilyen olajcső?

Elküldve (edited)
9 órája, paparelli írta:

Bocsika,én is a vákumszivattyura gondoltam...kb. mennyibe fájhat 1 ilyen olajcső?

 - egyenlőre bontott van benne Kb.: 4000,-Ft volt... sürgősen kellett ezért van az benne.

Amúgy csak megrendelésre lett volna  kb. 3-5 nap és azt mondták elég húzós ára van.

A helyedben sürgősen  megnézetném honnan folyik valóban az olaj  ... ha ez a cső az netán akkor pillanatok alatt elfolyhat az összes oalajd.

Azt mondták nagy szerencsém volt, hogy azonnal észrevettem és csak kb. 2-3 deci folyt ki.

Rossz rágondolni... pldul. ha autópályán menet közben....  azt már csak akkor venné észre az ember ha kivillan az olajnyomás lámpája...

Módosítva : melyon
Elküldve
On 2017. 01. 20. at 11:30, melyon írta:

 - egyenlőre bontott van benne Kb.: 4000,-Ft volt... sürgősen kellett ezért van az benne.

Amúgy csak megrendelésre lett volna  kb. 3-5 nap és azt mondták elég húzós ára van.

A helyedben sürgősen  megnézetném honnan folyik valóban az olaj  ... ha ez a cső az netán akkor pillanatok alatt elfolyhat az összes oalajd.

Azt mondták nagy szerencsém volt, hogy azonnal észrevettem és csak kb. 2-3 deci folyt ki.

Rossz rágondolni... pldul. ha autópályán menet közben....  azt már csak akkor venné észre az ember ha kivillan az olajnyomás lámpája...

Nos...csövek OK!(Első ránézésre)Szerinetem a vákumpupába levő szimmering vagy O gyűrű a gázos...robbantott ábrát valaki tudna küldeni?

Elküldve
On 2017. 01. 21. at 19:33, paparelli írta:

Nos...csövek OK!(Első ránézésre)Szerinetem a vákumpupába levő szimmering vagy O gyűrű a gázos...robbantott ábrát valaki tudna küldeni?

Ha meglesz, akkor gyári számot írj már hozzá hozzá, ha cserélek kuplungot, akkor kicserélem ezt is bár eddig még nem volt gond vele.

Elküldve

Sziasztok, 

A következő problémák megoldásában kérném segitségetek. Az autó Y17DT astra - 2001-es (2002-es alvázszám) 

Nincs fűtés - cseréltünk termosztátot, BEHR-t raktunk bele, viszont a tömités nem igazán volt jó , a két felfogató furat távolsága nem volt jó, illetve a belső átmérő sem stimmelt, és igy kézzel lett belevágva egy papirból. Elvielg nincs az autóban elektromos fűtéscsap. A régi thermosztáttal nagyon lassan ment fel a hőfök, de ezzel talán méglassabb . 

P0370 és P1125 hibakód . Meghajtva az autót kigyullad a villáskulcs a müszerfalon, és úgy is marad leállitásig , és megint csak nagyobb terhelésen kb. 3e fordulat felett jön elő. Néztem a vákumcsövet a szolenoidnál elég ramaty, elvileg megjavulhat ennek cseréjével ? Viszont a másik hibakód mitől lehet  ? Valaki azt irta, hogy át kellene forrasztani az adagolóvezérlőt ? 

Teletankolva a kocsit szivárog a gázolaj - valakinek volt már ez a gond ? 

 

Illetve van egy generátorom, ami tartalékba van, szivárog a olaj a vákumszivattyújából, itt O-gyűrű gond lehet ? Vagy valami más  ?

 

Hirtelen ennyi. Ha valakinek volt hasonló problémája, és meg tudta oldani, köszönettel venném , ha leirná a megoldást. 

Elküldve

Sziasztok!

astra g z17dtl motorháztető rázkódás miatt kérném a segitségeteket.Ránézésre nem látom hogy hiányozna gumibak vagy valami.Szépen csukódik,nyílik.Viszont rettenetes hangos,ha az orrára teszem kezem a jelnél akkor elhalgat,elég egy nagyon kicsit megnyomni.Próbáltam az allítható gumibakkon kintebb tekerni egy -két menetet de akkor nem záródik.Tudnátok segíteni azt megköszönném.

Elküldve
2 órája, neon36 írta:

Sziasztok!

astra g z17dtl motorháztető rázkódás miatt kérném a segitségeteket.Ránézésre nem látom hogy hiányozna gumibak vagy valami.Szépen csukódik,nyílik.Viszont rettenetes hangos,ha az orrára teszem kezem a jelnél akkor elhalgat,elég egy nagyon kicsit megnyomni.Próbáltam az allítható gumibakkon kintebb tekerni egy -két menetet de akkor nem záródik.Tudnátok segíteni azt megköszönném.

Nézd meg a motorháztetőn középen a beakadó rugós biszbaszt. Ha van rajta lapolás villáskulcsnak azt is tudod kifelé-befelé tekergetni.

  • Like 1
Elküldve
3 órája, zotya975 írta:

Nézd meg a motorháztetőn középen a beakadó rugós biszbaszt. Ha van rajta lapolás villáskulcsnak azt is tudod kifelé-befelé tekergetni.

Köszönöm...az volt a baja....kitekeredett...vissza kellett hajtani...csak nem gondoltam,hogy az állítható...a lapolás alig látszott...mégefyszer köszönöm

Elküldve
25 perce, neon36 írta:

Köszönöm...az volt a baja....kitekeredett...vissza kellett hajtani...csak nem gondoltam,hogy az állítható...a lapolás alig látszott...mégefyszer köszönöm

Nincs mit.

Elküldve

Sziasztok!

van egy x17dtl 99-es autóm

a helyzet az vele, hogy a hőfok mutató össze vissza mozog, és hol meleget nyomat a fűtés, hol szinte hideget

mi lehet a gond?

termosztát csinálhat ilyet?

 

köszi

Elküldve
On ‎2017‎. ‎01‎. ‎17‎. at 17:00, paparelli írta:

Sziasztok!

Generátorombol folyik az olaj.Lenne valakinek robbantott ábrája róla,és esetleg mekkora szimmering és O gyűrű kell bele azt tudja valaki?(y17dt)

Sziasztok. A generátor környékén levő olajfolyás oka a következő. A generátor meghosszabbított tengelyére van ráépítve a vákuumpumpa. Mivel ez motorolaj kenésű, tömíteni kell. Az észkombájn tervező a szimmeringet nem a pumpába, hanem a generátorba tette. Ha az megkopik az olaj bekerül a generátorba. Ez azzal a veszéllyel jár, hogy az olaj feloldja az idők folyamán lekopott rezet (forgórész kollektor) meg szénkefeport és így vezető elegyet gyártva szétkenődik a generátor belsejében, ami meg zárlatot csinál. Nekem így égett szét a belseje mindössze 3 hét múlva állóhelyzetben.

Úgyhogy ha olajfolyást látsz, sűrgősen generátor javítás, mert az új drága. És ráadásul csak az Isuzuban van ez a szemét megoldás. 

  • Like 1
Elküldve
7 órája, padarmisi írta:

Sziasztok!

van egy x17dtl 99-es autóm

a helyzet az vele, hogy a hőfok mutató össze vissza mozog, és hol meleget nyomat a fűtés, hol szinte hideget

mi lehet a gond?

termosztát csinálhat ilyet?

 

köszi

Csinálhat.

Elküldve
On 2017. 01. 29. at 10:48, padarmisi írta:

Sziasztok!

van egy x17dtl 99-es autóm

a helyzet az vele, hogy a hőfok mutató össze vissza mozog, és hol meleget nyomat a fűtés, hol szinte hideget

mi lehet a gond?

termosztát csinálhat ilyet?

 

köszi

Nekem Y17DT-n csinált ilyet. Tiszta lerakodás volt a thermosztát, most raktam bele egy másikat, ezzel a minuszokba is szépen áll a mutató, igaz fűtés nincs, de ennek valami más oka van :D . Amúgy van egy eladó BEHR thermosztátom x17be, ha érdekel, a szerelő rosszat rendelt. 

Elküldve
On 2005. 01. 20. at 9:07, Gepard írta:

 

Hello fórumozók! 

Kèrdèsem volna x20dtl motoros gastrámmal kspcsolatban. 

Lètezik-e,hogy a szívosortömítès hibája miatt szivárogjon az olaj a motorblokkra?

Ha igen mekkora meló, mennyi pènz kb ennek javítása.

Válaszokat köszönöm!

Jelenlegi szerelőmben nem bízok teljesen, nem akarok hüjèn hozzá fordulni ezen bajommal.

Elküldve

Sziasztok,

Azt szeretném megkérdezni hogy annak mi az oka hogy amikor reggel ráadom a gyújtást akkor az olajnyomás lámpa nem villágít. Indítózáskor azonnal kigyullad, majd ha beindul az autó kb. 2mp után kialszik ahogy kell. Melegen gyújtás ráadáskor is világít tökéletesen.

Y17DT

Köszönöm

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.