commodore Elküldve Július17, 2016 Megoszt Elküldve Július17, 2016 On 2016. 07. 16. at 12:35, Ekeb írta: Üdv mindenkinek! Segítséget, tanácsot kérek, mindennek örülök! Vettem egy isuzu 1.7 DTI astra kombit, 2001-es. 150 ezer km-el, elvileg valós km-el Ausztriában, tulajdonostól. Az autó szép, sok új alkatrésszel. Elvileg motorhibával, amiről tudtam. Azt gondoltam a szokásos adagolóvezérlő, de úgy tűnik nem. Vittem magammal Opcomot, és 2 db csere adagoló vezérlőt. ( 1 sajátom, 1 opelből kölcsön, tuti jók!) De sajnos hiába cseréltem, nem javult meg... P0380 és P0251 hibakód. a 251-es elvileg a mágnesszelep hibára utal. Az adagoló bontatlannak tűnt, rajta volt a sértetlen gyári habszivacs borítás. Némi adagoló kocogtatás után nagynehezen elindult a motor, padlógázon tartva ment kb 10-15 másodpercig 1500 körüli fordulaton, majd szép lassan lecsökkent, és megállt. Sajnos szerszám nélkül nem sokra mentem, úgyhogy a gázolajszűrő házat nem tudtam megnézni, hogy van-e gázolaj benne.... A tank elvileg 3/4-ig tele. Úgyhogy ott hagytam a kicsikét, és most kell kitalálnom, hogy megyek szerelni, vagy autómentőt küldök érte. Tudom hogy a távgyógyítás gyurcsók bácsi asztala, de örülnék hasznos tippeknek. Ha haza kell hozatnom trélerrel, az minimum 100 papír.... Ha meg kint orvosolható "apró" probléma, akkor 20 ezerből megvan az út. A válaszokat előre is nagyon köszönöm! Szia. A P0380 kód vonalban nem nyomoztál? Szerintem két hiba lehet. Az egyik, hogy a gyári vezérlő hibás (P0251), a másik izzítás vezérlés gond. Ha beteszel egy jó vezérkőt, akkor lehet, hogy az izzítás miatt nem indul. Vinni kellene hozzá egy jó vezérlő elektronikát, kimérni az izzító gyertyákat, de ha csak egy kettő hibás, beindulna. Inkább elektronika. Bár ha egyszer beindult, mennie kellene. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ekeb Elküldve Július18, 2016 Megoszt Elküldve Július18, 2016 23 órája, commodore írta: Szia. A P0380 kód vonalban nem nyomoztál? Szerintem két hiba lehet. Az egyik, hogy a gyári vezérlő hibás (P0251), a másik izzítás vezérlés gond. Ha beteszel egy jó vezérkőt, akkor lehet, hogy az izzítás miatt nem indul. Vinni kellene hozzá egy jó vezérlő elektronikát, kimérni az izzító gyertyákat, de ha csak egy kettő hibás, beindulna. Inkább elektronika. Bár ha egyszer beindult, mennie kellene. Szia Tudom, hogy a 380 izzítás, törlés után nem jött vissza. Lehet hogy átmeneti hiba volt. Tapasztalat alapján az isuzu (1.7 DTI) melegben szinte izzítás nélkül is indul. Max 1 percig kicsit dadog. az üzemanyag a gyanús. Talán mennyiségszabályozó szelep. Viszek magammal aztán meglátom... Azért köszi! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
biro laci Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 (edited) Sziasztok! Valaki megtudna mondani mi ez a csatlakozó Opel atra G 1.7 DTI nel, egyszerűen csak odavan kötve, a fűtő csövek allatt https://drive.google.com/file/d/0B4s2dcGNlLrtdUhBUi1vNDlKcjA/view?usp=sharing előre is köszi aki megtudja mondani mi ez, és mire való lenne, vagy másnál is így lóg odakötve? Módosítva Augusztus5, 2016 : biro laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
karlos Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Van egy Astra G 2.0 DTI 16V Y20DTH autóm. Egy pár napja reggelente eléggé nehezen indult úgy kezdődött a hiba, aztán ha a motor már kicsit melegedett, akkor elkezd rángatni az autó. Olyan mintha levenném a a gyújtást 1 másodpercre és visszaraknám. Be-be rángat egy pilanatra. Olajszűrőt kicseréltem, mert azt hittem nem kap rendesen gázolajat. Hibakódok ki lettek olvasva. "Kritikus rendszermeghibásodás." de ha kitöröljük van hogy nem ír semmi hibát. Sokan mondták, hogy adagoló hiba, amit a legegyszerűbb mondani meg elég tág fogalom. Valakinek valami ötlet??? Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 (edited) 51 perce, karlos írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Van egy Astra G 2.0 DTI 16V Y20DTH autóm. Egy pár napja reggelente eléggé nehezen indult úgy kezdődött a hiba, aztán ha a motor már kicsit melegedett, akkor elkezd rángatni az autó. Olyan mintha levenném a a gyújtást 1 másodpercre és visszaraknám. Be-be rángat egy pilanatra. Olajszűrőt kicseréltem, mert azt hittem nem kap rendesen gázolajat. Hibakódok ki lettek olvasva. "Kritikus rendszermeghibásodás." de ha kitöröljük van hogy nem ír semmi hibát. Sokan mondták, hogy adagoló hiba, amit a legegyszerűbb mondani meg elég tág fogalom. Valakinek valami ötlet??? Köszönöm előre is! Ez a kritikus rendszerhiba is rendkívül tág! Nekem x17dtl-em van és a hibakódom P0400 kritikus rendszerhiba (2) Ez is lehet egr, stb nekem nem rángat, indul is rendesen nekem csak erőtlen lesz az autó Ezt az oldalt nézd meg! fontos a hibakód, mert sok a kritikus rendszerhibájú kód! http://www.opel-autodiagnosztika.com/letoltes/Opel-HDRC-Hibakodok.pdf Módosítva Augusztus3, 2016 : padarmisi Link to comment Megosztás: More sharing options...
karlos Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 Kedves padarmisi! Köszönöm válaszod. Jövőhéten jön majd a srác a laptoppal meg a programmal és akkor megnézzük konkrétabban. Most több mint félig van a tank és pöcre indul is egyből. Sajnos a berángatás az megmaradt, Menni nekem szépen meg ettől függetlenül és erő is ugyan annyi van benne, ugyan úgy húz. Alapjáraton is gyönyörűen megy. Jó lenne ha nem adagoló lenne. Köszi mégegyszer! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomzol Elküldve Augusztus9, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2016 Sziasztok! A következő a gond. Van egy Isuzu motoros Y17DT G astrám. Előzmény semmi. Megyek vele egyszer csak gyújtás,motor leáll. Vártunk vele 1-2 percet és beindult ismét elsőre. Mentünk vele néhány percet,majd eleve leállítottam. Utána egy óra múlva ismét mennem kellett és már alig mentem vele néhány százt métert, megállt. Utána egyre kevesebbet indult el, olyan volt mint valami érintkezés, ahogy váltás után picit berezonált a kocsi megállt. Ha állt egy ideig könnyebben elindult, mivel leállás után közvetlenül sosem akart beindulni. Elvittem szervízbe, ahol mondták hogy adagoló elektronika lesz. Na az elektronikán cserélve lett a tranzisztor, de nem oldotta meg a dolgot. El lett küldve valakihez, aki megcsinálta elvileg, de miután visszakerült 5 percig bírta a szervízes srác szerint, majd elfüstölt. Most egy másik helyre lett küldve, kíváncsi leszek hogy megjavul-e. A szerelő srác szerint a szelepmágnes vagy mi rendben van. Valakinek hasonló tapasztalata? Mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Augusztus10, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2016 On 2016. 08. 09. at 11:43, tomzol írta: Sziasztok! A következő a gond. Van egy Isuzu motoros Y17DT G astrám. Előzmény semmi. Megyek vele egyszer csak gyújtás,motor leáll. Vártunk vele 1-2 percet és beindult ismét elsőre. Mentünk vele néhány percet,majd eleve leállítottam. Utána egy óra múlva ismét mennem kellett és már alig mentem vele néhány százt métert, megállt. Utána egyre kevesebbet indult el, olyan volt mint valami érintkezés, ahogy váltás után picit berezonált a kocsi megállt. Ha állt egy ideig könnyebben elindult, mivel leállás után közvetlenül sosem akart beindulni. Elvittem szervízbe, ahol mondták hogy adagoló elektronika lesz. Na az elektronikán cserélve lett a tranzisztor, de nem oldotta meg a dolgot. El lett küldve valakihez, aki megcsinálta elvileg, de miután visszakerült 5 percig bírta a szervízes srác szerint, majd elfüstölt. Most egy másik helyre lett küldve, kíváncsi leszek hogy megjavul-e. A szerelő srác szerint a szelepmágnes vagy mi rendben van. Valakinek hasonló tapasztalata? Mi lehet a gond? Vagy gányul javították, vagy az ECU is elment a vezérlő elektronikával együtt. Általunk emlegetett emberhez vidd, garantált a jó munka, és vállal rá garanciát is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
sulep Elküldve Augusztus11, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2016 Sziasztok! Egy ismerős szeretne venni egy 2004-es Zafira A 2.2dti-t. Ez a motor mennyire bajos, sok gond szokott lenni vele, mire érdemes odafigyelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
karlos Elküldve Augusztus11, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2016 On 08/10/2016 at 16:14, Handbrake írta: Vagy gányul javították, vagy az ECU is elment a vezérlő elektronikával együtt. Általunk emlegetett emberhez vidd, garantált a jó munka, és vállal rá garanciát is. Érdekelne engem is az elérhetősége akit emlegettek. Nekem meg az a bajom egy 2.0 DTI-vel hogya bemelegszik be-be rángat,aztán annyira sűrűsödik hogy le is áll.Ha kihül megint megy pár kilométer míg be nem melegszik. Adagoló elektronikára gyanakszom. Tudtok olyat aki kicseréli nekem!??? Elvileg azt írja program is mikor kiolvassuk a hibát.Sajnos adagoló felújítás nem nagyon fér most bele a keretbe. Jó lenne ha valaki kicserélné nekem rajta azt a trqnzisztort. Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
karlos Elküldve Augusztus11, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2016 On 07/10/2016 at 9:46, commodore írta: Akkor még is csak elektronika volt. Úgy néz ki nekem is adagoló elektronika problémám van. Meg tudnád nekem adni annak az elérhetőségét aki neked javította! Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
melyon Elküldve Augusztus11, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2016 (edited) Sziasztok én ezt a mestert nagyon tudom javasolni, ő Gyulán dolgozik: Márton Csaba ( EDU / ECU / Immo... javítás GARANCIÁVAL) : +36209853321 Üdv. Módosítva Augusztus11, 2016 : melyon Link to comment Megosztás: More sharing options...
cszsolt007 Elküldve Augusztus13, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2016 Sziasztok! 1,7 isuzu astra,hiba a következő:indítàs utàn szepen ketyeg majd elkezd csörögni.Adok több gàzfröccsöt abbahagyjya.Nèha csinàlja nagyobb fordulaton is.Persze felvillan a sàrga làmpàcska is.Ki villogtattam,kèt kódot îrt 0105,0335.Megnèztem mit jelent de nem tudom mi legyen.Szerelőm azt mondta turbót kell cserèlni mert szórja az olajat. Köszi,sziaszto!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Augusztus13, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2016 Nem is tudom, de az a szerelő aki 0335 hibakódra turbót kar cserélni, az nem az én szerelőm lenne. Erősen főtengelyhelyzet jeladó csere elé nézel. A másik hiba szívócsőben, MAP szenzor takarítás, aztán EGR pucolás, és ha már ott vagy szívósort is takarítsd ki. De cserélj turbót, elárulom az is szórni fogja az olajat, az enyém 243 ezer km-el is szórja. Mind szórja kicsit. Ez ilyen........ Keress új szerelőt, ha nem akarsz pénzt az ablakon kidobálni...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
cszsolt007 Elküldve Augusztus13, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2016 Ok,köszi szèpen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomcsika1 Elküldve Augusztus19, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2016 Sziasztok! Olyan problémával fordulok hozzátok hogy van egy y17dt motoros g astrám. A mai napon volt egy olyan jelenség hogy a motorbol jött egy olyan zaj mintha csapágy zúgna fordulatemelkedésre-csökkentésre lassul és gyorsul periódikusan és kijött az olaj nyomás lámpa. Leállítottam a motort hazahuztam és nem tudom mitévő legyek. Van valakinek valami ötlete hogy merre felé kéne elindulni a hiba keresésében? (esetleg valakinek van robbantott ábrája erről a motorról?) köszi üdv Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
melyon Elküldve Augusztus20, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2016 (edited) 20 órája, tomcsika1 írta: Sziasztok! Olyan problémával fordulok ..... y17dt motoros g astrám..... és kijött az olaj nyomás lámpa. .. köszi üdv Tamás..... Szia valaki ezt régen összeírta, talán segít neked is: Astra y17dt leggyakoribb típushibák... szerintem nálad mindjárt az első pont lesz a gond, de meg kell nézni: 1. Y17DT/L, Z17DTL/H motoroknál előfordul, hogy fellazul az olajszivattyú bordáskereke. Anyát 40Nm-rel lehúzni, bementerögzítőzni, szíjat lecserélni. 2. Y17DT adagolóvezérlő gyakran se szó se beszéd megáll. (Csak hozzáértő javítsa... itt a fórumon van egy két elérhetőség nagyon jó szakeberekhez... az egyik pld-ul 4 hozzászólással ez előtt!) Mennyiségszabályzó szelep cseréje ajánlott. Valamint megnézni a generátor töltését, mert ha ingadozik, az is tönkreteheti az adagolóvezérlőt. Ha nincs multiméterünk, nézzük meg, ha alapjáraton villog a belső világítás, akkor generátor felújítás mielőbb! 3. Y17DT motorvezérlőkből kirohadnak a lábak. Motort mosni veszélyes ezen a tipuson. Motorvezérlő csatlakozójában megállhat a víz. Ha a gázolaj folyik a motorvezérlőben(ből) akkor az adagolón elfáradt az előtöltés szabályozó szelep tömítése (alul az adagolón, csak újra cserélni!), onnan nyomja fel a gázolajat. Üdv. Módosítva Augusztus20, 2016 : melyon Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomcsika1 Elküldve Augusztus21, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2016 23 órája, melyon írta: Szia valaki ezt régen összeírta, talán segít neked is: Astra y17dt leggyakoribb típushibák... szerintem nálad mindjárt az első pont lesz a gond, de meg kell nézni: 1. Y17DT/L, Z17DTL/H motoroknál előfordul, hogy fellazul az olajszivattyú bordáskereke. Anyát 40Nm-rel lehúzni, bementerögzítőzni, szíjat lecserélni. 2. Y17DT adagolóvezérlő gyakran se szó se beszéd megáll. (Csak hozzáértő javítsa... itt a fórumon van egy két elérhetőség nagyon jó szakeberekhez... az egyik pld-ul 4 hozzászólással ez előtt!) Mennyiségszabályzó szelep cseréje ajánlott. Valamint megnézni a generátor töltését, mert ha ingadozik, az is tönkreteheti az adagolóvezérlőt. Ha nincs multiméterünk, nézzük meg, ha alapjáraton villog a belső világítás, akkor generátor felújítás mielőbb! 3. Y17DT motorvezérlőkből kirohadnak a lábak. Motort mosni veszélyes ezen a tipuson. Motorvezérlő csatlakozójában megállhat a víz. Ha a gázolaj folyik a motorvezérlőben(ből) akkor az adagolón elfáradt az előtöltés szabályozó szelep tömítése (alul az adagolón, csak újra cserélni!), onnan nyomja fel a gázolajat. Üdv. köszi a választ! a 2.-3. opciók 2 hónapja lettek megcsinálva szóval 99%ék hogy az 1-es a befutó szíjjat elég cserélni? nem kell a bordáskereket is? görgőket esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
melyon Elküldve Augusztus21, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2016 2 órája, tomcsika1 írta: köszi a választ! a 2.-3. opciók 2 hónapja lettek megcsinálva szóval 99%ék hogy az 1-es a befutó szíjjat elég cserélni? nem kell a bordáskereket is? görgőket esetleg? Szia Ha jó a szerelőd, ezekre a kérdésekre ő ad majd választ amikor lebontja a vezérmű szíj borítását. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomcsika1 Elküldve Augusztus22, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2016 9 órája, melyon írta: Szia Ha jó a szerelőd, ezekre a kérdésekre ő ad majd választ amikor lebontja a vezérmű szíj borítását. Üdv. Szia! Ebben igazad van ma délután tudom megmutatni neki mert akkor ér rá! majd minden kiderül . köszi a sok segítséget üdv Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
karlos Elküldve Augusztus26, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2016 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2000-es évjáratú Astra G 2.0 DTI 16V autóm. Az adagoló sajnos meghalt rajta és a neten találtam hozzá egy felújítottat de annak a végén a szám nem ugyan az. A kérdésem, hogy az jó lenne-e rá? Mi a különbség? Ami most van nekem az : VP44 PSG5 0_470_504_011. Mivel nem találtam egy bontóban sem ilyet, de viszont helyette ezt találtam: VP44 PSG5 0:470:504_015. Jó lehet ez rá? Köszönöm előre is válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Szeptember1, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2016 Uraim egy kérdésen nyűglődök:Nem tudjátok véletlenül az 1,7 Dti-nek a vezérlés felőli főtengelyszimering méretét? 35x48x7, vagy netán 38x50x8? Ahány alkatrészest nézegetek, mindenhol mást írnak.. Illetve, hogy jobbos vagy balos a forgásiránya? Nemsokára vezérlést cserélnék, s ki szeretném akkor már ezt is cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Làszló Elküldve Szeptember1, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2016 Sziasztok!Olyan problèmàm lenne,hogy kb egy hete haza fele mentem ès àlltam a làmpànàl gondoltam nyomok egy köver gàzt mennyire füstől az autó hàt jött rendesen a fekete füst de csak padló gàznàl aztàn zöld minden ok az autóval ment mint az àlom aztàn jött a màsnap reggel indìtom pöcc röff aztàn pàr màsodperc utàn leàllt utàna csak nehezen de elindult de totàl erőtlen a motor aztàn rà egy kèt napra mentem vele gondolt egyett ès elkezdett húzni mint a barom aztàn megint szar lett szerelő hibakôd egr kitisztìtva gyönyörűen de ugyanúgy erőtlen mi lehet ez?? Egyèbkènt az autò x20dtl köszi a vàlaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Làszló Elküldve Szeptember1, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2016 On 2016. 08. 26. at 14:15, karlos írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2000-es évjáratú Astra G 2.0 DTI 16V autóm. Az adagoló sajnos meghalt rajta és a neten találtam hozzá egy felújítottat de annak a végén a szám nem ugyan az. A kérdésem, hogy az jó lenne-e rá? Mi a különbség? Ami most van nekem az : VP44 PSG5 0_470_504_011. Mivel nem találtam egy bontóban sem ilyet, de viszont helyette ezt találtam: VP44 PSG5 0:470:504_015. Jó lehet ez rá? Köszönöm előre is válaszokat! Helló a a 11-es vègű adagolònak a 004-es a csere darabja tudom mert most estem túl rajta màsikkal nem lessz jó csak 11-es vagy 004-es Link to comment Megosztás: More sharing options...
Làszló Elküldve Szeptember1, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2016 On 2004. 04. 10. at 23:32, Guest írta: Sziasztok! Vagy egy nagy problémám: Eddig élvezhettem a 2.0 DTi áldásos hatását, de egyszer csak megállt. Hozzáértő (?) emberek megállapították, hogy adagológond, remélhetőleg elektronikajavítással/cserével megoldható. Aztán továbbmentek, mostmár nem segít csak a komplett adagolócsere... Kérésem lenne, hogy ha tudtok jó, megbízható helyet, ahonnan beszerezhető 99-es évjáratú G Astrához adagoló, akkor lécci írjátok meg ide: pmatthew@freemai.hu Előre is köszi! P. MátÈ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts